ובכן... (בנוגע לביטלס ולפינק פלויד)מוטיז

לא ייאמן, הבנתי למה את מתכוונת ב"מקוריות",שמעתי עכשיו את כל The Dark Side of the Moon פעמיים וזה פשוט לא זה, לא לזה התכוונתי.

ברור שהם משוגעים, הכתיבה שלהם היא כתיבה של ערפול, פילוסופיות על עצם החומר, דיבורים על הקיום, על המקומות שעליהם אפשר לדבר בלי סוף ואפשר לשתוק באותה מידה, וכל מה שתאמר או לא תאמר יהיה חסר משמעות, כי הוא קיים בעצם הקיום. זה בנוגע לכתיבה. (הנה.. אני יכול להמשיך עכשיו עם משפטים על זה בלי סוף)

 

בנוגע למוסיקה, אין שמץ מקוריות אמיתית, שמץ לחנים מקוריים, מגוחך.

לביטלס יש שירים פשוט לא מוסברים, יצירתיות אמיתית, מוסיקה אמיתית..

לפינק פלויד אין שמץ מזה, הם פשוט חיו בתקופה בה הסאונד לבדו כבר סיפק את הסחורה, אפשר לשמוע אילתור בגיטרה וליהנות ממנו שעות.. הצליל מגניב ותו לא.

 

כל השירים שלהם אותו דבר, אותן המנגינות, צפויות, חוזרות על עצמן.

מ'כפת להם.. הרי כיף לאלתר, ואפילו כיף לשמוע את זה, אז למה לא לשבת שנה ולהירדם על כמה מיתרים בגיטרה.. ולהתחרפן... חי נפשי שאני יכול לעשות אותו הדבר. אני יכול לעשות אלבום כזה..

 

ז"א.. אני צריך עוד כמה אנשים.. ולהירדם לשנתיים.. ו.. ללמוד לפנ"כ קצת עיבוד, להתמקצע בגיטרה חשמלית – וזהו.

 

(אבל זאת הרי בעצם קצת חוצפה, להלאות את הציבור באילתורי השיעמום שלך במשך שעות |מאזין לעוד אחד המעברים המטורללים בין שירים בThe Dark Side of the Moon|

שיעשו מוסיקת רקע לסרטי מדע בדיוני, ערך מוסיקלי אמיתי אין לזה)

 

כל הפינק פלויד הזה זאת בדיחה אחת גדולה, שכיף לשמוע.

כנראה שהביטלס הם היחידים שמצאו קצת יצירתיות אמיתית.. (במודל הזה של להקה)

 

כל השאר הם חלטורות..

 

שמעתי גם את  Stairway to Heaven של לד זפלין, אני מכיר את השיר הזה, רק לא ידעתי מי שר אותו.

הוא שיר חמוד, רק שלביטלס יש 50 כאלה ושעולים עליו, והם לא העמידו פנים.

 

והיו להם קולות ייחודיים, פול מקרטני זה פשוט ייחודיות אמיתית, ולנון גם עזר עם הקול הצורמני שלו.

וביחד הם עשו מוסיקה מקורית ואמיתית, הם היו ממש אמיתיים.

 

אחריהם כבר כולם השתמשו באותם הקולות, אותם המשחקים, אותם ה"קנייצ'ים", אותו הסגנון, אותם סלסולי\פרפורי חנפנות\ילדותיות\התפנקות\העמדת פנים..

 

כל הקווינים והפינקפלוידים שכל מה שהם עשו בחייהם זה משהו שבין העמדת פנים לשקיעה "פילוסופית" במיטה, עם סם או בלעדיו, בישיבה מזרחית. והסקת תובנות חסרות משמעות - על עצם התובנות - שאין בהם יותר ממה שהן,  תנועת שפתיים ואויר. האא.. כן, ופיס, שלום כמובן. כי למה לא שלום אם כבר מתים הני וואי?

 

צ'מעו, אי אפשר להתעלם מקיומם של פינק פלויד וקווין ורולינגס סטונס, כי הם מרעישים ומוכרים, אבל פ'סדר, יש הרבה דברים שקיימים ומפריעים בעין.

 

בקיצור, בדיחה אמיתית, עובדים על כולכם – "מבינים" שכמותכם – ומושכים אתכם באף מלמעלה עם גרר של רכב. 

פחחחח אחד גדול ומייבש חיך.

 

תהנו לכם, תמשיכו לדבר על דיבורים, ולנגן על זה.

|אנחה|

אולי זה רימון שחוסם.פייגליניזית

דווקא היה יכול להיות מענין.

 

(שמעתי קצת, אף פעם לא ראיתי).

נראה לי שכולם שמיעה.. אולי תמונות.מוטיז


למה?פייגליניזית

נדמה לי שחברה ראתה הסרטה. לא יודעת. אברר.

ברור שיש הסרטות..מוטיז

אבל מה שהטמעתי פה זה רק שמיעה בליווי תמונות.

ובקיצור,מוריה.ר =)

 

מוטי פשוט מעריץ שרוף של הביטלס.

^^^^עין הקורא

אחרי שיעבור לך קצת, תוכל להיפתח לדברים אחרים.

 

כמו זה למשל:

 

אין ערך בויקיפדיה?מוטיז


הכרתי את Time in a Bottle שלו..מוטיז


וגם את זה שלו>>>מוטיז
זה שיר יפהפה!!^^^מוטיז

כדאי להשקיע ולקרוא את המילים...

 

C#m Like the pine trees lining the winding road, A B7 E I ve got a name, I ve got a name B7 C#m Like the singing bird and the croaking toad, F# B7 I ve got a name, I ve got a name G#m A E G# And I carry it with me like my daddy did, C#m F# B7 but I'm living the dream, that he can't give G#m A Moving me down the highway, G#m C#m rolling me down the highway A B7 E Moving ahead so life won't pass me by E B7 C#m Like the north wind whistling down the sky, A B7 E I ve got a song, I ve got a song B7 C#m Like the whippoorwill and the baby's cry, F# B7 I ve got a song, I ve got a song G#m A E G# And I carry it with me and I sing it loud, C#m F# B7 if it gets me nowhere, I'll go there proud G#m A Moving me down the highway, G#m C#m rolling me down the highway A B7 E Moving ahead so life won't pass me by E B7 C#m A B7 E B7 C#m F# B7 E And I'm gonna go there freeeeeee E B7 C#m Like the fool I am and I ll always be, A B7 E I ve got a dream, I ve got a dream E B7 C#m They can change their minds but the can t change me, F# B7 I ve got a dream, I ve got a dream G#m A E G# I know I could share it if you want me to, C#m F# B7 if you're going my way, I'll go with you G#m A Moving me down the highway, G#m C#m rolling me down the highway A B7 E Moving ahead so life won't pass me by G#m A Moving me down the highway, G#m C#m rolling me down the highway A B7 E Moving ahead so life won't pass me by E * Alternate:

 

הועתק בצורה מוזרה

והoperator גם מדהים..מוטיז

פשוט חבל על אמריקה... אפאטי

עוד מין שנכחד.. 

שכוייח..מוטיז


וואו...תודה!מוריה.ר =)

 

זכורה לי ההגדרה של מוטי לאיזה שיר.

 

שירה נטולת פוזה.

 

אחלה הגדרה! (כל הזכויות שמורות למוטיז..)

 

תואמת את השירה כאן.

 

תודה רבה.

 

הוא באמת טוב!מוטיז

ובלייב..

אחחח.. תענוג לראות את הפרצופים השמרנים שלהם!


Well the South side of Chicago
Is the baddest part of town
And if you go down there you better just beware
Of a man named Leroy Brown
Now Leroy more than trouble
You see he stand about six foot four
All the downtown ladies call him treetop lover
All the men just call him sir

CHORUS:
And he bad, bad Leroy Brown
The baddest man in the whole damned town
Badder than old King Kong
And meaner than a junkyard dog

Now Leroy, he a gambler
And he like his fancy clothes
And he like to wave his diamond rings
In front of everybody's nose
He got a custom Continental
He got an Eldorado too
He got a 32 gun in his pocket for fun
He got a razor in his shoe

(CHORUS)

Now Friday 'bout a week ago
Leroy shootin' dice
And at the edge of the bar sat a girl name Doris
And oo, that girl looked nice
Well he cast his eyes upon her
And the trouble soon began
Leroy Brown learned a lesson 'bout messin'
With the wife of a jealous man

(CHORUS)

Well the two men took to fighting
And when they pulled them from the floor
Leroy looked like a jigsaw puzzle
With a couple of pieces gone.

 

אכן, מוסיקאי אמיתי ונעדר פוזות..

נראה לי זה האלבום הבא שאקנה.

שכוייח ר' עין..

 

 

חחח...מוטיז
עבר עריכה על ידי מוטיז בתאריך ז' בסיון תשע"ג 07:48

 

מדהים.געגועים לסיקסטיז...הסטלן הקטן
אבל משום מה זה נראה כאילו הוא ממש לא רוצה להיות שם... 
חשוב לשים לב..מוטיז

לא אמרתי שאין אמנים חוץ מהביטלס, אבל במודל הזה של להקה, היחידים שהצליחו להגיע\להישאר בגבול האמנות האמיתית והיצירתית - הם הביטלס, כל השאר נסחפו לפראות וחייתיות ולא יצרו כלום. (כל שאר המפורסמים לפחות)

 

כנראה שיש סיכון רציני כשאתה פועל במודל של להקה, אתה עלול להיסחף להצגה, כי כמה חבר'ה מסוגלים להיות מגניבים.

 

וזה מה שקורה לכל אחת מהחבורות האלה.. חוץ מהביטלס.

הסיבה היא - שהביטלס היו מודעים לעצמם, לא החזיקו מעצמם יותר מידי, הם רשמית השתוללו. (וכנראה כי הם גם היו פשוט מוכשרים יותר מאחרים)

 

הסולן של זפלין אמר על עצמו שהוא "אל מוזהב", והסולן של קווין מן הסתם חשב על עצמו דברים הזויים אחרים.. (דוחה רק לחשוב עליו) לא מסובך לראות שמדובר באנשים מטורפים, טירוף, וטירוף הוא לא יתרון, בשום נושא - בטח לא באמנות. 

לא קשה לראות את הזיוף, פשוט להאזין, כשפול מקרטני ואפילו לנון שרים, בטח כשבוב דילן או ג'ים קרוק הנ"ל שרים - הם פשוט שרים. לעומת זאת, כשהסולן של זפלין שר הוא פשוט מחקה, "עושה קולות", הוא מיילל או לוחש בדרמטיות.

זה בסה"כ ליילל, גם אם כבר נתנו לזה שם מקצועי. |נוחר בבוז מתוסכל|

 

יש אנשים שמצבם מאפשר להם למצוא מורכבות ועניין אך ורק בחולי, זה עצמו חולי. אדם בריא אמור לסלוד מזה. וטירוף הוא גם... מעולם לא היה יתרון גדול בשוק.. עד שהגיעו אלה שמוצאים מורכבות רק בחפירה פנימה, במקום בהתפתחות.

זה שהסולן של זפלין החזיק מעצמו "אל מוזהב" זה חלק בסיסי מהעניין ומה"יצירה" שלהם, אפילו הרהור תסכים לזה. ואדם שפוי שבכללי נרתע מאנשים שמחזיקים מעצמם "אלים מוזהבים" אמור להסתייג מ"יצירה" של אל מוזהב שכזה..

 

מרגע שכבר יש מן תרבות כזאת של להקות נערצות זה הפך להיות זיוף, זה הפך להיות בתי השימוש של העולם. הביטלס היו הראשונים, והם הופתעו בכל פעם שעלו על במה...

בהופעות שלהם לא היתה שום פוזה, הם שרו כמו בני אדם, עם חיוך על הפרצוף, הם צחקו כשבחורות צרחו כמטורללות, הם חיו במציאות. וכשהם הפכו ל"מורכבים" יותר - הם בכלל לא הופיעו..

לא שהם "רביעיית המוסר" או משהו.. אבל איכשהו, בגלל שהם היו הראשונים, הם נשארו מחוברים למציאות.

 

פה, במחוזות השפיות, פשוט צוחקים על אלה שמסיבות שונות של מחסור בחוויות נהנים מכל מיני "חוויות מוסיקליות" של פינק פלויד, רעשים של הליקופטר.

פה פשוט רואים כמה מביך כשאנשים עם שכל טוב נגררים באף אחרי שרלטנות אחת גדולה ו"מורכבת".. |מעווה את פרצופו|

 

בכללי אני חושב ש... בנוגע לסטלן, אי אפשר להחזיק ביד אחת בקוקו של מוצרט וביד השנייה בקוקו של ההומו המסומם מקווין, מה לעשות... יש "מקומות" בעולם, יש חדרים עם קיר ביניהם.

 

 

 

 

עם המשפט האחרון אני לגמריי לא מסכים...הסטלן הקטן
אני לא רואה סתירה בזה שביד אחת אני מחזיק את הקוקו של מוצארט,בשניה את של ארז אייזן מאינפקטד,בשלישית את הראסטות של מארק אליהו,ברביעית את של רוברט פלאנט ובחמישית את של אביב גדג׳...
כולם יחד עם השיער הארוך של כל אחד מהם מתחברים על ידי להרמוניה אחת מופלאה ששייכת לי,ורק לי...
אה,וגם לחמשת ידי...
^^^ ובכלל, העיבודים של קוויןעין הקורא

הם מאוד קלאסיים.

כל הקולות שלהם ממש לא רוק או פופ.

ליצירה הכי מפורסמת שלהם קוראים 'rapsody'

שזה סוג של יצירה קלאסית...

|נאנח| האמת נעדרת..מוטיז
עבר עריכה על ידי מוטיז בתאריך ח' בסיון תשע"ג 15:05

זה בסה"כ היעדר גבולות.

לא,נעשית עדרים עדרים...הסטלן הקטן
הווי אומר,מורכבת מהמון חלקים...
|מתמתח אחרי שרשרת סרטונים של לד זפלין|מוטיז

ושל גאנס אנד רוסס, קליפ אחד, יפהפה דוקא.

 

בכל אופן, זאת מציאות, מאיזשהו שלב בשנים האלה 60 - 70 המוסיקה הפסיקה להיות רק מוסיקה, והמראה, השואו.. ועוד כל מיני.. הפכו להיות חלק מזה. (וכשיש שואו - אתה יכול לאלתר שעה בגיטרה בהופעה, כי יש אורות והעוויות ותנועות וחולי...)

 

אני לא אומר שזה לא קיים, אני רק אומר שזאת לא מוסיקה, לכל היותר חלק מזה זה מוסיקה. זה ז'אנר חדש.. (של אמנות? לא הייתי אומר. לא אמנות, אלא אמונה.(מעניין השורש המשותף). לדעתי זה ז'אנר חדש של עבודה זרה. עוד אמונה שמצאו להם אנשי תרבות המערב חסרי האמונה)

אי אפשר למדוד את זה מוסיקלית, וזה בכלל לא מנסה למכור את עצמו כמוסיקה דוקא, ההערצה של ה"זמר" היא חלק בלתי נפרד מהעסק, וזה בכל תנועה והתנהגות שלו.

 

זאת המציאות.

מי שמרגיש שהוא נמשך ורוצה היות חלק מזה, מי שלא מרגיש מושפל לחוות חוויות שמשמעותן היא הנמכת עצמו בפני איזה חוליגן מסומם - שיערב לו, חסר לו משהו בחיים (או שהוא סתם לא באמת מוסיקלי ונסחף אחרי ההמון) זה לא יהודי ואנטי אלוקי.

 

לבא ולדבר על המוסיקה ועוד (|מגחך|) לומר שזאת אותה מוסיקה, מאותה משפחה של המוסיקה הקלאסית.. זה קשקוש מוחלט.

 

ובקיצור, אני לא אומר שהם לא עשו כלום,הם כן עשו, יש פה חוויה, יש פה 'משהו', אבל המשהו הזה זה לא מוסיקה, זה סוג חדש של אלוהים אחרים.

 

 

(זאת תובנה ממש חשובה^^^ סידר ת'ראש)

 

 

אתה מודע ל׳ביטלמניה׳??הסטלן הקטן
עבר עריכה על ידי הסטלן הקטן בתאריך י"א בסיון תשע"ג 00:27
עבר עריכה על ידי הסטלן הקטן בתאריך י"א בסיון תשע"ג 00:26
וחוץ מזה,אתה לא שם לב אבל יצרת ׳אידיאולוגיה׳ כ״כ גדולה מאחורי הביטלס שהם כבר ספק ע״ז...
ביטלמניה זה סתם...מוטיז

הביטלס היו חמודים כאלה, לא "אלים מוזהבים".

 

האידיאולוגיה היא לא על הביטלס, מבחינתי הם סתם נגיעה במוסיקה אמיתית. (שירת הלוויים?)

האידיאולוגיה היא שלילה של פינק פלויד וכאלה...

לנון או מקארטני (אני לא זוכר מי)אמר...הסטלן הקטן
שהביטלס החליפה את הנצרות...
זה אותו דבר...
לצלם 4 סרטים על עצמך זה אותו כנ״ל...
לאמוטיז

לנון אמר שהביטלס יותר פופולאריים מישו.. לא שהחליפו.

 

ברור שהיתה הערצה מטורפת, שגם היא - תופעה תרבותית של ממש.

אבל זה לא אותו הדבר, זה הערצה של נערות לפרצוף חמוד.

 

תראה ת'הופעה של הביטלס ותראה את של קווין.. אצל הביטלס יש הערצה אבל הם עצמם - צוחקים ומחייכים.

אצל קווין - הוא נכנס לדמות של ממש, הוא מעריץ את עצמו.

 

מוטי, אתה מתחיל להגזים.עין הקורא

אתה יכול להבין שלא לכל העולם יש את

אותו טעם מוסיקלי....

בהחלט, אבל זה לא הנושא כאן.מוטיז


כי כאן ההערות אמיתיותמוטיז

אני החלט מבין שיש טעמים שונים ומשתנים אבל כאן אני אומר דברים אמיתיים. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(נו טוב... |מן השפה ולחוץ| *לדעתי*...)

אבל זה מרגיש שהטעם האישי שלך מעוור אותך...הסטלן הקטן
אפ׳ שזה כאילו בגלל כל מיני דברים עמוקים...
אם יש משהו שאפשר לחשוש לו..מוטיז

זה שאני מתקשה לאהוב ולשמוע דברים חדשים.

אבל זה לא הנושא כאן, וטעם אישי בודאי לא.

סנופקין אמר פעם...הסטלן הקטן
״שמע,לעולם לא תהיה חופשי אם תעריץ מישהו יותר מידי...״
מי זה סנופקין?מוטיז


מומינים, אוקיי.מוטיז


לא מומינים,סנופקין!הסטלן הקטן
האהבה שלך לביטלס מעוורת אותך...הסטלן הקטן
אני מרגיש שלא משנה מה אני אכתוב או איזה מוזיקה שאני אמליץ אתה פשוט לא תקבל...


וחבל...
לפי דעתי...
אהם..הבעטליר החמישי

אני ממש לא מבין בזה, וגם את השמות של הלהקות הנ"ל אני מכיר רק מאח שלי,
א ב ל בכל זאת אני לא מסכים להתנגדות הכל כך נחרצת שלך אליהם, כי מה שאתה אמרת לא כל כך מובן לי. כך שאני אשמח להסברים:

א. המילים הם חשובות. אני עצמי די גרוע באנגלית, אבל אני לא רואה שום סיבה לזלזל ב'דיבורים על הקיום'.
ב. "בתקופה בה הסאונד לבדו כבר סיפק את הסחורה". מה הבעיה בזה?. אם התקופה הייתה מספיק מתקדמת מוזיקלית כך שהסאונד עצמו הביע את מה שרצו להביע, מה צריך יותר מזה?

ג. אני לא יודע מה איתך, כשאני שמעתי את הקטע הזה נדלקתי. אני יודע שהוא פסיכי, אז אני מבקש שלא תשמע אותו (או כל דבר אחר, למען האמת) בהשוואה לביטלס.
"?Is There Anybody Out There" מהאלבום "the wall".

תיזהר, אני לא מסוג האנשים שאמורים להסכים איתם..מוטיז

זה שאתה מנסה בכלל להבין אותי זה כשל חמור בתכנית.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מילים ודאי חשובות, אבל המילים שלהם - לא, כי הן חסרות משמעות. כך התרשמתי.

 

סאונד חשוב, אבל לא כשהוא בא על חשבון המוסיקה.

לא חכמה למצוא צליל שמרעיד את התאים במוח.. גם הגנרטור בבית הכנסת עושה את זה, ואני לא מאמין שהוא מבטא משהו..

 

מכיר את השיר, כיף לשמוע אותו, אבל הוא לא גדול מבחינה מוסיקלית, לא יודע, לא מיוחד בכלל.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ואו, שרשור 40+ בצלילים ומוזיקה!!!!!!!!!עין הקורא


מוטיז....מוריה.ר =)אחרונה


מי כאן מנגן על קלידים (אורגנית)?נ א

אתם גם אוהבים את הכלי הזה?

אני מנגן על קלידים...

....צאצא

אני מנגן, וגם די עושה אירועים בקטנה, אבל האמת שלא אוהב את הכלי הזה

יש כלי אחר שאתה אוהב?נ א
יש כאן עוד מי שמנגן על זה?נ אאחרונה
20 שנה לגירוש מגושד קטיףשירים חדשים
תווים לחלילית לשיר מי אוהב את השבתאהבנו
היי זקוקה בבקשה לתווים מלאים לשיר מי אוהב את השבת. תודה ענקית!
הינה:מטרינולוגאחרונה

C  C  D  E  G   G  F  E  D  C

מחפש תווים לשיר 'שובי נפשי' בלחן של הרב קרליבךחופר
ולא לפסנתר
איך מפרקים אקורדים בליווי בפסנתר ביד שמאל?בית פרטי

היי לכולם,

אשמח לעזרתכם.

 

מנגנת בפסנתר קלאסי.

רוצה ללמד את עצמי לנגן שירים, כאשר יד ימין מנגנת את השיר ויד שמאל אקורדים.

מכירה את האקורדים עצמם, שאלתי - איך או איפה אפשר ללמוד לפרק את האקורדים וללוות איתם את יד ימין? יודעת שיש כאלה שעושים את זה משמיעה, אך לא ככ מצליחה.

מחפשת הדרכה איך להתחיל, מבחינת פירוק, קצב ועוד

אתכם מכירים אתר או סרטונים שמלמדים שיטות לזה?

תודה!

אפשר להתחיל מהפשוטאגוז16

קצב של 4\4 לעשות את התוים 4 פעמים בסדר עולה של האקורד, (לדלג כל פעם צליל כדי שלא ישמע צורם בנמוכים)

ושל 3\4 לעשות 3 פעמים

כשאת קצת מתקדמת אפשר לחזור אחורה באותו אופן בהתאם לקצב ולכמה פעמים שהאקורד חוזר

פירוק אקורדיםחובביםאחרונה

אפדר קודם לנסות לנגן את האקורד הפשוט, לדוג' אם זה אקורד C אז לעשות את המצב הבסיסי, כלומר, דו מי וסול ביחד, אצבעות 1 3 ו-5. לאחר שמצליחים לשלוט באקורד בצורה חלקה, אפשר לנגן את הצלילים אחד אחרי השני בארפג', כלומר דו נפרד ולאחריו מי נפרד ולאחריו סול נפרד ואז הדו שלמעלה, כי ארפג' מורכב מ- 4 צלילים. אם זה אקורד של 7, כמו D7, G7 וכדומה, קודם לשלוט באקורד ואז לפרק אותו לצלילים אחד אחרי הני. לדוגמא ניקח את G7, נפרק אותו לסול נפרד, סי נפרד, רה נפרד ולפה נפרד, שהוא בעצם התו השביעי של האקורד. כמו כן אפשר לפרק את האקור ד C ככה: דו, סול, דו ומי, וכך נקבל מרחב גדול יותר של צלילים.

מקווה שסייעתי לך.

משנכנס אדר - מרבים בשמחה!שירים חדשים
איך אפשר להרגע מהנגינה?אנונימי (פותח)

יש לכם רעיונות איך אפשר להשתמש בנגינה לריפוי, להרגע?

זה מה שהרבה אומנים עושיםשדמות בחולות

מנגנים את כל הרגש שלהם החוצה.

שאלתי את הAI:

נגינה יכולה להיות כלי ריפוי חזק מאוד! הנה כמה דרכים שבהן ניתן להשתמש במוזיקה ובנגינה לריפוי:

1. **תראפיה במוזיקה**: להיפגש עם מטפל מוסמך במוזיקה. טיפול במוזיקה משתמש בנגינה, שירה, יצירה והאזנה למוזיקה כדי לשפר את בריאות הנפשית, הרגשית והפיזית.

2. **נגינה באופן אישי**: אם אתה מנגן בכלי נגינה, נסה לנגן באופן קבוע. זה יכול להיות מרגיע ומספק לך דרך לבטא את רגשותיך.

3. **האזנה למוזיקה**: שמיעה למוזיקה שאתה אוהב או למוזיקה מרגיעה יכולה לעזור בהורדת רמת הלחץ ובהגברת התחושות החיוביות.

4. **יצירת מוזיקה**: לכתוב שירים או ליצור מוזיקה חדשה יכולה להיות דרך מעולה לבטא רגשות ולהתמודד עם חוויות קשות.

 

לנגן מלודיות מאוד פשוטות, מרגיע אותיאחו

מלודיה פשוטה ורגועה, במיוחד על כלי נשיפה, משהו שלא מצריך יותר מדי מאמץ, זה מרגיע.

מחפש כלי לכתיבת תוויםחופר
ואם הכלי יודע להעביר סולמות ולשנות מקצבים- זה בכלל בונוס

אולי יעניין אותך