יש לי 2 שאלות- אשמח אם תעזרו לי...
א)אני עושה עכשיו פסיכו'..וחופרים לי שבאוניברסיטה זה דבר בסיסי וחייבים לדעת אנגלית לכל המחקים וכו'..
עכשיו השאלה שלי- אני הולכת ללמוד במכללת תלפיות חינוך מיוחד= זה באמת חשוב?!?!
כלומר אם אני לא יודעת אנגלית-אני הולכת להתקע ממש? איך זה עובד בחינוך\חינוך מיוחד\מכללה...??
ב)כמה נק' בפסיכו' צריכים כדי להפטר מהרמה הבסיסית? (הבנתי שאם מקבלים ציון מסויים יש פטור, וככל שהניקוד עולה צריך פחות קורסים..)כמה זה הכי נמוך?

