להיות בת של מי/שהו מפורסם, כשכאני יגיד את שם השפחה שלי ישר ישאלו :את הבת של זה וזה?"
דרוש מגשים חלומות.
להיות בת של מי/שהו מפורסם, כשכאני יגיד את שם השפחה שלי ישר ישאלו :את הבת של זה וזה?"
דרוש מגשים חלומות.
עם סבא ועם השם משפחה שלי...
זה לא כזה אטרקציה כמו שזה נשמע כפרה
נזכרתי בסיפור שמסביר את דבריה של ילדה סוכר
אחותי פעם אמרה לנו שתמיד 2 הגאוות שלה היו בזה שיש לה דוד *** ושיש לה אחים שלישיה.
לדוד היה משפט שהתפרסם בתקשורת, וזה כבר לא כזאת גאווה להגיד שהיא אחיינית שלו, ואחד מבני השלישיה נפטר..
ולסיכום - לא נשאר כלום..
קוקי...!כי אז כולם מכירים אותך בתור הבת של... ולא בתור עצמך...
פליקס-אוהבים אותך!
וכמו שאמרו מעלי...
ההיתי מעדיפה שיעריכו אותי , ויכירו אותי...בזכות מי שאני....!
אבל עדין מבינה את הרצון שלך (גמני קרובת משפחבה של רב מפורסם ועוד כמה ו....לפעמים יש בזה משו נחמד...אבל לפעמים זה-אה...כן הבת של ההוא ...ומשלום סבא רבה שלך....
תיהיה את-כי כמוך יש רק אחת!!!!(ופליייז אל תנסי להיות מישהי אחרת!!!את אלופה בלהיות מי שאת -ורק ככה את מפורסמת!ורק ככה מכירים אותך!!!
(למרות שהרצון שלך הוא רק חלום

סתם אחתוכולם תמיד שואלים אותי אם אני קשורה אליו
לא!! אני לא קשורה אליו!


איכשהו תמיד מכירים את בנדודים שלי![]()
ואז אני מרגישה מפורסמת
ב.אם תרצי תתחתני עם מישהו כזה/ שתהיי כזאת בזכות הכשרונות שלך!! ויש לך המון כאלו.. ואז תעבירי את זה בע"ה לילדים שלך!!!
ג. דווקא לפעמים יותר נח להיות צנוע ולא הבת של.. ככה את יכולה להוכיח את עצמך הכי הרבה!!!
ד. את בהחלט הנכדה של...!! אז אמרי תודה על מה שיש לך=]]]]
אין עלייך!! *****וש! אוהבת אותך בלי סוף!!!!
מוריה.
למרות שלי דאי ניצוצות של העינין..
יש לי פווול דודים שהם נהגי מוניות' אוטובוסים הסעות..
אז לחלקם גם יש חברות משל עצמם
אז רוב הנהגים כירים אותי ואז אם הם רואים אותי בתחנה/טרמפיאדה/ רחוב הם עוצרים לשאול ם אני צריכה לאן שהו.. או אפילו סם ושים שלום.. ואני מרגישה חשובה....
חחח
חוצמזה.. אני אולי הנכדה של.. אבל לא יודעים אתזה מהשהם משפחה שלי
רק מי שעושה אחד ועוד אחד..
וזה סתאם חלום מהצד... יש לי חלומות הרבה יותר גדולים בעיקרון..
מי המנהלות?
יש פורום בנות בוגרות- פורום המשך של הפורום הזה
יש פורום כלה הדרך- פורום לכלות
שניהם לא פעילים הרבה.
ויש גם פורום סגור של נשואות בלבד
לפנות למנהלות
וגם לכלות
וגם יש על כך שאלה ותשובה של רופא בפורום של בי״ח מעייני הישועה - וגם הוא ענה שאין סכנה
רכיבה על סוס לנשים - פגיעה בקרום הבתולין - המרכז הרפואי מעיני הישועה
אני לא מקנאה, אני לא פותחת עין, אבל חשבתי שיהיה לי פחות קשה. התחתנתי מהראשונות, מזמן כבר, תכף שנתיים. ואני רוצה להיות אמא, אני כלכך רוצה כבר. ולאט לאט כל חברה נכנסת להיריון, נהיית אמא, ואני מרגישה לבד בבדידות הזאת, לא מצליחה להכיל יותר.
אני הכי שמחה בשבילן
ואני הכי עצובה בשבילי
זהו
יש עוד הרבה נשים כמוך, אמהות בפוטנציה,
שמחכות להריון, שנמצאות בתהליכים,
שמחזיקות תקווה, שמקוות למשהו חדש שיצמח בתוכן
❣️❣️
מקדישה לך את השיר של תרצה אתר: גשם הקשב לנשים
עד רדת הערב, גשם
הקשב לנשים בחלון
עד רדת החושך, גשם הקשב
לנשים הצופות בוילון
גם לנו אדמה שמחכה למשהו מלמעלה
גם בנו יש אימה וזעקה
למשהו פורח
וכן הלאה
עד סוף השבוע
גשם, הקשב לנשים בחלון
עד קץ השבועיים
גשם, הקשב לנשים העומדות ומחכות
גם לנו בחצר
חלקה קטנה ריקה מזוהר דשא
גם אנו מצפות עד אין בינה
למשהו ברוך כמו הגשם
גם בתוכנו מחכה שותקת
חלקת ארץ קטנה חרבה
והגשם שלנו איחר לרדת
הגשם שלנו
טרם בא
אך הגשם שלנו יבוא
עננים כבר זעים במרחב
הגשם שלנו קרב, קרב
בצעדי ענק
הקשב לנשים בחלון
גשם אדיר ונוהר.
הקשב איך קוראות הן בזו אחר זו-
הוא חוזר
הוא חוזר
הוא חוזר
נ.ב
יש פורום סגור לנשים : באהבה ובאמונה (פוריות) שאפשר להיכנס אליו
חיבוק וחיזוק 🫂
)אני כותבת סיפור ושואלת בגלל זה, חס ושלום לא קרה לי...)
השאלה היא כזו, בחורה שנכנסת להריון מאונס-מה היא צריכה לעשות? כאילו, הפלה אי אפשר כי אסור ואם היא תלד את הילד-הוא יהיה ממזר, מה ההלכה אומרת על זה?
ההלכה מתירה להפיל.
וגם, ממזר הוא רק מי שנולד לאשת איש מגבר אחר, ילד שנולד לרווקה הוא לא ממזר
ממזר הוא מי שנולד מיחסים אסורים, כמו גילוי עריות, בגידה בבעל, כהן עם גרושה
טכנית אישה שלא נשואה לא יכולה ללדת ממזר כי בעילה יכולה להיחשב כנישואין בדיעבד
א. הריח הוא לא כל כך חזק בלי התחתוניות- נסי ותראי. חלק ממנו הוא העובדה שיש בהן פלסטיק וזה גורם לחוסר אוורור.
ב. אפשר לשים תחתוניות מבד ואז זה נושם -פחות ריח- וגם סופג נוזלים וריחות.
נסי בלי תחתונית
ותחתונים מכותנה, גם לאימון.
( וכשמתלבשת לכושר גם מחליפה לחדש, בעיקר להרגשה )
@עשב לימון מבד מכבסים?
באתר יש רשימה של כל המדריכות.
אם לא, תכתבי אזור ואני יכולה למצוא
אני מכירה, ניסיתי.
זו שיטה שעובדת, אבל צריך לעשות תרגילים כל יום, לא פעם אחת ודי.
אז כל עוד תרגלתי זה סידר לי את המחזור,
וכשלא- לא.