יותר תומכת או יותר נתמכת?
מה האידיאל מבחינתך?
איך אפשר להגיע אליו?
תודה לעונות..
סתם כי זה מעניין אותי, לא לאיזה עבודה..
יותר תומכת או יותר נתמכת?
מה האידיאל מבחינתך?
איך אפשר להגיע אליו?
תודה לעונות..
סתם כי זה מעניין אותי, לא לאיזה עבודה..
בעזהי"ת
אני לא תומכת בעולם ולא נתמכת על ידו;
אני מקבלת [/לוקחת/מבקשת] מה שאני צריכה בשביל הנשמה שלי מהעולם,
ונותנת לעולם מה שהוא צריך ממני.
[בפועל אני חושבת שאני קצת יותר נותנת מלוקחת, אבל זה ב"ה, שתמיד ייתן לנו כח לתת]
זה יחסי הדדיות כאלה.
ואני חושבת שזה מצב נכון.
איך אפשר להגיע אליו? אמונה אמונה אמונההה וחברים טובים ומתוקים שמרפאים את הנפש.
והרגשת שליחות ופירגון הדדי.
יש את התקופות שאני לגמרי תומכת ויש את התקופות שלגמרי תמכת.
ולפעמים גם וגם.
יש מצב שאני חייבת תמיכה ויש מצבים באני יכולה לתמוך!
לדעת לתמוך ולדעת להיתמך כשצריך!!!!
אם לא יודעים להיתמך לא יכולים לתמוך!
ואם לא יודעים לתמוך מגיעים לשלב שאין במי להיתמך!
היו לי תקופות כאלה שאני מרגישה ברצפה כזה, והייתי צריכה אנשים שירימו אותי משם, והרגשתי ממש רע עם זה,
דפוק עם עצמי שאני צריכה מישהו אחר כדי לקום על הרגליים ולא יכולה לעשות את זה בעצמי.
היום, ב"ה אני מבינה יותר שזה מצב הגיוני ומדי פעם צריך דחיפה של חברים אז יותר קל לי להתמודד עם זה.
ובתקופות שאני יותר תומכת קורה לי שאני תומכת ותומכת עד שאני נגמרת. ואז אני צריכה הפסקה וחידוש כוחות. זה מבאס:/
הלוואי שהייתי יכולה תמיד להיות התומכת. זה האידיאל מבחינתי.. [למרות שברור לי שיש פעמים שצריך גם תמיכה מאחרים..]
ובדיוק כמוך, לפעמים צריכה שגמלי יעזור.....
אבל אני חופרת לאנשים אז אני לא מבקשת תמיכה....
ואז אני אוכלת אותה כי אני מגיעה למצבים נוראים......
ברעיון זה ממש כיף לדעת שאת תורמת משהו לעולם הרע הזה!
לילה טוב
מי המנהלות?
יש פורום בנות בוגרות- פורום המשך של הפורום הזה
יש פורום כלה הדרך- פורום לכלות
שניהם לא פעילים הרבה.
ויש גם פורום סגור של נשואות בלבד
לפנות למנהלות
וגם לכלות
וגם יש על כך שאלה ותשובה של רופא בפורום של בי״ח מעייני הישועה - וגם הוא ענה שאין סכנה
רכיבה על סוס לנשים - פגיעה בקרום הבתולין - המרכז הרפואי מעיני הישועה
אני לא מקנאה, אני לא פותחת עין, אבל חשבתי שיהיה לי פחות קשה. התחתנתי מהראשונות, מזמן כבר, תכף שנתיים. ואני רוצה להיות אמא, אני כלכך רוצה כבר. ולאט לאט כל חברה נכנסת להיריון, נהיית אמא, ואני מרגישה לבד בבדידות הזאת, לא מצליחה להכיל יותר.
אני הכי שמחה בשבילן
ואני הכי עצובה בשבילי
זהו
יש עוד הרבה נשים כמוך, אמהות בפוטנציה,
שמחכות להריון, שנמצאות בתהליכים,
שמחזיקות תקווה, שמקוות למשהו חדש שיצמח בתוכן
❣️❣️
מקדישה לך את השיר של תרצה אתר: גשם הקשב לנשים
עד רדת הערב, גשם
הקשב לנשים בחלון
עד רדת החושך, גשם הקשב
לנשים הצופות בוילון
גם לנו אדמה שמחכה למשהו מלמעלה
גם בנו יש אימה וזעקה
למשהו פורח
וכן הלאה
עד סוף השבוע
גשם, הקשב לנשים בחלון
עד קץ השבועיים
גשם, הקשב לנשים העומדות ומחכות
גם לנו בחצר
חלקה קטנה ריקה מזוהר דשא
גם אנו מצפות עד אין בינה
למשהו ברוך כמו הגשם
גם בתוכנו מחכה שותקת
חלקת ארץ קטנה חרבה
והגשם שלנו איחר לרדת
הגשם שלנו
טרם בא
אך הגשם שלנו יבוא
עננים כבר זעים במרחב
הגשם שלנו קרב, קרב
בצעדי ענק
הקשב לנשים בחלון
גשם אדיר ונוהר.
הקשב איך קוראות הן בזו אחר זו-
הוא חוזר
הוא חוזר
הוא חוזר
נ.ב
יש פורום סגור לנשים : באהבה ובאמונה (פוריות) שאפשר להיכנס אליו
חיבוק וחיזוק 🫂
)אני כותבת סיפור ושואלת בגלל זה, חס ושלום לא קרה לי...)
השאלה היא כזו, בחורה שנכנסת להריון מאונס-מה היא צריכה לעשות? כאילו, הפלה אי אפשר כי אסור ואם היא תלד את הילד-הוא יהיה ממזר, מה ההלכה אומרת על זה?
ההלכה מתירה להפיל.
וגם, ממזר הוא רק מי שנולד לאשת איש מגבר אחר, ילד שנולד לרווקה הוא לא ממזר
ממזר הוא מי שנולד מיחסים אסורים, כמו גילוי עריות, בגידה בבעל, כהן עם גרושה
טכנית אישה שלא נשואה לא יכולה ללדת ממזר כי בעילה יכולה להיחשב כנישואין בדיעבד
א. הריח הוא לא כל כך חזק בלי התחתוניות- נסי ותראי. חלק ממנו הוא העובדה שיש בהן פלסטיק וזה גורם לחוסר אוורור.
ב. אפשר לשים תחתוניות מבד ואז זה נושם -פחות ריח- וגם סופג נוזלים וריחות.
נסי בלי תחתונית
ותחתונים מכותנה, גם לאימון.
( וכשמתלבשת לכושר גם מחליפה לחדש, בעיקר להרגשה )
@עשב לימון מבד מכבסים?
באתר יש רשימה של כל המדריכות.
אם לא, תכתבי אזור ואני יכולה למצוא
אני מכירה, ניסיתי.
זו שיטה שעובדת, אבל צריך לעשות תרגילים כל יום, לא פעם אחת ודי.
אז כל עוד תרגלתי זה סידר לי את המחזור,
וכשלא- לא.