תגידו הישוב יצהר הוא ישוב של ברסלבים?אנונימי (פותח)
ישוב של פאנטים חחחחחנ נח זה הכל
אני חושב שהישיבה שם על דרך חב"ד
אם אתה לא יודע אל תענה שטויותשב ממצולות
לא בקטע של כעס חלילה פשוט להגדיר את היישוב פנאטשב ממצולות
זה לא מועיל ולא טוב כי גם ככה מאשימים את תושבי יצהר בכל אירוע במזרח התיכון ואני לא אתפלא אם תושבי יצהר יואשמו באיזה מחתרת הגרעין האטומי שמנסה לירות פצצות אטום לכל העולם ולהשתלט עם העולם
אני חושב שההגדרה הנכונה יותר היא ישוב של אנשים מסורים לתורה לעם ולארץ עד בלי די,והציבור הקדוש חזק בדעותיו וכמו שאמר הרב דודקביץ' יצהר לא תכרע ולא תשתחווה..
חס ושלום אחי לא התכוונתי לרעה בכללנ נח זה הכל
בגלל זה כתבתי שם חחחחחחחחחח כאילו זה בצחוק כי זה הסטיגמה של היישוב אני בדעה שלך אחי (שב ממצולות) יצהר אנשים איכותיים והלוואי וכל העם יהיו כמותם!!!

אשריכם ישראל!!!!
אפילו לא בשמץ של צחוק- רק בכבודדוד נחמן
בכבוד גדול, באימה וביראה ובחיל וברעדה, כשאתם מזכירים שם קדושים עליונים צדיקים מוסרי נפש מהקרובים והיקרים לשכינה ולקב"ה, הזהרו בכבודם, הזהרו בקדושתם, דוקא הם אלו שמלמדים זכות על כל עם ישראל בעת קשה זו, בזכות מעשיהם הקרבתם ומסירות נפשם.
ואפילו רק לכתוב מילים אלו אני מרגיש בוש ונכלם כיצד עלוב כמוני בכלל מעלה שמם הקדוש על שפתי.
אלו מהיותר קדושים שבעם ישראל, הם המעלים כבוד הקב"ה, כבוד השכינה, כבוד התורה, כבוד הארץ הקדושה, כבוד העם הקדוש - למקומם.
אלו הבונים את אבן הפינה והיסודות לבית המקדש.
הזהרו בכבודם הזהרו בקדושתם.
למה פאנטים?אנונימי (פותח)
הישיבה חבדי"ת החבר'ה ברסלברים, ומיתנגדיםמתנחל גאה.
'ישוב של ברסלבים'? - ממש לא.סבא גפטו
אבל יש שם הרבה סוגים. ובכללם ברסלבים, חב"דניקים, כהניסטים וגם כמה טאואיסטים (חסידי הרב טאו...).. ועוד.

משהו אחר - בתפוח יש ביה"כ שנקרא 'קיבוץ גלויות' שם כל מי שרוצה חזן, אין שיטה, עדה או משהו שתוביל... בכל אופן, בתפוח כמו בתפוח לא הסתדרו שם והחליטו להקים עוד 'קיבוץ גלויות'... ואיך הם קוראים לביה"כ הנוסף (כלל לא חדש)? קג"ב...
יצהר זה לא יישוב ברסלב זה פנאט~כל הכבוד להםאנונימי (פותח)
יצהר זה פאנטי רציני~
שכוייח ללהם. הם ממש תותחים.
על כל מה שקורה עם הערבים הם מגיבים ישר בחזרה.
אין, פשוט כל הכבוד!
הנה עוד אחת....שב ממצולות
לא חשבת לקרוא מה כתבו לפנייך
מי ביצהר חסיד של הרב טאו?גבעוני מצוי
לשון הרע --otk100
אתה לא מגיע לקרסוללים של הרב טאוgolani
אז כדאי שתדבר בכבוד.
חחח אייזה שאללה..יקירה
חלק וחלק..לא כולם!ממש לא....הם אנשים צדקים!חבל על הזמן!!
יצהר זה יישוב קהילתי בשומרוןתיקון הכללי
שתושביו הם אנשים רגילים לכל דבר (!).

(מצטער לשבור סטיגמות...)

היישוב מיוחד בזה שאין לו גדר, והוא בין היחידים שבלי גדר (חוץ מאלון מורה ובת עין, ואולי עוד כמה ייישובים)

מעידה על היישוב יצהראנונימי (פותח)
אנחנו שואבים מים מהבאר, קוצרים חיטה וממנה מכינים לחם
מה נראה לכם???????הופכים אותנו ליצורים משונים!
אנחנו בדיוק כמו כולם, נורמאלים לכל דבר, רק פנאטים יותר מכולם!!!
יישוב תותח!!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~;
יצהר עיר הקודש..אזמרה...
זה מקום ששווה להסתובב שם
 
בין זירמי הרוח
 
מול אויר ההרים
 
במרחב הפתוח
 
אפילו רק בשביל לראות
 
מלאכים מסתובבים ברחובות.
 
"אווווררררר איןןןן סוףףףףף................
 
אור צחצחוווותתת.............
 
אור אין סוףףףףףףף............"
 
(עדי רן , שם, שם) =)
יש את יבניאלאנונימי (פותח)אחרונה
מקום לא רע בכלל
הילולת רבנו הקדושאשר ברא
מחפשת מקומות שעושים הילולה לרבנו עם עזרת נשים..
באיזה איזור בארץ?ברגוע
ירושליםאשר ברא
תבדקי על "חוט של חסד"שלג דאשתקד
בעבר היו עושים שמחה גדולה כיאה לחסידי ברסלב. הייתי שם לפני כ20 שנה וזה לא היה בישיבה בשמואל הנביא אלא במקום אחר (והרב ברלנד היה חוגג עם חסידיו במתחם של ישיבת עץ חיים, במרכז העיר). בקיצור כנראה בשל ריבוי המשתתפים הם שוכרים מקומות גדולים שיתאימו לאוכלוסייה
לא רוצה שום קשר לברלנדאשר ברא
התכוונתי לומרשלג דאשתקדאחרונה
שזה בערך מה שעשו הברסלבים. אני מתאר לעצמי שמי שאז הלך לרב ברלנד, היום נמצא אצל הרב הרוש וכדו.
געגועצאצא

וואי אני לא מאמין שאני לא באומן...

יש בי רצון מטורף להיות שם עכשיו

ישר כוח על הזכות להיות בארץ ישראלפשוט אני..
שתזכה שרבנו יזמין אותך אליו בקרוב ממש!אשר בראאחרונה
אומן ראש השנההרשפון הנודד

מי כבר סגר כרטיס ומי עוד עובד על זה?

סבסוד נסיעה לאומן בפעם הראשונהMza
שלום לכולם, בעבר היו כאלה שמסבסדים נסיעה לאומן למי שנוסע בפעם הראשונה)אני נסעתי לפני הרבה שנים עם סבסוד מלא) עכשיו בעלי גם רוצה לנסוע (בפעם הראשונה) ואני מחפשת מי שיסבסד לו.. מכירים מישהו כזה?
מחפשת שיעורים בליקוטי מוהר"ןרק להידבק בצדיק

היי
אני מחפשת סדרת שיעורים בליקוטי מוהרן שמסודרת לפי הסדר של התורות שאפשר לשמוע אותם וללמוד איתם את הס"ק
אם מישהו מכיר רב שיש לו שיעורים אני אשמח לשמוע..
תודה!

ממליץ לקנות דיסק אונקי שיעורים של הרב טייכנרמבקש אמונה

אני קניתי לא מזמן, עולה 180 שקל, ולדעתי, שווה כל שקל!  על כל ליקוטי מוהר"ן מסודר, וגם על חגים.

מסביר הכל ממש יפה וברור ומוריד את הכל למעשה

אני גם חיפשתי שיעורים על הספר מהאינטרנט ולא מצאתי, עד שגיליתי את זה באתר "ברסלב נייעס" 

 

יש שם שיעורים שלו לשמיעה ישירה אבל לא הכל. את יכולה לשמוע ולשפוט אם זה מתאים לך 

להלן קישור שיש בו גם שיעור וגם פרטים על הדיסק אונקי

תורה ה' תניינא 'תִּקְעוּ אֱמוּנָה': שיעור מפי הגר"ש טייכנר #01 |♪ » ברסלב נייעס

 

תודה!רק להידבק בצדיק

השיערים הולכים גם לפי הסדר של התורות?

 

כן. הכל מסודר שם בתיקיותמבקש אמונהאחרונה
אשמח אם אפשר לקשר אותישאלה.אחת

למשאית/ וואן , של נחמנים, עם רמקולים והכל. בשביל חבר.

תודות מראש.

תבוא בזמן רגיל כל ערב למרכזית קשה לפספסכְּקֶדֶםאחרונה
אשמח לשמוע מכם על הסיפור הנלצע

לפני שאשלח אגיד מה שאלתי  ובקשתי.


1 - אשמח לפירוש לסיפור. מה הנמשל?

2- שאלה שתופיע בסוף הסיפור .


וֹד שָׁמַעְתִּי מֵהָאִישׁ הַנַּ"ל שֶׁשָּׁמַע בְּשֵׁם רַבֵּנוּ הַקָּדוֹשׁ שֶׁסִּפֵּר מָשָׁל לְעִנְיַן מַה שֶּׁצְּרִיכִין לְדַבֵּר עִם אֲנָשִׁים בְּיִרְאַת שָׁמַיִם וְזֶהוּ. פַּעַם אַחַת הָיָה גְּבִיר גָּדוֹל שֶׁהָיוּ לוֹ כַּמָּה אֲלָפִים וּרְבָבוֹת. עָשָׂה הֶעָשִׁיר הַנַּ"ל פְּקֻדָּה וְאָמַר כָּל מִי שֶׁצָּרִיךְ לִלְווֹת מָעוֹת יָבוֹא אֶצְלוֹ וְהוּא יַלְוֵהוּ מִסְּתָמָא הָיוּ עַל זֶה בַּעֲלָנִים [קוֹפְצִים] הַרְבֵּה וּבָאוּ אֶצְלוֹ אֲנָשִׁים הַרְבֵּה וְלָווּ אֶצְלוֹ מָעוֹת. וְהַגְּבִיר הַנַּ"ל הָיָה אֶצְלוֹ פִּנְקָס עַל כָּל הַנַּ"ל. פַּעַם אַחַת לָקַח הַפִּנְקָס בְּיָדוֹ וְהִתְחִיל לְעַיֵּן בּוֹ וְרָאָה שֶׁהוֹצִיא הַרְבֵּה מָעוֹת מְאד עַל עֵסֶק הַהַלְוָאוֹת וְאֵין אִישׁ שָׁם עַל לֵב שֶׁיָּבוֹא לְהַחֲזִיר וְלִפְרעַ לוֹ מַה שֶּׁלָּוָה מִמֶּנּוּ. מִסְּתָמָא חָרָה לוֹ עַל זֶה, וְהָיָה לוֹ עַגְמַת נֶפֶשׁ. בְּתוֹךְ הַלּוֹוִים הַנַּ"ל הָיָה אִישׁ אֶחָד שֶׁלָּוָה גַּם כֵּן אֵצֶל הַגְּבִיר וְאִבֵּד וְהִפְסִיד הַמָּעוֹת בְּאֵיזֶה מַשָּׂא וּמַתָּן עַד שֶׁלּא הָיָה לוֹ מִמָּה לִפְרעַ חוֹבוֹ וְהָיוּ לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה. הַיְנוּ שֶׁהָאִישׁ הַנַּ"ל הָיָה לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה שֶׁאֵין לוֹ לִפְרעַ חוֹבוֹ. וְהִתְיַשֵּׁב הָאִישׁ הַנַּ"ל בְּדַעְתּוֹ, שֶׁעַל כָּל פָּנִים צָרִיךְ לְהִתְרָאוֹת פָּנִים עִם הַגְּבִיר וּלְסַפֵּר לוֹ כָּל לִבּוֹ, בַּאֲשֶׁר שֶׁהוּא אָנוּס בְּדָבָר וְכוּ'. וּבָא אֵצֶל הַגְּבִיר וְהִתְחִיל לְסַפֵּר לְפָנָיו לִבּוֹ בַּאֲשֶׁר שֶׁאֵיךְ שֶׁקִּבֵּל אֶצְלוֹ מָעוֹת בְּהַלְוָאָה וְהִגִּיעַ זְמַן פֵּרָעוֹן וְאֵין לוֹ מִמָּה לְשַׁלֵּם כִּי הִפְסִיד הַמָּעוֹת וְאֵינוֹ יוֹדֵעַ כְּלָל לָשִׁית עֵצוֹת בְּנַפְשׁוֹ מַה לַּעֲשׂוֹת בָּזֶה. וְעָנָה הַגְּבִיר וְאָמַר לוֹ מָה אִכְפַּת לִי הַמָּעוֹת הַמַּגִּיעַ אֶצְלְךָ כִּי מַה נֶּחְשָׁב אֶצְלִי סַךְ קָטָן כָּזֶה שֶׁאַתָּה חַיָּב לִי כְּשֶׁתְּסַלֵּק אוֹ לְהֶפֶךְ נֶגֶד סַךְ הַכּוֹלֵל מֵהַהַלְוָאוֹת אֲשֶׁר עוֹלֶה לַאֲלָפִים וְלִרְבָבוֹת. עַל כֵּן רְצוֹנִי שֶׁתֵּלֵךְ אֵצֶל כָּל הַלּוֹוִים שֶׁלִּי וְתִתְבַּע אוֹתָם וְתַזְכִּיר אוֹתָם שֶׁהֵם חַיָּבִים לִי כָּל כָּךְ מָעוֹת וְלָמָה אֵין מְסַלְּקִין לִי. וַאֲפִילּוּ אִם לא יִפְרְעוּ וִיסַלְּקוּ אֶת הַכּל רַק כָּל אֶחָד יִתֵּן וִיסַלֵּק מְעַט מֵחוֹבוֹ גַּם כֵּן יַעֲלֶה אֲלָפִים פְּעָמִים כְּמוֹ סַךְ כָּל הַחוֹב וְהַלְוָאָה שֶׁלְּךָ. וְהַנִּמְשָׁל מוּבָן מִמֵּילָא וְהָבֵן


אשמח להבין , מה בכך ש1,000,000 שח למשל הם הרבה יותר מהחוב שלי שהוא על סך 300 שח? סוף סוף את החוב שלי לא שילמתי.. וכמובן מה זה אומר ברוחניות?

שכוייח...

אומןאשר ברא

אף פעם לא הייתי אצל רבנו.

ולפני התשובה הייתי בחוץ לארץ..

קשה לי לחשוב על לצאת מהארץ (בכללי) עכשיו אחרי כבר כמה שנים טובים שנהיה לי חיבור חד משמעי עם ארץ ישראל.


ובכל זאת אומרים לי שאצל רבנו זה משהו אחר.

האם זה ממש משהו אחר יותר מלהיות אצל הרשב"י?

כי לרשב"י לקח 17 שנים להזמין אותי בפעם הראשונה ועוד שנתיים בפעם השנייה.


רעיונות? מחשבות? הגיגים?

תודה!

אולי יעניין אותך