ענבל תתחדשי על התפקיד!
ממתי את מנהלת פה?
תאיר לי ת'נשמה


היא פה מההתחלה (נכנסה ביחד איתי)מרדכי
לא שמתי לב



תאיר לי ת'נשמה
לא היית צריכה לשים לב, היית צריכה לשים עין
ענבל
מלכתחילה הפורום הזה היה של מרדכי ושלי עד שמרדכי ניכס אותו לעצמו (באמת צריך להעניש אותך על כך...
אולי נקנוס אותך ב5000 דפי גמרא? אבל בלי הקלות!!
)5000?
מרדכי
בס"ד
קטן עלי
|עף על עצמו| 






האמת היא שמקצועות קודש אני יותר אוהבת ממקצועות חולתאיר לי ת'נשמה
(למה תמיד שאני כותבת דברים ארוכים זה על אנגלית??!
)
סבבה בלי הקלות רק אני ישמע את אבא שלי משנן בקול ואני יגמור עם זה....
טוב אני אולי מתישהו יעשה את זה ?!(אולייי!!!
)
זה יכול להיות גם עוד 20 שנה או כל החיים
5000 דפי גמרא בלי הקלות!עכשיו אני ממשיכה תקללים
אבל לשנן זה יותר קל מלזכור בע"פ /
ללמוד ולהפנים.........
שלא תגידו שאני
אני יפסיק פה!
פשוט קבלתי שגעון מהמספר...
התכונתי לקנוס את מרדכי... הנחתי הנחה מושכלתענבל
שאת אינך לומדת גמרא.
הפסדת



חחחלולית10אחרונה
צחקתי על ההערת סוגריים, ואודה על האמת גם על התג' כולה...
גם לי זה תמיד קורה... 
בלי הקלות!!!ענבל
זה לא הפורום שמרדכי ושי''מ השתמשו בו לעצמם?!חנה צוריה
)מה שהיה זה כךמרדכי
בס"ד
זה התחיל כשקומץ משתמשים התחיל להשתלט על פורומים לא פעילים, כל אחד למטרה אחרת, ואני הצעתי להשתלט על זה וענבל הצטרפה לעניין ואף ביקשה את העניין ממנהל האתר שהכניס אותנו. מאז הפורום הזה תחת הניהול שלנו.
לאחר כמה שבועות שהיינו מנהלים של זה הכנסתי לכאן את שי"מ והתחלנו להתכתב בנינו (ועם הרב אמנון יצחק
) ולאט לאט נכנסו כל השאר
לאיפה הלך הרב אמנון יצחק"
שי"מ
שאלה טובה
מרדכי
מה??????????????נער
מה עד עכשיו היית בעננים כל כך הרבה זמן
...אנונימי (פותח)
לדבר איתו לא היה בריא
לא היה נכון.
הוא העבר שלךךך תתאפסי
זה לא טוב
נכון זה ניקה מין מקום כזה זה מילא חלל וניקה את כל הבלאגן אבל גברת זה לא בסדר...
נכון הנחתם דברים על השולחן
אבל הוא ממהר וחושב שהכל פתיר ואת לא
את הגיונית ונתקעת
לא זורמת על כל שטות....
קיצר תזהרי על הלב שלך
הוא פצע אותו יותר מפעם אחתתת.
..אנונימי (פותח)
כמה דברים משתנים כל הזמן.
איפה היינו לפני שנה ואיפה אנחנו היום.
איפה הייתי לפני 3 שנים ואיפה אני היום.
איך אחד האנשים שאהבתי, הפך למישהו שפוגע בי. גם אם לא באמת, כך אני תופסת אותו.
אני מפשלת. כל הזמן.
אני אמורה לשמור עליה. ונכשלתי.
ואיבדתי את ה*******
ואנחנו עוד לא מצליחים!
בגללי.
אוף.
...אנונימי (פותח)
Just 'cause he liked your old picture
Don't mean he's stuck on the past
Just 'cause he talks to your brother
Don't mean he's still attached
Just 'cause he's drunk at 2 a.m.
Texts, "Hey, what's up, girl, how you been?"
Don't read too much into that
Don't mean he wants you back
If he loved you, he would tell you
If he missed you, he would call
If he wants you to meet his momma
Then he would bring you home
Oh, there ain't no excuse
He ain't Mr. Misunderstood
Quit lying to yourself
If he wanted to, he would
If he wanted to, he would
Just 'cause he said "Happy Birthday"
Don't waste a wish on him
Don't psychoanalyze him
Make it more than what it is
He won't suddenly be the somebody
You wish he always was
If he didn't, then he doesn't
If he wouldn't, then he wasn't
If he loved you, he would tell you
If he missed you, he would call
If he wants you to meet his momma
Then he would bring you home
Oh, there ain't no excuse
He ain't Mr. Misunderstood
Quit lying to yourself
If he wanted to, he would
If he wanted to, he would
He might've set the bar low
But keep your standards high
Ain't telling you nothing you don't know
You know he ain't worth your time
If he loved you, he would tell you
If he missed you, he would call
If he wants you to meet his momma
Then he would bring you home
Oh, there ain't no excuse
He ain't Mr. Misunderstood
Quit lying to yourself
If he wanted to, he would
If he wanted to, he would (if he wanted to, he would)
If he wanted to, he would (if he wanted to, he would)
If he wanted to, he would (if he wanted to, he would)
איףףףףף זה קשה😭
ועוד פורום נטוש...מקפיצים נטושים
אבל וואו,
איזה פריקות יש פה..
קשה...
...
סליחה אם הפרעתי..מקפיצים נטושים
זה די הקטע שלי להגיע לכל הפורומים הישנים....