יש לי מן מחשבה כזאת.. שמאחרי הביטלס הכל זיוף ופוזה.
או שאני סתם פחדן וחששן, או שאני היחיד שתפס ת'נקודה.
לא שפסה המוסיקה מהעולם, אבל איכשהו, בתקופה ההיא, מוסיקאים התחילו להתייחס אל עצמם ואל המוסיקה שלהם יותר מידי ברצינות.. ובשביל זה מוכרחים לזייף.
הביטלס, למרות שהיו משופעים בפוזות ובלוקים, לפחות לא ראו את עצמם יותר מאשר כמה ילדים משתוללים, לא נראה לי שפול מקארטני היה בכלל בקטע של "לדבר על היצירה שלו"..
כך שעם זאת שהיו פוזות - הם לפחות ידעו את זה, משא"כ האמנים שאח"כ, שהתייחסו למחלות שלהם כאל משהו שראוי להערצה, כאל משהו אמיתי.. כאל גילוי.
אני הרי ממש לא מעריץ את הביטלס, אני מת על המוסיקה שלהם..
ופול מקארטני, לכל היותר התנשק עם אשתו ופרסם תמונה, הוא לא היה חולה רוח.
אמנם.... ג'ון לנון בשלב מסויים התחיל להחזיק מעצמו, ומהמחלות שלו, אבל באמת אני לא מוצא עניין במוסיקה שלו אחרי הביטלס...
זאת הנקודה.. (ואני קצת מתקשה להתבטא, חולה עם חום)
ברגע שהם התחילו להחזיק מעצמם, ברגע שזה לא היה סתם דרך להיות נערצים ומגניבים ולהיות מוקפים בבחורות.. ברגע שנתנו עומק שלא קיים ליצירה שלהם, הכל הפך לזיוף.
סיימון אנ גרפונקל - לא יודע, אותם אני דוקא שמעתי הרבה, ולפעמים אני נהנה, וגם הם.. מאד "שפויים" ולא מסוממים.
אבל הם לא מקוריים.. ממש לא לדעתי.
לא'דע..