אני קורא לכל יהודיד.לוי

אני קורא לכל יהודי לחשוב על התכלית הניצחי שבישבילה הגיע לעולם הזה,

ולבוא לעיר אומן לציונו הקדוש של הצדיק יסוד העולם כולו רבי נחמן מברסלב זצוק"ל,

שהוא היחיד שהבטיח שמי שיבוא אליו בראש השנה ויגיד את התיקון הכללי, ויתן פרוטה לצדקה,

הוא ימשוך אותו מהשאול תחתיות......

חוץ מאלהים כמובןסבא גפטו
יישר כוחח!יקירה
יישר כוח!
זה לא קצת סותר כמה עקרונות ביהדות?הרועה
אני לא שואל כדי להתריס, אני שואל כדי להבין.
חס וחלילהד.לוי
אתה באמת יכול לעלות על דעתך שצדיק ענק (בעיני כולם) כמו רבי נחמן זיע"א, יכול חס ושלום להגיד משהוא שהוא נגד ההלכה?
אתה באמת חושב שהרבנים של היום יותר גדולים ומכירים בהלכה מאשר רבי נחמן זיע"א?
לא יודעהרועה
אם הייתי יודע לא הייתי שואל.
איך זה מסתדר עם שכר ועונש?
מה הקשרד.לוי
מה הקשר שכר ועונש, לא הבנתי?!
סבא גפטוmatu99
הקב"ה נימצא גם באומן ואני יחדש לך משו הקב"ה נימצא גם בבולגריה ובכל העולם ,,,אז רק שתידע שאלו-קים נימצא בכל העולם..
ושמע יא חתיכת מעצבן אם אתה אנטי ברסלב אז פשוט תעוף מפה ואל תבוא כל הזמן רק להטיף לברסלבים ולדבר שטויוויות!!
אני לא חתיכת מעצבן אלא מעצבן שלם!סבא גפטו
ותבין משהו, באופן רעיוני אין כלל עניין לשמור מצוות בחו"ל. בלי קשר לרבך (-'רבנו'). ועם קשר - כך שכשאתה טס לאומן, באמת אתה לא צריך לשמור מצוות, תאכל טרף - שרצים ושרימפסים למיניהם, תחזור לארץ ותהיה יהודי כשר.
אז לקפוץ ולומר "ה' נמצא בכל מקום" (יש כזה שיר באנגלית... ה' כאן, ה' שם, ה' נמצא בכל העולם, הופ הופ, למעלה למטה...) זה פשוט אידיוטי. כי אין קשר בין מה שאני מנסה להעביר לך לבין המשפט הנ"ל. מה שאתה מכנה "הקב"ה" הוא נמצא בכל מקום. לעומת זאת השכינה וההוד שהוא משרה עלינו, לא מצינו בכל מקום שהוא ייחס את זה להגעה לצדיקים, אלא רק בעניין ארץ ישראל. השכינה נמצאת בארץ ישראל. כמו שידוע שבפרווה של כלבים יש שדים, רק שזה לא שייך בארץ ישראל כי בארץ ישראל אין שדים.

אגב, לאן פתאום נעלמה האהבת ישראל שלך וקירוב הרחוקים... ?? ... ?? הרי תסכים איתי ש'רחוקים' מבחינתך, אמור להיות גם חילוני וגם אחד שלא מסכים עם הדעות שלך... - רחוק ממך רעיונית... הא?

ולכתוב דבר כזה: (ציטוט מ'ד. לוי')
======= תחילת ציטוט =========

אני קורא לכל יהודי לחשוב על התכלית הניצחי שבישבילה הגיע לעולם הזה,

ולבוא לעיר אומן לציונו הקדוש של הצדיק יסוד העולם כולו רבי נחמן מברסלב זצוק"ל,

שהוא היחיד שהבטיח שמי שיבוא אליו בראש השנה ויגיד את התיקון הכללי, ויתן פרוטה לצדקה,

הוא ימשוך אותו מהשאול תחתיות......

======== סוף ציטוט ==========

זה כפירה בעיקר.
כפירה בייעוד שלנו כיהודים שומרי מצוות.
התכלית הנצחי? התכלית הנצחית שבשבילה הגענו לעולם הזה?
הגענו לעולם כדי לתקן את עצמו. כדי שאנחנו נתקן את עצמנו - את המידות שלנו. לא מספיק כל הבעיות שבתנועות החסידות למיניהן, אתה ממש הופך לכופר! ורבי נחמן הוא יסוד העולם? כאילו, לאן הגעת? זה ממש גובל בעבודה זרה. - עבודת אלילים שזרה ליהדות. שם, ביהדות פונים תמיד לקב"ה, גם אם זה בזכותו של צדיק כזה או אחר, וכשתמיד אפשר - פונים אליו בארץ ישראל, כמה שיותר קרוב לשער השמים. שם כל תפילה תתקבל, שם אין משוא פנים, לשם לא צריך כסף, ולא צריך לחסוך ולעשות חשבונות האם הרבי שאני עובד אותו (!) יחזיר לי או לא....

עצוב, פשוט שעצוב. אם-כי בכלל לא פשוט העניין שלא פשוט לכם שהיציאה שלכם מהארץ היא ע"י תירוצים והיתרים משונים ולא ההלכה ורוח ההלכה.


אתה מדבר על כופר?!ד.לוי
כדאי לך מהר מאוד להתחרט ולעשות חשבון נפש על הכפירות שלך!
ראש השנה בפתח!
ויהי רצון שהקב"ה ישים אותך בדרך האמת, לפני שיהיה מאוחר...
כתוב על א"י-"ארץ אשר עיני ה' אלוקיך בה מראשית השנהחילא דמשכנא
ועד אחרית השנה" מראשית השנה -מראש השנה אז בראש השנה אתם נוסעים לאומן?????? לא כ"כ מסתדר לי..
סבא גפטו שאלה אליך ואחרונה בנושא הזה!@!matu99
אתה בא להגיד לי בעצם שאתה מבין את התורה הקדושה יותר מהרב ברלנד..יותר מהרב ארוש...יותר מהראשל"צ הרב עובדיה שאומר שמותר לצאת לצדיקים שבחו"ל מפני שדעתו לחזור מיד ולא להיתקע שמה כמו שפעם זה היה..אתה בא להגיד לי שאתה מבין את התורה הקדושה יותר מהרב מאזוז שאומר שמותר לנסוע לרב נחמן פעם אחת בחיים מפני ההבטחה שנתן לנו..
שמע לזרוק פה מילים אסור ואסור אני יכול בדיוק כמוך,,אבל אל תזרוק פה סתם עצמות...לך תלמד בספרי הקודש..לך תלמד קצת יותר גמרא...לך ...פשוט אתה חש מעצמך איזה צאדיק יסוד עולם קדוש אלוקי נישגב ומרומם ואדמו"ר כל האדמו"רים וצדיק של כל הצדיקים וחסיד של כל החסידים...מה אתה בא להגיד לי יעאני שכל הדתיים וכל החרדים וכל החסידים שאני רואה אותם בנתב"ג שטסים לחו"ל הם טסים בעברה??אני לא מאמין שכל הדתיים שטסים והחרדים הם טסים ועוברי עברה ....אם להם יש היתר ללכת לטייל להם בחו"ל לעשות חיים אז אני בטוח שלנו יש היתר לנסוע לצאדיק פעם בשנה להתקדם ולהיתעלות ברוחניות!!
אתה רוצה שיתחילו לצטט לך פה רבנים שנגד לטוס לאומןחילא דמשכנא
(ב"ה לא חסר) זה לא חכמה.
אם עושים עברות חוטפים ביהדות אין קיצורי דרךהרועה
אי אפשר ללכת לאומן לגדל פאות ושהקב"ה יסלח על כל העברות.
אם עושים עברות חוטפים ביהדות אין קיצורי דרךהרועהאחרונה
אי אפשר ללכת לאומן לגדל פאות ושהקב"ה יסלח על כל העברות.
הילולת רבנו הקדושאשר ברא
מחפשת מקומות שעושים הילולה לרבנו עם עזרת נשים..
באיזה איזור בארץ?ברגוע
ירושליםאשר ברא
תבדקי על "חוט של חסד"שלג דאשתקד
בעבר היו עושים שמחה גדולה כיאה לחסידי ברסלב. הייתי שם לפני כ20 שנה וזה לא היה בישיבה בשמואל הנביא אלא במקום אחר (והרב ברלנד היה חוגג עם חסידיו במתחם של ישיבת עץ חיים, במרכז העיר). בקיצור כנראה בשל ריבוי המשתתפים הם שוכרים מקומות גדולים שיתאימו לאוכלוסייה
לא רוצה שום קשר לברלנדאשר ברא
התכוונתי לומרשלג דאשתקדאחרונה
שזה בערך מה שעשו הברסלבים. אני מתאר לעצמי שמי שאז הלך לרב ברלנד, היום נמצא אצל הרב הרוש וכדו.
געגועצאצא

וואי אני לא מאמין שאני לא באומן...

יש בי רצון מטורף להיות שם עכשיו

ישר כוח על הזכות להיות בארץ ישראלפשוט אני..
שתזכה שרבנו יזמין אותך אליו בקרוב ממש!אשר בראאחרונה
אומן ראש השנההרשפון הנודד

מי כבר סגר כרטיס ומי עוד עובד על זה?

סבסוד נסיעה לאומן בפעם הראשונהMza
שלום לכולם, בעבר היו כאלה שמסבסדים נסיעה לאומן למי שנוסע בפעם הראשונה)אני נסעתי לפני הרבה שנים עם סבסוד מלא) עכשיו בעלי גם רוצה לנסוע (בפעם הראשונה) ואני מחפשת מי שיסבסד לו.. מכירים מישהו כזה?
מחפשת שיעורים בליקוטי מוהר"ןרק להידבק בצדיק

היי
אני מחפשת סדרת שיעורים בליקוטי מוהרן שמסודרת לפי הסדר של התורות שאפשר לשמוע אותם וללמוד איתם את הס"ק
אם מישהו מכיר רב שיש לו שיעורים אני אשמח לשמוע..
תודה!

ממליץ לקנות דיסק אונקי שיעורים של הרב טייכנרמבקש אמונה

אני קניתי לא מזמן, עולה 180 שקל, ולדעתי, שווה כל שקל!  על כל ליקוטי מוהר"ן מסודר, וגם על חגים.

מסביר הכל ממש יפה וברור ומוריד את הכל למעשה

אני גם חיפשתי שיעורים על הספר מהאינטרנט ולא מצאתי, עד שגיליתי את זה באתר "ברסלב נייעס" 

 

יש שם שיעורים שלו לשמיעה ישירה אבל לא הכל. את יכולה לשמוע ולשפוט אם זה מתאים לך 

להלן קישור שיש בו גם שיעור וגם פרטים על הדיסק אונקי

תורה ה' תניינא 'תִּקְעוּ אֱמוּנָה': שיעור מפי הגר"ש טייכנר #01 |♪ » ברסלב נייעס

 

תודה!רק להידבק בצדיק

השיערים הולכים גם לפי הסדר של התורות?

 

כן. הכל מסודר שם בתיקיותמבקש אמונהאחרונה
אשמח אם אפשר לקשר אותישאלה.אחת

למשאית/ וואן , של נחמנים, עם רמקולים והכל. בשביל חבר.

תודות מראש.

תבוא בזמן רגיל כל ערב למרכזית קשה לפספסכְּקֶדֶםאחרונה
אשמח לשמוע מכם על הסיפור הנלצע

לפני שאשלח אגיד מה שאלתי  ובקשתי.


1 - אשמח לפירוש לסיפור. מה הנמשל?

2- שאלה שתופיע בסוף הסיפור .


וֹד שָׁמַעְתִּי מֵהָאִישׁ הַנַּ"ל שֶׁשָּׁמַע בְּשֵׁם רַבֵּנוּ הַקָּדוֹשׁ שֶׁסִּפֵּר מָשָׁל לְעִנְיַן מַה שֶּׁצְּרִיכִין לְדַבֵּר עִם אֲנָשִׁים בְּיִרְאַת שָׁמַיִם וְזֶהוּ. פַּעַם אַחַת הָיָה גְּבִיר גָּדוֹל שֶׁהָיוּ לוֹ כַּמָּה אֲלָפִים וּרְבָבוֹת. עָשָׂה הֶעָשִׁיר הַנַּ"ל פְּקֻדָּה וְאָמַר כָּל מִי שֶׁצָּרִיךְ לִלְווֹת מָעוֹת יָבוֹא אֶצְלוֹ וְהוּא יַלְוֵהוּ מִסְּתָמָא הָיוּ עַל זֶה בַּעֲלָנִים [קוֹפְצִים] הַרְבֵּה וּבָאוּ אֶצְלוֹ אֲנָשִׁים הַרְבֵּה וְלָווּ אֶצְלוֹ מָעוֹת. וְהַגְּבִיר הַנַּ"ל הָיָה אֶצְלוֹ פִּנְקָס עַל כָּל הַנַּ"ל. פַּעַם אַחַת לָקַח הַפִּנְקָס בְּיָדוֹ וְהִתְחִיל לְעַיֵּן בּוֹ וְרָאָה שֶׁהוֹצִיא הַרְבֵּה מָעוֹת מְאד עַל עֵסֶק הַהַלְוָאוֹת וְאֵין אִישׁ שָׁם עַל לֵב שֶׁיָּבוֹא לְהַחֲזִיר וְלִפְרעַ לוֹ מַה שֶּׁלָּוָה מִמֶּנּוּ. מִסְּתָמָא חָרָה לוֹ עַל זֶה, וְהָיָה לוֹ עַגְמַת נֶפֶשׁ. בְּתוֹךְ הַלּוֹוִים הַנַּ"ל הָיָה אִישׁ אֶחָד שֶׁלָּוָה גַּם כֵּן אֵצֶל הַגְּבִיר וְאִבֵּד וְהִפְסִיד הַמָּעוֹת בְּאֵיזֶה מַשָּׂא וּמַתָּן עַד שֶׁלּא הָיָה לוֹ מִמָּה לִפְרעַ חוֹבוֹ וְהָיוּ לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה. הַיְנוּ שֶׁהָאִישׁ הַנַּ"ל הָיָה לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה שֶׁאֵין לוֹ לִפְרעַ חוֹבוֹ. וְהִתְיַשֵּׁב הָאִישׁ הַנַּ"ל בְּדַעְתּוֹ, שֶׁעַל כָּל פָּנִים צָרִיךְ לְהִתְרָאוֹת פָּנִים עִם הַגְּבִיר וּלְסַפֵּר לוֹ כָּל לִבּוֹ, בַּאֲשֶׁר שֶׁהוּא אָנוּס בְּדָבָר וְכוּ'. וּבָא אֵצֶל הַגְּבִיר וְהִתְחִיל לְסַפֵּר לְפָנָיו לִבּוֹ בַּאֲשֶׁר שֶׁאֵיךְ שֶׁקִּבֵּל אֶצְלוֹ מָעוֹת בְּהַלְוָאָה וְהִגִּיעַ זְמַן פֵּרָעוֹן וְאֵין לוֹ מִמָּה לְשַׁלֵּם כִּי הִפְסִיד הַמָּעוֹת וְאֵינוֹ יוֹדֵעַ כְּלָל לָשִׁית עֵצוֹת בְּנַפְשׁוֹ מַה לַּעֲשׂוֹת בָּזֶה. וְעָנָה הַגְּבִיר וְאָמַר לוֹ מָה אִכְפַּת לִי הַמָּעוֹת הַמַּגִּיעַ אֶצְלְךָ כִּי מַה נֶּחְשָׁב אֶצְלִי סַךְ קָטָן כָּזֶה שֶׁאַתָּה חַיָּב לִי כְּשֶׁתְּסַלֵּק אוֹ לְהֶפֶךְ נֶגֶד סַךְ הַכּוֹלֵל מֵהַהַלְוָאוֹת אֲשֶׁר עוֹלֶה לַאֲלָפִים וְלִרְבָבוֹת. עַל כֵּן רְצוֹנִי שֶׁתֵּלֵךְ אֵצֶל כָּל הַלּוֹוִים שֶׁלִּי וְתִתְבַּע אוֹתָם וְתַזְכִּיר אוֹתָם שֶׁהֵם חַיָּבִים לִי כָּל כָּךְ מָעוֹת וְלָמָה אֵין מְסַלְּקִין לִי. וַאֲפִילּוּ אִם לא יִפְרְעוּ וִיסַלְּקוּ אֶת הַכּל רַק כָּל אֶחָד יִתֵּן וִיסַלֵּק מְעַט מֵחוֹבוֹ גַּם כֵּן יַעֲלֶה אֲלָפִים פְּעָמִים כְּמוֹ סַךְ כָּל הַחוֹב וְהַלְוָאָה שֶׁלְּךָ. וְהַנִּמְשָׁל מוּבָן מִמֵּילָא וְהָבֵן


אשמח להבין , מה בכך ש1,000,000 שח למשל הם הרבה יותר מהחוב שלי שהוא על סך 300 שח? סוף סוף את החוב שלי לא שילמתי.. וכמובן מה זה אומר ברוחניות?

שכוייח...

אומןאשר ברא

אף פעם לא הייתי אצל רבנו.

ולפני התשובה הייתי בחוץ לארץ..

קשה לי לחשוב על לצאת מהארץ (בכללי) עכשיו אחרי כבר כמה שנים טובים שנהיה לי חיבור חד משמעי עם ארץ ישראל.


ובכל זאת אומרים לי שאצל רבנו זה משהו אחר.

האם זה ממש משהו אחר יותר מלהיות אצל הרשב"י?

כי לרשב"י לקח 17 שנים להזמין אותי בפעם הראשונה ועוד שנתיים בפעם השנייה.


רעיונות? מחשבות? הגיגים?

תודה!

אולי יעניין אותך