אני לא יודעת אם מישהי תוכל לעזור לי פה
אבל בכל זאת אין לי מקום אחר להגיד את זה
אני מרגישה לאחרונה שאני מתרחקת מאבא
אין לי יותר את האש וההתלהבות של קיום מצוות
אני נהייתי אדישה.
אני יודעת שזה לא בא ממקום של חוסר הבנה בטעם המצוות
ההפך, זה כאילו אני ביררתי, הבנתי אז...יופי. מה עכשיו?
זה לא שאני פתאום לא מרגישה את אבא שבשמים
אני יודעת שהוא פה, אני יודעת שהוא מסתכל עליי, אני יודעת שהוא מחכה לי אני פשוט מרגישה את זה
אני יודעת שהוא לא ברח ושאני לא צריכה לשאול "אייכה?"
אבל אני אני אני עצמי התרחקתי!
ואני לא יודעת איך לחזור..
אם יש מישהי שיש לה עצות, משהו, זה באמת יעזור
תודה רבה מתוקות!


)