tela
2
tal-aviv
זה מה שידוע לי בינתיים... אם מישהי יודעת על עוד אחד היא מוזמנת לפרסם פה... תודה 
**לפי השמועות 2 הוא tal-aviv והוא פשוט שינה את השם... אז שימו לב!!
tela
2
tal-aviv
זה מה שידוע לי בינתיים... אם מישהי יודעת על עוד אחד היא מוזמנת לפרסם פה... תודה 
**לפי השמועות 2 הוא tal-aviv והוא פשוט שינה את השם... אז שימו לב!!
אה ואני גם כנראה יעשה לו 'הוסף כחבר' אע"פ שזה לא מומלץ כי אז הוא יציק לי שוב... אבל ככה אני ידע כשהוא ישנה את השם משתמש שלו... בנות בבקשה ממכן תהיו ערניות ותשמרו על עצמכן!!!!!!!!
תקשיבי..
אפשר לפנות למשה להגיד לו שלא יתן לו לשנות ת'שם...וגם למנהלים האחרים שיכולים לשנות...
ואפשר גם לבקש שיחסמו תכתובת IP זה קצת יותר מסובך אבל....
זה נשמע אותו אחד...
מכאן נובע שכולם זה אותו אחד?
זה שהוא נער בן 18 מגוש דן (ככה הוא מציג את עצמו) והוא בערך חרדי.. או לפחות היה פעם (אסור לו ללבוש חולצה קצרה בבית..)
בעקרון הוא שואל אם את מעוניינת לדבר על דברים מיניים ואם את אומרת שלא אז הוא מניח לך
קיצר.. אם אחד הבנים האחרים מתנהגים בערך כמוהו זה יהיה טוב כדי להוכיח שהם כולם אותו אחד.
ואם אחד מהם יכתוב תגובה איפשהו במערכת הפורומים יהיה אפשר לחסום את המחשב שלו ..
שים חדשים.. הוא לא משנה ת'שם שלו..
כי כל פעם חוסמים אותו מחדש..
אז ככה, גם אני התכתבתי פעם עם 2, והיום ניסיתי לבדוק את ההיסטוריה שלו איתי כדי להעתיק למישהי חלק מהשיחה... ואז גיליתי שההיסטוריה פשוט נעלמה! אין לי איתו שום היסטוריה!!
אז שאלתי את משה מה פשר הדבר.. האם יש אפשרות למחוק היסטוריה.. והוא אמר שאת ההוא שהתכתבתי איתו חסמו, וזה משתמש 2 חדש... אז האזהרה בינתיים לא תקפה לגבי 2..
ועל tal-aviv , טוב אז חיפשתי היום את המשתמש שלו בחלונית של הצ'אט לראות אם הוא באמת מחובר... ואז גיליתי שאין משתמש כזה! כנראה נחסם גמכן..
ועל TELA אני לא יודעת כלום..
וגם בקשר לעניין הזה של הגועל נפש.. (כבר תבינו.....) הוא אמר שהוא נראה דוס צדיק יסוד עולם, אז זה גם הולך טוב..
אם הוא כן ידבר, תפנו אלי.
בס"ד
גם לפני משהו כמו שנה, פחות אפילו...חצי שנה נגיד היה כינוי אריאל18 שאמר את אותם דברים:בן 18, מגוש דן.
אחרי זה הוא שינה לאריאל 18 ואחרי זה כבר לא עקבתי, חסמתי את כל מי שהיה ניראה לי חשוד ופניתי למשה (והיו הרבה כאלה...)
בתור אחת שנכוותה מנמנו..
שמרו על עצמכם....
לילה טוב
מי המנהלות?
יש פורום בנות בוגרות- פורום המשך של הפורום הזה
יש פורום כלה הדרך- פורום לכלות
שניהם לא פעילים הרבה.
ויש גם פורום סגור של נשואות בלבד
לפנות למנהלות
וגם לכלות
וגם יש על כך שאלה ותשובה של רופא בפורום של בי״ח מעייני הישועה - וגם הוא ענה שאין סכנה
רכיבה על סוס לנשים - פגיעה בקרום הבתולין - המרכז הרפואי מעיני הישועה
אני לא מקנאה, אני לא פותחת עין, אבל חשבתי שיהיה לי פחות קשה. התחתנתי מהראשונות, מזמן כבר, תכף שנתיים. ואני רוצה להיות אמא, אני כלכך רוצה כבר. ולאט לאט כל חברה נכנסת להיריון, נהיית אמא, ואני מרגישה לבד בבדידות הזאת, לא מצליחה להכיל יותר.
אני הכי שמחה בשבילן
ואני הכי עצובה בשבילי
זהו
יש עוד הרבה נשים כמוך, אמהות בפוטנציה,
שמחכות להריון, שנמצאות בתהליכים,
שמחזיקות תקווה, שמקוות למשהו חדש שיצמח בתוכן
❣️❣️
מקדישה לך את השיר של תרצה אתר: גשם הקשב לנשים
עד רדת הערב, גשם
הקשב לנשים בחלון
עד רדת החושך, גשם הקשב
לנשים הצופות בוילון
גם לנו אדמה שמחכה למשהו מלמעלה
גם בנו יש אימה וזעקה
למשהו פורח
וכן הלאה
עד סוף השבוע
גשם, הקשב לנשים בחלון
עד קץ השבועיים
גשם, הקשב לנשים העומדות ומחכות
גם לנו בחצר
חלקה קטנה ריקה מזוהר דשא
גם אנו מצפות עד אין בינה
למשהו ברוך כמו הגשם
גם בתוכנו מחכה שותקת
חלקת ארץ קטנה חרבה
והגשם שלנו איחר לרדת
הגשם שלנו
טרם בא
אך הגשם שלנו יבוא
עננים כבר זעים במרחב
הגשם שלנו קרב, קרב
בצעדי ענק
הקשב לנשים בחלון
גשם אדיר ונוהר.
הקשב איך קוראות הן בזו אחר זו-
הוא חוזר
הוא חוזר
הוא חוזר
נ.ב
יש פורום סגור לנשים : באהבה ובאמונה (פוריות) שאפשר להיכנס אליו
חיבוק וחיזוק 🫂
)אני כותבת סיפור ושואלת בגלל זה, חס ושלום לא קרה לי...)
השאלה היא כזו, בחורה שנכנסת להריון מאונס-מה היא צריכה לעשות? כאילו, הפלה אי אפשר כי אסור ואם היא תלד את הילד-הוא יהיה ממזר, מה ההלכה אומרת על זה?
ההלכה מתירה להפיל.
וגם, ממזר הוא רק מי שנולד לאשת איש מגבר אחר, ילד שנולד לרווקה הוא לא ממזר
ממזר הוא מי שנולד מיחסים אסורים, כמו גילוי עריות, בגידה בבעל, כהן עם גרושה
טכנית אישה שלא נשואה לא יכולה ללדת ממזר כי בעילה יכולה להיחשב כנישואין בדיעבד
א. הריח הוא לא כל כך חזק בלי התחתוניות- נסי ותראי. חלק ממנו הוא העובדה שיש בהן פלסטיק וזה גורם לחוסר אוורור.
ב. אפשר לשים תחתוניות מבד ואז זה נושם -פחות ריח- וגם סופג נוזלים וריחות.
נסי בלי תחתונית
ותחתונים מכותנה, גם לאימון.
( וכשמתלבשת לכושר גם מחליפה לחדש, בעיקר להרגשה )
@עשב לימון מבד מכבסים?
באתר יש רשימה של כל המדריכות.
אם לא, תכתבי אזור ואני יכולה למצוא
אני מכירה, ניסיתי.
זו שיטה שעובדת, אבל צריך לעשות תרגילים כל יום, לא פעם אחת ודי.
אז כל עוד תרגלתי זה סידר לי את המחזור,
וכשלא- לא.