בס"ד
רציתי לשאול את דעתכם כמורים מן המניין. האם מורה שקשה לה ללמד ביסודי, בשל קשיי התחברות לגיל, בעיות משמעת וקושי עם הסגנון של "להיות מורה ביסודי" שזה אומר, הכנת דפים ללא הפסקה, גיוון מתמיד בדרכי למידה וכו´.
האם זה אומר, שמורה שחשה כך תעבור ללמד בתיכון היא תחווה את אותם בעיות? או שמורה זה לא המקצוע שלה וכדאי לה לחפש מקצוע אחר, ומעבר לתיכון לא ישנה את המצב כי זה "האופי שלה"?
יש לציין שמדובר במורה בעלת מוטיבציה גבוהה ורצון, שאין לה בעיה עם לחצים של פיקוח וכו´, אך ביסודי היא פשוט מרגישה אבודה ומתלבטת האם כאשר היא תעבור ללמד בתיכון זה יהיה גם כך, יותר גרוע או ישתנה לטובה? (בעיקר בשל הגיל, והמודעות היותר גבוהה ללימודים, למטרה ולרווח והפסד אם לא ילמדו)?