מישי יודעת בערך כמה ילדה שעולה לט' אמורה בערך לשקול? היא דיי גבוהה..
^זאת חברה שלי.. והיא שוקלת כמעט 60 ורוצה לדעת..
מה המבנה גוף שלו, ואיך היא נראית..
באופן כללי אפשר לכתוב בגוגל מחשבון משקל ויש מלא אפשרויות של מעין מחשבון שאפשר לכתוב אתצ הנתונים וזה אומר מה המשקל הרצוי..
בהצלחה!
בשורות טובות!
| [ה-BMI שלך הוא 18.75 |
| תוצאה זאת מכניסה אותך לקטגוריה של "********משמעות התוצאה היא שמשקל גופך מ*****יות בריאות כגון: מחלות לב, סוכרת, יתר לחץ דם, סוגים מסוימים] |
אמאלה רק המילים מפחידות!
| ה-BMI שלך הוא 14.87 |
| תוצאה זאת מכניסה אותך לקטגוריה של "תת משקל" (Underweight). דבר המעיד על כך שהתפריט התזונתי שלך אינו תואם את הדרישות התזונתיות של הגוף שלך (את אוכלת פחות מדי). במצב האידיאלי ה-BMI שלך צריך להיות בערכים של 18.5-24.9. מצב של תת משקל מסוכן בדיוק כמו מצב של עודף משקל. מצב זה מגביר את הסיכוי לנזק ללב, לעצמות ולרקמות אחרות בגופך. מומלץ כי תתחילי להגביר את הצריכה הקלורית שלך, כדי לשמור על רמה בריאה של ש |
אני לא מאמינה הם אוכלים כמו חזירים!!
אז אני גם במשקל בריא
בניגוד לטענותיהם של כמה וכמה בנות!!!!
תת משקל טוב לדעת-טומי-
|
ה-BMI שלך הוא 17.3 |
| תוצאה זאת מכניסה אותך לקטגוריה של "תת משקל" (Underweight). דבר המעיד על כך שהתפריט התזונתי שלך אינו תואם את הדרישות התזונתיות של הגוף שלך (את אוכלת פחות מדי). במצב האידיאלי ה-BMI שלך צריך להיות בערכים של 18.5-24.9. מצב של תת משקל מסוכן בדיוק כמו מצב של עודף משקל. מצב זה מגביר את הסיכוי לנזק ללב, לעצמות ולרקמות אחרות בגופך. מומלץ כי תתחילי להגביר את הצריכה הקלורית שלך, כדי לשמור על רמה בריאה של שומן בגוף |
| ה-BMI שלך הוא 22.58 |
| תוצאה זאת מכניסה אותך לקטגוריה של "משקל בריא" (Healthy Weight). משמעות התוצאה היא שמשקל גופך מקטין משמעותית את הסיכוי שתסבלי מבעיות בריאות כגון: מחלות לב, סוכרת, יתר לחץ דם, סוגים מסוימים של סרטן ועוד. |
איזה כיף לי!! ב"ה!!
חצופים!
הרסו לי את הדיאטה. 
| ה-BMI שלך הוא 18.35 |
| תוצאה זאת מכניסה אותך לקטגוריה של "תת משקל" (Underweight). דבר המעיד על כך שהתפריט התזונתי שלך אינו תואם את הדרישות התזונתיות של הגוף שלך (את אוכלת פחות מדי). במצב האידיאלי ה-BMI שלך צריך להיות בערכים של 18.5-24.9. מצב של תת משקל מסוכן בדיוק כמו מצב של עודף משקל. מצב זה מגביר את הסיכוי לנזק ללב, לעצמות ולרקמות אחרות בגופך. מומלץ כי תתחילי להגביר את הצריכה הקלורית שלך, כדי לשמור על רמה בריאה של שומן בגוף. |
זה שטויות במיץ גזר..
רופא!
כל המחשבונים האלה,
הנוסחאות של גובה לעומת משקל,
או אורך הזרועות ביחס לגובה בחזקת משקל...
זה נחמד, אבל לא אמיתי.
יש עוד כמה פרמטרים שאתן לא יכולות לדעת ולבדוק -
כמו משקל עצמות (יש עצמות כבדות וקלות), מבנה גוף ועוד דברים שאין לי מושג בהם.
זהו.
זה קשור לגיל ולגובה ונראלי לעוד כמה דברים...
והיא אמרה לי שאני בתת מישקל ורז בדקתי פה וזה גם הראה..P חחח מה לעשות בעיות של רזיםם הבי אמ ראי שלי 16 ומהו.. ואני עולה לכיצה ט'..
מי המנהלות?
יש פורום בנות בוגרות- פורום המשך של הפורום הזה
יש פורום כלה הדרך- פורום לכלות
שניהם לא פעילים הרבה.
ויש גם פורום סגור של נשואות בלבד
לפנות למנהלות
וגם לכלות
וגם יש על כך שאלה ותשובה של רופא בפורום של בי״ח מעייני הישועה - וגם הוא ענה שאין סכנה
רכיבה על סוס לנשים - פגיעה בקרום הבתולין - המרכז הרפואי מעיני הישועה
אני לא מקנאה, אני לא פותחת עין, אבל חשבתי שיהיה לי פחות קשה. התחתנתי מהראשונות, מזמן כבר, תכף שנתיים. ואני רוצה להיות אמא, אני כלכך רוצה כבר. ולאט לאט כל חברה נכנסת להיריון, נהיית אמא, ואני מרגישה לבד בבדידות הזאת, לא מצליחה להכיל יותר.
אני הכי שמחה בשבילן
ואני הכי עצובה בשבילי
זהו
יש עוד הרבה נשים כמוך, אמהות בפוטנציה,
שמחכות להריון, שנמצאות בתהליכים,
שמחזיקות תקווה, שמקוות למשהו חדש שיצמח בתוכן
❣️❣️
מקדישה לך את השיר של תרצה אתר: גשם הקשב לנשים
עד רדת הערב, גשם
הקשב לנשים בחלון
עד רדת החושך, גשם הקשב
לנשים הצופות בוילון
גם לנו אדמה שמחכה למשהו מלמעלה
גם בנו יש אימה וזעקה
למשהו פורח
וכן הלאה
עד סוף השבוע
גשם, הקשב לנשים בחלון
עד קץ השבועיים
גשם, הקשב לנשים העומדות ומחכות
גם לנו בחצר
חלקה קטנה ריקה מזוהר דשא
גם אנו מצפות עד אין בינה
למשהו ברוך כמו הגשם
גם בתוכנו מחכה שותקת
חלקת ארץ קטנה חרבה
והגשם שלנו איחר לרדת
הגשם שלנו
טרם בא
אך הגשם שלנו יבוא
עננים כבר זעים במרחב
הגשם שלנו קרב, קרב
בצעדי ענק
הקשב לנשים בחלון
גשם אדיר ונוהר.
הקשב איך קוראות הן בזו אחר זו-
הוא חוזר
הוא חוזר
הוא חוזר
נ.ב
יש פורום סגור לנשים : באהבה ובאמונה (פוריות) שאפשר להיכנס אליו
חיבוק וחיזוק 🫂
)אני כותבת סיפור ושואלת בגלל זה, חס ושלום לא קרה לי...)
השאלה היא כזו, בחורה שנכנסת להריון מאונס-מה היא צריכה לעשות? כאילו, הפלה אי אפשר כי אסור ואם היא תלד את הילד-הוא יהיה ממזר, מה ההלכה אומרת על זה?
ההלכה מתירה להפיל.
וגם, ממזר הוא רק מי שנולד לאשת איש מגבר אחר, ילד שנולד לרווקה הוא לא ממזר
ממזר הוא מי שנולד מיחסים אסורים, כמו גילוי עריות, בגידה בבעל, כהן עם גרושה
טכנית אישה שלא נשואה לא יכולה ללדת ממזר כי בעילה יכולה להיחשב כנישואין בדיעבד
א. הריח הוא לא כל כך חזק בלי התחתוניות- נסי ותראי. חלק ממנו הוא העובדה שיש בהן פלסטיק וזה גורם לחוסר אוורור.
ב. אפשר לשים תחתוניות מבד ואז זה נושם -פחות ריח- וגם סופג נוזלים וריחות.
נסי בלי תחתונית
ותחתונים מכותנה, גם לאימון.
( וכשמתלבשת לכושר גם מחליפה לחדש, בעיקר להרגשה )
@עשב לימון מבד מכבסים?
באתר יש רשימה של כל המדריכות.
אם לא, תכתבי אזור ואני יכולה למצוא
אני מכירה, ניסיתי.
זו שיטה שעובדת, אבל צריך לעשות תרגילים כל יום, לא פעם אחת ודי.
אז כל עוד תרגלתי זה סידר לי את המחזור,
וכשלא- לא.