יאללה חברים, שאלון!SO WHAT

אתם בעניין??

זה ממש כיף לענות על דברים כאלה (לי לפחות..) אז יאללה אל תייבשו! גם ככה אין לכם דברים יותר טובים לעשות ;)

 

שם:

גיל:

צבע אהוב:

צבע מברשת שיניים:

פעם אחרונה שבכית:

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה:

ספר שקראת לא מזמן ואהבת:

סרט שראית לא מזמן ואהבת:

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן:

וכשאתה עצוב:

קיץ או חורף?

פרי הקיץ הכי שווה:

אם היית חיה, איזה חיה היית?

ומה החיה האהובה עליך?

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות):

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו:

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה?

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום?

 

 

יאללה מספיק לבינתיים! לילה טוב

...צוקו
עבר עריכה על ידי צוקו בתאריך כ"ט בניסן תשע"ג 01:15
עבר עריכה על ידי צוקו בתאריך כ"ט בניסן תשע"ג 01:12

שם:

גיל:21

צבע אהוב:כחול

צבע מברשת שיניים: ירוק ולבן

פעם אחרונה שבכית:לא בוכה אבל הלוואי שזה יקרה בע"ה כמה שיותר מהר

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה:

ספר שקראת לא מזמן ואהבת:לא מצליח אף פעם לסיים אז אולי עדיף לא להתחיל! בעצם תנ"ך!(מצליח לסיים!)

סרט שראית לא מזמן ואהבת: המשגיחים(לרוב אני לא רואה סרטים)

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן: רוצה שקט!

וכשאתה עצוב: עובר על כל הפליליסט עד שמשהו מנחם אותי!

קיץ או חורף?שאלה קשה! אני מתחבט בה כמעט כל יום בחיים שלי!

פרי הקיץ הכי שווה:מנגו

אם היית חיה, איזה חיה היית? אריה

ומה החיה האהובה עליך?

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות): עובד ה' על מלא

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו:שוטר

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה? תמיד יש מקום לסטייק

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום?הכל מכל כל""!

לא ענית כמעט על שום דבר! לא פלא שאתה הראשון טל 123
לא מחפש להיות ראשון סתם שעמעם לי אז מלאתי!צוקו
והתשובות שלי SO WHAT

 

גיל: 24

צבע אהוב: ירוק

צבע מברשת שיניים: כחול

פעם אחרונה שבכית: היום, נו. יום השואה זה יום דפוק לשאול את השאלה הזאת, כשחושבים על זה. אפאטי

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה: כחברה טובה התארסה לא מזמן..

ספר שקראת לא מזמן ואהבת: קיצור תולדות האנושות

סרט שראית לא מזמן ואהבת: הקרודים

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן: In the end של לינקין פארק

וכשאתה עצוב: אממ הדיסק האחרון של קולדפליי

קיץ או חורף? חורף!! 

פרי הקיץ הכי שווה: ענבים! 

אם היית חיה, איזה חיה היית? כנראה קיפוד

ומה החיה האהובה עליך? פיל אוהב הוא כזה שמנמן, וכזה עדין למרות כל הגודל שלו..

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות): טייסת

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו: רפואה ופוליטיקה..

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה? נקניקיות חמות מהגריל

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום? סוגים שונים של בשרים, ותמיד עם תפוחי אדמה!

אניטל 123

 

שם: חסוי (ולא, זה לא טל צוחק)

גיל: 20 וחצי

צבע אהוב: בד"כ כחול, משתנה לפי מצב הרוח.

צבע מברשת שיניים: אני במיטה. אין לי חשק לקום לבדוקצוחק 

פעם אחרונה שבכית: נושא כאוב... כשהתלבטתי על קשר ( פלישה!)

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה: ?

ספר שקראת לא מזמן ואהבת: היינו כחולמים

סרט שראית לא מזמן ואהבת: אמיצה. חמוד ממש.

השיר שבא לי לשמוע בעיתות עצבנות: אם אני מעוצבנת, אתעצבן על כל שיר חושף שיניים

וכשאני עצובה: שירי נשמה

קיץ או חורף? בחורף- קיץ. בקיץ- חורף

פרי הקיץ הכי שווה: מנגו. ברור.

חיה שכמותי: אף פעם לא אהבתי את השאלה הזו. אין לי מושג. 

אבל הייתי רוצה להיות: סוג של ציפור

ומה החיה האהובה עליך? פו הדוב

מקצוע החלומות שלי: כל שבוע משהו אחר

מקצוע שלא אסכים: היה לי כזה, אבל היום אני עובדת בו ודווקא נהנית למדי. אז מי יודע?

אוכל: לא מסוגלת לאכול עכשיו כלום.

בימי צום: נראלי שמרק עוף

 

יאללה ננסהבצלםאלוקים
עבר עריכה על ידי בצלםאלוקים בתאריך כ"ט בניסן תשע"ג 02:25

שם: בצלם אלוקים

גיל: 21

צבע אהוב: שמנת אולי..0: לא חשבתי על זה

צבע מברשת שיניים: כחול לבן

פעם אחרונה שבכית: אתמול

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה: לא זוכרת..אולי אזעקה בעמוד ענן 0:

ספר שקראת לא מזמן ואהבת: אלוקים מאמין באדם

סרט שראית לא מזמן ואהבת: אין לי שמץ

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן: צעקות.. לא יודעת משהו ספציפי אבל מקבלת השראה מסוו וואט והולכת עם לינקין פארק.

וכשאתה עצוב: לאחרונה, סופרגירל Reamonn-supergirl מוגש ע"י רוני פרי..

קיץ או חורף? קיץ בכל הכוח!

פרי הקיץ הכי שווה: אבטיח!!

אם היית חיה, איזה חיה היית? נמר

ומה החיה האהובה עליך? כלבים קטנים מלאי שערות , עם גופייה וקוקיות אוהב

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות): פילוסופית חופר

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו: נוור סאי נוור

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה? ברד ענק בצבע סגול 

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום? שניצל וצ'יפס, שניצל, פרגיות וצ'יפס. 

 

עריכה-שיר..נזכרתי גם כמה השיר "דרכנו" של הבורגנים מרגיע אותי. 

 

מצב צבירה: סחוטהדניאל55

גיל: 24 (עוד שבועיים יומולדת ;)

צבע אהוב: טורקיז סגלגל

צבע מברשת שיניים: צהוב כתמתם

פעם אחרונה שבכית: כשעברו לי ב׳ ספונג׳ה ערב ליל הסדר בוכה

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה: זריחה במצדה!! OMG

ספר שקראת לא מזמן ואהבת: האם יש סיכוי לאהבה/דוד בן יוסף. קראתי ולא רק לאחרונה..

סרט שראית לא מזמן ואהבת: סרט שהעלו פה על בחור שנרצח.. ( שכחתי את שמו..)

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן: רדיו, אקטואלי!!

וכשאתה עצוב: משהו של יוסף קרדונר / עידו עמדי..

קיץ או חורף? אוהבת הכל חיוך גדול

פרי הקיץ הכי שווה: אבטיח טובבב

אם היית חיה, איזה חיה היית? אולי איילה 

ומה החיה האהובה עליך? כלבלבונציק!!

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות): פוליטיקה

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו: מול מחשב כל היום...

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה? אוייי כלום... 

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום? מים זה מספיק טוב??

 
טוב, נושמי תכלת2

שם:**** בת ****

גיל: 20

צבע אהוב: צבעים בהירים ויפים

צבע מברשת שיניים: סגול

פעם אחרונה שבכית: רגע, תנו לי להזכר.. בתחילת שנה

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה: זה קורה לי הרבה בעבודה..המום

ספר שקראת לא מזמן ואהבת: אמ..

סרט שראית לא מזמן ואהבת: למלא תחלל

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן: שעצבניים למי יש כוח לשמוע שירים? עצבני

וכשאתה עצוב: משהו של אודי דוידי

קיץ או חורף? חורף

פרי הקיץ הכי שווה: אפרסק

אם היית חיה, איזה חיה היית? לביאה

ומה החיה האהובה עליך? אולי סוס? נשמע מגניב לרכוב מגניב

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות): רופאה

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו: מכירות

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה? אוכל של בית

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום? בורקס

סוג של שרשור הכרות מורחב?אריק מהדרום

יענו אאוטינג עצמי ברמה איכותית במיוחד?

סליחה על הייבוש, אולי אחזור לפה בשעה נורמלית כשהראש יהיה יותר צלול.

מוטיז

שם:מוטי

גיל:21

צבע אהוב: תכלת.

צבע מברשת שיניים: ירוק

פעם אחרונה שבכית: לא זוכר, מזמן.

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה: היום.

ספר שקראת לא מזמן ואהבת: מממ... ג'יימס הריוט.

סרט שראית לא מזמן ואהבת: חיי פיי, UP. עת להרוג.

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן: idiot wind

וכשאתה עצוב: לא מאזין למוסיקה. מקסימום מנגן.

קיץ או חורף? שאלה לא לעניין. שניהם כבירים.

פרי הקיץ הכי שווה:אבטיח מן הסתם..

אם היית חיה, איזה חיה היית? לאדע.

ומה החיה האהובה עליך? כולם אהובים מלבד ג'וקים, כעת אני נזכר בצב.

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות): ליצור מוסיקה. 

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו: מורה למתמטיקה.

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה? שבע, תודה.

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום? תמיד דברים עלובים, פריכיות בערך.

--mp752

גיל:20

צבע אהוב: אפור

צבע מברשת שיניים: ירוק לבן

פעם אחרונה שבכית:  לא זוכרת

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה: לא זוכרת

ספר שקראת לא מזמן ואהבת: "גוף מארח", "העזרה"-מומלץ!

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מתעצבן: כשמתעצבנים רוצים לצעוק, לא לשמוע שירים

וכשאתה עצוב: כל שיר שהוא, העיקר לא רועש, מוטב מלא רחמים עצמיים

קץ או חורף: משתנה לפי המצב רוח

פרי הקיץ הכי שווה: ענבים

אם היית חיה, איזה חיה היית? לביאה

ומה החיה האהובה עליך? אריות

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות):שופטת, מהנדסת כבישים

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו: מורה, מכל סוג שהוא

 

|זורמת|כתר הרימון

 

 

שם: כתר הרימון

גיל: (כמעט) 22

צבע אהוב: בורדו, טורקיז

צבע מברשת שיניים: ירוק (עם לבן כמובן.) חדש מפסח

פעם אחרונה שבכית: בלב - הרבה. דמעות - קורה, לא זוכרת בדיוק.

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה: לפני פסח, כשקיבלתי מתנה מדהימה מכמה חבר'ה פה.

ספר שקראת לא מזמן ואהבת: אני קוראת את "הנני מתתיהו" ואוהבת את כל הספרים העוסקים בנושא (לח"י).

סרט שראית לא מזמן ואהבת: לא כ"כ רואה. ראיתי את 'למלא את החלל' ואהבתי.

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן: נמנעת.

וכשאתה עצוב: נמנעת.

קיץ או חורף? חורף, ללא ספק.

פרי הקיץ הכי שווה: אבטיח

אם היית חיה, איזה חיה היית? החיה שחיה את החיים הכי פשוטים והכי קצרים...

ומה החיה האהובה עליך? אין חיה כזאת (תרתי משמע)

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות): לא חשבתי על זה.

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו: רואה חשבון

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה? נמנעת.

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום? ופלים

 

כן, יש עוד שאלות?

ישמוטיז

למה התכוות במשמעות השנייה שבתרתי משמע....?

אין חיה כזאת:כתר הרימון

1. אין חיה שאני אוהבת.

2. הביטוי "אין חיה כזאת" מדבר לאו דווקא על בעלי חיים. פשוט לא קיים כזה דבר...

לאאמוטיז

הבנתי, אבל התכוונת למשהו עקרוני במשמעות השנייה? כאילו... לא ראוי לאהוב חיות או משהו...?

מתאים לך

שאלו אם יש חיה אהובה *עליי*, אז עניתיכתר הרימון
...לב אדום.

שם: נתנאל

גיל: 19, ואז תסכלו אותי..

צבע אהוב: כחול, בז'.

צבע מברשת שיניים: אדום.

פעם אחרונה שבכית: שבוע שעבר.

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה: לא מזמן..

ספר שקראת לא מזמן ואהבת: אחד מסדרת "אלכס ברטל"

סרט שראית לא מזמן ואהבת: משחקי הרעב.

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן: "משהו טוב" הראל סקעת.

וכשאתה עצוב: "מכתב לאחי" עילי בוטנר.

קיץ או חורף? קיץ.

פרי הקיץ הכי שווה: ענבים.

אם היית חיה, איזה חיה היית? סוס.

ומה החיה האהובה עליך? אריה.

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות): אדריכל, אין מגבלות.

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו: אינסטילציה.

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה? סלט פירות.

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום? קארוסון.

תסקלו תסקלו...* (תרתי משמע)מוטיז
אין מגבלות??? אז כנראה שאתה לא יודע שטל 123

לימודי אדריכלות זה 7 שנים.

כן כן, 7 שנים!!!!

 

5- לימודים בפועל. מ-ל-א עבודות ופרוייקטים שצריך להגיש.

ולסיום - עוד שנתיים סטאז'. רוב האנשים לא יודעים את זה.

ורק אחרי זה מקבלים תעודת אדריכל.

 

בהנחה שאתה עושה צבא 3 שנים (הסדר זה 5 שנים, ואז בכלל...חצי חיוך)

ומייד אחרי זה מתחיל ללמוד- את התעודה תקבל רק בגיל 28...

 

בטוח שאין מניעות???מיקרופון

ובגיל עשרים ושמונה, זה נורא כל כך..?לב אדום.


ובהנחה שהוא לא עושה צבא בכלל..? וגם לא הסדר..אלירז

ואם יש מניעות?

זה אומר שלא עושים?

 

למה יוצאים מנקודת הנחה שכולם נוהגים באותה הדרך?

זורמתת.
שם: ת.
גיל: 21
צבע אהוב: גוונים בהירים
צבע מברשת שיניים: אדום ולבן
פעם אחרונה שבכית: היום (זה לא חכמה אני בוכה מכל שטות)
פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה: שפגשתי את בני לראשונה.
ספר שקראת לא מזמן ואהבת: דיאנה וסיפורים אחרים (זאב ז׳בוטינסקי)
סרט שראית לא מזמן ואהבת: ההוביט
השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן: אין
וכשאתה עצוב: אין
קיץ או חורף?: כשחורף קיץ כשקיץ חורף
פרי הקיץ הכי שווה: מנגו
אם היית חיה, איזה חיה היית? : נשר מקראי
ומה החיה האהובה עליך? לא אוהבת חיות
מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות): דוקטורט בפילוסופיה
מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו: עם ילדים קטנים
איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה?: עוגת שכבות
ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום?: שווארמה.

@answerמשה

שם: משה, Admin

גיל: 25+5/12

צבע אהוב: כחול לגווניו

צבע מברשת שיניים: כחול

פעם אחרונה שבכית: לא זוכר

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה: כשמישהו עישן לידי

ספר שקראת לא מזמן ואהבת: רצח בין ידידים

סרט שראית לא מזמן ואהבת:

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן: יש הרבה

וכשאתה עצוב: יש הרבה

קיץ או חורף? חורף

פרי הקיץ הכי שווה: גלידה

אם היית חיה, איזה חיה היית? לא יודע

ומה החיה האהובה עליך? עכבר מחשב

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות): web

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו: הוראה

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה? הכל חוץ משוקולד (מהטווח המצומצם שאני אוכל)

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום? כוס מים

הסרט הזה יפה?? ההתחלה משעממת..מודים אנחנו לך
מהסרטים החינוכיים האלה.. אבל סרט מעולה!ת.
חוזרת בי ובגדול! אחד הסרטים היפים שראיתי!!!!!!!!!!מודים אנחנו לך
רק על עצמי לספר ידעתיעוגי פלצת

שם: עוגיהו יששכר יקותיאל יעבץ הנטופתי השעלבוני איש בת-ים

גיל: 23.58

צבע אהוב: תכלת שמיים, בז'/קרם כהה

צבע מברשת שיניים: ירוק לבן

פעם אחרונה שבכית: הלווית סבא ז"ל בשנה שעברה

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה: כשמכרים שלי שכל כך רציתי שיכתבו לי כתבו לי והפיגו

את המתח שהיה לי הרבה זמן, ואת התהיה שלי האם הם כועסים עליי ואם אי פעם נשוחח עוד;

כששמעתי שגרמתי לנשימה של אחרים להעתק...

ספר שקראת לא מזמן ואהבת: "חיים גראביצר", לא בגלל הפרוזה - אלא בגלל התיאור של התקופה

סרט שראית לא מזמן ואהבת: ניסיתי להיזכר ולא הצלחתי, אבל יש...

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן: "עד מחר" - אביתר בנאי

וכשאתה עצוב: Wish you were here או Atom Heart Mother של פינק פלויד

קיץ או חורף? שאלה טובה, לאחרונה גיליתי שאין לי עמדה מוצקה בנושא

פרי הקיץ הכי שווה: אבטיח כמובן

אם היית חיה, איזה חיה היית? Homosapiens

ומה החיה האהובה עליך? הרינג/סלמון נורבגי

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות): ראש הממשלה

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו: ראש הממשלה, אבל אם לא יותירו לי ברירה יהיה אחל'ה

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה? סטייק

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום? שוקולד

Homosapiens - אהבתי טל 123
אז ככה..:כוכב ים

שם: שם מיוחד ויפה..חושף שיניים

גיל:כמעט 21

צבע אהוב:כתום

צבע מברשת שיניים:כתום..

פעם אחרונה שבכית:אתמולבוכה

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה:לא זוכרת.

ספר שקראת לא מזמן ואהבת:גברים ממאדים ונשים מנוגה

סרט שראית לא מזמן ואהבת:---

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן:"יש שמיים בתוכי"אביב גפן ואביתר בנאי

וכשאתה עצוב:"מחכה" של ריטה.

קיץ או חורף?חורף

פרי הקיץ הכי שווה:תותים

אם היית חיה, איזה חיה היית?כנראה שציפור...

ומה החיה האהובה עליך?כלבשטן

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות):להיות שחקנית ולהתעסק במוזיקהשורק

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו:כל מה שקשור למתמטיקה...מת

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה?---

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום?משתנה...

 

תורי לינוי

שם:לינוי(תודו שאתם מופתעים )

גיל:22 וחצי

צבע אהוב:כתום וטורקיז

צבע מברשת שיניים:כתום לבן

פעם אחרונה שבכית:אתמול

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה:בשבת

ספר שקראת לא מזמן ואהבת:אתם לא רוצים לדעת

סרט שראית לא מזמן ואהבת:לא זוכרת אבל בטוח יש משו...

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן:סוס פרא-רדו לי מהגב

וכשאתה עצוב:מדבר אלייך-אודי דווידי

קיץ או חורף?קיץ.ים.שמש.

פרי הקיץ הכי שווה:אבטיח,בארור!!!

אם היית חיה, איזה חיה היית?לא רוצה להיות חיה טוב לי ככה.

ומה החיה האהובה עליך?דולפין

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות):עיצוב פנים.

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו:אסטרונאוטית.יש לי פחד חלל

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה?כלום תודה.

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום?כוס קולה קרה.

אני בבית ומשעמם לי-תסבלו אותיאושר תמידי

 

 

שם: אושר

גיל:**חושף שיניים

צבע אהוב: כחול

צבע מברשת שיניים: של הדירה או של הבית..?חושף שיניים |הולכת לבדוק| של הבית: תכלת ולבן, של הדירה (נראלי) סגולבן.

פעם אחרונה שבכית: בכי ממש? לוזוכרת. בלב? אתמול.

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה: לא קורים לי דברים כאלה.

ספר שקראת לא מזמן ואהבת: שנים שלא קראתי ספר.

סרט שראית לא מזמן ואהבת: כוכבים על פני האדמה.

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן: play your music - 8th day

וכשאתה עצוב: עד מחר - אביתר בנאי |מאוהב|

קיץ או חורף? אוהבת את שניהם.

פרי הקיץ הכי שווה: לא אוהבת פירות.

אם היית חיה, איזה חיה היית? לא סובלת חיות. 

ומה החיה האהובה עליך? ^^^

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות): לא חשבתי על זה כ"כ אבל אולי שחקנית.

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו: מטפלת במעון?

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה? כלוםמת

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום? שווארמה בלאפה, עם הרבה טחינה בבקשה

 

 

שם:

גיל:

צבע אהוב:

צבע מברשת שיניים:

פעם אחרונה שבכית:

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה:

ספר שקראת לא מזמן ואהבת:

סרט שראית לא מזמן ואהבת:

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן:

וכשאתה עצוב:

קיץ או חורף?

פרי הקיץ הכי שווה:

אם היית חיה, איזה חיה היית?

ומה החיה האהובה עליך?

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות):

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו:

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה?

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום?

 

 

לואי הראשון....או השני...מאורסת בעתיד

שם:מור

גיל:19.5 אוטוטו 20...

צבע אהוב:סגול עמוק .ירוק בקבוק...לא יודעת......

צבע מברשת שיניים:ירוק

פעם אחרונה שבכית:לפני כמה שבועות...

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה:שראיתי את המלאך שלי שבוע שעבר..

נוני...

ספר שקראת לא מזמן ואהבת:ירח שחור

סרט שראית לא מזמן ואהבת:סברי מרנן ואנטומיה של גריי...

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן:אדל...

וכשאתה עצוב:אדל..

קיץ או חורף?קיץ? לא סגורה על עצמי...

פרי הקיץ הכי שווה:מנגו.....

אם היית חיה, איזה חיה היית?ארנב..

ומה החיה האהובה עליך?כלב ..גור..

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות):לא יודעת...

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו:

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה? אין..לא בא לי כלום

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום? שוקו...

 

 

עכשיו תורי!! יטבתה

שם: יוטבתה (יוטבי)

גיל:21

צבע אהוב: טורקיז ו...סגול

צבע מברשת שיניים: ירוק ולבן

פעם אחרונה שבכית: לא זוכרת..

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה: כשהפתיעו אותי ביומולדת..

ספר שקראת לא מזמן ואהבת: אמממ... לא זוכרת כרגע

סרט שראית לא מזמן ואהבת: המתנה המושלמת

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן: אם רק תתן לי יד- עילי בוטנר

וכשאתה עצוב: דברים יפים לראות - עידן עמדי

קיץ או חורף? חורףף שונאת שחם לי!!

פרי הקיץ הכי שווה: אפרסק

אם היית חיה, איזה חיה היית? למה חיה? יותר טוב מאישה??

ומה החיה האהובה עליך? איילה

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות): טייסת קרב

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו: מזכירה טלפונית..

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה? לא רעבה עכשיו..

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום? ספגטי עם שניצל

 

זהו בינתיים

נו, בסדר...מחפש את האור..
עבר עריכה על ידי מחפש את האור.. בתאריך כ"ט בניסן תשע"ג 14:47

שם: צוריאל.

גיל: 3חושף שיניים

צבע אהוב: כחול ים.

צבע מברשת שיניים: כחול.

פעם אחרונה שבכית: פרטי. יש בנאדם אחד בעולם שיודע מזה מלבדי וזה מספיק בהחלט.

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה: כשנחנקתי ממסטיק. סתם, אמממ... כשנודעה לי בשורה שממש ממש שמחתי ממנה, לפני כמעט 4 חודשים.

ספר שקראת לא מזמן ואהבת: הרוזן ממונטה כריסטו.

סרט שראית לא מזמן ואהבת: כיפה אדומה הסיפור האמיתי 2 - סוגרת חשבון (וזאת עוד רק הפעם הראשונה, אחרי יובלות...).

השיר שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן: שיר מרגיע של משפחת ואך/עמיר בניון. (גם כשמעוצבנים רוצים להירגע...)

וכשאתה עצוב: תפילת הילדה (חבל שאין שיר דומה שמדבר על בנים, או שלפחות לא ידוע לי).

קיץ או חורף?: באמצע...נתפשר על עונות המעבר?

פרי הקיץ הכי שווה: אבטיח, אין ספק... (למרות שהוא בכלל גדל באדמה, אבל לא נהיה קטנוניים )

אם היית חיה, איזה חיה היית?: זה משתנה לפי מצבי הרוח (עצבני: נמר, עצוב: צ'ינצ'ילה, שמח: אייל/צבי, מהורהר: דולפין, ויש עוד כמה אבל מספיק).

ומה החיה האהובה עליך?: לפי מצבי הרוח כנ"ל...

מקצוע החלומות (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו מגבלות): גנן (לא בגן פרחים - בגן ילדים). ועכשיו יגיעו המבטים...קורץ

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו: כל מקצוע שיביא אחרים או את עצמי לידי עבירה (מוכר בחנות לא כשרה, סוכן בגדי ים לנשים וכו'...חושף שיניים).

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה?: לא בדיוק בא לי כי כרגע אכלתי...

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום?: וואלה, אף פעם לא חשבתי על זה... אבל אני מניח שעוף ותפוחי אדמה.

 

 

זה מה שאני עושה במקום לעבוד...תולתול

שם: תול

גיל: עוד כוחי במתניי, אך רוחי זקנה.

צבע אהוב: האם יש צבע שיכול להיות אהוב? מה פירוש "אהבה", מה היא מבטאת? עד כמה היא יכולה להביע את רגשותיי כלפי צבע זה או אחר??

צבע מברשת שיניים: כתום-לבן.

פעם אחרונה שבכית: כשנכנס לי אבק לעין.

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה: בחתונה, כשרקדתי ולפתע לא הצלחתי לנשום. הייתי חייבת ללכת לשתות.

ספר שקראת לא מזמן ואהבת: סודות ההצפנה.

סרט שראית לא מזמן ואהבת: עגבניות ירוקות מטוגנות.

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן: מטאל זה או אחר.

וכשאתה עצוב: כנ"ל.

קיץ או חורף? חורף.

פרי הקיץ הכי שווה: אפרסק.

אם היית חיה, איזה חיה היית? זאב ערבות.

ומה החיה האהובה עליך? דרקון תלת-ראשי

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות): אני חיה את החלום.

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו: לא יכולה לחשוב על כזה דבר..כל עבודה מכבדת את בעליה, כן כן, גם עו"ד!

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה? שוקולד. אבל זה באופן תמידי.

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום? לא חושבת על אוכל.

אני ואנוכי ושלל פיצולייהקולה טובה
עבר עריכה על ידי הקולה טובה בתאריך כ"ט בניסן תשע"ג 17:26

 

שם: קולה

גיל: לא שואלים אשה בת כמה היא!! וזה יותר קרוב ל40 מאשר ל50.. שורק

צבע אהוב: יותר מדי, וכולם פיקציות לטענת בעלי שמאמין ב5 צבעים בלבד.

צבע מברשת שיניים: ירוק.. 

פעם אחרונה שבכית: כשחתכתי בצל

ספר שקראת לא מזמן ואהבת: ביום שהמוזיקה מתה- אופיר טושה גפלה.

סרט שראית לא מזמן ואהבת: ראלף ההורס, חביב למדי  

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן: כשאני עצבנית שיר רק יעצבן אותי יותר..

וכשאתה עצוב: ג'אז כלשהו, עדיף בלי מילים, או רוק כבד. 

קיץ או חורף? הגעתי למסקנה שמזג אויר זה דבר מעצבן. נקודה. 

פרי הקיץ הכי שווה: כולם.. ענבים, אבטיח, מלון, שסק, אפרסק, נקטרינה, ועוד ועוד..

אם היית חיה, איזה חיה היית? דרקון כסוף 

ומה החיה האהובה עליך? בעלי, והילד..

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות): מה שאני עושה עכשיו- רק עם יותר כסף

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו: כל עבודה מכבדת את בעליה, אבל מזכירה או רואת חשבון וכל מני כאלה במשרד..

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה? כלום מת

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום? מים......

אוקי ענו פה דברים משעשעים אז שווה לענות גם....מאמע צאדיקה

שם: צאדיקה, צאדי בקיצור

גיל: "גדולה מספיק כדי להבין"

צבע אהוב: כחול או אדום, או כתום?

צבע מברשת שיניים:ורוד

עדה: פולניה מנישואין

פעם אחרונה שבכית: היום בערב, בשיעור המרצה תיארה איך סבתא של אחת מתלמידותיה מתפללת (תדמיינו סבתא תימניה): מרימה ידיים לשמיים ואומרת" "אודה לך אלוקי". (תדמיינו את זה כל יום, כל יום.)

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה: כשהתינוק שלי השתולל

ספר שקראת לא מזמן ואהבת: THE HELP

סרט שראית לא מזמן ואהבת: לא יודעת...

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן: שקט!!

וכשאתה עצוב: משו של המדרגות

קיץ או חורף? מזג אוויר ברור שאפשר לדעת מה ללבוש לפני שיוצאים! עדיפות לשלג

פרי הקיץ הכי שווה: גלידה

אם היית חיה, איזה חיה היית? לא הייתי

ומה החיה האהובה עליך? "ג'וק טוב הוא ג'וק מת"

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות): חוזרת למקצוע הראשון שלי (שצריך לתקן ציוד בשבילו.... |נאנחת|)

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו: תיכנות, חשבונות, מזכירות

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה? מלאווח עם קצופ וגבינץ

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום? מים, ביסלי

חדשה, ועדיין..A6

שם: A6

גיל: חמישה ל- 20

צבע אהוב: כל הקשת

צבע מברשת שיניים: צהוב

פעם אחרונה שבכית: ראיתי כתבה על ילדה בת 5 עם קשיים פיזיים. ילדה מדהימה!

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה: היום כשהמעלית נתקעה ב'בום' באמצע הדרך למטה.

ספר שקראת לא מזמן ואהבת: מצרפי המקרים

סרט שראית לא מזמן ואהבת: 8 צדדים לאמת

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן: שמיים- יגאל בשן

וכשאתה עצוב: יש כמה..

קיץ או חורף? שמחה במה שיש

פרי הקיץ הכי שווה: אבטיח!

אם היית חיה, איזה חיה היית?  אולי סוס?..

ומה החיה האהובה עליך? 

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות): צלמת

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו: פיזיקאי

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה? לא משו מסוים..

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום? הבראוניז של אמא. 

 

8 צדדים לאמת-מדהים.בצלםאלוקים

אפילו כתבתי על זה מאמר בקורס אנגלית

פשוט מדהים..איך שכל פעם ממהרים לשפוט ולהכריע..ואז מגלים שהמצב הפוך..ושוב,ושוב,ושוב..

מדהים.

אוקיאריק מהדרום

שם: ארי״ק

גיל: 25

צבע אהוב: ירוק

צבע מברשת שיניים: ורוד

פעם אחרונה שבכיתי: שאלה הבאה בבקשה.

פעם ראשונה שהנשימה נעתקה: לא זוכר.

ספר שלא מזמן קראתי ואהבתי: בוחרים להרגיש טוב.

סרט שלא מזמן ראיתי ואהבתי: הקורדים.

השיר האולטימיטיבי שבא לי לשמוע כשאני מעוצבן: ניגון של גפן, משפחת ואך.

וכשאני עצוב: רוחות טובות, אודי דוידי.

קיץ או חורף: קיץ.

פרי הקיץ הכי שווה: אננס.

אם הייתי חיה איזו חיה הייתי: דולפין.

החיה האהובה עלי: דולפין.

מקצוע החלומות שלי: בנאי של בית המקדש.

מקצוע שבחיים לא אסכים לעבוד בו: רוצח שכיר.

איזה אוכל בא לי ברגע זה: פיצה.

איזה אוכל מככב בימי צום: עוף.

אוקיי, זורמת...טופי תות

לדעתי אפשר להוסיף את זה אח"כ לנעוצים

 

שם: טופי תות

גיל:אוטוטו יומולדת, מעל 20...

צבע אהוב:טורקיז

צבע מברשת שיניים: אין לי מושג

פעם אחרונה שבכית:??

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה: היום, כשהמורה שלי משנה שעברה לבלט הגיע למלא מרקום אצלינו, זה היה כיף גדול!!

ספר שקראת לא מזמן ואהבת: "מועדון גרנזי לסיפרות ולפאי תפודים" (כמוצי)

סרט שראית לא מזמן ואהבת: לא ראיתי לאחרונה סרט... אולי את למלא את החלל? לא כזה התלהבתי.

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן: לא בא לי לשמוע שירים כשאני עצבנית.

וכשאתה עצוב: שולי רנד בד"כ, כזה דיכאוני!!!

קיץ או חורף? חורף!!!

פרי הקיץ הכי שווה: ענבים ענקיים קפואים (בלי גרעינים) ומנגו

אם היית חיה, איזה חיה היית? וואוו, חפרתם!!

ומה החיה האהובה עליך? סוס? לא סגורה עם עצמי

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות): תרפיסטית באומנות

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו: מלצרות, טלפנות, לעבוד במעון.

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה? לא בא לי, שבעה.

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום? אוכל מבושל. מרק, תפו"א ואורז.

(אני לא מאמינה על עצמי שהיה לי בסלנות לענות על כמעט כל השאלות)

 

ננסה..ת.מ.
גיל-20
צבע אהוב-סגול
צבע מברשת שינים- אני חושבת שכתום (החלפתי בפסח ככה שזה שבוע אז מי זוכר)
פעם אחרונה שבכית-היה הרבה בזמן האחרון...
פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה- באוטובוס הביתה כי הנהג הדליק חימום אז לא היה אוויר..
ספר- לא קראתי ספר טוב ממש הרבה זמן..
סרט-לא זוכרת משהו כרגע
השיר כשאני בעצבים-רשימת השמעה עד שנרגעת ומעבירה מה שלא עוש לי טוב...
כשעצוב-כנ"ל
קיץ או חורף-ברור שחורף!
פרי קיץ אהוב-אבטיח (למרות שזה ירק)
אם היית חיה- מה שה' היה מחליט
חיה אהובה-סוסים
מקצוע חלומות-יש כל מיני דברים שהייתי שמחה לעשות/לנסות אבל לא יודעת אם באופן קבוע..
מקצוע שבחיים לא אעבוד בו- פוליטיקה, הוראה בעז"ה ..
אוכל שבא עכשיו- שעות שינה נחשב אוכל?
אוכב מככב-מה שבא לי באותו רגע.. בד"כ בכלל לא מאוד רעבה בצומות ב"ה ...
התחברתי מהפצלש רק כדי לכתוב.. ברוקולי פשטידא

שם:***** ***** (צונזר מטעמי אאוטינג)

גיל:** (כנ"ל)

צבע אהוב:ורוד/סגול/תכלת/כחול

צבע מברשת שיניים:סגול

פעם אחרונה שבכית:הפעם האחרונה שחתכתי בצל

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה:כמעט תאונה בנסיעה באוטובוס/קבלת ציון במועד ב' במתמטיקההההה

ספר שקראת לא מזמן ואהבת: למצוא טוב

סרט שראית לא מזמן ואהבת:יומנו של חנון

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן: לא רוצה שיסקלוני.

וכשאתה עצוב: ורק אני מרוב אהבה שותק

קיץ או חורף? אוהבת את שניהם

פרי הקיץ הכי שווה:אבטיח

אם היית חיה, איזה חיה היית? חיה מושקא שניאורסון

ומה החיה האהובה עליך? חתול

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות): אמנית. רק לצייר וליצור כל היום ואני מבסוטה. או זמרת

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו:המקצוע שלי סתאם. משפטים/פוליטיקה (שונאת את כל האיכסה הזה.)

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה?משהו קליל, לא כבד מדיי..

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום?טוסט וסלט.

היית רוצהאושר תמידי
להיות בדרגה.

נכון. זה למה כתבתי. ברוקולי פשטידא
יאללה ננסהalon822אחרונה

 

שם: אלון

גיל: עוד מעט 22

צבע אהוב: כחול ים(כחול שמשתנה לפי המצב רוח חיוך גדול)

צבע מברשת שיניים: ירוק לבן

פעם אחרונה שבכית: יום כיפור האחרון

פעם אחרונה שהנשימה שלך נעתקה: לא מזמן, בטיול האחרון בצפון.

ספר שקראת לא מזמן ואהבת: הזקן בן המאה שקפץ מהחלון ונעלם

סרט שראית לא מזמן ואהבת: כמו שנאמר למעלה "המתנה המושלמת".

השיר האולטימטיבי שבא לך לשמוע כשאתה מעוצבן: פסקול של דיסני

וכשאתה עצוב: שירים עם אופי

קיץ או חורף? קיץ!

פרי הקיץ הכי שווה: אבטיח

אם היית חיה, איזה חיה היית? נשר

ומה החיה האהובה עליך? כלב

מקצוע החלומות שלך (מה היית הכי רוצה לעשות, אם לא היו שום מגבלות): טכנאי/הנדסאי מחשבים.

מקצוע שבחיים לא תסכים לעבוד בו: כל מקצוע מכבד את בעליו!

איזה אוכל הכי בא לך ברגע זה? סלט חלומי מושקע

ואיזה אוכל מככב בפנטזיות שלך הכי הרבה בימי צום? בשר( כמו כול גבר מצוי...)

נבגדתי...מחפש אהבה

אני מוקף בחברים טובים, חברים שבינתי איתם את הקשר במשך שנים, ביניהם גם אח שלי. יום אחד אני מגלה שהם סגרו כולם ביחד טיסה בלי לעדכן אותי. לפני חודש הם יצאו לטיול בלעדיי. וחבר אחר גרוש שהייתי איתו ברגעים הקשים, פתאום התארס וכבר לא סופר אותי...

נתתי אהבה כי אני באמת אוהב אותם, אבל זה כזה לא הדדי ברמה דוחה.

אני ממש שבור. כל כך השקעתי, נתתי את עצמי, למה הם מתנהגים ככה?

נמאס לי כבר מחברים. אני מיואש. לא מאמין שיכול להיות עוד חבר אמת בעולם הזה.

בסוף כל אחד מעניין אותו רק את עצמו.

 

כואב ממש, שולח חיבוק מכאן🫂ארץ השוקולדאחרונה
מאחל שתמצא חברים טובים יותר 
שאלהנחלת

האם מכירים מישהו יהודי הידוע ומוכר כרצף טוב? מקצועי?

בירושלים או בסביבתה, או מוכנים לעבוד בירושלים?

 

הרצפה שלנו די מבקשת את זה, למרות שאני לא בטוחה

שהמניע שלי לגמרי טהור לחלוטין...

 

הוא חייב להיות הגון כאדם וגם במחיר. 

 

פשוט, לא יכולה עם ערבים המסתובבים בבית...

 

תודה!

פורת נוב🤭פתית שלג
תודה! מקצועי? נסיון? הגון? טלפון?נחלת
חחח אני לא מכיר אותו אישיתפתית שלג

מדובר בזמר ויוצר בחסד עליון מדרום הר חברון, שמתפרנס מבניה. שמעתי עליו בעיקר כרצף..

 

 

תודה רבה. השאלה במה הוא יותר טוב.....נחלת
תשאלי במוקד עבודה עבריתאונמראחרונה

יש בטוח. גם אם לא מלא

יש לי עבודה קטנה חד פעמיתמשה

אצלי במשרד (פ"ת), עבודה פשוטה משרדית שדורשת קצת יעד בהלכה בסיסית אבל לא יותר מזה. 

צריך לצערי פיזי כי יש התקן פיזי שמעורב בעניין.

 

צריך אפשרות לתת חשבונית/קבלה חוקית כדי לשלם עליה (או שנסתדר אחרת).

 

שאר הפרטים באישי.

הלכה בסיסית זה מושג חמקמקפשוט אני..
ואני בקלות יכול לנצלש עם דוגמאות אבל אוותר לך😘
קצת חגים, יעלה ויבוא, כאלהמשהאחרונה
אתם בעד חיים פשוטים? או חיים סוערים?זיויק
ומה יגרום לכם לשנות את ההחלטה וללכת לקצה השני?
בעד חיים מאוזניםadvfb

מה יגרום לי ללכת לקצה השני? שאני אראה צורך לאזן

אני בעד חיים פשוטים כי אין לי כח ליותר מזהחתול זמני

כלום לא ישנה את דעתי.

בבסיסoo

הרצון שלי לחיים פשוטים

אבל עם השנים צצו הזדמנויות ודברים מעניינים

שעשו אותם לפעמים יותר סוערים

וזה נותן הרבה עניין ומשמעות בחיים

כשזה מתאים בקצב 

מדהיםזיויק
אז זה אומר שהחיים במהות זה דבר סוער?
החייםoo

בנויים

מתנועות

תהליכים

בחירות

אינטרקציות


סוערים יותר או פחות

תלוי בקצב ובסגנון שבוחרים

הדברים המעניינים לרוב יותר סוערים 

חיים מעניינים ושמחיםLavender

על בסיס רוגע ושלווה.

ואולי כשאזדקן אעדיף את השקט

מדהיםזיויק
פרטי בבקשה כדי שנבין
בסיס קבוע ויציב לחייםLavender

בית שכיף לחזור אליו וטוב להיות בו

אבל לא שגרה אפרורית אלא הרבה יציאות, שמחה וכיף. 

מקווה שזה נקרא מספיק סוער

השאלה היא למשלזיויק

כמה אחריות יש לך על הכתפיים כיום

ואם זה אמור להשתנות בקרוב

כיום יש לי הרבה מאד אחריות על הכתפייםLavender

ככה בתחושה שלי לפחות, וזה ילך ויפחת ככל שאתמקצע ואקבל ביטחון בעז"ה.

זה לגבי העבודה.

לגבי החיים עצמם, אז כן, אני רווקה הוללת כמו שאוהבים לומר ואין לי אחריות על משפחה/ ילדים

מצד שניזיויק
ככל שתתמקצעי ככה תהיי בכירה יותר ומשפיעה יותר והאחריות תגדל, לא?
האחריות אמנם תגדל, אבל הביטחון והניסיון שצברתיLavender

יהפכו את הכל לפשוט יותר.

תחרות קשה לדעתיזיויק
ואינסופית 🥵
תלוי מה הכוונה פשוטים ומה הכוונה סוערים?אריק מהדרום
תגיד אתהזיויק
מה זה סערהאריק מהדרום
7.10? שואה? ילד עם צרכים מיוחדים שנולד לך? מחלה ממארת שחוזרת שוב ושוב אחרי שנראה לך שאתה מנצח? גירושין מכוערים? נכות? אובדן של איש יקר? פשיטת רגל? לא מעוקצך ולא מדובשך.

אם אתה מחפש ריגוש אז שיהיה מוצלח וחיובי.


אם אתה מחפש פשטות מה זה אומר? לחיות כמו האמיש או מורמוני? לחיות כמו נזיר בודהיסטי או לחיות כמו פועל סיני במפעל לייצור מקלות אוזניים כדי להתקיים מחופן אורז ביום? לדוג דגים באנטרטיקה ולאבד תחושת זמן כמו אסקימו?


גם זה לא, אם אתה מחפש חיים פשוטים שיהיו מוצלחים.

חייבים דווקא מצבי קיצון?זיויק
אני שואל אותךאריק מהדרום
למה כוונתך.
אז תנסה לחשוב על סערות יותר סבירותזיויק
וככה גם בשלווה, תסתכל על אנשים סביבך, תראה שיש כאלה ויש כאלה בלי מצבי קיצון 
אז תנסה לשאול את עצמךאריק מהדרום
למה כוונתך?
ענו פה יפהזיויק
תסתכל
אני שואל אותךאריק מהדרום
כמו האמיש או נזיר בודהיסטי.נחלת
כן?אריק מהדרום
אני מבין שזו הפעם האחרונה שאת משתמשת באינטרנט, חשמל או כפתורים בבגדים.
לא חושבת שהתכוונתינחלת

לחיים פשוטים , לוותר על טכנולוגיה שעשויה לעזור. על האינטרנט אגב, הייתי מוותרת. כן. בהחלט.

 

גם לא חושבת שזו היתה הכוונה בשאלה; - פשוטים או סוערים.

יהיה קל יותר לענות אם יפרטו את הכוונה בשאלה.

 

לדידי, חיים פשוטים הם חיים הקרובים לטבע. להרגיש את האדמה, הצמיחה.

להתלבש פשוט, לאכול פשוט, ללא יומרות שצריך לרדוף אחריהן, לא לרוץ

אחרי דברים עד שהנשימה מתקצרת. להעריך כל יום ולהיות יכולים להנות

ממנו, מהמתיקות שבו....

 

כן. לא להתערבב באנשים אחרים, להיות יכולה לחיות עם עצמי, למלא

את עצמי, להספיק לעצמי.

 

ואם אפשר בבקתה פשוטה עם עץ ענק גדוש עלווה, בסמוך, 

ובעלי חיים נחמדים בגינה (שאני הכנתי), ולשבת באכסדרת

העץ הנוחה עם כוס קפה או משהו, בערב, להקשיב למלמול

העלים, לציוצים מנומנמים של ציפורים שהופרעו קצת

משנתם......הרי זה משובח.

 

מובן שאני לא חיה כך. אבל זה מאוד מושך אותי. מעורר

בי געגוע למשהו כזה.

 

אולי זה יהיה, אחרי 120, גן העדן שלי....

 

 

 

 

זה גם עניין של גיל כמובןנחלת

החיים קצת....מעייפים לפעמים. שוחקים...

החיים שאת מתארת קוסמים לכל גיל לדעתיLavender
אז עוברת לטלפון מקשים?זיויק
😄
א. מדוע לא? ב. אבל הבהרתי שזו לא היתה הכוונהנחלתאחרונה

בחיים פשוטים.

 

אגב, אפשר גם בלי ט לפון בגלל. מכתבים למשל. או ביקורים ומפגשי רעים אחת ל....

 

באמת. ברצינות. כי אם אסתפק בעצמי, לא אהיה זקוקה לשיחות טלפון ו/או אחרות רבות.

 

יש כמובן סכנה של ניוון איזה שהוא, ללא מגע חברתי,ללא אינטרקציות, אבל אפשר לאזן;

ואז האיזון הזה, הויתור על הפרטיות המוחלטת שלי - הוא יהיה הסערות שלי.

 

באמת באמת הייתי שמחה לנסות את זה לזמן מה. אולי חודשיים בתור התחלה, כדי לראות

ולהרגיש איך זה.

 

הבעיה שאין מקום כזה שאפשר להיות בו ללא חשש. ללא אנטישמיות (אם זה בחו"ל)

ללא העלבויות משאר בני המשפחה; זה בהחלט יראה מוזר. ומה יגידו לנכדים?

(בתקווה שההורים יעכלו את זה איך שהוא...); סבתא בוחרת להתבודד - ללא

טלפון ללא קשר איתכם לזמן מה, ללא ביקורים, ללא....

 

צריך אומץ כדי לעשות צעד כזה.

 

נ.ב.  לאחרונה ביקשתי מאחד הבנים פינגווין כמתנת יום הולדת...כך שהילדים

לא יהיו מזועזעים מי יודע מה...אולי בעצם כן כי הם יודעים שאני רק כלב (סליחה

אבל זה הפתגם, לא?) נובח.

 

הם מכירים אותי. לא אשה אמיצה מי יודע מה. חולמת הרבה אבל לא מגשימה.

 

חבל.

 

 

 

כולם רוצים שירים פשוטים, שירים בשני אקורדיםנקדימון

"שירים פשוטים", שלמה גרוניך.

עיין שם והטה ליבך למוזיקה.

סועריםאני:)))))
פרטי נאזיויק
מחפשת סלוגן/ מיתוג/ קונספט לטיול צוות מורותאקונהמטטה

שקשורה לגאולה, צמיחה, חינוך..

אשמח לרעיונות!

תודה

..אריק מהדרום

הקישור מוביל לדיון בפורום של ערוץ 7 שכותרתו **"מחפשת סלוגן/ מיתוג/ קונספט לטיול צוות מורות"**. בפוסט הפותח המשתמשת מבקשת רעיונות למיתוג או סלוגן לטיול צוות מורות, עם חיבור לנושאים של **גאולה, צמיחה וחינוך**. ([ערוץ 7][1])


אם המטרה היא למצוא רעיונות למיתוג כזה, הנה כמה כיוונים אפשריים:


* **מצמיחות גאולה**

* **צועדות אל האור**

* **מחנכות עתיד, בונות תקווה**

* **זרעי חינוך – פריחת גאולה**

* **בדרך לצמיחה משותפת**

* **מאירות את הדרך**

* **מחיבור לצמיחה**

* **משורשים של אמונה לפירות של עשייה**

* **גאולה מתחילה בחינוך**

* **יחד מצמיחות דור של אור**


אם תספר/י:


* גיל התלמידות,

* אופי הצוות (יסודי/תיכון/אולפנה וכו'),

* האם הטיול הוא יום גיבוש, סיכום שנה או פתיחת שנה,

* והאם רוצים סגנון רציני, מרגש או קליל,


אפשר להציע סלוגנים וקונספטים ממוקדים יותר.


[1]: מחפשת סלוגן/ מיתוג/ קונספט לטיול צוות מורות - צעירים מעל עשרים "מחפשת סלוגן/ מיתוג/ קונספט לטיול צוות מורות | ערוץ 7"

אתה מודע לזה שAI זה דבר שיש לכולם? ובחינם?קפיץ
ושאני כבר אחרי הai...אקונהמטטה
אולי היה פה משהו מוצלח מניסיון...
אני מודע השאלה אם פותחת השרשור מודעתאריק מהדרוםאחרונה
איזה מעניין!נחלת
יש אלפי סוגי פסיכוזות, למה דווקא זו מעניינת?פשוט אני..

היו לו שני חלומות בנושא המוות,

לי היו הרבה יותר...

 

 

באמת לא הצלחתי להבין מה מיוחד

אבל אלו היו חלונות שעושה רושם שממשנחלת

מתארים חווית מוות קליני, כפי שכתוב בחז"ל וכפי שאנשים

שעברו חוויה כזו מתארים.

 

מאוד מרגש לדעתי. קצת עוזר (לי לפחות) לזכור שיש

משהו מעבר לכל טרדות היום היום, העולם הזה שמרגיש

כל כך מוחשי ואמיתי....המתיקות הזו שהוא מדבר עליה...

יש משהו טוב לצפות לו. לא?  (כמובן שמעדיפה לא

לחשוב על בית הדין שם למעלה, כי זה די מצמרר,

אבל לפחות אחר כך....)

 

ואם גם לך היו או יש חלומות מסוג זה, נשמח לשמוע!

להפךפשוט אני..
אם הוא חלם משהו שכבר תוּאר בעבר, באמת אין בזה שום דבר מיוחד.

אם לפני 400 שנים מישהו היה חולם על מכשיר קטן שנמצא בכף ידו, עם גישה לאינטרנט ואפשרות לראות נטפליקס - זה היה וואו.


אם מישהו חולם היום על זה שיש לו סמארטפון ביד, אין בזה כלום.


כלומר את מתלהבת מזה שהוא חולם על דברים שכבר תוארו ונכתבו בעבר לטענתך, למרות שאין בזה שום דבר מיוחד או מפעים. 

מסכימהנעמי28

וגם החוויה של מוות קליני תמיד מלווה עם תיאור אנושי וגופני כל כך.

הנשמה "ראתה אור" הנשמה שמעה קול" "עלתה למעלה" "מלאכים לבנים עם זקנים לבנים"

כל מיני תיאורים שכפופים לחושי הגוף שרק מצביעים על כך שזאת חוויה מוחית ולא על טבעית.


 

ומנגד המדע שיודע להסביר שבמצבים של חוסר חמצן במוח ומוות קליני יש פעילות מוחית חריגה ואיבוד של תחושת זמן ומרחב.

עשו ניסוי בבית חולים בארה"ב עוד בשנות ה 70די שרוט
וזה נמשך לדעתי עד היום.

הם החליטו לתלות מדף עם מסר עליו אבל שהכיתוב מופנה כלפי מעלה כך שאם הנשמה תרחף למעלה ורואה כל מה שקורה בחדר היא תהיה מסוגלת לקרוא את המסר שכתוב על המדף.


עד היום לא דווח על אף אחד שהצליח לראות מה כתוב שם עד היום.

במחקר הזהנעמי28

לא הצליחו בכלל לשחזר מוות קליני,

אז הוא לא מפריך כלום ולא מאמת כלום,

הוא פשוט לא רלוונטי.


מה הכוונה לא הצליחו לשחזר מוות קליני?די שרוט
הם עשו את המחקר על מתים קליניים.
אה קראתי מחקר אחרנעמי28
כן זה מחקר aware, נחשפתי אליו עכשיו
הרמבן בשער הגילוליםנקדימון
כותב שהנשמה, גם לאחר מוות בלתי הפיך, עדיין חווה את המציאות דרך רשמים מסויימים שנטבעו בה על ידי הגוף. מעגלי השבעה, שלושים ושנה, כך הוא מסביר למיטב זכרוני, הם תהליכי ההתנקות של הנשמה מהרשמים האלה.

לאור זה, בוודאי שמוות קליני יהיה חוויה מעורבת מתיאורים של גוף ושל נשמה.


ובלי קשר אפשר לקרוא גם כאן וכאן:


חוויות סף מוות - האם קיים "הסבר מדעי"?


חוויות סף מוות - עדויות שאומתו

קראתי ואקרא בעיון מאוחר יותרנעמי28

אני לא חוקרת כמוהו ולא בקיאה בנושא אבל כמה נקודות העלו לי סימני שאלה.

 

הראשונה והעיקרית היא שאי אפשר בצורה לוגית טהורה להוכיח קיום של משהו על טבעי ע"י חורים במדע.

וכל חוקר יודע את זה.

זה שהוא הפריך השערות מדעיות לא מוכיח שום דבר, אולי משאיר מקום להשערות אחרות אבל זה לא יכול לשמש כהוכחה לכלום .

במיוחד במקרים שהם לא דיון פילוסופי אלא ככל הנראה רק עניין של זמן ומחקר עד שהם יתגלו.
 

(ואני בטוחה שמדענים יחלקו על הטענות שהוא הביא, כי אז מה אם לא כל היפוקסיה מביאה למוות קליני, האם זה מוכיח שבמצבים מסוימים בשילוב מסוים היא לא גורמת לזה? ואז מה אם לא הצליחו לשחזר מוות מוחי בצורה יזומה עם סמי הזיה, זה מוכיח משהו?)
 

אחת הטענות שלו שהזיכרון של מוות קליני מאוד חד וזה מוזר שהוא מתרחש במצב מוחי כזה?

מי אמר? אולי דווקא במצבים כאלה המוח חד מאוד?

 

יש כל כך מעט מקרים וגם הם מפוקפקים מדי שכל תשובה החלטית לכל כיוון בנושא הזה היא מפוקפקת בעיניי.
 

לכן מוות קליני מעולם לא היתה הוכחה בשבילי לקיום או אי קיום של נשמה או משהו על טבעי בכל מצב אמוני שהייתי בו.

הוא לא בא להוכיח על ידי חורים במדענקדימון

הוא בא לפנות את הדרך לסבירות שהוא רוצה להביא מהעדויות שהוא סוקר במאמר השני.

ויש לו עוד כמה פוסטים בפייסבוק על הנושא. אפשר לחפש בדף שלו את המילים "סף מוות".

 

לגבי הדיון הפילוסופי זה לא ממש מדויק (לפחות אצלו). באופן כללי הוא אנטי-מטריאליסט ויש לו מאמרים גם על זה.

החומר, בהגדרה, לא יכול להיות חזות הכל - וממילא בעולם שלו יש מקום להסברים נוספים. לזה הוא חותר למעשה.

האם המוח קולט את התודעה או יוצר אותה? הוא עצמו בכלל יאמר לך שהוא מחזיק באידאליזם (גם על זה הוא כתב)

והתודעה בכלל היא זו שמייצרת את המוח ואת המציאות באופן כללי. המפגש בין התודעות הוא החוויה הקולקטיבית שלנו.

 

כדתיים, אנחנו בכל מקרה יוצאים מנקודת המוצא של התורה ושל המסורת. זו הקטגוריה השלישית של מקורות הידע: עדות.

 

אגב, בהקשר למה שהזכרתי מהרמבן, בדיוק נזכרתי שהרב שטיינזלץ זצ"ל כתב בספרו "נשמה" שה"אני" של האדם הוא כעין

תופעה לעצמה. נקודת המפגש בין הגוף לנשמה היא שיוצרת את ה"אני" וכשמתרחש מוות אז אותו "אני" נפרד לחלקיו.

אני מניח שהוא מבסס את זה באופן די ברור על משל הפיסח והעיוור שמופיע בגמרא. תובנה מעניינת שעולה מכאן מהדהדת לי

בדמיון מרוחק את תפיסה הבודהיסטית על כך שכל "אני" (או "עצמי") הוא למעשה אשליה (אני'צה ואנאטה).

בוודאי שקיום או אי קיוםנעמי28

של נשמה הוא דיון פילוסופי ענק.


העניין הוא, שהוא ימשיך להתקיים גם אם המדע יביא הסבר מדעי וחותך למוות קליני.


יש כמות מועטת של מידע והשערות שבעיקר מתבססות על סיפורים מפוקפקים וחורים במחקר מדעי (שלא מתאפשר כל כך כי איך אפשר לחקור תופעה שכמעט לא קורית ושאי אפשר לשחזר אותה בצורה יזומה?)

לכן- כל העניין של מוות קליני

כרגע לא רלוונטי לדיון הפילוסופי .

ומי שבוחר להאמין בגללו או לא להאמין בגללו לדעתי טועה מאוד.


אה, כמובןנקדימון
אמונה ביסודות היהדות לא קשורה לאמונה בקיומן של ישויות פיזיות או רוחניות. תגלית של מין יונקים חדש או מין מלאכים חדש אכן לא קשורים.
נכון. לוקח כנראה זמן (שנה?) להתנתק לגמרי.נחלת

אגב, חז"ל מתארים בדיוק כך מה שקורה לנשמה לאחר המוות;

והם אמינים עלי יותר מכל מחקר מדעי איזה שהוא.

 

אגב, חברה שעברה ניתוח קשה ראתה מלמעלה 

את כל פרטי הניתוח, שמעה את חילופי הדברים

בין הרופאים, הצוות. הכל.

 

היא היתה רופאה בעצמה.

איך אפשר להסביר משהו שלא כפוף לחושי הגוף?נפשי תערוג
האם תוכלי להסביר לעיוור מלידה את ההבדל בין כחול לאדום?

לכן גם אם חוו משהו. אין להם יכולת להסביר לך אותו בלי להשתמש בכלים גשמיים

ראית את הסרטון?נעמי28

הוא מדבר על חלום אבל חלום שכאילו נותן הצצה לעולמות עליונים ולא מוות קליני, אבל חוויה דומה.


הוא ראה את חמיו, עומד על הרגליים, כשלהבה יוצאת לו מהחזה.

כלומר חיזיון של עולם רוחני, עם תיאור של גוף גשמי לגמרי,

למה שחמיו בעולם הבא יהיה בגוף גשמי לגמרי?

לא יותר הגיוני שהוא חלם עליו כי הוא ביקר אותו כמה שעות לפני?


וכמו שפשוט אני כתב, כדי שיחשב כהוכחה שקרה משהו על טבעי, גם אם כפופים למגבלות השכל בתיאור שלו, לפחות משהו מזה צריך להיות לא ידוע בעולם ומעולמות נסתרים.


אני לא מתחברת לסיפורים האלה, הם לא שקרנים אבל הפרשנות שלהם לחוויה לא בהכרח אמת.

איזה מין שאלה זו?נקדימון

בעלת האוב של שרול העלתה את שמואל והוא נראה לה כאדם. נשמה רוחנית שהחיים קלטו אותה בדרכם שלהם.

כנ"ל לחזיונות של הנביאים.


כמו שכבר הבאתי מהרמב"ן, כל זמן שיש לגוף לאדם החווה אז זה יעבור דרך הרשמים האלה. מה גם שאולי אין הכי נמי הנשמות והעולם שלהן דומה לעולם החומרי באיזה אופן, כמו שאפלטון הציע שהעולם הוא צל של עולם האידאות. מה זה אימר על האידאות? איך הן נראות?


ייתכן והתיאור של האדם הוא מהירהורי ליבו, מעורבב בהזיות וכדומה - אבל העירעור לא יכול לבוא מצורת התיאורים.

לפעמים אני חושבתנחלת

שהעולם הבא מאוד קרוב (לא פיסית, אבל אני לא י ודעת להסביר איך) לעולם שלנו.

אבל הוא הרבה הרבה הרבה......יותר עמוק . אמיתי. מוחשי (כן!). הוא נוגע בעולם

שלנו איךשהוא וגם דומה לו, אבל אחרת.

 

לא לנסות לדחוק אותי לפינה, בבקשה, כי אני לא יודעת להסביר.

 

נזכרת שפעם ראיתי פלקט: מה שיותר גבוה, יותר עמוק.

אין לי מושגנקדימון
זה מסוג מילים שצריך להגדיר היטב, ובכל מקרה הם די חסרי משמעות. המשמעותי זה שאלת קיום העולם הבא ומשמעותו, ופחות מהם המאפיינים שלו.

וטיפ לחיים: לברוח מפלקטים. אלה סיסמאות שנותנות תחושה של חוכמה מיסתורית, ומצמצמות את החשיבה.

תודה. אבל הן גם גורמות לחשוב....נחלת
אני לא מבינה איזה מין דיון זהנעמי28

כשההוכחות שלך מתבססות על דוגמאות שאתה מאמין שקרו בעבר, ולא על הוכחות שהן באמת קרו.

וזה לא משנה אם אני מאמינה או לא, הדברים שאתה כותב לא יכולים לשמש טיעון אובייקטיבי.

זה כמו שמחקר קליני יתרץ את מסקנותיו "כי כתוב בתורה"
 

ושוב זה לא משנה במה ואם אני מאמינה.

 

וכשאדם טוען שהוא חוה משהו על טבעי, חוות ההוכחה עליו, 

אז הוא כפוף למגבלות הגוף, נניח שזאת הסיבה. 

עדיין חוות ההוכחה עליו, נניח לגלות דבר שלא יודעים.

 

 

זה מאוד משנה במה את מאמינה או לאנקדימון

מאוד מאוד משנה.


כי אצלנו התורה והמסורת הם מקור ידע מסוג "עדות", ואצלך זה עצמו זוקק דיון. לגיטימי, אבל צריך להגדיר את גבולות המגרש וממילא לדון עליהם קודם.


כל החטופים חוזרים ממנהרות עזה ומספרים שפגעו בהם מינית והתעללו בהם, אבל אין לי שום ראיות בנושא. גם לך לא. שום הוכחה אמפירית. רק העדות שלהם ושלהן ואת השאלה אם להאמין להם - כן או לא? למה?

העובדה שהם לא טוענים משהו על-טבעי אלא טבעי מאוד לא מספיקה כדי שתאמיני להם. תצטרכי נימוקים אחרים. 

האמונה ממש לא קשורה לדיוןנעמי28

גם חוקר מאמין לא יכניס טענות כאלה למחקר שלו.

מחקר נשען על עובדות ולא על אמונות.


חוקר לא יכניס עדויות?!נקדימון

תלוי מה הוא חוקר, ומה הכלים שעומדים לרשותו. אם הוא מדען אמיתי אז הוא ישתמש בכל מקור ידע שעומד לרשותו, ואם הוא בעל יושרה הוא יבחן היטב וידחה את מה שיברר כלא אמין.
 

מי שדוחה באופן אוטומטי כל דבר שלא מסתדר עם תפיסת עולמו או חזונו על המציאות אינו חוקר ואינו מדען, ובטח שאינו רציונלי. הוא דוגמטי.

כדי שהמחקר יחשב מאומתנעמי28

אי אפשר להתבסס על עדויות, בטח לא בודדות, בטח לא במקרה של עדויות על חיזיונות על טבעיים.

האמונה יכולה לעזור לחוקר להציע השערת מחקר אבל אותה הוא מחויב לבסס ע"י תוצאות מאומתות.


ואיך השוות בכלל מקרי פגיעה מינית לחזיון על טבעי, לא הבנתי, מה גם ששם היו עדים נוספים

העירעורים שלך הם טכנייםנקדימון

הגם שמובלע בדברים שלך שאת פשוט שוללת מציאות על-טבעית (ו כזו שאינה מוכרת לך). זה נשמע שאת אפילו לא אגנוסטית בנושא. על כל פנים העירעורים שלך הם טכניים.
 

אולי המילה 'מחקר' מפריעה לך בגלל נוקשות מתודולוגית. הנקודה היא *השגת האמת*. עדות היא מקור ידע שמברר אמת. הוא טעון חקירה לפני שסומכים עליו, אבל הוא מקור ידע שעל פיו בתי משפט ובתי דין (ואפילו משפטי שדה בתקשורת) חורצים דין. היסטוריונים מגבשים תיאורים ותיאוריות היסטוריים על בסיס עדויות (שנחשבות לאמת עד שמוכח אחרת). וכן הלאה.

 

לארבל יהוד לא היו עדים, את מאמינה לה או לא? התשובה היא שכן והסיבה היא שזה סביר בעינייך. כעת בנוגע לעל-טבעי זה חוזר להנחה המובלעת בדברייך, אם היא הייתה טוענת שהיא ראתה ישויות על-טבעיות, ההחלטה שלך אם לברר את סבירות העדות או לשלול אותה על הסף תלויה בדיוק בזה (ברמה העקרונית, ולא הטכנית או המוטיבציונית).

 

אגב, חשוב לי לציין שלא ראיתי את הסרטון המצורף והוא לא מעניין אותי כהוא זה. המעניין הוא הדיון הפילוסופי. כמו שאמרתי בתגובה למעלה, קיומן של ישויות לא מעלה ולא מוריד לאמונה באלוהים ובתורה. מלאכים בשמיים יכולים להיות כמו פינגווינים באנטרקטיקה - תוספת של יצורים בעולם.

לגמרי ולחלוטין לא מסכימה איתך!נחלת
מסוג הדבריםנעמי28
שמחזקים את המחוזקים ומרחיקים את המורחקים.

סתם לידיעהאריק מהדרום

לא מדובר בסרטון הזה בכלל על חווית סף המוות בכלל.

מדובר על משהו חמור יותר שיתכן ואסור מבחינת היהדות ומיתתו בחנק, צריך עיון.

לא הבנתי. מחילהנחלת
הוא לא מדבר על מה שקורה אחרי המוותאריק מהדרום
ואני חושש לו מנבואת שקר.
אחד המפורסמים של ניל דגראס טייסוןאריק מהדרום
חחחח ככה פשוטנעמי28
נו שויןנקדימוןאחרונה

איך אומר מיכי אברהם? לא כל פיזיקאי מוצלח הוא גם פילוסוף טוב.
 

(נאמר במקור על הביולוג ריצ'רד דוקינס)

עצות לחיים שהייתם נותנים לצעירים (18-22)ל המשוגע היחידי

במידה והייתם יודעים שהם יקשיבו לכם, ומה שתגידו יכול לשנות להם את החיים.

(@אני)))) , @פשוט אני..  מוזמנים לענות)

שתקשיב לעצמךShandy

תלמד מה שאתה אוהב ורןצה

פרנסה זה משמיים

אבל בעבודה שאתה אוהב ונהנה יש יותר ברכה

תהנה כמה שאתה יכול

אל תדחה חלומות כי אחר כך לא תמיד יהיה לך זמן ואפשרות להגשים...

ואם אתה לא יודע זה הזמן לברר אותם.

ואם אין לך יכולת אז תתחיל להגשים אותם בקטן

כל פעם

נגיד דוגמא אני רוצה להיות אמנית קרמיה

אבל אין לי כרגע זמן או אפשרות לנסוע ללמוד מקצועי

אז אני אתחיל עם סדנה קטנה באזור שלי  ואז בהמשך אלמד מקצועי

אני רוצה לטייל בחול מסביב לעולם

אין לי מספיק כסף

אז אתחיל בטיול אחד

או קודם פה בארץ אם לא טיילתי בה כבר

וכו וכו יש אפשרות לתת מלא דוגמאות.

אה ואל תוותר על עצמך בשביל אחרים

אתה יכןל להתפשר או לעזור

אבל אתה הכי חשוב

כי אנשים מתחלפים לנו בחיים בקצב מהיר הם לא שווים שתוותר על עצמך אם גם ככה הם הולכים.

אה ואם קשה לך מותר לך לקחת הפסקה מהכל אבל בתנאי שאתה ממשיך

מותר לך שיהיה קשה ומותר לך לעצור  והאמת שלפעמים זה ממולץ מדי פעם בטוח השגרה איך אני עכשיו האם אני בסדר? מאושר?

האם זה מקדם אותי לעבר החלומות והעתיד שלי?

 ) לגביי לימודים כן זה סבל אבל שווה כי בסוף 

תעשה מה שאתה אוהב אבל תמצא באמת מקצוע שכם תוך גדי למידה תהנה(
 

 

יפה, אהבתי ממש, תודה.ל המשוגע היחידי
במשפט אחדמשה

הקשבה עצמית

מודעות עצמית

 

ולהיות במקום שלך ולא בריצוי של אחרים.

(וביותר משפטים)?ל המשוגע היחידי

אם אתה מסכים להרחיב קצת איך מגיעים לזה, 
אני אשמח, תודה ממש.

הרבה זמן לבד בלי הסחות דעת. לא אנשים ולא מדיהמשה

מקלדת של מחשב זה אחלה. גם עט ונייר. גם זמן שבו אתה מדבר בחופשיות עם הבורא או עם אדם שלא נמצא לידך אבל אתה מדמיין שהוא שם. זה לא  כל כך משנה מה אתה עושה, העיקר זה להוריד את המחסום של היום יום ולנסות להבין באמת איך  הדברים אצלך עובדים ומה גורם לך להתקדם או מכשיל אותך.

הממ.חתול זמני

– לא לקנות רכב לפני שמתארגנים על עבודה יציבה ומשכורת טובה

– לא להיכנס לשום חובות חוץ ממשכנתא

– ללמוד לבשל כן גם אם זה לוקח זמן

– לא התחתנת עם אף מעסיק אם רע לך תעזוב אלא אם כן אתה מרוויח יותר ממה שאתה מפסיד

– יש עבודות טובות וכיפיות

– עדיף להרוויח פחות וליהנות יותר בגבולות הסביר

– עדיף מקצוע כיפי יותר מאשר משהו שאתה לא אוהב בגבולות הסביר

– לקחת חופשים לעשות כיף שימותו כל השאר

יפה, מעניין, תודה על התגובה.ל המשוגע היחידי

אני זוכר שכבר שדיברתי איתך פה על החיים שאתה חווה כחתול זמני,
אז אני יכול להגיד לך שזה נשמע הרבה עצות בסגנון כזה.

 

זה עצות מאוד חשובות, אבל נשמע לי שהם רק טיפים לחיים,
ובשבילי חסר פה קצת משהו יותר עמוק לחיים מאשר כסף וכיף...

 

כחתול זמני, מה שמעניין אותי זה כסף וכיף.חתול זמני

אלה פשוט מקומות שנפלתי בהם חזק וחבל שלא ייעצו לי (או שלפחות לא הפנמתי את העצות) מראש. אולי חוץ מהקטע של הרכב (אין לי רישיון ולא מתכוון להוציא).

איזה סגנון עצות היית רוצה?

 

העצה הכי טובה שאני חי לפיה היא לחיות את החיים שלי בדיוק כפי שאני רוצה. לבנות עולם משלי בדיוק לפי הסגנון שמוצא חן בעיניי.

העצה שכתבת עכשיו נוגעת בנקודה הכללית שהתכוונתיל המשוגע היחידי

לחיות את החיים בדרך שאני רוצה, זה באמת חשוב מאוד. תודה

קראתי פעם בסבא מסלבודקה כמדומניחתול זמני

שהאדם מצווה להידמות לבוראו,

וכשם שהקב"ה ברא את העולם, כך האדם עצמו צריך לברוא עולם (בעזרת התורה ויכולותיו האישיות)

מה שלא יהיה, לא לשכוח שהחיים נגמריםנחלת

מתי שהוא....לחתור ולהשקיע באיזון הנכון בין הגשמיות לרוחניות,

לזכור תמיד את המטרה, כיהודים.

אהבתי ממש את זה-Lavender

– עדיף להרוויח פחות וליהנות יותר בגבולות הסביר

 

בעבר יצא לי לקרוא כתבה על אנשים שמעדיפים לחיות בדרך חיים הזאת, והאמת שאהבתי ממש.

 

זה ממש לא סותרזיויק
אין קשר הכרחי בין רווח לבין כמות עבודה
הכל עניין יחסיLavender

גם מי שמרוויח הרבה ועובד מעט יחסית- עדיין יכול לעבוד פחות

בדיוקזיויק
לא הכרחי אבל עבור האדם הממוצע כןחתול זמני

ככל שמשקיעים יותר בקריירה בין אם ברמה של יותר שעות נוספות / זמינות אחרי שעות העבודה / כו' (או לחילופין לימודים השתלמויות) ככה לרוב מטפסים בסולם

ודי קל להגיע למצב של יותר מדי עבודה ביחס לרמת ההשתכרות שבאמת נדרשת ככה שה"פינוק" עולה בזמן ובבריאות יותר ממה שהוא שווה

עצותoo

לא באמת משנות חיים

רק שינוי- שיפור עצמי פנימי ויישום שלו


שיפור עצמי משיגים ע"י

ניסוי וטעייה

התבוננות/ הקשבה עצמית וסביבתית

אומץ

לקיחת אחריות 

אולי אפשר לשנות את זה ל:ל המשוגע היחידי

הדרכה שהייתם נותנים.
נראלי שזה גם מה שהתכוונתי,
וענית על זה יפה, תודה

מסכים מאודנקדימון
העצות הטובות ביותר שאפשר לתת אלה תובנות על עצם החיים והאדם. כל היתר זה בדרך כלל משהו שנכון לאחד ולא לאחר וכיוצ"ב.
לפתח את האישיותLavender

את יכולת ניהול הרגשות, דחיית סיפוקים.

לקחת את החיים ברצינות, להשקיע ולהתמיד. אבל לא לשכוח לרגע לכייף ולשמוח בכל הטוב שיש לנו.

ולקבל את מה שה' שולח לנו באהבה(:

תחסוך ותשקיע כמה שאתה יכולאריק מהדרום

במדדים רחבים ותנצל את הריבית דריבית.


תלמד מקצוע שיפרס אותך ולא תחביב יקר שיקטלג אותך כחכם.


בכל מה שנוגע לדייטים, תלך יד ביד עם ה', הוא יכוון אותך.

לרכוש השכלה גבוההshaulreznik

אפילו בתחום זניח כלשהו, כי לניירת יש משמעות אצל הרבה מעסיקים, בדגש על המגזר הציבורי.

 

וגם לשמור על הבריאות - בכל מקרה, החל מגיל 35 פחות או יותר, הגוף מתחיל להישבר, ולקראת גיל 40 מרבית האנשים יסבלו מבעיה כרונית אחת לפחות. אז למה להעמיס?

 

נ. ב. תתחתנו בגיל מוקדם, בגבולות הסביר. לקראת גיל 50 עדיף להיות הורה לבני 20+ ולהשקיע בעצמך (ע"ע מצב הבריאות) מאשר להמשיך ולהתרוצץ עם הילדוד'ס.

בהנחה ופניך למגזר הציבוריאריק מהדרום

שזה מעט מאוד משרות במדינה ששואפת לקפיטליזם.

דווקא את זה הייתי מייעץ לא ללכת כי רוב האקדמיה היא בזבוז זמן וכסף בשוק החופשי למעט תחומים מאוד מסויימים STEM, משפטים וראיית חשבון, זה בגדול.

הוראה ורפואה ופרה רפואה גם כן אבל הם מכוונים למגזר הציבורי.

רוב רובה של האקדמיה מיותרת ואנשים כדי להתפרנס עדיף שילמדו אשכרה מקצוע מעשי.

דיפלומה כלשהי היא סוג של תעודת ביטוחshaulreznik

שפותחת דלתות נוספות. אותו בעל מקצוע מעשי יכול לחוות פיטורין/למאוס במקצוע, ואז התואר שבידיו יאפשר לו להוציא תעודת הוראה, לעשות הסבה וגם להתברג אל תוך המגזר הציבורי שעדיין מונה מאות אלפי עובדים.

זה היה שייך למאה העשרים, לא למאה העשרים ואחתאריק מהדרום
לפני 3-4 עשורים האקדמיה היתה בעלת הבית על המידע בכל דבר, אחר כך הומצא האינטרנט וגוגל, מאוחר יותר גם הבינה המלאכותית, נשארנו עם אינפלציית תארים ואף אחד לא מבין מדוע.

כאשר פסיכולוג עובר מסכת עינויים של 9 שנים לפחות (אם הוא מתקתק שני תארים ומתאם והתמחות לא כולל פסיכומטרי) כדי להרוויח פחות מאינסטלטור או שליח וולט הוא ישאל כמה פעמים בחייו האם זה היה שווה את זה? להתחיל עשור לתוך הקריירה ולהפסיד חצי מהפנסיה שהיתה יכולה להיות לו כשליח וולט בגללל אפקט הריבית דריבית, הוא צריך להיות פסיכולוג עם סופר אמביציות  ותודעת שליחות מטורפת כדי לענות כן.


אני לא נגד האקדמיה אבל חוגים שלמים ומחלות הפכו מיותרים לחלוטין, מתי בפעם האחרונה ראית מודעת דרושים שמחפשים בעל תואר במנהל עסקים תואר ראשון? ועדיין זה אחד התארים הראשונים הכי נחשקים בשוק, למה? אילון מאסק אמר שסוחרי סמים מבינים במנהל עסקים יותר מ95 אחוז מהמרצים למנע"ס.


מסגר או מעליתן קודם כל לא יפטרו אותו כל כך מהר כי השוק לא מוצף במסגרים ומעליתנים מה שאין כן בבעלי תארים מיותרים וגם אם יפטרו אותו הם ימצאו עבודה חדשה תוך זמן מאוד מאוד קצר.


ואם ימאס במקצוע תמיד אפשר לעשות הסבה, לא חייבים תואר בעבור זה.


בגדול אני מסכים איתך שתואר הוא כמו ביטוח, אבל כמו ביטוח של מכונית חדשה מהמפעל, אתה מקבל ביטוח על השנה הראשונה אבל אתה מפסיד 60 אחוז מהערך של המכונית תוך 4 שנים, זה ביטוח שממש כדאי לא לקבל אותו, אתה חושק במכונית חדשה אין בעיה אבל יש לזה מחיר, אל תצא פראייר, להיות בעל תואר מיותר זה להיות פראייר ברמה מטורפת.

לא להכניס את הראש לפה של אריהדי שרוט
ולא לאכול שלג צהוב
איזי איזי. תמיד. בכל תחום.נפש חיה.
הכל עובר אבל הזמן לא חוזרלאחדשהאחרונה

לצבור חוויות, משמעויות וגם כאלה שהן סתם לכיף.

לא להתרגש מנפילות ומדברים, ללמוד לקום להתנער ולהמשיך הלאה.

אף אחד לא חי את החיים בשבילך, תבחר ותלך לאן שהלב והראש גם יחד מושכים.

ליאביש אי שם.
עבר עריכה על ידי יש אי שם. בתאריך ו' בתמוז תשפ"ו 4:01

ליאב כבביה

מה שלומך?

אתה יכול לראות אותי עכשיו?

אולי אתה מידי עסוק שם למעלה

בדיוק מקבלים את פניך במחול ובשיר

אולי אתה בדיוק במעבר ולא מבין מה קורה איתך

אולי אתה מדבר עם הקדוש ברוך הוא

אולי אתה מתפנק לך על קערת תותים שמה בגן עדן

 

ליאב

ראיתי אותך פעם?

נפגשנו?

אולי באוטובוס?

אולי פעם ראיתי אותך ואמרתי, איזה חייל חתיך?

מה אתה חושב עכשיו

פתאום הכל מובן לך?

טוב לך?

אם טוב לך אז למה כולנו חיים כאן בכלל

בוא נעוף לנו לשם ויהיה לנו טוב

 

ליאב

על מה אתה מתבונן עכשיו

מה נראה לך שם מלמעלה

מה אתה מבין פתאום

מה אתה מגלה

 

ליאב

אני מתגעגעת אליך ומקנאה ועצובה 

ואני לא מכירה אותך

ואתה הגנת עלי בחירוף נפש

ואתה לחמת

ואתה חיית פה במשך כל החיים שלך

ואתה היית פה כשנהרגו חיילים נוספים

ואתה שהית פה בשמחת תורה

ואתה יודע מה אנחנו מרגישים עכשיו

ואתה עכשיו אתה

ואתה זה שקרוב

ועל שמך יש אסון. אסון הטנק

 

היית מצחיק, ליאב?

אהבת את השם שלך?

אהבת את הים?

על מה חלמת אתמול?

אתה בכלל אוהב דגים?

אתה רב יותר עם אחותך או אחיך?

 

תודה ליאב. תודה

 

מעניין אם גם את הגבה השניה אתה יודע להרים

 

בהצלחה לך עם הכל שם למעלה

תהנה, תכייף, תבלה

תמסור לנו ד"ש

 

תמסור לאלוקים ד"ש מאיתנו

ממני

 

כואבזיויק
תודה שכתבת לכבודו הי"ד 
חזק וכואבעיניים טובות
עבר עריכה על ידי עיניים טובות בתאריך ו' בתמוז תשפ"ו 23:48

וואו.

😞אינגידאחרונה

אולי יעניין אותך