היא הציעה לעשות בשבילי משהו. אמרתי לה שאני רוצה. היא ידעה שזה מ--א---ו---ד חשוב לי. ודווקא עד אותו יום.
שבועיים היא ידעה על זה. יום לפני- היא אמרה שהיא שכחה ושתעשה את זה באותו יום.סבבה.
באותו יום?! היא גם שכחה!! ואח''כ היא אפילו שכחה שהיא שכחה. מישהי אחרת הייתה צריכה להזכיר לה שהיא אמרה שהיא תעשה את זה.
אררר זה עיצבן אותי!!! היא ידעה עד כמה זה חשוב לי!!! ודיברתי איתה על זה הרבה!! ואפילו יום לפני זה התקשרתי להזכיר לה!!איך היא לא זכרה?!!? זה לא היה מספיק חשוב לה כדי לזכור?!?!ועוד סמכתי עליה שהיא תעשה את זה. ובגלל זה היה משהו מאוד גרוע שיכל להיות טוב.
מרכיבה על סוסים באופן קבוע
)