מכירים מקום נגיש, נוח, בו אפשר בעיר מרכזית (אשקלון למשל),
לערוך מפגש פורום, בשעות הערב?
אם כן - שרשרו נא 
מכירים מקום נגיש, נוח, בו אפשר בעיר מרכזית (אשקלון למשל),
לערוך מפגש פורום, בשעות הערב?
אם כן - שרשרו נא 
לינויכגון: גן, מקום לאכול, פינה...
הללישבע"ה ובהשתדלותנו
כמו שאמרו קודמיי, יש את הים באשקלון או איזור המכללה שיש בה הרבה מקומות של אוכל וגם פארקים לשבת.יש את הים באשדוד, האיזור שם נחמד וכנ"ל יש מקומות ישיבה וכאלה ממש כיפיים..
יש את הים בבאר שבע
חח סתם יש הרבה פארקים נחמדים בבאר שבע כמו הגן האוסטרלי,נווה נוי,רמב"ם, גן הראשונים שהוא נגיש לתחנה המרכזית ויש גם בית כנסת ליד לבנים וגם אזורים לקנות דברים , אוכלים וכאלה. אממ יש את איזורי היישובים אבל הגעה וחזרה פחות רלוונטים בשעות מאוחרות למרות שפיקניק בסעד ובארי וכאלו זה ממש כיפיי במיוחד שהמזג אויר כ"כ נחמד בזמן האחרון.
והעיר הכי נוחה בדרום זו כנראה באר שבע.. (יש אליה אוטובוסים, רכבת ותח"צ עד מאוחר יחסית..)
לגבי מקום- אמממ.. |חושב| יש פארק חביב מול תחנה מרכזית, דשא צהבהב, ספסלים חלודים, מגלשה ונדנדה- כמו כל פארק שמכבד את עצמו.. 
עוד חבר'ה?
עוגי פלצתרק נתתי רעיונות....
עוגי פלצת- בקניון ב"ש יש מקומות לשבת.
- יש דשא נחמד ליד נאות לון, מקום שקט.
יש משחקים, מתקני כושר...
הפארק האוסטרלי
גן יעלים
גן הפיל (אני לא יודע מה המצב שם היום, פעם היה מפחיד בערב)
התנדבות משותפ בבי"ח סורוקה
גן הראשונים
בבית של סגן שר החינוך אבי וורצמן 
בבית של ההורים שלי 
ויש עוד הרבה מקומות בבאר שבע (ב"ה עיר גדולה
)
אז אלה שמכירים את ב"ש:עוגי פלצתמתוך הפארקים ופינות הדשא שהוזכרו,
מה הכי נגיש ונוח לבאים ממרחק?
אז כנראה שגן הראשונים או התנדבות בסורוקה הכי מתאים.
אלא אם כן נפגשים בת. מרכזית והולכים ביחד לפארק נחל באר שבע. (הליכה של כרבע שעה)
שייטתיש את קרית גת. יש אוטובוסים מאשקלון, אשדוד, ירושלים, תל אביב ואפילו קרית ארבע (קו 162). יש גם רכבות מהמרכז.
מיקום: לא רחוק מהתחנה המרכזית יש פארק גדול (ליד המתנ״ס) עם שפע של דשא.
ואתה יודע אם מואר שם בלילה?עוגי פלצתגם ככה זה שעון קיץ אז יש אור עד 19:00 פלוס מינוס.
אם זה לא טוב, אחשוב על עוד מקומות (יש גם מגרשי כדורגל שהם בד״כ ריקים והם מוארים).
מהרכבת לתחנה מרכזית ויש את קו 446 מבאר שבע לירושלים ויש ים קווים של מטרופולין. מוניות בתוך העיר זה 15 שקל.
איזה טוב ה'!!!!
פריסבינוסע דרך מקומות יפים, אבל עד שהוא מגיע זה כבר ראש השנה.


פריסביתחזור מיד לעמדה שלך 
איך יש לך כוח להתחבר לכאן?
-משה ר-
אייכה!
פריסבי
אז נעשה לאו דווקא בשבוע הקרוב...עוגי פלצתהמקום קאסם לי מאוד... 
אני מניח שכולם אוהבים לערוך מפגש בצל אזעקות, לא?
וגם בשדרות יש מקומות שאפשר לשבת בהם בנוח (באבטחה צמודה של מאבטחים כהי עור...אהמ סודנים אהמ...
). אני צודק שדרותי, נכון?
אבל משום מה ברור לי שזה לא יהיה שם
ובאמת מזל, למען האמת...
ובהשתדלותנו
יטבתה
מחפש את האור..מי היה מוציא לפועל את התאוריות ההיפוטתיות שלה?
יטבתהכמה הייתם מוכנים לשלם עבור שעת וידאו, עבור מעבר על כל התוכן וסינון המקומות שבהם יש בעיה של צניעות (נניח שניתן לבחור מידה - עירום, בגדי ים, או גם מקרים גבוליים יותר כמו שמלות לא צנועות וכד') חותך ומסדר את הקובץ הסופי לצפייה? אני מדבר פר שעה (נניח לסרט שאורכו שעה וחצי: אני מוכן לשלם 2 שח).
אתה שואל כמה היינו מוכנים לשלם בכדי שיצנזרו לנו סרטים? אם גוי היה עושה את זה.. הייתי משלם הרבה.
בטח לא 2 שקל..
במקום לצנזר ולשפר את בעיות הצניעות בעיתונות החילונית, יש עיתונות המותאמת לציבור הדתי.
נראה לי מוזר לצרוך תוכן ומדיה עם בעיות צניעות גם אם יש מי שיחתוך וידביק וינקה את מה שמפריע.
ולא רק מצנזר בקטע של להסתיר, אז אולי יש בעיה אחרת של עצם הסרט והתוכן שלו. זה כבר דבר אחר..
לא מפחד לדבר בשם עצמו
וכנראה לא פותח פצלש
אבל היום אני כבר רק מפה כמעט
ולא כ"כ משתמש במקורי
היה לי כינוי בלי הנקודה ושכחתי את הסיסמא אליו
לפני הרבה שנים
מלבד אחד כמו מבולבלת, לא זוכר מה הפצלש
ארץ השוקולדאוי, עלית עלינו🙈
@מבולבלת מאדדדד , באיזה ניק נשתמש?

אומנם פתחתי הרבה בעבר אבל ברשמי אני קופץ מידי פעם לבנות מרכלות עלי אבל לא יותר מכך.
אני אפילו לא מכוון את זה.. אני פשוט מתחבר ומה שיוצא לי בהתחברות אני מתחבר.. חחח
הכלל לא לכתוב למישהו ברשתות החברתיות אלא אם כן הייתי אומר לו את זה בפנים או שדווקא המרחב נותן לבן-אדם אפשרות להביע את דעתו באמת מה שהוא לא יכל לעשות בפנים של הבן-אדם?
איזה צד עדיף.
זה מונע מהמצב להדרדר למקומות לא נעימים.
בס"ד
שלום וברכה אני מחפש קישור לרשימה הכי מקיפה של מנייני קרליבך או אם מתאים לכם מי שמכיר אשמח שיפרט פה בשרשור
מה שאני מכיר בירושלים יש כמה קריית משה (שגם בבוקר קרליבך שזה מיוחד יפה וקצת ארוך) ,
כמה בנחלאות מעיינות, קול רינה , בקטמון יקר , בכותל ואולי עוד כמה.
יש בגבעת שמואל את המניין המפורסם של לכו נרננה
בצפת יש כמה אני מכיר את בירב שממש צפוף ומיוחד שם.
אני מכיר שיש הרבה ישיבות שעושות קבלת שבת קרליבך מרכז בית אל רמת גן מניח שיש עוד הרבה שאני לא מכיר.
מחפש קהילות נוספות בערים ובישובים שעושות קבלות שבת קרליבך שיש אווירה של שירה חזקה ונוצר משהו מיוחד.
ועוד משהו קצת יותר נדיר קהילות שעושות בבוקר מניין קרליבך כמו בקריית משה למי שמכיר .
אשמח לשמוע.
אבל לצערי מהצד השני, כעסתי על מישהו ולא רציתי להסביר...
כשמישהו מכעיס אותי כל כך ואח"כ עוד שואל למה אני כועסת, זה עוד יותר מרגיז ומתסכל וגומר את הסבלנות. כאילו... אתה עושה דבר כל כך מציק ולא ברור לך על מה אני כועסת?? זה מעלה את התחושה שמדובר בהיתממות ולא באמת ברצון כנה להבין למה כעסתי..
אני חושבת שהפתרון במצב כזה הוא פשוט להתרחק ממי שכועס עליך, אם אתה חשוב לו, כשהוא ירגע הוא יפנה אליך בעצמו...
ומה עשית כשזה קרה לך? פשוט חיכית?
לא חשבתי על האופציה הזו למרות שחז"ל אמרו "אל תרצה את חברך בשעת כעסו".. כי שם בסוף מדובר בחברך שבסוף ישקף לך את המצב.
הוא קיים בכלל? הוא ברור לכם?
יהיה ברור אי פעם?
איך אחרים רואים את המקום שלכם?
זה למעשה תפקיד? שליחות? כישרון?
רק מי שהבין את השאלה שיענה. תודה 🙂
אין לי "מקום" בעולם... אני כאן כל רגע שה' מחליט שאהיה כאן, כל רגע מחדש.
שליחה, כל מה שיש לי זה מה', ממה שהוא נותן לי משתדלת לתת.
אחרים רואים את מה שאני באמת מכוונת. כשאני מצליחה באמת לכוון ולהיות בתודעה של מה שכתבתי לפני- אנשים רואים את זה, זה ממש כאילו "שם ה' נקרא עליך ויראו ממך". יראת כבוד כזו.
אבל לא תמיד אני ככה, וכשאני פועלת ממניעים אגואיסטים זה ניכר.
אין לנו תפקיד אחד בעולם חוץ מלעשות את רצון ה' ולהתקרב אליו.
וזה כן בא ביחד עם מודעות עצמית, לראות מה הכלים שה' שם לך.
אם זה יכולת לשמח אנשים, אם זה לימוד שאתה צריך להפיץ... מבינים את זה לפי מה שקורה איתך, אתה יודע במה אתה טוב, ועדיין כל פעם ה' שם אותך בסיטואציה אחרת, כל רגע בפני עצמו.
יכול להיות שאתה אדם תוסס ואתה יודע איך להשתמש בזה לטוב אבל עכשיו ה' רוצה אותך בפקק ולראות איך אתה מגיב ואם תתעצבן. זה מלא דברים. המגמה היא אחת.
היא הדרך, לא המטרה.
מי שמתקבע על התכונה שבעיניו היא התפקיד שלו עלול לחטוא לעיקר.
כי תמיד חשבתי שכישרון ויעוד קשורים זה לזה.
תוכלי לבאר את כוונתך?
ברור לי מאד
לעשות טוב לעצמי ולאחרים
ללמוד ולהשתפר מיום ליום
אני לא מוטרדת ממה אנשים אחרים חושבים על התפקיד שלי
את התפקיד שלי רק אני קובעת ושאחרים יתעסקו בתפקידים שלהם
יעוד של כל מי שרוצה בזה
לא רואה צורך לתחום את תפקידי לתחום מסוים
מגבשים וכייפים ששווה לקנות?
תודה
שם קוד,
אליאס,
דיקסיט,
עידן האבן,
טיקט טו רייד,
Robo rally,
The crew,
Avalon,
Shadows over Camelot,
Nefarious,
Colloretto,
סושי גו,
אזול,
Draftasorus
מה זה השמות האלה אתה בטוח שזה בישראל?😂
ממש תודה!
מה ה3 הכי מומלצים בעיניך? (חוץ משם קוד ואליאס)
ולא יודע אם תרגמו אותם, בכל מקרה, בכלל המשחקים שפירטתי אין מלל כמעט.
תלוי מה הסגנון שאת מחפשת?
האורך? מספר השחקנים?
טוב אז יש לי שיעורי בית לחקור.
לא משנה הסגנון והאורך העיקר שיהיה אפשר גם בשני שחקנים ומעלה ולא מ-4
שם קוד (יש לו גרסה לזוג),
אליאס,
דיקסיט (אפשר לבצע התאמות שיעבוד לזוג),
Avalon,
Shadows over Camelot
סושי גו,
ולא בטוח לגבי Draftasorus
שנאת האדם בעצמו, כי האדם שונא לעצמו יותר מכל שונאיו"
(אמר דודי זקני רבי פנחס הורוביץ זצ"ל בדרשתו הידועה בשם 'כל המפרשים וספרי המוסר')
איך אתם מבינים את המשפט? איזה תחושות יש לכם סביב זה?
כלומר שנאה עצמית היא לא הפרעה בפני עצמה, אלא תסמין של הפרעות ומחלות שונות, בעיקר דיכאון מג'ורי והפרעות חרדה למיניהן.
מכמה היבטים לגבי קנאה וכעס שמבלבלים את הדעת.
מקומות מהיבטים שונים.
בכללי הוא כותב עמוק עם המון מקורות והסברים קצרים, וכדי להבין את השפה שלו ואת הרעיונות שהוא מנסה להעביר, צריך הרבה יגיעה. גם צריך להשוות בין כמה וכמה מקומות.
אתן לך דוגמית מהפרשה שהייתה:
"שענין הפגם שהוצרך לתקן הוא בחינת חטא עץ הדעת כמבואר אצלינו בהרבה מקומות, ופגם עץ הדעת הוא בג' בחינות קנאה ותאוה וכבוד המוציאין את האדם מן העולם [אבות פ"ד מכ"א], והוא נתקן ע"י ג' אבות שהם בבחינת אהבת ה' ויראתו ותפארתו כמש"ה [ישעיהו מט, ג] ישראל אשר בך אתפאר שהוא תיקון ג' בחינות אלו, והרמז לזה כי ג' אבות עם הכולל כמספר עץ הדעת".
כלל וכלל ושצריך להתגבר על זה, רק הוא מציין תופעה. הוא אומר בלשונו שדווקא צריך להפוך את המחשבות עלמא דחירות.
הרבה פעמים (לרוב) לאדם יש דימוי עצמי נמוך
זה גורם לו לשנאה עצמית, תיעוב עצמי מוסתר או יותר גלוי.
וזה הרבה ממה שהורס לאדם בחיים, זה התעללות עצמית.
בלי מודע האדם בעצמו מחבל לעצמו בחיים.