רק שתדעי שאני כבר לא רוצה.
אני לא כועסת.
אני לא שונאת.
אני פשוט מבקשת, מתחננת - שתעזבי אותי.
אני לא רואה בך רעה ומגעילה,
לא שומרת לך טינה בלב.
אני פשוט חושבת שהכי טוב כרגע לשתינו פשוט לא להיות יחד.
אז...
בבקשה ממך.
תפסיקי.
ולא אכפת לי אם את רוצה או לא.
כן, כבר לא אכפת לי ממך.
בבקשה, הניחי לי לנפשי.
תני לי להמשיך - ולא לזכור.
תני לי לחיות.
וגם...
רציתי לבקש סליחה.
על כל הפעמים שהייתי לא בסדר.
שלא הגבתי כמו שציפית.
שלא הייתי רגישה לשים לב מה לומר, ובעיקר מה לא.
סליחה על שלא הייתי מה שרצית שאהיה.
והאמת? שרציתי שתופיע כאן גם תודה קטנה על מה שתרמת לי בחיים, וכל הקשקושים האלה.
אבל... קשה לי. מצטערת.
אז תודה לפחות שקראת את זה.
ביי.
(נכון שזה כתוב כאילו אליה. אבל כתבתי אתזה ממש לא במטרה שהיא תראה אתזה.........)
מרכיבה על סוסים באופן קבוע
)