איזה סבון פנים את משתמשת? הוא טוב\עוזר?
יש לכם רצפט להכנת מסיכות טבעיות שעוזרות לחצ'קונים?
תרופות סבתא?
אני נואשת..חייבת עצות!
ואני היתי מפוצצת, עכשו פחות..אבל אם אני אוכלת הרבה מלוח\מתוק-גאנק פוד..
זה מגביר אותם אבל ממש..
לפי דעתי-להתשדל להפחית בכל החטיפים ועדיף בכלל.. עוזר!
(וכן, השתמשתי גם בסבונים ותכשרים, לא בדיוק עוזר..)
וניסיתי הרבה!!
עכשיו אני עם רואקוטן=]
את לבוקר ואחת לילה, זה ממש טוב
אבל אם את לא במצב ממש נורא אז לא כדאי...
ב''הצלחה רבה!
בסופו של דבר כולנו בערך באותה סירה...=]
שואפת למעלה..!כל הסבונים, והמשחות, והקרמים, שום דבר!
כמובן שכשאוכלים שוקולד, גרעינים, וכו'.. זה יביא תוצות מידיות..
וכמובן שאני יוצאת נגד בצורה נחרצת לפוצץ ת'חצקונים (מנסיון- זה אפשרי!!)
אני אישית, יש לי כבר קרוב ל7 שנים.. זתומרת התחיל לי בגיל די קטן.. בהתחלתי שנאתי אותם, חיפשתי כל דרך להפטר מהם. עכשיו? וואלה זורמים! נכון, לכל החברות שלי כבר מזמן אין. ונכון, לפעמים זה קצת מציק, ונכון, זה די מכוער. אבל אני חברה שלהם..
סתם, פשוט למדתי להתרגל.. ואם יש איזה אירוע או שסתם באלי להראות טוב, אני הולכת על מייקאפ (משתדלת שזה לא יה בתדירות גבוהה, כי זה די לא בריא..)
תכלס, גם תלוי באיזה גיל את. אם את כבר בסביבות ה20, אז וואלה תתחילי להלחץ, אבל נראלי את בסביבות ה14-15, אז יאללה, כמה שזה מבאס- זרמי! זה הגיל של זה..
בהצלחה מותק! איתך בצרה.. (כן, למרות שכבר מזמן עברתי את ה14..
)
שבוע טוב לכולן!
שמעתי שעוזר לשים חומץ שעה לפני המקלחת, ולהשאר איתו עד המקלחת.
פעם בשבוע- למרוח אשל/גיל על הפרצוף, לחכות 20 ד' ולשטוף...
היתה לנו סדנה אצל מרפאה טבעית=)
לי אין חצ'קונים, אז שום דבר לא מניסיון אישי,
אבל היא אמרה שזה עוזר.
בהצלחה!
אני אנסה להזכר בעוד דברים..
תלוי מה אמא שלי קונה..
נגיד של דאב, קרמה, קרליין וכד' הם טובים.. זה עוזר וגם זה נעים--מנקה ת'פנים.. 
בס"ד
ב"ה...



תשמעו - לא לגעת, לא לשים קצת אם יש סבון פנים טוב ואחותי (לא קרם לחות) או נגיד לי יש בוץ מים המלח וגם אז - לא לשפשף, לא לקרץ, פחות לשטוף עם מים זה מייבש את העור, לא סבון וכו'.. אם זה ממש ממש גרוע הולכים לרופא עור, ואם פצעון פה פצעון שם.. זה עובר
רק ששכחתי את שמו.. ![]()
![]()
![]()
בכל מקרה- פשוט אל תגעי בהם- שלא כל הפרצוף יתמלא בעוד כמה. אוף חצ'קונים זה הדבר הכי מעצבן שקיים ![]()
![]()
![]()
מי המנהלות?
יש פורום בנות בוגרות- פורום המשך של הפורום הזה
יש פורום כלה הדרך- פורום לכלות
שניהם לא פעילים הרבה.
ויש גם פורום סגור של נשואות בלבד
לפנות למנהלות
וגם לכלות
וגם יש על כך שאלה ותשובה של רופא בפורום של בי״ח מעייני הישועה - וגם הוא ענה שאין סכנה
רכיבה על סוס לנשים - פגיעה בקרום הבתולין - המרכז הרפואי מעיני הישועה
אני לא מקנאה, אני לא פותחת עין, אבל חשבתי שיהיה לי פחות קשה. התחתנתי מהראשונות, מזמן כבר, תכף שנתיים. ואני רוצה להיות אמא, אני כלכך רוצה כבר. ולאט לאט כל חברה נכנסת להיריון, נהיית אמא, ואני מרגישה לבד בבדידות הזאת, לא מצליחה להכיל יותר.
אני הכי שמחה בשבילן
ואני הכי עצובה בשבילי
זהו
יש עוד הרבה נשים כמוך, אמהות בפוטנציה,
שמחכות להריון, שנמצאות בתהליכים,
שמחזיקות תקווה, שמקוות למשהו חדש שיצמח בתוכן
❣️❣️
מקדישה לך את השיר של תרצה אתר: גשם הקשב לנשים
עד רדת הערב, גשם
הקשב לנשים בחלון
עד רדת החושך, גשם הקשב
לנשים הצופות בוילון
גם לנו אדמה שמחכה למשהו מלמעלה
גם בנו יש אימה וזעקה
למשהו פורח
וכן הלאה
עד סוף השבוע
גשם, הקשב לנשים בחלון
עד קץ השבועיים
גשם, הקשב לנשים העומדות ומחכות
גם לנו בחצר
חלקה קטנה ריקה מזוהר דשא
גם אנו מצפות עד אין בינה
למשהו ברוך כמו הגשם
גם בתוכנו מחכה שותקת
חלקת ארץ קטנה חרבה
והגשם שלנו איחר לרדת
הגשם שלנו
טרם בא
אך הגשם שלנו יבוא
עננים כבר זעים במרחב
הגשם שלנו קרב, קרב
בצעדי ענק
הקשב לנשים בחלון
גשם אדיר ונוהר.
הקשב איך קוראות הן בזו אחר זו-
הוא חוזר
הוא חוזר
הוא חוזר
נ.ב
יש פורום סגור לנשים : באהבה ובאמונה (פוריות) שאפשר להיכנס אליו
חיבוק וחיזוק 🫂
)אני כותבת סיפור ושואלת בגלל זה, חס ושלום לא קרה לי...)
השאלה היא כזו, בחורה שנכנסת להריון מאונס-מה היא צריכה לעשות? כאילו, הפלה אי אפשר כי אסור ואם היא תלד את הילד-הוא יהיה ממזר, מה ההלכה אומרת על זה?
ההלכה מתירה להפיל.
וגם, ממזר הוא רק מי שנולד לאשת איש מגבר אחר, ילד שנולד לרווקה הוא לא ממזר
ממזר הוא מי שנולד מיחסים אסורים, כמו גילוי עריות, בגידה בבעל, כהן עם גרושה
טכנית אישה שלא נשואה לא יכולה ללדת ממזר כי בעילה יכולה להיחשב כנישואין בדיעבד
א. הריח הוא לא כל כך חזק בלי התחתוניות- נסי ותראי. חלק ממנו הוא העובדה שיש בהן פלסטיק וזה גורם לחוסר אוורור.
ב. אפשר לשים תחתוניות מבד ואז זה נושם -פחות ריח- וגם סופג נוזלים וריחות.
נסי בלי תחתונית
ותחתונים מכותנה, גם לאימון.
( וכשמתלבשת לכושר גם מחליפה לחדש, בעיקר להרגשה )
@עשב לימון מבד מכבסים?
באתר יש רשימה של כל המדריכות.
אם לא, תכתבי אזור ואני יכולה למצוא
אני מכירה, ניסיתי.
זו שיטה שעובדת, אבל צריך לעשות תרגילים כל יום, לא פעם אחת ודי.
אז כל עוד תרגלתי זה סידר לי את המחזור,
וכשלא- לא.