בנות,
האם בשליש השני של ההיריון "אמורים" להיות עייפים יותר??
ב"ה השליש הראשון עבר אצלי בלי יותר מדיי בחילות ובלי עייפות בכלל. ב"ה!
עכשיו (שבוע 15+1) אני עייפה בצורה בלתי רגילה!! (אומנם אני לא מצליחה ללכת לישון לפני 1, אבל זה היה כך גם בשליש הראשון...)
וזה לא שיש לי עומס בעבודה או משהו...
חשבתי אולי נפילה של ברזל או משהו (למרות שאני מקפידה לקחת כל יום! גם B12).
אז לפני שאני ממהרת לעשות בדיקות דם נוספות - אולי אני סתם פרנואידית וככה זה גם אצל נשים אחרות בהיריון?
בשורות טובות!



רק יועצת הנקה שהגעתי אליה בגיל עשרה חודשים זיהתה את זה...