לכל מי שכתב דברים על הרב אבינררגב

א. הפורום הזה, כמו שראיתם בכותרת, חסידות ברסלב, אז מי שרוצה לדבר על כאלו דברים====>> "לא בבית ספרנו".

ב. אני לא יודעת מה היה שם ומה לא היה שם, וזה גם לא ענייני, אבל מה שאני בטוחה שלשון הרע זה העבירה הכי חמורה. אני בטוחה שילדה בכיתה ט' לא מבינה את כל הפוליטיקות שהיו שם. ואם היא יודעת היא צריכה להתבייש בזה ולא להציג את ה לרבים ועוד להתווכח.

ג'. עוד פעם אני אומרת את זה - לשון הרע זו עבירה חמורה, חמורה כל כך, ולכי תדעי מה קורה בשמיים שאת אומרת כאלו דברים?? אולי את מרחיק את הגאולה?? אני לא יודעת כלום, ואני לא מתיימרת להיות בדרגה של מטיפה או משהו בסגנון, אבל לשון הרע..... אפילו בלי כל מיני דברים כאלו גדולים אנחנו נכשלים בזה כמעט כל שניה, וזה מזכיר לי -אוריין- שאמרת, מה אמרת?? שהוא מנבל את הפה?? אז נראה לי את מנבלת גם את הפה וגם את המקלדת.

שיהיה לכם שבוע שמייח, ושלושת השבועות עצובים(??).

-רגב-

דיי כבר , נמאס!! לא להעלות שוב את זה!!אח..
{הכותרת לא נגדך , אלא בכללי ומצטער אם זה נשמע תוקפני כי זה לא...}
רגב - אני אישית מסכים איתך!

אבל בבקשה , זהו!! לא לפתוח עוד נושא על זה!!

תודה ושבוע טוב!!
תשמע, גם אני שונא תאת הויכוח הזה,אבלרגב
נכנסתי לפורום ברסלב על מנת לשמוע דברים המחממים את הלב, ופתאום אני רואה במקום זה איזה ויכוח מטופש על הרב אבינר.

פשוט... מתסכל, מ'כפת לי??? זה לא היה התחלת ויכוח, רק שיקחו לתשומת ליבם!!
אוי סליחה התבלבלתי במקום...רגב
אהה בעצם לא..רגב
תיקון טעות-מתנחל גאה.
בע"ה

שלמה אבינר שר"י

" וראוי לבזותן ולהקל בכבודן"
מה הקטע שלך?רגב
רגבאוריין
בס"ד
א. אז שלא יכתבו דברים שאבינר שר"י אמר!!! כי זה לא קשור ל"עולם הי'הדות"!
ב. תתקשרי לרב דב ליאור ולרב יעקב יוסף ותספרי להם שאת יותר חכמה מהם ומהחפץ חי'ים וזה לשון הרע!
ג. גברת, ההבדל הוא שהבנתי שהי'יתי צריכה לצנזר חלק מהדברים בפורום ובבקשתי סליחה והוא לא! והוא עוד קורא לעצמו: "רב". והוא גם מחטיא הרבים!
ואת מדברת עלי לשון הרע! הי'ית יכולה לכתוב לי במסר אישי!.
יבנה המקדש!.
לאורייןרגב
אוה, ועכשיו א נ י דברתי לשון הרע.

יפה יפה, נראה לי את צריכה לכתוב ספר חדש ולהחליף את החפץ חיים לא?

וחוץ מזה, מה זה אכפת לך עם הרב אבינר עשה מה שעשה, או לא.

מה את צריכה להתעסק עם הדברים האלה? אם את כל כך בטוחה בעצמך שהוא לא רב, פשוט אל תקראי מה הוא כותב.
את סתם מעצבנת אנשים.
אני מתחנן.מ.מ.י.ר
בבקשה תפסיקו עם זה.

מי שרוצה - שישמע את השיעורים של הרב אבינר, מי שלא רוצה - שלא ישמע.

אבל מספיק עם כל השרשורים האלו, שלא מוסיפים כ-ל-ו-ם לאף אחד.
בבקשה. ומי שבכל זאת רוצה, שיבקש ממשה שיפתח פורום נגד הרב אבינר וזהו.
אבל אין לזה שום שייכות לפורום ברסלב.
\רגב
נגד?

תבקש אתה!!!

וזה באמת מעצבן, לכן פתחתי את השירשור הזה. ואמרתי בדיוק מה שאמת אתה.

שיפסיקו, הבעיה, שזה נגרר לויכוחים כל פעם.
גברתי הנכבדת,אוריין
בס"ד
כן את כותבת עלי לעיני כולם ומאוד נפגעתי (סתם! לא נפגעתי...=] )
לא.... אני לא מתקרבת לדרגה של החפץ חי'ים.... מה הקשר?
מה אכפת לי?!? שבגלל שהוא עשה את זה הוא לא רב והוא מכשיל אנשים בכריתות!!!
וצריך להגיד כי אם לא אומרים זה לשון הרע(תכניסו למח....)!!!
גם אותי מעצבן שמישהו כותב לו "הרב" "הגאון" וכו'..... כי הוא רשע!!!! ר-ש-ע!!!!
אוריין-כנסייקראתיך
אם את ברסלבית אמיתית אז את ממש לא אמורה להתעצבן על מה שאחרים אומרים...
הברסלבים לא מתעצבנים מכלום...
אז ניראה אם את אמיתי או לא...חח סתם...
אבל את לא צריכה להתעצבן...זה חסר תועלת וחבל על העבודה זרה שאת עושה...
פשוט הם יעשו מה שהם חושבים ואת מה שאת חושבת...
אשרייך כ"כ שנסית להוליך אותם לדרך הטובה...אבל גם את ראית וגם אנחנו ראינו שזה לא עזר בגרוש וזה חסר תועלת כבר מההתחלה...כי זה דיונים חסרי רמה...אז ב'קשה תעזבי אותם לנפשם וכל אחד בדרכו...
זהו......העיקר בלי עצבים...
קראתיך שיעשעת אותי...תפוזה 1
ברסלב זה חיפוש השם ולא חיפוש עוולותאנונימי (פותח)
איה מקום כבודו זו עצה שרבינו מגלה בסימן י"ב חלק שני של ספר ליקוטי מוהר"ן.: ועיקר היהדות הוא רק לילך בתמימות ובפשיטות , בלי שום חכמות, ולהסתכל בכל דבר שעושה , שיהיה שם השם יתברך ולבלי להשגיח כלל על כבוד עצמו, רק אם יש בזה כבוד השם יתברך יעשה, ואם לאו לאו, ואזי בודאי לא יכשל לעולם"! יהודים, להתחזק רק לעבוד את השם! "אוהבי השם שנאו רע"! חזק ואמץ!
בקשו ממך להפסיק!!אח..
חוץ מזה תראי מה כתבתי לך , ויש לי עכשיו מלא להגיד נגד הדברים
שלך אבל אני ישתוק , כי זה לא קשור לפורום הזה!!!
אגב-זה לאוריין.אח..
{ומצטער על התקיפות שבדברים.}

אבל באמת ,בואו נפסיק עם זה...
כל אחד יחשוב את שלו {מנסים לשכנע עד שזה מגיע לכאלו דברים ואז מפסיקים...} , וכך אף אחד לא יתעצבן.

תמיד בשמחה!! {זה לא נוגד כלום}
טוב.... נמאס ליי!!!!!!!!!tomerittal
בס"ד

אוף אני כזה מרחם עליכם שאתם לא יודעים מזה זלזול תלמיד חכם!!! תאמינו לי שאם הייתם יודעים, לא הייתם נכנסים לספקות האלה בכלל, אפילו לא קצת!!!!!

*ומי את שככה תדברי על רבנים ?!?! על הרב שלמה אבינר בפרט, ועד לרבנים שישיבה שלי שמחזיקים מהר אבינר שליט"א!!! מי את?!?!!? אה?!!? את יותר טובה מהראש ישבה שלי?!?! דיי נמאס! איזה גאוה יש לאנשים לכתוב "אבינר" מזה?! הוא חבר שלכם?!?! הוא אחד הרבנים החשובים שיש בדורנו!! הקב"ה זיכה אותנו !!

* הרב אבינר, בחיים בחיים לא קרה לעצמו רב!! תראי את כל העשרות ספרים שהוא הוציא, בכל הספרים הוא כותב "שלמה אבינר", וזה רק מוכיח כמה שאת פולטת שטויות בכמיות מהפה, וזה רק מראה איזה רב ענו הוא!!!! יותר מהרבה רבנים שראיתי!!!!

*"תתקשרי לרב דב ליאור ולרב יעקב יוסף ותספרי להם שאת יותר חכמה מהם ומהחפץ חי'ים וזה לשון הרע!" - תתקשרי לר"מ שלי, לראש ישיבה שלי, ולעוד רבנים שאני יגיד לך, ותספרי להם, והם יגידו לך שאת מדברת שטיות ולשון הרע!!!

* הוכחה מהאתר נגד הרב אבינר שזה אתר שיקרי לחלוטין, מלא לשון הרע. (אני בכוונה לא יביא לינק, אני לא רוצה להחטיא פה אנשים בלשון הרע חמור!!) :

באתר יש משהו ששמעתי את זה זה מאוד שיעשע אותי :
" "פסק" של הרב אבינר המתיר לגבר לצפות בתמונות תועבה "
יש שם זיוף של הקלטה מאוד נחמד, שחקו שם בתוכנה עם הקול(אני יכול לעשות משהו כזה גם), ומישהו שואל את הרב(ח"ו) האם מותר לצפות באינטרנט בתמונות תועבה, והרבה אומר באנטרנט לא, אבל בספרים מותר. הוא המליץ לו לקנות ספר מסטימצקי, ורק אז מותר.
אוקיי, זה בולשיט ע-נ-ק!!!!!!!!
כנראה מי שכתב את זה, דיי טיפש לשקר שקר דפוק.
אתם יודעים איך הרב אבינר מקפיד על צניעות?!?! הוא בין הרבנים ההכי מקפידים על צניעות!!!!!!!!! דוג': לבנות, הוא אומר שאם הם לובשות חצאית קצרה,(כמובן שמכסה את הברך), ולובשות סנדלים, אז חייבות לשים גרביים.
למה נראה לכם שהוא יתיר לראות תמונות של נשים ערומות?!?!?!
ולמי שיש באמת אוצץ, יום חמישי יש תוכנית שלו ברשת מורשת בין השעות 22:30-00:00 , שיעלה וישאל אותו אם הוא מתיר תמונות לא צנועות!!!!


בציפיה לבניין אריאל!!!!!!

תומר אם חשבת שאתה חכם אז טעיתשב ממצולות
אולי כוונתך הייתה לטובה ולא כאן המקום להביע את דעתי בנושא
אבל במקום לכבות את הלהבות בשניה הדלקת שוב וזה יגרור שוב תגובות
שגם אתה לא רצית
ת-ו-מ-ר,רק תחכה...עוד שניה התגובות הלוהטותקראתיך
יגיעו אלייך...בהצלחה!
סוף מעשה במחשה תחילה!וחבל שהתחלת עוד פעם....אתה לא רוצה שידברו לשון הרע עליו אבל אתה גורם לזה........
נקודה למחשבה בשבילך!
לתפוזה1-למה שיעשעתי אותך?קראתיך
אמרתי משו מצחיק/מגוחך?
אם הבנתי את תפוזהשב ממצולות
זה קשור לעובדה שברסלברים לא מתעצבנים(הייתכן)????????????????
ברסלברים כמו שאר אנשים מנסים לעבוד על מידת הכעס
ומן הסתם שיש על זה דגש חזק בקרב אנ"ש
אבל יש עוד מה לעבוד
מה הקשר?!?! אני בכלל לא מפחד!!tomerittal
אנ יודע שזה אמת, אז אני לא צריך לפחד מהתגובות של ה"חכמים" פה.

וכן..!! אני קצת יצביץ, ואנ ייגיד שאני יותר חכם מכל מי שמסתבך וזלזול ת"כ הזה, ולשון הרע הזה!! בדבר הספציפי הזה, אני יותר טוב ממכם!!
קוסמטיקה,www.sr10.co.il,אס.אר.קוסמטיקס,מוצרי קוסמטאנונימי (פותח)
קוסמטיקה,www.sr10.co.il,אס.אר.קוסמטיקס,מוצרי קוסמטיקה,טיפוח פנים,טיפול יופי,קוסמטיקה מוצרי קוסמטיקהקוסמטיקה,www.sr10.co.il,אס.אר.קוסמטיקס,מוצרי קוסמטיקה,טיפוח פנים,טיפול יופי,קוסמטיקה מוצרי קוסמטיקהקוסמטיקה,www.sr10.co.il,אס.אר.קוסמטיקס,מוצרי קוסמטיקה,טיפוח פנים,טיפול יופי,קוסמטיקה מוצרי קוסמטיקהקוסמטיקה,www.sr10.co.il,אס.אר.קוסמטיקס,מוצרי קוסמטיקה,טיפוח פנים,טיפול יופי,קוסמטיקה מוצרי קוסמטיקה
לא מגוחך..תפוזה 1
בס"ד

זה- "אם את ברסלבית אמיתית אז את ממש לא אמורה להתעצבן על מה שאחרים אומרים...
הברסלבים לא מתעצבנים מכלום...
אז ניראה אם את אמיתי או לא...חח סתם..."
באמת מישהו עלה לתוכנית שלו ברדיו.קוקו
וככה זה היה נשמע:
הנה התמלול:

אבינר: שלום למאזין, נזכיר את המספר שלנו 050-8009393.
כן מי מדבר איתנו?
שלמה (מאזין): שלום לרב.
אבינר: כן מי מדבר איתנו?
שלמה: מדבר שלמה מכוכב יעקב.
אבינר: כן בבקשה.
שלמה: רציתי לברר, ראיתי שהרב אליהו פסק על הרב שאסור לו לפסוק בהלכות טומאה וטהרה, (אבינר: כן...) רציתי לברר איך הרב ממשיך לפסוק בהלכות אלו?
אבינר: ואתה תמיד... אז... אתה תמיד שואל אותי?
שלמה: לא. פעם ראשונה אני שואל.
אבינר: אז אל תשאל.
אם אתה תלמיד של הרב אליהו, והרב אליהו אמר לך לא לשאול - אז אסור לך לשאול.
אני לא מבין איך יש לך בכלל  הווא אמינא לשאול שאלה כזאת.
שלמה: כי ראיתי שיש פסק דין של הרב יעקב יוסף, הרב ליאור והרב קרליץ שפסקו שאסור לרב לפסוק בשום... (מושתק).
אבינר: אותו דבר. אם אתה תלמיד שלהם... אז תשאל... עד היום הזה לא שאלת אותי?
שלמה: עד היום הזה לא שאלתי אותך.
אבינר: אז למה שפתאום היום תתחיל?
שלמה: כי זה נודע לי בשבועות האחרונים, אני רוצה לדעת אם זה נכון!
אבינר: לא... אתה אתה... זאת אומרת עד היום הזה לא שאלת אותי, ועכשו ששמעת שמישהו לא פוסק כמוני - אתה דווקא תשאל אותי?! זה מוזר!
שלמה: לא... (מושתק).
אבינר: אתה תמשיך לשאול מי שתמיד שאלת.
תראה: חילוקי דיעות תמיד יש בין חכמים. זה לא מהיום יש חילוקי דיעות.
עד שיוקם הסנהדרין תמיד יהיו חילוקי דיעות. אבל... אז מה עושים, במקרה כזה?
"עשה לך רב." אז כל אחד ילך על פי רבו.
ולכן, אם יש לך רב - תמיד תשאל את הרב שלך. אל תשאל רב אחר.
שלמה: אני שואל, אבל מבחינה הלכתית אם יש פסק דין של בית דין שפסקו על הרב שאסור לו לפסוק בשום עניין שהוא, שזה הפסק דין של הרב ליאור ושל הרב יעקב יוסף, אז אני מנסה להבין מבחינה הלכתית איך הרב ממשיך לפסוק? אולי הרב יאיר את עיני...
אבינר: אז אני אמרתי שתמיד יש חילוקי דיעות בין רבנים.
שלמה: אבל כאן זה פסק דין זה לא חילוקי דיעות!
כאן זה ממש פסק דין של בית דין! ואני למדתי קצת את הדברים האלה שאם יש פסק דין של בית דין חייבים לעשות אותו!
אבינר: אז לא למדת הרבה. לא למדת...
על כל פנים, תראה: אני עוד פעם ממליץ לך לשאול את הרב שלך.
אם יש לך שאלות - תשאל את הרב שלך. וזהו.
שלמה: את הרב שלי אני שאלתי - הוא אמר לי לא להקשיב. אבל אני רוצה (מושתק).
אבינר: נו אז למה אתה. אז אל תקשיב. אז למה אתה, למה אתה פונה?
שלמה: כי יש כאן מקרה מאוד חמור. אני בתור תלמיד ישיבה, אני... (מושתק).
אבינר: אז אם אתה תלמיד ישיבה - אז תשאל את הרב שלך. נו - אין בעיה.
שלמה: אבל, שאלתי, אבל בכל זאת... (מושתק עד סוף התוכנית).
אבינר: נו אז מה אתה רוצה? תשאל את הרב שלך, ואל תשאל אחרים.
תראה, אני, אני לא מחפש איך קוראים לזה, קונים. אני לא מחפש אנשים שישאלו אותי שאלות.
אני לא מפרסם על הקירות שישאלו אותי שאלות.
מי שרוצה לשאול - שואל, מי שלא רוצה לשאול - אין בעיה. אין לי אליו טענות, הוא יכול לשאול מי שהוא רוצה, ואני לא, לא דורש...
וגם אם כולם ישאלו אותי אני אתמוטט לגמרי. גם ככה אני בקושי יש לי זמן.
ולכן, אם הרב שלך אמר לך דרך אחרת - אל תשאל אותי.
לא היית צריך לטלפן כדי לשאול אותי אם לשאול אותי, אתה יכול סתם לא לשאול.
בסדר גמור...
תשאל מי שאתה רוצה, ומכולם יצא כבוד השם.
טוב....

ניתוק.


הערה: גם כשלא השמיעו אותי ברדיו, "הרב" אבינר שמע אותי, לכן הוא מגיב לדברים שלא שומעים אוי שואל אותם...
 
ההקלטה נמצאת כאן:
www.aviner.net/abunur kolchai 15.8.07.wma


מקור:   http://www.aviner.net/forum/index.php?topic=8.0
שכויח.מ.מ.י.ר
אז כל אחד ילך על פי רבותיו.
אני ב"ה הולך אחרי מו"ר הרב צבי ישראל טאו שליט"א (ראה בסוף ההודעה).

"ואקווה שבזה יחזור השלום למחננו ויחזרו כולם לכבד תלמידי חכמים ואת הרה "ג אבינר שליט"א רב של בית אל וראש ישיבת עטרת כהנים שזכה לזכות הרבים ולפסוק לרבים הלכות בכל חלקי התורה ויאריך ימים על ממלכתו אמן."
(לשון הגרז"נ גולדברג שליט"א, http://aviner.org/).

אבל אנא, הויכוח הזה לא שייך לפורום הזה, וגם לא מוסיף כלום.

----

ב"ה
ירושלים עיה"ק תובב"א, אלול תשס"ה.

מוחים אנו על דברי ביזוי, השפלה ועלילות שווא שיצאו נגד האי גברא רבא, הרב שלמה אבינר שליט"א, שזה עשרות שנים נושא בעול הוראה לרבים, ורבים נהנים מפירות תורתו, ודולה ומשקה מתורת רבותיו לאחרים.

איך לא נחוס על כבוד תלמידי–חכמים, שהוא כבודה של תורה, וביזויים של תלמידי–חכמים קבעו חז"ל שהוא ביזוייה של תורה, "'אם בחוקותי תמאסו' מלמדי חוקותי תמאסו", והמבזה ת"ח הוא בכלל "כי דבר ד' בזה" (רמב"ם הל' ת"ת פ"ו הל' כ"א).
ואם כאלו מתיימרים לעשות סייג לחומת הדת, איך לא ישיתו ליבם שמביאים חלילה על–ידי זה את ההרס היותר גדול שמהרס את כל בניינה של תורה שבא ע"י ביזוי ת"ח ח"ו. לא חרבה ירושלים עד שביזו בה ת"ח (שבת קי"ט). ועל זה אבדה הארץ, על שנאת חינם שנפלה בנו ואכלה בנו עד להשחית, ומאכל הארץ ויבולה.

ואם בימי יסוד המעלה, בימי בית–שני, קרא זכריה הנביא לבית יהודה ובית
ישראל "דברו אמת איש את רעהו", "ואיש את רעת רעהו אל תחשבו בלבבכם", "והאמת והשלום אהבו" (זכריה ח') הלא עתה ברצות ד' ארצו בשובו שבות יעקב אל נשוב לכסלה. "חסד ואמת נפגשו צדק ושלום נשקו. אמת מארץ תצמח וצדק משמים נשקף. גם ד' יתן הטוב וארצנו תתן יבולה" (תהילים פ"ה).

בימי רחמים ועת רצון אלו, ערה"ש תשס"ו, חוזרים אנו על קריאתנו הקודמת במשנה תוקף מתוך נשיאת עינינו ליושב במרום שיחוס על עמו ועל נחלתו, יעננו ובשמו נקרא, יאר פניו ונוושעה.


עמיאל שטרנברג
צבי ישראל טאו
---
אמונת חכמיםאנונימי (פותח)
לא רוצה להתווכח ולא להתנצח. רק לעבוד את השם יתברך. יש לי כל יום התבודדות לפני השם ואני מבקש ממנו שיציל אותי מהעוון החמור והנורא של לשון הרע. נא הקשב. הרב מרדכי אליהו שליט"א מכבד מאד את הרב יעקב יוסף וקורא לו: "אחד מגדולי הפוסקים בדורנו". כדאי מאד לשמוע שיעורים של הרב יעקב יוסף, קצת להיות לידו ולהתבשם ממנו ולקלוט קצת ענווה ושפלות, דרך ארץ וגדלות עצומה בכל מכמני התורה מה שרחוק לגמרי מתפיסת שכלנו הקטן. ואני שואל: האם מותר לקרוא לרב יעקב יוסף בכינוי "בריון", האם אין כבוד לתלמידי חכמים גם כלפי ענק שבענקים זה? יש מרא דאתרא של איזור קרית ארבע חברון, הרב דב ליאור שליט"א, שפסק באופן חד משמעי להוציא את ספרי הנידון מכל בית ומכל ישיבה, בעקבות הדברים שבירר ביסודיות במשך זמן רב. אז נא לכבד תלמידי חכמים! לך תדבר באופן עניני ומקשיב עם הרב יעקב יוסף, עם הרב דב ליאור, עם הגאון האדיר הרב שלמה פישר, ותשמע טוב מה שיש להם לומר. הלואי ונזכה כולנו רק לעבוד את השם יתברך ולא להוציא מפינו שום דיבור שלא עושה נחת רוח לבורא יתברך. שעה התבודדות זאת עצה חיונית!,
צודק!!רגב
.רגב
אני אפילו לא יגיב לך.
לדעתי זה מריבות מטומטמות, ואם את רוצה כמו שכבר אמרו כאן, תפתחי פורום הרב אבינר!

והלוואי שהמנהלים של הפורום ימחקו בכלל את השרשורים האלה!!
חיימאושרים!!
אומרים שהברסלבים לא מתעצבנים(אנשים רגועים)קראתיך
אני לא באמת חקרתי את העניין אבל אני מאמינה למי שאמרה לי את זה....
קראתיך,רגב
ההודעה היתה מיועדת לאוריין.

וזה לא קשור לכאן.
רגב-זה קשור מאוד...קראתיך
לא הבנתי מה את רוצה להגיד בזה...
אני ישמח עם תסבירי את עצמך..
לא זה לא קשור.רגב
כי מה לעשות, יש דברים שצריכים להגיד, ולא מספיק בהתבודדות.

וכן, לפעמים חייבים להתעצבן.

זה צורך נפשי. וזה לא קשור לעבודה על המידות.
אהה..עכשיו הבנתי...קראתיך
אני לא מסכימה איתך שצריך לפעמים להתעצבן..זה חלק מהעבודה על המידות ואת העצבים אפשר להוציא בדבר אחר...
אבל אני כן מסכימה איתך ואפילו מאוד שזה חלק מהעבודת מידות....
לא,את לא מבינה.רגב
אבל אני לא אטרח. קורה שלא מבינים אותי. כנראה שזה כן קשור להתבודדות.

אוךך...את מזה לא מובנת!!קראתיך
כן, אני לא.רגב
היית צריכה להבין את זה מזמן. מצטערת שזה קורה בפורום.
בין המיצריםאנונימי (פותח)
"כי יש צדיק שהוא היופי והפאר והחן של כל העולם כולו. בבחינת יוסף יפה תואר ויפה מראה. בחינת יפה נוף משוש כל הארץ. כי זה הצדיק האמיתי שהוא בחינת יוסף, הוא ההדור והיופי של כל העולם. וכשזה היופי והפאר נתגלה בעולם, אזי נפתחין העינים של העולם. שכל מי שנכלל בזה החן האמת של זה הצדיק, שהוא החן והיופי של העולם, דהיינו שמתקרב אליו ונכלל בו, נפתחין עיניו ויכול לראות והעיקר להסתכל על עצמו, איך הוא אוחז בכל המדות". כמה עומק יש בתורות רבינו נחמן! זה לקוח מחלק שני סימן ס"ז וצריך לומר עכשיו הרבה מאד את התפילה שיש על זה בליקוטי תפילות. זה מלבב כל כך... כדאי לומר הרבה ליקוטי תפילות, שוב ושוב אותה תפילה, בהתחדשות גדולה!
שתי כאפות כדי לאפס את מי שמוציא לעז על רבנים!saroosh
ב"ה

אני בכלל לא נכנסת לעצם הויכוח!
מי את שתצאי נגד רב?
אם יש מחלוקת על רב מסויים מי שמנהל את המחלוקת הם הרבנים!
ולא בנאדם מן השורה!
שאלה הילדה אם אנחנו יותר מהרב דב ליאור וכו'....
תני לרבנים האלו לנהל את המאבק (אני כבר לא נכנסת לזה שחלק אמרו שהם הוטעו בנוגע לעובדות...)

מי את שתבזי רב, ואת יודעת מה? אפילו אם לשיטתך הוא (ח"ו) לא רב-
מי את שתבזי אדם בכלל??????????

אני בדרך כלל אדם מאוד סבלני, אבל פעם בכמה שנים מזדמן לידי אדם שפשוט בא לי לנער אותו בלי להיות אחראית לתוצאות...

וכל מי שנותן לזה לגיטימציה בעצם הדיון שנושא, כאילו דעה שכזו היא בכלל לגיטימית...

ב-ו-ש-ה!!!!
חחחאוריין
בס"ד
א. לא אני יצאתי אלא הרבנים!
ב. הרבנים בודקים מחליטים והתלמידים מפיצים!
ג. תשאלי את החפץ חי'ים...
ד. תתקשרי לרב לרב ליאור שליט"א ולרב יעקב יוסף שליט"א ותודיעי להם שהם טעו....
ואולי כדאי שתבדקי אם לא את טועה?? גמני חשבתי ככה בהתחלה והבנתי!!!
את לא מבינה...sarooshאחרונה
ב"ה
אני לא נכנסת לעצם הויכוח.
תעשי לי טובה-מה שאת עושה זה לא הפצה... זה הכפשה!
תאמיני לי שהרבנים ימצאו (אם ירצו) במות בישיבותיהם, ביישוביהם, בעיתונים, בכנסים ואפילו בעלוני השבת.

אבל מי שמך להתערב במחלוקות שבין רבנים?
חוצמזה, שכל אלה שמדברים פה נגד הרב אבינר נראים לי יותר מדי מעורבים רגשית בזה...כל מילה שלהם הופכת להיות קשורה בזה....
הם לא מפרסמים ככה כל פסק הלכה של הרב דב ליאור...
הילולת רבנו הקדושאשר ברא
מחפשת מקומות שעושים הילולה לרבנו עם עזרת נשים..
באיזה איזור בארץ?ברגוע
ירושליםאשר ברא
תבדקי על "חוט של חסד"שלג דאשתקד
בעבר היו עושים שמחה גדולה כיאה לחסידי ברסלב. הייתי שם לפני כ20 שנה וזה לא היה בישיבה בשמואל הנביא אלא במקום אחר (והרב ברלנד היה חוגג עם חסידיו במתחם של ישיבת עץ חיים, במרכז העיר). בקיצור כנראה בשל ריבוי המשתתפים הם שוכרים מקומות גדולים שיתאימו לאוכלוסייה
לא רוצה שום קשר לברלנדאשר ברא
התכוונתי לומרשלג דאשתקדאחרונה
שזה בערך מה שעשו הברסלבים. אני מתאר לעצמי שמי שאז הלך לרב ברלנד, היום נמצא אצל הרב הרוש וכדו.
געגועצאצא

וואי אני לא מאמין שאני לא באומן...

יש בי רצון מטורף להיות שם עכשיו

ישר כוח על הזכות להיות בארץ ישראלפשוט אני..
שתזכה שרבנו יזמין אותך אליו בקרוב ממש!אשר בראאחרונה
אומן ראש השנההרשפון הנודד

מי כבר סגר כרטיס ומי עוד עובד על זה?

סבסוד נסיעה לאומן בפעם הראשונהMza
שלום לכולם, בעבר היו כאלה שמסבסדים נסיעה לאומן למי שנוסע בפעם הראשונה)אני נסעתי לפני הרבה שנים עם סבסוד מלא) עכשיו בעלי גם רוצה לנסוע (בפעם הראשונה) ואני מחפשת מי שיסבסד לו.. מכירים מישהו כזה?
מחפשת שיעורים בליקוטי מוהר"ןרק להידבק בצדיק

היי
אני מחפשת סדרת שיעורים בליקוטי מוהרן שמסודרת לפי הסדר של התורות שאפשר לשמוע אותם וללמוד איתם את הס"ק
אם מישהו מכיר רב שיש לו שיעורים אני אשמח לשמוע..
תודה!

ממליץ לקנות דיסק אונקי שיעורים של הרב טייכנרמבקש אמונה

אני קניתי לא מזמן, עולה 180 שקל, ולדעתי, שווה כל שקל!  על כל ליקוטי מוהר"ן מסודר, וגם על חגים.

מסביר הכל ממש יפה וברור ומוריד את הכל למעשה

אני גם חיפשתי שיעורים על הספר מהאינטרנט ולא מצאתי, עד שגיליתי את זה באתר "ברסלב נייעס" 

 

יש שם שיעורים שלו לשמיעה ישירה אבל לא הכל. את יכולה לשמוע ולשפוט אם זה מתאים לך 

להלן קישור שיש בו גם שיעור וגם פרטים על הדיסק אונקי

תורה ה' תניינא 'תִּקְעוּ אֱמוּנָה': שיעור מפי הגר"ש טייכנר #01 |♪ » ברסלב נייעס

 

תודה!רק להידבק בצדיק

השיערים הולכים גם לפי הסדר של התורות?

 

כן. הכל מסודר שם בתיקיותמבקש אמונהאחרונה
אשמח אם אפשר לקשר אותישאלה.אחת

למשאית/ וואן , של נחמנים, עם רמקולים והכל. בשביל חבר.

תודות מראש.

תבוא בזמן רגיל כל ערב למרכזית קשה לפספסכְּקֶדֶםאחרונה
אשמח לשמוע מכם על הסיפור הנלצע

לפני שאשלח אגיד מה שאלתי  ובקשתי.


1 - אשמח לפירוש לסיפור. מה הנמשל?

2- שאלה שתופיע בסוף הסיפור .


וֹד שָׁמַעְתִּי מֵהָאִישׁ הַנַּ"ל שֶׁשָּׁמַע בְּשֵׁם רַבֵּנוּ הַקָּדוֹשׁ שֶׁסִּפֵּר מָשָׁל לְעִנְיַן מַה שֶּׁצְּרִיכִין לְדַבֵּר עִם אֲנָשִׁים בְּיִרְאַת שָׁמַיִם וְזֶהוּ. פַּעַם אַחַת הָיָה גְּבִיר גָּדוֹל שֶׁהָיוּ לוֹ כַּמָּה אֲלָפִים וּרְבָבוֹת. עָשָׂה הֶעָשִׁיר הַנַּ"ל פְּקֻדָּה וְאָמַר כָּל מִי שֶׁצָּרִיךְ לִלְווֹת מָעוֹת יָבוֹא אֶצְלוֹ וְהוּא יַלְוֵהוּ מִסְּתָמָא הָיוּ עַל זֶה בַּעֲלָנִים [קוֹפְצִים] הַרְבֵּה וּבָאוּ אֶצְלוֹ אֲנָשִׁים הַרְבֵּה וְלָווּ אֶצְלוֹ מָעוֹת. וְהַגְּבִיר הַנַּ"ל הָיָה אֶצְלוֹ פִּנְקָס עַל כָּל הַנַּ"ל. פַּעַם אַחַת לָקַח הַפִּנְקָס בְּיָדוֹ וְהִתְחִיל לְעַיֵּן בּוֹ וְרָאָה שֶׁהוֹצִיא הַרְבֵּה מָעוֹת מְאד עַל עֵסֶק הַהַלְוָאוֹת וְאֵין אִישׁ שָׁם עַל לֵב שֶׁיָּבוֹא לְהַחֲזִיר וְלִפְרעַ לוֹ מַה שֶּׁלָּוָה מִמֶּנּוּ. מִסְּתָמָא חָרָה לוֹ עַל זֶה, וְהָיָה לוֹ עַגְמַת נֶפֶשׁ. בְּתוֹךְ הַלּוֹוִים הַנַּ"ל הָיָה אִישׁ אֶחָד שֶׁלָּוָה גַּם כֵּן אֵצֶל הַגְּבִיר וְאִבֵּד וְהִפְסִיד הַמָּעוֹת בְּאֵיזֶה מַשָּׂא וּמַתָּן עַד שֶׁלּא הָיָה לוֹ מִמָּה לִפְרעַ חוֹבוֹ וְהָיוּ לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה. הַיְנוּ שֶׁהָאִישׁ הַנַּ"ל הָיָה לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה שֶׁאֵין לוֹ לִפְרעַ חוֹבוֹ. וְהִתְיַשֵּׁב הָאִישׁ הַנַּ"ל בְּדַעְתּוֹ, שֶׁעַל כָּל פָּנִים צָרִיךְ לְהִתְרָאוֹת פָּנִים עִם הַגְּבִיר וּלְסַפֵּר לוֹ כָּל לִבּוֹ, בַּאֲשֶׁר שֶׁהוּא אָנוּס בְּדָבָר וְכוּ'. וּבָא אֵצֶל הַגְּבִיר וְהִתְחִיל לְסַפֵּר לְפָנָיו לִבּוֹ בַּאֲשֶׁר שֶׁאֵיךְ שֶׁקִּבֵּל אֶצְלוֹ מָעוֹת בְּהַלְוָאָה וְהִגִּיעַ זְמַן פֵּרָעוֹן וְאֵין לוֹ מִמָּה לְשַׁלֵּם כִּי הִפְסִיד הַמָּעוֹת וְאֵינוֹ יוֹדֵעַ כְּלָל לָשִׁית עֵצוֹת בְּנַפְשׁוֹ מַה לַּעֲשׂוֹת בָּזֶה. וְעָנָה הַגְּבִיר וְאָמַר לוֹ מָה אִכְפַּת לִי הַמָּעוֹת הַמַּגִּיעַ אֶצְלְךָ כִּי מַה נֶּחְשָׁב אֶצְלִי סַךְ קָטָן כָּזֶה שֶׁאַתָּה חַיָּב לִי כְּשֶׁתְּסַלֵּק אוֹ לְהֶפֶךְ נֶגֶד סַךְ הַכּוֹלֵל מֵהַהַלְוָאוֹת אֲשֶׁר עוֹלֶה לַאֲלָפִים וְלִרְבָבוֹת. עַל כֵּן רְצוֹנִי שֶׁתֵּלֵךְ אֵצֶל כָּל הַלּוֹוִים שֶׁלִּי וְתִתְבַּע אוֹתָם וְתַזְכִּיר אוֹתָם שֶׁהֵם חַיָּבִים לִי כָּל כָּךְ מָעוֹת וְלָמָה אֵין מְסַלְּקִין לִי. וַאֲפִילּוּ אִם לא יִפְרְעוּ וִיסַלְּקוּ אֶת הַכּל רַק כָּל אֶחָד יִתֵּן וִיסַלֵּק מְעַט מֵחוֹבוֹ גַּם כֵּן יַעֲלֶה אֲלָפִים פְּעָמִים כְּמוֹ סַךְ כָּל הַחוֹב וְהַלְוָאָה שֶׁלְּךָ. וְהַנִּמְשָׁל מוּבָן מִמֵּילָא וְהָבֵן


אשמח להבין , מה בכך ש1,000,000 שח למשל הם הרבה יותר מהחוב שלי שהוא על סך 300 שח? סוף סוף את החוב שלי לא שילמתי.. וכמובן מה זה אומר ברוחניות?

שכוייח...

אומןאשר ברא

אף פעם לא הייתי אצל רבנו.

ולפני התשובה הייתי בחוץ לארץ..

קשה לי לחשוב על לצאת מהארץ (בכללי) עכשיו אחרי כבר כמה שנים טובים שנהיה לי חיבור חד משמעי עם ארץ ישראל.


ובכל זאת אומרים לי שאצל רבנו זה משהו אחר.

האם זה ממש משהו אחר יותר מלהיות אצל הרשב"י?

כי לרשב"י לקח 17 שנים להזמין אותי בפעם הראשונה ועוד שנתיים בפעם השנייה.


רעיונות? מחשבות? הגיגים?

תודה!

אולי יעניין אותך