עשיתי היום המון דברים שלא היה לי מתי...שופינג, השלמות, ת.ז...
אבל מה זה שווה אם הסתובבתי עם רדיו כמו אינפוזיה? ונעצרתי מול כל טלוויזיה בקניון?ובכל קיוסק? ובכל מטר? וכשהייתי אצל דודים שלי, זה היה "שלום->חדשות".
ארררר.
ואין לי אפילו איך לעזור.
חוץ מתהילים. אבל זה לא מרגיש מספיק, גם כשאני גומרת ספר בשבוע.
ואני אפילו לא יכולה להתנדב, לעודד...צער גידול הורים.
הם אומרים "לכי לשיעור תורה".
אבל אני לא רוצה להקשיב!!!אני רוצה לעשות!!!
לפחות מקווה שאני רוצה.
אה...|נאנח|
מרכיבה על סוסים באופן קבוע
)