המכונה גם: 'סנגורם של ישראל'.
מה דעתכם על שרשור סנגוריות על עמ"י?! מי הראשון?
יאללה חברים, תתחילו לזרום....
(וכמובן שיש עניין להדליק נר עבורו)
שבוע מצויין לכולם. בשורות טובות!!
הרבה בריאות ונחת! 
המכונה גם: 'סנגורם של ישראל'.
מה דעתכם על שרשור סנגוריות על עמ"י?! מי הראשון?
יאללה חברים, תתחילו לזרום....
(וכמובן שיש עניין להדליק נר עבורו)
שבוע מצויין לכולם. בשורות טובות!!
הרבה בריאות ונחת! 
בס"ד בר"ה
לסנגר על מישהו, זה כשהוא עושה משהו רע אז אתה צריך למצוא את הטוב שבדבר הזה, ולמה הוא עשה אותו!!
אבל במקרה של עם ישראל זה שונה "ועמך כולם צדיקים" כ-ו-ל-ם צדיקים!! אז מה יש לסנגר עליהם?? פשוט עם של מתוקים, צדיקים, יקרים, בישנים, רחמנים גומלי חסדים......והרשימה עוד ארוכה!!!! "מי כעמך ישראל????" מי?? אה?! מי כמונו??? אין עלינו פשוט אין!! אנחנו כאלה נבחרים שחבל על הזמן!! איייי אבא תודה שזכינו להיות יהודים..."ברוך שלא עשני גוי" אבאאאאאאאאאאא משוגעים עליך אנחנו!!!!
בס"ד! הרב כהנא צדק!
רק כ"ך... חח סתם..
אין מה לעשות עמ"י עוברים עבירות אבל עדיין הם צדיקים!!!! כפרהה על עמ"יייי........
זה צריך להיות הראש בהתבוננות על עם ישראל.
אתמול שמעתי משהו יפה מחמשושית באולפנה:
שאלתי-
מה הכוונה למצוא את הטוב בתוך המעשה הרע
על בסיס תורת "אזמרה לאלוקי בעודי",
שממציאת נקודות טובות-
מגיעים ל "ועוד מעט ואין רשע התבוננת על מקומו ואיננו"
בנות אמרו לי רעיונות של לימודי זכות סטנדרטים-
"אכל בתשעה באב לצורך בריאות דחופה"
"נסעה בשבת כדי ללדת" וכו' וכו'..
ואז מישהי הביאה דוגמא כזו:
אחת לא קמה בבקרים לתפילה, אלא ישר לאוכל.
מה הלימוד זכות המדופלם?
שקשה לה! פשוט קשה לה!
זה בדיוק הבעיה! מה לימוד זכות כאן?
אלא- שהיא מנסה ומתפללת על זה ורוצה וצועקת על זה,
ועדיין קשה לה והיא נכשלת.
כל כך התפעלתי.
וזה בדיוק לוקח לפרטות,
למקרה ממש מהחיים
של ההתבוננות הזו-
שעם ישראל עם כל מה שעובר עליהם-
הם קדושים ויקרים ומתוקים
או שהם מאמעש משוועים לישועה בעבודת ה' ומבקשים אותה,
או שהם קצת בבחינת "תינוקות שנשבו"
והם מעורבלים בעויילם הזה
אבל רואים, רואים, רואים
שהנשמה שלהם צורחתתתתת
והעיניים שלהם צמאות ומשתוקקות
והלב שלהם בוער
והם לא יודעים למה
כי הם לא חיו בתוך תורה
אז הם מנסים לכלות אותו עוד יותר על העולם הזה
אבל באמת באמת באמת
משהו בתוכם
שהם לא יודעים ממנו בכלל
מתגעגע אל ה'.
ו
איזה געגועים אליך.. אין לך מושג...
בפרט לכל הדיבורים המחזקים שלך! כאלה מעוררי כסופים וערגה...איי...
את ח י י ב ת לבקר יותר!!!
וואי אני לא מאמין שאני לא באומן...
יש בי רצון מטורף להיות שם עכשיו
מי כבר סגר כרטיס ומי עוד עובד על זה?
היי
אני מחפשת סדרת שיעורים בליקוטי מוהרן שמסודרת לפי הסדר של התורות שאפשר לשמוע אותם וללמוד איתם את הס"ק
אם מישהו מכיר רב שיש לו שיעורים אני אשמח לשמוע..
תודה!
אני קניתי לא מזמן, עולה 180 שקל, ולדעתי, שווה כל שקל! על כל ליקוטי מוהר"ן מסודר, וגם על חגים.
מסביר הכל ממש יפה וברור ומוריד את הכל למעשה
אני גם חיפשתי שיעורים על הספר מהאינטרנט ולא מצאתי, עד שגיליתי את זה באתר "ברסלב נייעס"
יש שם שיעורים שלו לשמיעה ישירה אבל לא הכל. את יכולה לשמוע ולשפוט אם זה מתאים לך
להלן קישור שיש בו גם שיעור וגם פרטים על הדיסק אונקי
תורה ה' תניינא 'תִּקְעוּ אֱמוּנָה': שיעור מפי הגר"ש טייכנר #01 |♪ » ברסלב נייעס
השיערים הולכים גם לפי הסדר של התורות?
לפני שאשלח אגיד מה שאלתי ובקשתי.
1 - אשמח לפירוש לסיפור. מה הנמשל?
2- שאלה שתופיע בסוף הסיפור .
וֹד שָׁמַעְתִּי מֵהָאִישׁ הַנַּ"ל שֶׁשָּׁמַע בְּשֵׁם רַבֵּנוּ הַקָּדוֹשׁ שֶׁסִּפֵּר מָשָׁל לְעִנְיַן מַה שֶּׁצְּרִיכִין לְדַבֵּר עִם אֲנָשִׁים בְּיִרְאַת שָׁמַיִם וְזֶהוּ. פַּעַם אַחַת הָיָה גְּבִיר גָּדוֹל שֶׁהָיוּ לוֹ כַּמָּה אֲלָפִים וּרְבָבוֹת. עָשָׂה הֶעָשִׁיר הַנַּ"ל פְּקֻדָּה וְאָמַר כָּל מִי שֶׁצָּרִיךְ לִלְווֹת מָעוֹת יָבוֹא אֶצְלוֹ וְהוּא יַלְוֵהוּ מִסְּתָמָא הָיוּ עַל זֶה בַּעֲלָנִים [קוֹפְצִים] הַרְבֵּה וּבָאוּ אֶצְלוֹ אֲנָשִׁים הַרְבֵּה וְלָווּ אֶצְלוֹ מָעוֹת. וְהַגְּבִיר הַנַּ"ל הָיָה אֶצְלוֹ פִּנְקָס עַל כָּל הַנַּ"ל. פַּעַם אַחַת לָקַח הַפִּנְקָס בְּיָדוֹ וְהִתְחִיל לְעַיֵּן בּוֹ וְרָאָה שֶׁהוֹצִיא הַרְבֵּה מָעוֹת מְאד עַל עֵסֶק הַהַלְוָאוֹת וְאֵין אִישׁ שָׁם עַל לֵב שֶׁיָּבוֹא לְהַחֲזִיר וְלִפְרעַ לוֹ מַה שֶּׁלָּוָה מִמֶּנּוּ. מִסְּתָמָא חָרָה לוֹ עַל זֶה, וְהָיָה לוֹ עַגְמַת נֶפֶשׁ. בְּתוֹךְ הַלּוֹוִים הַנַּ"ל הָיָה אִישׁ אֶחָד שֶׁלָּוָה גַּם כֵּן אֵצֶל הַגְּבִיר וְאִבֵּד וְהִפְסִיד הַמָּעוֹת בְּאֵיזֶה מַשָּׂא וּמַתָּן עַד שֶׁלּא הָיָה לוֹ מִמָּה לִפְרעַ חוֹבוֹ וְהָיוּ לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה. הַיְנוּ שֶׁהָאִישׁ הַנַּ"ל הָיָה לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה שֶׁאֵין לוֹ לִפְרעַ חוֹבוֹ. וְהִתְיַשֵּׁב הָאִישׁ הַנַּ"ל בְּדַעְתּוֹ, שֶׁעַל כָּל פָּנִים צָרִיךְ לְהִתְרָאוֹת פָּנִים עִם הַגְּבִיר וּלְסַפֵּר לוֹ כָּל לִבּוֹ, בַּאֲשֶׁר שֶׁהוּא אָנוּס בְּדָבָר וְכוּ'. וּבָא אֵצֶל הַגְּבִיר וְהִתְחִיל לְסַפֵּר לְפָנָיו לִבּוֹ בַּאֲשֶׁר שֶׁאֵיךְ שֶׁקִּבֵּל אֶצְלוֹ מָעוֹת בְּהַלְוָאָה וְהִגִּיעַ זְמַן פֵּרָעוֹן וְאֵין לוֹ מִמָּה לְשַׁלֵּם כִּי הִפְסִיד הַמָּעוֹת וְאֵינוֹ יוֹדֵעַ כְּלָל לָשִׁית עֵצוֹת בְּנַפְשׁוֹ מַה לַּעֲשׂוֹת בָּזֶה. וְעָנָה הַגְּבִיר וְאָמַר לוֹ מָה אִכְפַּת לִי הַמָּעוֹת הַמַּגִּיעַ אֶצְלְךָ כִּי מַה נֶּחְשָׁב אֶצְלִי סַךְ קָטָן כָּזֶה שֶׁאַתָּה חַיָּב לִי כְּשֶׁתְּסַלֵּק אוֹ לְהֶפֶךְ נֶגֶד סַךְ הַכּוֹלֵל מֵהַהַלְוָאוֹת אֲשֶׁר עוֹלֶה לַאֲלָפִים וְלִרְבָבוֹת. עַל כֵּן רְצוֹנִי שֶׁתֵּלֵךְ אֵצֶל כָּל הַלּוֹוִים שֶׁלִּי וְתִתְבַּע אוֹתָם וְתַזְכִּיר אוֹתָם שֶׁהֵם חַיָּבִים לִי כָּל כָּךְ מָעוֹת וְלָמָה אֵין מְסַלְּקִין לִי. וַאֲפִילּוּ אִם לא יִפְרְעוּ וִיסַלְּקוּ אֶת הַכּל רַק כָּל אֶחָד יִתֵּן וִיסַלֵּק מְעַט מֵחוֹבוֹ גַּם כֵּן יַעֲלֶה אֲלָפִים פְּעָמִים כְּמוֹ סַךְ כָּל הַחוֹב וְהַלְוָאָה שֶׁלְּךָ. וְהַנִּמְשָׁל מוּבָן מִמֵּילָא וְהָבֵן
אשמח להבין , מה בכך ש1,000,000 שח למשל הם הרבה יותר מהחוב שלי שהוא על סך 300 שח? סוף סוף את החוב שלי לא שילמתי.. וכמובן מה זה אומר ברוחניות?
שכוייח...
אף פעם לא הייתי אצל רבנו.
ולפני התשובה הייתי בחוץ לארץ..
קשה לי לחשוב על לצאת מהארץ (בכללי) עכשיו אחרי כבר כמה שנים טובים שנהיה לי חיבור חד משמעי עם ארץ ישראל.
ובכל זאת אומרים לי שאצל רבנו זה משהו אחר.
האם זה ממש משהו אחר יותר מלהיות אצל הרשב"י?
כי לרשב"י לקח 17 שנים להזמין אותי בפעם הראשונה ועוד שנתיים בפעם השנייה.
רעיונות? מחשבות? הגיגים?
תודה!