היי..אני אשמח לעזרה קטנה- רעיון למתנה...שחר7676

חברה טובה שלי מתחילה ללמוד שנה הבאה חינוך לגיל הרך ואני משהו אחר ולכן לא נהיה יותר ביחד...

 

יש לה לפני תחילת שנה יום הולדת והייתי מאוד רוצה להביא לה מתנה יפה ומושקעת

שתהיה איתה במשך השנה (לדו'ג קלסר יפה...).

 

הבעיה שאין לי מושג במה באמת משתמשים ומה צריך....

 

אני מאוד אשמח לרעיונות והצעות..

תודה!!חיוך

 

 

קלסר יפה זה רעיון טוב, כלי כתיבהיעל מהדרום
כל אחד משתמש במשו אחרדודה שלהם

אבל סתם כמה כיוונים...

בגדול - פולדר כזה בשביל לסכם עליו - רעיון מעולה (במיוחד אלה המתקפלים - ממש ממש נוחים!!)

חוצמזה - אמרת שהיא הולכת ללמוד גיה"ר, צבעים, טושים, ניירות צבעוניים, בריסטולים, וכד', בד"כ לא מיותרים לסטודנטית שלומדת גיל הרך. 

 

תודה על התגובותשחר7676

צבעים, טושים, ניירות צבעוניים, בריסטולים, וכד', - היא תשתמש בזה בלימודים גם אם היא הולכת ללמוד שנה ראשונה תואר ראשון?

 

תודה למי שעזר...אני אשמח לעוד תגובות

תלוי איפה היא תלמד...דודה שלהם

יש מקומות שבהם מתחילים את ההכשרה המעשית כבר בשנה א', ואז היא צריכה להכין דברים בשביל זה, 

ויש כאלה שלא....

פוך נעים- במיוחד אם היא גרה במעונותבלדרית

או כרית- ותכתבי "לא הכל צריך להיות קשה-כשלומדים חינוך לגיל הרך"

איזה רעיון מקסים ומקוריאורין
מקסים...לב אדום.

ופולדר זה רעיון נהדר גם הוא..

כתבי הדגשה, היא תשמח..

כוס טרמית- לשתיה חמהשירה כים

זה אחד ה-דברים השימושיים ביותר שקנו לי - ובתור סטודנטית זה מעולה!
 

אני הייתי שמחה לקבל חבילהיטבתה

של איזה 100 עטים (כי תמיד מישומה הם נעלמים לי..)

 

קלסר נשמע ממש נחמד וגם שאר הציוד שכתבו מעליי..

בהצלחה בבחירה.

תקני לה מחשב נייד.. על זה לא יהיו תלונות בלדרית
תודה לכולםשחר7676
יומן יפה.. זה שימושי ממש וגם נמצא בכל מקום יחדנוני שלי

איתה.. אם ממש בא לך להשקיע יש מקומות שאת יכולה להביא תמונות שלכם וכדו וזה הכריכה(?) של היומן..

וואו יומן זה רעיון מקסים!!שחר7676

נראה לי אני ילך על זה...

 

מה אפשר לעשות ליומן כדי שיהיה יותר מושקע ואישי?

 

תודה

קישוט חיצוני וקישוט פנימי.כתר הרימון

לכתוב קטעים/משפטים יפים בתוך היומן, אפשר גם בהתאמה לתאריך (חגים/ד"ת לפ"ש).

דווקא פחות ממליצה על קלסר/טושים...כתר הרימון

ואם היא לא תסכם?

ואם היא תסכם במחשב ולא ביד? (ואני מאד ממליצה על זה, אגב...)

 

חפצים כגון טושים - הרבה פעמים יביאו לה את הציוד הזה והוא לא יהיה רק עליה.

וזו גם שאלה אם את רוצה דבר שמתכלה או שיישאר.

 

(יומן, למשל, זה דבר קצת מתכלה...)

 

לעומת חלק מהרעיונות היפים שהועלו כאן.

אפשר לשמור את היומןבלדרית

גם אחרי שהשנה נגמרת, אבל זה באמת יותר סנטימנטלי ופחות שימושי

השאלה היא כמה זמן וכוח יש לך להשקיע במתנה.

ככל שתשקיעי יותר יראו את זה

 

משהו שימושי- דיסק און קי עם מצגת שתעשי לה ותמונות שלכן יחד. שימי שם תיקיות כמו "לימודים"

שיש בתוכן משפטים חכמים בנוגע להצלחה או משהו כזה.

"כיופים"- עם מסלולי טיולים והבטחה שתעשו כמה מהם ביחד.. וכו' לפי הדמיון ומה שמתאים לה (לדוג' טיפים לאיפור או ללמידה למבחנים, מידע על תזונה נכונה ועוד)

וגם- צריך הרבה דיסק און קייס באוניברסיטה, סביר להניח שהיא תשתמש בו גם אם כבר יש לה אחד.

רעיון יפה^^!רוני בלילהאחרונה

אפשר להכניס תיקיות של תמונות משותפות, מוזיקה אהובה ואפילו מתכונים! רעיון ממש חמוד.

אוניברסיטת בצאללאנונימי (פותח)
יש מישהו/ י שלמדו שם ויכולים לתת לי חוות דעת אשמח אם יש אז מ2 השלוחות גם החרדית וגם הרגילה...
בהצלחהארץ השוקולד

אפשר לפרסם את השרשור כדי להגדיל סיכוי לתשובה?

כןאנונימי (פותח)אחרונה
סוף דוקטורט שלא נגמרhodayab

מקווה שאמצא פה עם מי להתייעץ, עושה רושם שהרוב פה זה תואר ראשון, שני מקסימום...

מסיימת באוגוסט 5 שנים של מחקר אינטנסיבי בתחום ריאלי במסגרת דוקטורט. יש מאמר אחד רציני ואחד כנס. 

במהלך השנים הללו היו המון כיוונים לפתרון בעיה מסויימת, כולם נפסלו. באוגוסט נגמרת לי המלגה ואני די מיואשת.

המנחה אומר שהתרומה המדעית מהמחקר שלי לא מספיקה כדי לקבל דוקטורט, אני מסמורטטת מהמחשבה של להמשיך.

אני לא מתכוונת להמשיך כחוקרת בחיים שאחרי התואר, יותר הוראה אקדמית, שם אני פורחת. 

מתלבטת מה אפשר בכלל לעשות. למי לפנות, האם להפסיק את התואר ולזרוק לפח את כל השנים הללו. מה גם שסה"כ יעזור לי התואר דוקטור בתור מרצה ויכול להיות שאצטרך להחזיר את המלגה. אבל מכבה אותי רק המחשבה של להמשיך את התואר עד (לא יודעת מתי) ועוד לעבוד תוך כדי כי המנחה כבר הודיע לי שאין לו עוד כסף בשבילי.

מישהו?

 

מנסה לענותעדיין טרייה
התגובה של המנחה די מקוממת, אין לו מינימום אחריות לכך שהדוקטורט שלך לא מתכנס? אני כן מכירה כאלו שהמשיכו לשנה שישית אז מבחינת האוניברסיטה אני מניחה שיאשרו. הייתי מתחילה מלהתייעץ עם ראש החוג לנסות להבין מה אפשר לעשות. התואר שלך ניסיוני או עיוני? האם יש אפשרות לעבור מנחה ולהישאר בתחום מחקר מספיק דומה (מכירה משהו שעבר אבל בשלב מוקדם יותר)? אולי להתייעץ עם הוועדה המלווה? (מכירה מצב שהסטודנט כינס על דעת עצמו את הוועדה המלווה כי הדוקטורט לא התכנס כדי להבין איך כן לסיים). אגב מאמר אחד אחרי 5 שנים זה לא מצב כזה נורא רוב מי שאני מכירה פרסמו את 2 המאמרים הנוספים ממש בשנה האחרונה. אגב גם לא חייב דוקטורט מאמרים פשוט צריך להבין מהמנחה מה כן יביא את העבודה לרמה מתאימה. אם יש מאמר של כנס בנושא אחר מהמאמר שפורסם אולי אפשר להתבסס על זה למאמר נוסף? השלב האחרון בדוקטורט זאת באמת תקופה קשה מאוד ובלי תמיכה של המנחה זה ממש קשוח לעבור את זה. 
תודה על התגובהhodayab

לעבור מנחה 3 חודשים לפני הסוף- אני לא יודעת כמה זה ריאלי.

תואר עיוני, ולצערי באמת אין המון חומר ל-2 מאמרים נוספים. אפשר ל-1. המון זמן התבזבז על כיוונים שלא צלחו.

 

אני מרגישה שהמנחה חושב שהתחתנתי קטולית עם הבעיה שאני מנסה לפתור. אני כולו באתי ל-4-5 שנות מחקר, לא מעבר. 

גם באמת שהמחקר מייאש אותי לגמרי. אני אמורה ללדת בתחילת שנה ואין כיוון מבטיח באופק. אם אצטרך לעבוד על זה עד לפתרון הבעיה אני עלולה להשתגע באמצע.

 

זה השאלה אם באמת מדובר ב3 חודשים לסוף.עדיין טרייה

הגיוני שיש הרבה כיוונים שלא צולחים אבל בדרך כלל יש כיווני מחקר עם סיכון יותר גבוה ויותר חדשניים וכיווני מחקר נוספים פחות חדשניים אבל עם סיכוי טוב יותר להצלחה.

לגבי הוועדה המלווה זה החוקרים שהיו במעבר שלב.

הייתי קובעת פגישה עם המנחה ומנסה להבין איך כן אפשר לכנס את החומר שיש למאמר אחד נוסף. איזה סימולציות חסרות וכו ושמה על זה פוקוס מרכזי. יכול להיות גם שהמנחה שלך אובר ביקורתי ואם תדברי עם הוועדה המלווה הם דווקא כן יחשבו שיש מספיק חומר או קרוב לזה (מכירה מנחים משוגעים שלא רצו לשחרר אנשים בתואר שני גם אחרי כמה פרסומים וטענו שזה לא מספיק).

מקווה ממש לצאת מזה... וכן, זה הסוף.hodayab

פשוט אני כבר כל כך מותשת מזה שכבר פחות חשוב לי התוספת ד"ר לשם שלי, העיקר לסיים.

כרגע הכיוון של הפסקת לימודים הכי ריאלי, מקווים לנס עם הרבה עבודה קשה.

מסכימה עם רוב מה שעדיין טריה כתבהבוקר אור

ומוסיפה שאפשר לקבל הארכות אוטומטית עכשיו בגלל המלחמה..

בכל מקרה לא הייתי מוותרת, הייתי מנסה לראות איל אפשר כן להוציא מזה בחודשים הקרובים דוקטורט, את לא צריכה שלושה מאמרים אלא עבודה בהיקף של שלושה מאמרים

מניחה שיש לך וועדה מלווה, אולי להתייעץ איתם? זה אמור להיות חלר מהאחריות שלהם

מישהו יודע איך אני יודעת מי הוועדה המלווה שלי?hodayab
לא היה לך מעבר שלב?בוקר אור

בדכ עושים באמצע הדוקטורט ומגישים להם מסמך. רוצה לכתוב לי בפרטי מאיזה אוניברסיטה את?

אם את לא זוכרת, יכולה לשלוח מייל לרשות לתלמידי מחקר אצלכם

ביררתי, אצלנו זה לא חובהhodayab
וואו, מעריך את כל ההשקעהארץ השוקולד
איזה אמירה כואבת.

לי התואר השני לקח זמן רב, כך שבאמת לפעמים דברים מאתגרים ממש ולא הייתי מציע להתייאש אם כי הרמה של שני ודוקטורט לא קרובים.


שולח כוחות מכאן.


תרצי שאפרסם את זה בראשי כדי להשיג עוד תשובות?

תודה, לך ולכולם. מעדיפה לא לפרסם בראשי כרגע.hodayab
ככל הידוע לי,אנונימי (2)אחרונה

אין חובה לסיים דוקטורט בצורה של מאמרים. זה אופציה, אבל לא חובה.

אמור להיות בתדירות של פעם בשנה פגישה עם ועדה מלווה (מהמוסד שלך או חיצוני), והם אמורים לתת חוות דעת נוספת למנחה לגבי התרומה, התקדמות וכו'.

נראה שלא היה לך דבר כזה.

בטח יש אצלכם דיקן\אחראי תארים מתקדמים שאפשר לדבר איתו על העניין.

 

בסופו של יום, דוקטורט זה עובר\נכשל. זה לא משנה אם עוברים ב-61 או במאה.

אז בסדר, לא יצא מאמר יוקרתי. אבל השאלה היא אם מה שכן נעשה מספיק למשהו, ובשביל זה שווה לפנות למישהו בעל תפקיד באוניברסיטה (הכוונה היא לפרופ' בכיר מהתחום, שכבר הגיש סטודנטים משלו ובחן אחרים, ויש לו למה להשוות) ולשמוע מה אפשר לעשות.

מלגה לקורס תעודה יקר- איך משיגים?אנונימי (פותח)

ותגידו, יש איש מקצוע שנותן שירות בצד הטכני הזה של הלימודים?

לגבי מלגות טובות, לגבי שילוב תארים, לגבי מסלולים שונים בכל מיני מקומות וכו'..

אם מצאת משהו, תעדכן!אשר בראאחרונה
מקום לגורראובן255

היי בן 27 מתחיל ללמוד תואר שני שנה הבאה בבר אילן מחפש מקום לגור בו באזור בר אילן מישהו מכיר דירות שותפים לדתיים או אולי כפרי סטודנטים באזור או סתם משהו בסגנון כפר סטודנטים?

בגבעת שמואל יש מלא חבר'ה בגילךארץ השוקולד

והרבה דירות שותפים.
 

בלוד יש כפר סטודנטים.


 

ברחובות יש כפר סטודנטים.


 

מניח שיש גם מעונות בבר אילן, לא יודע איך הם.

 

אוכל לחפש פרטי קשר לכל השלושה למי שרוצה, מוזמן לפנות בפרטי.

אתה עם רכב? באריאל יש ממש אווירה של סטודנטיםאנונימי (2)

ממה שהבנתי

הרבה דתיים גם

ייתכן מאוד שאפשר לגור שם גם בלי ללמוד באריאל

שווה לבדוק

תודה אבל אני פחו נייד עם רכבראובן255אחרונה
מישהו יכול לעשות לי סדר עם המלגות?פתית שלג

איפה נוח לחפש מלגות, איפה אפשר למצוא מלגות שמנות יותר וכו'..

עזר לי הרבה עם לימודיםאשר ברא
בכיף! תשלחו לי הודעה בפרטיאנונימי (2)
עוד כמה ימים אני אמור לקבל הרבה מידע בנושא הזה. מקווה שאכן הכל יגיע ויסתדר, ואוכל לסייע
זה אני 👆שלג דאשתקד
לא יודע למה יצא לי אנונימי...
תודה על התיוגפתית שלגאחרונה
עבודה סמינריונית בנושא ליקויי למידהEva

שלום לכולם!

לי קוראים חוה.

אני והשותף שלי לכתיבת עבודה סמנריונית במסגרת סיום תואר ראשון באוניברסיטה פתוחה מחפשים אנשים אשר ירצו להשתתף במחקר שלנו, ולענות על שאלון.

אם תרצו לקחת חלק, אנא תקראו מכתב פנייה למשתתפים אשר מצורף לשאלון.

המחקר בוחן את ההשפעה של לקות למידה על תפיסת מערכות יחסים מקוונות (משפחתיים / חברתיים / תעסוקתיים) שנוצרו ברשתות חברתיות ובדידות חברתית.

השאלון מתארח ב-Google Forms, ומאפשר לכם לענות עליו באופן אנונימי ומבלי להזכיר פרטים אישיים.

השתתפותכם במחקר היא מרצונכם לחלוטין. אם לא תרצו להשתתף במחקר במהלך המענה על שאלון אתם יכולים לסגור אותו.

השאלון מיועד אך ורק למי שמלאו לו 18.

השאלון מיועד הן לאלו שאובחנו עם לקות למידה והן לאלו שלא אובחנו עם לקות למידה.

תודה רבה לכל מי שירצה לעזור.

אנו מאחלים יום טוב ושקט לכולם!


קישור לשאלון: השפעה של לקות למידה על תפיסת מערכות יחסים מקוונות (משפחתיים / חברתיים / תעסוקתיים) שנוצרו ברשתות חברתיות ובדידות חברתית

בהצלחה במחקר!שלג דאשתקד

זה אחלה שאלון.

רק סתם מעניין להבין  מה ההבדל בין השכלה אקדמית מלאה (בטעות-נפוצה כתבתם אקדמאית), ובין תואר אקדמי.

תשובה לשאלהEva
תודה על התיקון. תואר אקדמי מתאר מצב בו יש לך על הידיים טופס המאשר כי אתה סיימת לימודים אקדמיים של תואר ראשון / שני / ועוד. לעומת זאת, אקדמית מלאה מתארת מצבים בהם ייתכן שלמדת במסלול שנחשב לאקדמי אך הוא לא מזכה לתואר רשמי / נשארו לך עוד כמה חובות עד לסיום התואר.    
מחפשת עזרה בהפצת שאלון בקרב אנשים עם ליקויי למידהEva
עבר עריכה על ידי Eva בתאריך י"ב באייר תשפ"ו 23:07

שלום לכולם!

אנחנו עדיין בשלב איסוף הנתונים ומחפשים גם אנשים שיש להם לקויות למידה (דיסלקסיה / דיסגרפיה / דיסקלקוליה).

האם יש בקרבתכם אנשים עם ליקויי למידה אשר הגיעו לגיל 18 והם ירצו להשתתף במחקר?

תודה רבה לכל מי שרוצה לעזור או שכבר עזר.

יום נעים ורגוע. 

אם רק היה לכם דיסלקציהאנונימי (2)
הייתם מאחלים לנו "יום גרוע"

נ"ב, אשתדל להעביר את השאלון בקבוצת שאלונים.

תודה רבה! אנחנו כמעט הגענו למטרהEva

שלום!

אנחנו צריכים עוד 22 אנשים עם ליקויי למידה (דיסלקסיה / דיסקלקוליה / דיסגרפיה).

תודה רבה על כל עזרה אפשרית.

מאחלת יום טוב ורגוע.

אפילו אם אתם סתם דילגתם על המסרון שלי ולא הגבתם אליו בשום צורה אני לא יאחל לכם "יום גרוע". תשמרו על עצמכם. 

שלחתיאנונימי (2)
נראה מה יהיה...
תודהEva
הצדק בדבריך. 
כדאי לקחת בחשבון124816
שאנשים עם ליקויי למידה, עלולים להתקשות למלא שאלון שדורש הרבה קריאה ובנוסף קשב לחצי שעה.
התחשבנו בכךEva
עבר עריכה על ידי Eva בתאריך י"ד באייר תשפ"ו 20:05

למעשה השאלון לא צריך לקחת 30 דקות, והוא לוקח הרבה פחות זמן.

כדי להתחשב באנשים שקשה להם לקרוא ולמקד קשב ציינו שצריך למלא את השאלון "במשך 30 דקות".

כלומר, מותר לקחת עד 30 דקות. 

עדכוןEva

אני רציתי להדגיש כי את/ה כעונה על השאלון יכול/ה לקחת לעצמך עד 30 דקות לענות על השאלון, כדי לא למהר לשום מקום ולא להילחץ שהזמן יגמר.


אנחנו צריכים עוד 21 אנשים עם לקויות למידה! תעזרו להגיע למטרה ולסיים את התואר ראשון בהצלחה.

בבקשה אל תלחצו השאלון הוא קצר, אנונימי, ואתם יכולים לפרוש ממנו בכל רגע.


תודה רבה על עזרתכם ותודה למי שכתב לי.

יום טוב לכולם.  

עוד הרבה ועוד קצת בבת אחתEvaאחרונה
אנחנו צריכים עוד 20 תשובות מאנשים שיש להם לקויות למידה המתבטאות בדיסלקציה, בדיסגרפיה או בדיסקלקוליה!

תעזרו לנו לסיים בהצלחה את תואר ראשון.


תודה רבה. יום טוב.

הסבה לאחיות באזור י-ם, מישהי עשתה? אשמח לשמוע איפהאנונימי (פותח)

ואיך היה

תודה!

שאלוןנשימה

היי לכולם! 👋

במסגרת הסמינריון שלי, אני חוקרת איך סיפורי הגבורה שאנחנו פוגשים במדיה משפיעים עלינו – על הגאווה הלאומית ועל היכולת שלנו להישאר חזקים בתקופה הזו.  

אשמח ממש אם תוכלו לענות על שאלון קצר (מבטיחה שזה רק 5 דקות!):

🔗 שאלון מחקר: השפעה נתפסת של סיפורי גבורה וחוסן בזמן מלחמת "חרבות ברזל"

השאלון אנונימי לגמרי.

מיועד לגילאי 18 ומעלה.

כל תשובה עוזרת לי מאוד להבין איך אנחנו מתמודדים כחברה.  

תודה רבה רבה על העזרה! ❤️ מעריכה מאוד

חסר בעיקר גברים 🙈נשימה
הגבתי לךמשה
רק בגלל הוותק של הניק 😃
מטורףזיויק
איזה נושא!
אנסה להעביר בין חבריםאנונימי (2)
הגבתי, בהצלחה!ל המשוגע היחידיאחרונה

אולי יעניין אותך