שינוי שמות השבטים.123

תנועת אריאל לפני כ-26 שנה הועפה מתנועת בנ"ע. החבר'ה שהועפו, נכפה עליהם לא להשתמש בשם בנ"ע(נאסר עליהם לקרוא לעצמם 'בנ"ע'), אז הוא שונה ל'אריאל' משום שזה היה השם של השכבה ה"מורדת"(כמו שיש: אחיה, לביא, אלעד וכו' וכו', אז יש גם 'אריאל').

שמות השבטים באריאל נשארו אותם שמות כמו של בנ"ע(למרות שלפי הידוע לי, גם בזה היה ניסיון של בנ"ע שלא נשתמש באותם שמות, אך לא עלה בידם).

אני אישית בעד לשנות את שמות השבטים, ושנשתמש בשמות שלנו, ולא ניקח את השמות מבנ"ע, משום שאנו בהווה כבר לא קשורים אליה. אנו תנועת נוער נפרדת מבנ"ע, ואנו לא איזה תנועה שנגררת אחרי בנ"ע.

השימוש באותם שמות פוגע בגאוות תנועה שלנו. אנו לפעמים נחשבים סתם כנספחים לבנ"ע.

יש כאלה שעושים חילוק בין חבריא א', שבזה הם טוענים שיש לשנות משום שאנו תנועה שונה. אך את השם של השבט העולה אין לשנות, משום שזה השם שנשאר לכל החיים ורוב הציבור הוא בנ"ע, אז לא יזהו אותנו אם נעשה שימוש בשמות משלנו.

אני אישית חושב שכדאי לשנות גם את השמות של חב"ב, משום שבסה"כ אנו לא צריכים להיגרר אחרי אחרים, אלא אנו צריכים להיות עצמאיים ולהשתמש בשמות משלנו(אליסף, הקומונר של בית-אל, ניסח את המשפט האחרון בצורה יותר טובה. הוא אמר את זה במליאה הלפני האחרונה שהיתה, כאשר היתה הצבעה על שינוי השמות).

אשמח לשמוע את דעתכם בנושא.

בצ"ל אריאל!

בעזרא תמיד היו שמות שונים (למרות שלא תמיד זה חלחל)משה
מה שכן, רוב העזראים יודעים בדרך כלל מול איזה שבט הם היו בבנ"ע, מה שלא תמיד נכון הפוך.
 
 
קחו את זה בחשבון.
זה ממש טוב שיש שמות שונים....shir

 

וככה סתם אתם נראים חיקוי דוסי יותר של בני עקיבא.....

כמעט אף-פעם זה לא נכון הפוך.123

אני אחד שיש לו קרובי משפחה בעזרא, ויש לי חברים בעזרא, ואני קצת עוסק בתנועות נוער דתיות, איני זוכר את השמות של עזרא(עכשיו אני רק זוכר שכיתה ט' זה כיסופים. ואני יודע עוד כל מיני שמות, אך איני יודע לאיזה שכבת גיל זה שייך). כשלא חיים את זה, אז קשה לזכור.

בצ"ל אריאל!

מה אתה לא יודע את השםshir

של הגרעין של חברים שלך?

אני יודעת בגלל חברות שלי.....

שהם.barak891

מי שבגיל שלנו השם שלו זה "שהם".

בכולופן, סתם להשכלה כללית זה:

נטעים

עיינות

נירים

נתיבות

העולים

נחליאל

אורות

כיסופים

עמיחי

שהם

אחיעד וכו' וכו' וכו'

יום צח ומוצלח, בצלב"א.

את בעזרא.123

את יודעת בגלל שאת בעזרא, אני לא בעזרא.

ואין לי חברים(לא ווירטואלים, ואולי בעצם אפילו ווירטואלים...)שהם בגרעין שוהם.

בצ"ל אריאל!

אני באריאל..barak891

אנילא בזערא. אני באריאל.

זה נכון שיהייתי שם פעם חניכה וזה נכון שיש לי משם חברות. אני לא מכחישה את זה.

רק כתבתי את זה לידע כללי....

יום צח ומוצלח,

בצלב"א.

תגובתי.123

התגובה שלי לא היתה מופנית אליך, אלא לזאת שמעליך.

שימי לב שההודעה שלי, לא היתה מתחת להודעה שלך במדריגה, אלא היא היתה באותו קו, וזה משום ששנינו הגבנו לאותה הודעה(להודעה שמעליך).

בצ"ל אריאל!

מה שתגיד...barak891
ןואם הוא יגיד לך לקפוץ מהגג? תקפצי?צחקן
הוא לא יגיד לה הוא לא מדבר עם בנות......shir
זה כבר לא מצחיק...123

עכשיו סיימתי שיחה טלפונית עם בת, והשיחה לקחה יותר מרבע שעה.

אני אחראי על כל מיני פרוייקטים וכו' וכו', וכשיש צורך לדבר עם בנות אני עושה זאת.

בצ"ל אריאל!

כל הכבודשורש וגרביים

אנחנו מעריצים אותך!!! (מה ההתלהבות הזאת??)

 

תתבייש לך במעשך הנבזיים!!!!!אנונימי (פותח)
חחחח 123 כל הכבוד לך דיברת עם בת<ב>shir
חבר'ה לכו לבנ"ע!123

יש פה כמה אנשים שכנראה ההפרדה הרסה להם חלקים במוח.

משה, העם איתך! יש פה כמה חבר'ה שזקוקים לצאת בדחיפות מהאטימות שלהם...

טוב, מה אני אגיד לכם... העיקר שתהיו בריאים.

בצ"ל אריאל!

כולם להרגע.barak891

נראה לי שכדאי שתרגעו ומהר.

אני חושבת שיש פה ממש דברים שעוברים את הגבול.

תחשבו על מה שאתם כותבים לפני שאתם כותבים אותו..

בצלב"א.

טוב, אנשים!123

אשמח אם נוכל לחזור לנושא המקורי. אם יש למישהו משהו קשור לומר על הנושא, אז אשמח שהוא ירחיב פה.

בצ"ל אריאל!

אממ, אני בעזרא-רעות

ואני כמעט מכירה את כל הקבוצות של בנ"ע.. ואני יודעת בערך את הגיל שלהם.

זה הולך משהו כזה-

ניצנים

נבטים

מעלות

מעפילים

הרואה

אחיה

לביא

בלה בלה בלה..

אני לא בטוחה בסדר של ניצנים ונבטים... וגם אם כן- זה כולא הפרש של שנה!

נבטים לפני ניצנים.123
בצ"ל אריאל!
ימות המשיח ! ש. מסכים למילה אחת שכתבתי !!משה
את ההודעה הזו צריך לשמור אצלי בארכיון ולהעביר לספר השיאים של גינס.
 
ש. מסכים למה שאני כותב (ועוד על הפרדה !!!) ? לא יאומן כי יסופר.
 
חחחחחחחח קורע !!צחקן
מי היה מאמין...123

כשאתה צודק, אז אתה צודק

בצ"ל אריאל!

ממש בדיחה.123

אנשים פה חושבים שאני איזה חפיפניק בצניעות. לך תוכיח להם שאני אפילו פאנט בזה...

בצ"ל אריאל!

אין צורך לשנותשרי.

אריאל הסתדרה 26 שנים עם אותם שמות. זה מיותר ומסובך לשנות עכשיו.

גאוות תנועה123

השימוש באותם שמות פוגע בגאוות התנועה.

זה לא מיותר לשנות אותם, וזה לא נראה לי כ"כ מסובך.

אני יודע שיש הרבה מתנגדים לשינוי, אך אשמח לשמוע סיבות רציניות למה זה מיותר ומסובך. ואם זה מסובך אך זה יועיל ויוסיף לתנועה, אז נצטרך להתאמץ ולפעול למען השינוי.

יש המון דברים שהתנועה "הסתדרה" בלעדם עשרות שנים. דברים שעכשיו הם ממש ברורים לנו(שחלקם אנו ממש חייבים אותם), אך לפני תקופה לא ארוכה כלל, לא היו קיימים דברים כאלה בכלל(לדוגמא:סמינריוני הדרכה). הקמנו "צוות אריאל בנים"בתנועה, שהוא ממש חדש(בהווה הוא נסגר מחוסר אנשים). עכשיו קם לו "צוות אריאל בנות". ובטח יש עוד מלא דברים, אך אני לא כ"כ יודע...

אנו 'תנועה', ודרכה של תנועה היא התקדמות, ולא קפאון במקום. גם אם יש דברים שעד עכשיו הסתדרנו איתם, זה לא אומר שלא כדאי לנו לנסות להתקדם, להתייעל ולהשתכלל.

בצ"ל אריאל!

זה פשוט לא משמעותישרי.

הערכים של אריאל ובנ"ע תואמים ברובם. לכולנו יש אותה תורה. השמות של בנ"ע לא סותרים את הערכים של אריאל.

גאוות תנועה לא מתחילה משמות. זה הרבה יותר עמוק. קודם כל שמדריכים יתחילו להגיע עם חולצתנועה לפעולת אמצ"ש, רק אח"כ מומלץ לעבור לצעד דרסטי כמו החלפת שמות.

יבוש..barak891

סליחה על הייבוש אבל אני חושבת שזה רק תירוץ עלוב משהו...

זה שיש סניפים שהמדריכים אצלם לא מגיעים עם חולצתנועה זה חמור מאוד אבל זה לא אומר שעד שזה לא יהיה לא צריך לעשות עוד דברים להעלאת גאווה התנועה שלנו!

יום צח ומוצלח ושבת שלום.

בצלב"א ול"מ.

משמעותי.123
עבר עריכה על ידי 123 בתאריך א תמוז תשס"ה בשעה 15:40

אם אנחנו משתמשים בשמות של בנ"ע, זה יכול להראות שאנו סתם קבוצת נספחים, אז למה שיהיה לי גאוות תנועה.

הבעיה של חולצת תנועה היא יותר עמוקה. יש בעיה של גאוות תנועה שהיא פגועה בגלל כל מיני סיבות, ולאחר שיתקנו את הבעיות, מצב חולצות התנועה יהיה יותר טוב.

אחד הדברים שצריכים לתקן ע"מ לעלות את גאוות התנועה , זה שינוי השמות. אנו תנועה אחרת או לא? אז מה אם הערכים של בנ"ע לא סותרים את הערכים של אריאל, אין קשר. אנו תנועה אחרת מהם. אנו לא פועלים מתוכם, אלא אנו פועלים עצמאית. מה כ"כ מפחיד בלשנות את השמות? מה זה מוסיף לתנועה שלנו שאנו משתמשים באותם שמות?

בצ"ל אריאל!

אני מכריזה בזאתשרי.

על פתיחת ניצלו"ש של שמות חדשים לשבטי אריאל.

אולי נוכל ליישם זאת כבר בשנה הקרובה.

>>>סביר להניח שאם אתה כ"כ רוצה וזקוק לזה, כבר מצאת אלטרנטיבה, לא?

אלטרנטיבה.123

זה לא כ"כ קשה למצוא שמות שונים. בשביל למצוא שם לשבט העולה כל שנה - מבקשים הצעות מכל החב"ב של התנועה, וחב"ב מתכנסים ועושים הצבעה על השמות, והשם שיזכה בסוף להישאר אחרי כל הסלקציות, הוא יזכה לשמש כשם של השבט העולה.

לגבי שינוי שמות לחב"א - צריכים קצת להיות יצירתיים, ולחשוב על איזה סדרת שמות(אך האמת שלא חייב שזה יהיה סדרת שמות).

כדאי שתפתחי אשכול חדש בנושא.

בצ"ל אריאל!

 

תיארתי לעצמישרי.

שאם אתה כ"כ להוט אחר הנושא כבר מצאת שמות חדשים.

הרבה יותר נכון להתחיל בעשייה מאשר לדבר עליה.

הבעיה.123

יש בעיה גדולה שהרבה מחברי התנועה מתנגדים להחלפת השמות, משום שאינם מבינים את התועלת שבדבר.

היתה הצבעה באחת המליאות על "החלפת שמות", אך היה רוב שהצביע נגד.

אנשים מפחדים משינויים...

שכוייח על שאת מעשית!

בצ"ל אריאל!

הבהרהשרי.

אני לא בעד החלפת השמות. זו רק בדיקה על כמה מעשיים חברי הפורום.

לכן אני קוראת לכל חברי הפורום שטענו כאן בשירשור שקיים צורך להחלפת השמות להגיב לשירשור שפתחתי.

תנועתנו.123

בתנועה יש קצת יותר מ-2 אנשים. גם אם לנו אין כ"כ רעיונות לשמות אחרים, זה לא אומר שאי-אפשר למצוא שמות אחרים.

אם אין לנו כ"כ רעיונות לשמות אחרים, זה לא סותר שיש צורך להחליף את השמות.

וצודקת שלפעמים לדבר זה נחמד, וכאשר מגיעים למעשים אז נתקעים, אך זה לא אומר שאין לדבר על זה, כי יש הרבה סיכויים שכן נצליח להוציא את זה לפועל(ולאו דווקא בגלל חברי הפורום, כי כמו שהזכרנו יש עוד אנשים בתנועה שלנו).

בצ"ל אריאל!

123אנונימי (פותח)
אולי תפסיק להתגאות בזה שדיברת עם בנות???????
נראה לי שהבעיה לא אצל 123shir

אתה בעיה!

אתה תינוק אתה זה שרוצה צומי מבנות!!!!!!!

 

123

אהבתי

בצ"ל אריאל!

מה הקשר לפה?123

כנראה שאין לך דברים חכמים לכתוב, אז אתה מקשקש.

אשמח מאוד שתחפש להוסיף אור בפורום, ולא כל הזמן לנסות להראות עד כמה אחרים הם חושך.

הגמרא במסכת סנהדרין דף ק"י ע"א מספרת על שחשדו את משה רבינו באשת איש. הרב קוק פעם אמר: כל הזמן העולם החרדי מבזה אותי וקורא לי "חופשי". בגלל שאני מתקרב קצת לעולם החילוני ומנסה לקרב אותו, ובגלל שאני רואה את החלוציות חלק בלתי נפרד מן התורה, אנשים קוראים כופר, "חופשי".

ולמה זה? הצד הכי חזק אצלי, הדבר שאני הכי משקיע עליו, זה אמונה. כל הספרים שלי הם ספרי אמונה. אני כל הזמן רושם אמונה, חושב אמונה, מריח אמונה, חי אמונה. אך הסטרא-אחרא מנסה לפגוע באדם במקום שהוא הכי חזק בו, בשביל שאנשים לא יושפעו לטובה ממנו. משה רבינו, שהדבר הכי חזק אצלו היה הצניעות, חשדו אותו בצניעות, חשדו אותו באשת איש. משה רבינו שאפילו פרש מאישתו, חשדו אותו בנשים אחרות.

כך הרב קוק אומר על עצמו: אני שאני הכי חזק באמונה, השטן מנסה לתת לי דמות של כופר.

הרב שלמה אבינר הזכיר דברים אלו בזמן שהתלוננו עליו בהטרדה מינית של 2 נשים. בדבר שהוא הכי חזק, בצניעות, שהוא כל הזמן מדבר על האסון של חברה מעורבת, על שטוענים עליו שהוא יותר מחמיר מהעולם החרדי בצניעות, דווקא בזה מנסים להכפיש את שמו בצניעות, בשביל שאנשים לא יקבלו את האמת ממנו.

אתה מנסה להכפיש אותי בצניעות. יבוא ADMINI שמכיר אותי טיפה, ויעיד שאני לא איזה חפיפניק בצניעות. יבוא YECHIEL666 ויעיד עלי עד כמה אני מקפיד בצניעות. והוא גם מכיר את הסניף שלנו, אז הוא יוכל לספר לכם על הטרור שעשיתי בסניף בחודש ארגון, למרות שאני לא איזה משהו מיוחד בסניף, רק בשביל לשמור על הצניעות.

יבוא הרב של הסניף שלנו, ויעיד עד כמה אני רציני בצניעות. ואני יכול להרחיב הרבה על עצמי.

אך אני מסתפק בבוחן כליות ולב שיודע את האמת עלי.

בצ"ל אריאל!

עיקר אתםshir

מדברים על זה שזה לא טוב לדבר עם בנות...

אבל תסתכלו על כמה אשכולות בפורום שלכם איפה הבן אדם לחברו שלכם?

יש דברים שיותר חשובים מלדבר עם בנות או לא לדבר וזה  יחס לחברים...

אז לפני שאתם מגזימים בדברים שלא צריך ואומרים שאריאל זאת תנועה שלפי ההלכה ועזרא לא(שזה לא נכון)  

אבל לפחות בעזרא יש בן אדם לחברו.....(ועזרא לפי ההלכה)

זה חלק מהדיונים.123
עבר עריכה על ידי 123 בתאריך ג תמוז תשס"ה בשעה 18:50

המריבות לפעמים הם חלק בלתי נפרד מהדיון עצמו.

אדם אוכל חזיר ורואה את חברו הדתי מקלל מישהו. האוכל חזיר מסיק מסקנה שלא צריך לשמור שבת כמו שהדתי עושה, ושזה גם בסדר לאכול חזיר. תביני כבר לבד מה רציתי...

בצ"ל אריאל!

מה הקשרshir

יש הרבה דיונים בפורום עזרא ואף אחד לא רב עם השני...

 

נכון.צחקן
פורומים של עזרא.123

אמר רבי חייא בר אבא: אפילו האב ובנו, הרב ותלמידו שעוסקין בתורה בשער אחד(בנושא מסויים) - נעשים אויבים זה את זה(מסכת קידושין דף ל' ע"ב).

יש מה שנקרא "ריתחא דאורייתא"(זיכרוני אומר לי שזה מוזכר במסכת תענית). כאשר בלימוד עצמו יש קצת "צעקות" אחד כלפי השני, זה לאו דווקא כלפי שנאה לאומר הדברים, אלא זה מלחמה ומריבה ודיון בדבריו של האומר. הצעקות מופנות למה שהוא משמיע, ולא לפנימיות של היהודי שאיתו רבים, שהרי כל יהודי הוא טהור מבפנים(תניא פרק א').

ידועים דבריו החריפים של הראב"ד כלפי הרמב"ם. והראב"ד גם התבטא במילים מאוד קשות נגד רבי זרחיה הלוי בעל המאור. וגם בימינו, ידועים התבטאויות מאוד קשות של ענקי העולם החרדי כלפי הרב קוק זצוק"ל, למרות שחלק כיבדו אותו מאוד, ויש גם כאלה שהיה חברים שלו בלב ובנפש(כדוגמת הרב חיים זוננפלד, רבה של העדה החרדית באותה תקופה).

ורבי יעקב עמדין שהיה אחד הגדולים בתקופתו של רבי יהונתן אייבשיץ(בעל ה"יערות דבש"), התבטא קשות כנגד רבי יהונתן אייבשיץ(שם זה קצת שונה, כי הוא חשד את ר' יהונתן לשבתאי בגלל עיסוקו של ר' יהונתן בקמיעות. וכן התבטאויות הגר"א כלפי החסידות, לא יכולות לשמש כ"כ כראיה, כי הוא חשבם לכופרים, והוא לא נהג בהם כבוד).

בצ"ל אריאל!

בקשר לשמות...miri

ראיתי שיש כאן זריזים כדי לפתוח שרשור להצעות לשמות.

ראיתי לנכון להגיב על זה כאן.  לפי דעתי זה מעולה שיש לנו את השמות של תנועת האם שלנו....זה עושה לנו רק טוב. ככה כשאנחנו במיעוט כיום..אנחנו לפחות בשמות משתייכים לדבר גדול, לדבר רחב, שמחובר להרבה אנשים. אנו לא זקוקים לשמות ניפרדים כדי להראות שאנו שונים מבנ"ע...את זה כולם יודעים. אנו תנועה שונה וונרדת ואין סיבה ומקום לרצות להוכיח את זה.

מה גם, שאני רואה דימיון רב מאד בינו לבין בני עקיבא. אופי התנועות דומה מאד. 2 התנועות בעלות מערכת אידאלים מוגדרת וברורה, הידועה לכל חניך ולכל מדריך ולא רק איזה כמה רכזים מדקלמים את סעיפי החוקה...2 התנועות הולכות עם האידאלים עד הסוף, עד הקצה. וסתם הוירה וההוואי דומים מאד (חולצת תנועה באש ובמים בשבת וביום חול...).

  

לדעתי צריך לשנות שמותצחקן

ב"ה

זה לא שווה לדעת את שם הגרעין שלך (העולים לחבירא ב') לפני שקוראים לך אותו ויש עוד הרבה דברים שזהנ לא שווה

וחוצמזה, זה לא כזה ברור שאתם לא בנ"ע

חחmiri

שיעשע אותי שכתבת שזה לא ברור שאנחנו בנ"ע....

מה בגלל הפורום המעורב?!

מי שמכיר את התנועה שלנו (ולהבדיל..) ואת בני עקיבא... יודע מהו ההבדל ועד כמה הפער בתפיסת העולם שונה.

אבך מי עם מי שלא מכיר אתכםצחקן

ב"ה

ולא שמע עליכם בכלל (עד לפני 3 שנים, הקמת סניף הפאת"ח שעושה לי פיגועים בכיתה על ימין ועל שמאל) ?

 

להבדיל?!123

קצת נסחפת הייתי אומר...

ביום שלישי בלילה, היה בכפר מימון ליד הבית כנסת וועידה של חב"ד. חיפשתי את השו"ת שהיה צריך להיות עם רבני אור-עציון, אך לא מצאתי(למחרת התברר לי שזה בכלל לא היה, זה התבטל). הלכתי לוועידה של חב"ד, וברחתי משם מהר, כי הקטע "המשיחיסטי" קצת כבד עלי. אבל מהר מאוד חזרתי, כי היה לי משעמם.

באותו לילה יצא להתווכח כשלוש שעות עם החב"דניקים שם על כל מיני נושאים(מדינת ישראל-אתחלתא דגאולה, קדושת המדינה, חשיבות לימודי חול, הרבי זצוק"ל/שליט"א, צדיק האמת, האם ניתן לחלוק על צדיק האמת בהלכה ובהשקפה וכו' וכו').

באמצע הוויכוח עם שליח הרבי בצפת, הוא הזכיר את אחד מגדולי הדור עם איזה אדם פשוט. ואז הוא אומר לי תוך כדי שיחה "אני לא אומר 'להבדיל', כי לא מבדילים בין יהודי ליהודי".

זה כ"כ מתאים לחסידות(ובעיקר לחב"ד)וזה כ"כ יפה(לא שאני מסכים עם זה, אבל זה נחמד).

בצ"ל אריאל!

מממ..miri

אולי קצת ניסחפתי יותר מדי...ובקשר לדבריך. דווקא זה לא מתאים לחסידות. נכון, יש אצלם שיויוניות אבל בין החסידים עצמם. בינם לבין הצדיק=הרבי=הרבה=האדמור יש פער, הבדל, יש מעמד. כלום שווים בעיני הרבי אבל הוא מעליהם ומעליו הקב"ה.

(אחח רואים שהיתה לי בגרות על זה)

צדיק ואחד מגדולי הדור.123

יש הבדל גדול מאוד בחסידות בין הרבי, לבין איזה גדול בתורה.

אדם שהוא גדול בתורה הוא מבחינתם באותה דרגה של יהודי פשוט.

אותו אחד לא דיבר על הרבי, אלא על איזה יהודי גדול בתורה, הוא הזכיר למדן גדול(שלא סותר שהוא גם צדיק מאוד גדול).

ע"פ חב"ד לא כ"כ מדוייק לומר ש-ה' מעל הרבי(ראי בספר "ותורה יבקשו מפיהו" של הרב שלום דובער הלוי וולפא).

סתם ככה: מי שרוצה ללמוד על החסידות, אז כדאי ללמוד חסידות מספרי חסידות ולא ללמוד מספרי היסתוריה, כי ספרי היסתוריה על החסידות אינם לימוד חסידות, אלא לימוד היסתוריה(משפט ששמעתי מפיו של הרב נחום דרוקמן, בנו של הרב חיים דרוקמן).

בצ"ל אריאל!

תנועת אם?!123

בנ"ע לא תנועת האם.0 שלנו אם לא זורקת את הילדים שלה מחוץ לבית...

שאנו קשורים לבנ"ע, זה עושה לנו הרבה רע: פוגע הרבה בגאווה התנועתית, מאשימים אותנו במעתיקנות, אנשים רואים אותנו כחלק מבנ"ע.

אם את חפצה להיות חלק מבנ"ע, , אם רצונך להיות חלק ממשהו גדול(כמותית), אז למה לא להיות בתוכם, למה להיות בתנועה שונה ואחרת?

את סעיפי החוקה של בנ"ע, גם המדריכים של בנ"ע לא יודעים(מתוך בדיקה של הנושא).

חולצת תנועה באש ובמים בתנועת אריאל אצל הבנים?!? נשמע מוזר..

בצ"ל אריאל!

 

כן.miri

תנועת אם לא במובן שהיא מותק ואוהבת וכו'. היא המקור היא ההתחלה, היא הביאה אותנו (בעקיפין אומנם) לעולם.

אני לא יודעת, אף פעם לא ניתקלתי, בהאשמות מעין אלא של מעתיקנות ואף פעם לא חשבו שאני מבנ"ע...או שאני חלק מהם.  אני חושבת שזה הדבר האחרון שפוגע בגאווה התנועתית...יש כל כך הרבה דברים שפוגעים מעבר.

למה להיות בתנועה שונה ואחרת?! אני לא באריאל כי זו תנועה ששונה מבנ"ע, אלא בגלל הערכים ואידאלים של התנועה שלנו. ואין מה לעשות איכות איכות, לכמות עדין יש משמעות...לא כמו האיכות...אבל זה חשוב.

טוב, אני גם בדקתי את הנושא וכל אבל כל מדריכי ומדריכות בנ"ע ש-אני- דיברתי איתם ידעו את סעיפי החוקה שלהם.

 

אצלנו בסניף, חולצת תנועה זה באש ובמים...!  

(מצחיק עד כמה מציאות אחת יכולה להראות שונה בעיני 2 אנשים)

באש ובמים.123

ד"ר אמנון שפירא(אחד ממזכלי בנ"ע, זה שהוציא קונטרס טיפשי ש"חברה מעורבת - לכחילה", זה שהעיף את סניף גב"ש מבנ"ע ואז קמה לה תנועת אריאל)אומר בפירוש ששימוש בשמות של בנ"ע זו ממש העתקה מגעילה ודוחה.

המון חבר'ה מבנ"ע אמרו לי שזו העתקה(אצלנו בישיבה התיכונית, כולם בבנ"ע חוץ ממתי מעט).

אם רצונך להשתייך לבנ"ע, להיות חלק ממשהו גדול, אז תהיי בתוכם. זו בדיחה להיות באריאל, ועוד לטעון שיש לנו זכות בזה שיש לנו איזה קשר לא ברור עם בנ"ע.

כנראה שאת לא מדברת על החוקה של בנ"ע, אלא על איזה זריקת סיסמאות שהם זרקו לך. תני לי משפטים מהחוקה שהם אמרו לך.

אני אישית עשיתי בדיקה בפורום של בנ"ע, אם אנשים יודעים את החוקה(שיש שם צפיפות מטורפת של חג'דומטי בנ"ע), והמצב שם לא היה נחמד כ"כ בידיעת החוקה.

אם אצלכם יש שימוש רציני בחולצת תנועה, אז שכוייח, אך זה ממש לא המציאות בשאר הסניפים(לצערנו).

בצ"ל אריאל!

כל שורה - בנ"ע אחד. לא יכול בלי?צחקן

ב"ה

פרט ל2 האחרונות.

תנועה שונה=שמות שוניםאנונימי (פותח)
אנחנו לא בני עקיבא, אנחנו אריאל תנועה שנותנת ערכים דומים לבני עקיבא אבל שונים ובגלל זה אנחנו צריכים שיהיה לנו שמות משל עצמינו.
גאוות תנועה?צחי קנטור

אני חושב שעניין ה"גאוות תנועה" לא צריך להיות מנופח כל כך.

בסופו של דבר למה זה יגרום? רק להתרחקות מבני עקיבא, אלו שתי תנועות שיחד דואגות לנוער הדתי הלאומי או מתחרות אחת בשניה?

תענו לי בבקשה, ותודה מראש.

צריך המון גאוות תנועה.123

אם אתה רוצה שתנועת נוער תתקדם, תעלה, תתנפח ותצליח, אתה מחוייב שאנשים יאהבו את התנועה ויתגאו בה ויהיו שמחים להיות חלק ממנה.

בנ"ע ואריאל אלו תנועות שדואגות לנוער הדתי, ואינם מתחרות אחת בשניה. אך כל אחת פועלת עם סוג שונה של נוער, עם שיטת חינוך שונה.

אם רצונך שתנועת נוער מסויימת תצליח ותפרח, חובה שאנשים יתלהבו מאותה תנועה ויהיו שרופים עליה וכדו'.

בצ"ל אריאל!

קשר רגשי בין חניך לתנועתו אכן הכרחיצחי קנטור

שהוא לא יתרחק מהערכים אותה היא מייצגת, אבל אני ממש חושב שחייבים להתרכז על שיתוף הפעולה והאחווה ההדדית בין התנועות. איך בכלל עולה רעיון לשנות את השמות? כי יש בעיה של הסתכלות שלילית על החבר'ה מהתנועה השניה, וזה דו סיטרי, וזה גורם למחלוקות לא הכרחיות, ואני מכיר את התופעה במידה מסוימת (מהכיתה). בגלוי התנועות לא "מתחרות", לזה אני מסכים, אבל ממה שראיתי, יש ניצנים של "יריבות" בהם חייבים לטפל (ולא אחת שמעתי תלונות ודברים קשים מחבריי שבבני עקיבא, וגם ראיתי את זה בפורומים - לדעתם, יצרנו לעצמנו תדמית של "פרושים" במובן השלילי).

בעיקרון הרעיון לשנות שמות אין בו דבר שלילי, אבל חייבים לבדוק האם הוא "לשם שמיים" או "לשם מחלוקת".

הכרחי כןצחקן

ב"ה

אבל  עד כמה?

את רוצה שהחניכים יהיו משועבדים 24/7, כל פעולה ללכת, חולצתסניף כל היום וכו' ?

 

אני חושב שלגאוות תנועה יש גבול, אבל שינוי שמות בהחלט כן, גם אם זה יתן עוד גאוות תנועה שזה דבר שצריך,  אבל לא להיות משועבדים .

 

התגובהצחי קנטור

מופנית אליי או ל-123?

לא אמרתי משהו על שיעבוד תמידי, מה שרציתי לומר הוא ששינוי שמות יכול להיות מצוין, השאלה למה אנחנו עושים אותו: האם כדי להיות אריאל או שמא לא להיות בני עקיבא.

לכאורה הם שני דברים זהים, אבל ההבדל הוא בגישה, והוא הבדל חשוב.

ד"א ל123- אתה רוצה לומר אולי שזה שיש שמות שבטים זהים זה מעיד אולי על אופי חלש.. לדעתי זה שאני משנה משהו דווקא בגלל שהוא אותו הדבר אצל מישהו אחר, אז בגלל שיחשדו בי כמעתיקן אני מחליף... זה אופי חלש לא פחות. רוצה להחליף? מאה אחוז! אבל המטרה היא לייחד את התנועה כי היא תנועה בפני עצמה, דווקא.

אני מסכימה בהחלט.miri
אהבתי את הניסוח. ההבדל בין הדברים הוא מאד דק. והגישה כמו שזה משתמע זה אנטי בנ"ע...בלי קשר לתנועה שלנו.
אנטי.123אחרונה

אין כל עניין של אנטי. כולנו אוהבים ומכבדים את בנ"ע, אך לא שייך להישאר עם השמות שלהם. אנחנו שונים, אנו עם מטרות שונות ועם שאיפות שונות. למה אנו צריכים להיות נגררים ונספחים אחריהם?

מילא אם זה לא היה פוגע בגאוות התנועה, אך זה כן פוגע.

בצ"ל אריאל!

האבולוציה המגזרית:מקפיצים נטושים

פעם ערוץ 7 היה נחשב הערוץ המגזרי הדוסי,
ואריאל נחשבה התנועה הדוסית של המגזר,
ולכן היה פה פורום תסיס ופועל,

אלא שהיום ערוץ 7 כבר נחשב פרוגרסיבי מדי,

וכל תנועת אריאל מתעדכנת באמצעים אחרים....

 

*הסיפור דמיוני ועל אחריותי בלבד*

למה ערוץ 7קעלעברימבאר
נחשב פרוגרסיבי מדי?
חחחחח לא באמת התכוונתי לזהמקפיצים נטושים

אבל אני יכול להמציא סיבות למה אם תרצה.

אני סתם נכנס לפורומים נטושים וכותב בהם משהו.

אגב מסתבר שהפורום הזה אפילו מופיע בתפריט הפורומים אז כנראה הוא דווקא פעיל כביכול...

המון להט"בים מסתובבים פה באין מפריעפשוט אני..
איך הגעת לפורום הנטוש הזה?קעלעברימבאר
קפץ לי ב''עדכני''פשוט אני..
אה בעצם הוא מופיע בראשי, כמו שאני הגעתיקעלעברימבאר
אפילו המנהלת של הפורום גאהפשוט אני..אחרונה
אתם יודעים איך הופכים סניף של עזרא לאריאל?דורין השמיני
אני רואה שהפורום צולע אבל אני ישמח שתענו מהרדורין השמיני
נראליהעי

מתקשרים לתנועה יש בטוח מספר בגוגל

לגרש את הבנות ניסית?פתית שלגאחרונה

😜

סניף בלי מבנהתורת חיים בעiז

מה עושים בחודש אגון לגבי צביעת קירות?

צובעים על דפים גדוליםתות"ח!אחרונה

מחפשים מבנה שלא אכפת לו שיצבעו עליו (אנחנו צבענו על איזה מחסן של בית כנסת ששימש לנו גם כחדר ציוד של הסניף....), הכי טוב לדוגמא מבנה שטרם צבעו אותו והוא עוד בבנייה ואז יש סיכוי גבוה שייתנו לצבוע. אפשר לנסות לדבר עם העירייה/מועצה ולצבוע ארונות חשמל או קירות בעיר (יש קירות בעיר שלנו שאיזה ארגון של נוער צבע אותם).

בהצלחה רבה

הרוב הולכים לאריאל בגלל אידיאל ההפרדהadvfb

או בגלל שזה הסניף שכל החבר'ה הולכים?

צופר לשבת קליל ואפילו מצחיק לשבת צוות דחוףףףףףףדמיינו שם
אני חייבת כמה שיותר מהר משו לא כבד
שלום חברים אני בחור חרדי שמאוד מחובר לחבר'ה הדת"ל2020דתל

מחפש מקום כמו ישיבה וכדו' שיש שם אהבת חברים באופן מיוחד ומכילים כל אחד כמו שהוא,

 

ולאו דוקא ישיבה אלא כל מי שיודע על מקום כזה אשמח2020דתל

מאוד

לא לגמרי ברור מה אתה מחפשאני77אחרונה

ישיבה קטנה? ישיבה גבוהה? מה זה "מקום כמו ישיבה"? 

בהנחה שהתכוונת למסגרת לימודית כלשהי, אז מה חשוב לך שיהיה שם?

מבחינת סגנון  דתי/חרדי, מה חשוב לך?

איפה אתה מרגיש שאתה עומד מבחינת הרצינות שלך? כלומר - בהנחה שאתה מתכוון למסגרת לימודית, יש מסגרות שמיועדות לאנשים שלא כל כך יש להם כח ללמוד, ורוצים יותר מקום עם אווירה טובה אבל מחובר לקדושה, ויש מסגרות שמיועדות לאנשים שרוצים ללמוד בכל הכח...

הכנסה נוספת 4נטע ברזני

דרושים לעבודה בהזנת נתונים והזנת תוכן (קלדנות) מהבית❗

(ללא השקעה) וללא ניסיון!

ניתן להגיע לסכומים של 3000-11,800₪ בחודש!! בזמנכם הפנוי במהלך היום! לקבלת פרטים וליצירת קשר איתי

👇👇👇 ניתן לשלוח לנו הודעה בוואטספ 050-6158874 נטע👇

זמינות מיידית!

יש פה איראלנקים?בת סוד

בואו נעשה מאגר פעולות

אולי יעניין אותך