בס"ד
שלום לכם 
יש לי שאלה למורות ולמורים שבינכם...
מסכנה הבגרות שלי 


יש לי בגרות בהיסטוריה ביום שלישי הקרוב ועדיין לא עשינו מתכונות אז אין עוד ציון מגן.
שישי הזה יש לי מתכונת.
היום היו לי תגבורים ומישהי שאלה את המורה איך הוא מחשב את הציון, הוא הסביר לה והוא גם אמר שלבנות שיש להן ציונים נמוכים הוא מפרגן יותר מלבנות עם הציונים הגבוהים, אז אותה אחת כעסה עליו ואמרה "למה שמישהי שלא השקיעה ומקבלת נמוך יפרגנו לה יותר משיפרגנו לי שהשקעתי ועבדתי כל השנה בשביל זה??", אז המורה הסביר לה שכמובן זה רק לאלה שהשקיעו וקיבלו נמוך ובלה בלה בלה..
העניין הוא שאני אחרי זה הסתכלתי במה שהוא שלח (הוא שלח לנו את כל הממוצע והשקלול ואיך הוא מחשב וכו' ואת הציון הסופי בלי המתכונות) וראיתי שהציון הסופי שלי מאה.
הוי אומר, ממוצע מבחנים היה מלוא הנקודות (כמובן שהוא העלה קצת אבל זאת לא הבעיה) ותלמידאות גם מלוא הנקודות ופה טמונה הבעיה.
אחרי שהסתכלתי חשבתי על מה שאותה בת אמרה והרגשתי קצת רע עם עצמי..
תבינו, אני לא בת שמשקיעה יותר מדי... לא נכנסתי השנה לשיעורי היסטוריה כמעט, לא הכנתי שיעורים מעולם.. וקיבלתי מאה.
אז התלבטתי מה לעשות ובסוף פניתי למורה שלי ואמרתי לו שאני חושבת שלא מגיע לי לקבל מאה אז הוא אמר לי שאגיש ערעור ואגיד כמה אני חושבת שמגיע לי..
אז רשמתי לו 90-93 (כי ייאמר לזכותי שהתלמידאות [ש"ב, הגעה, התנהגות בשיעורים וכו'] זה הציון היחיד שהרגיש לי רע..) והוא אמר שהערעור התקבל (אני מניחה שזה אומר שהוא באמת הוריד לי..).
ועכשיו זה מרגיש לי רע 


במקום לקבל מגן מאה, שכביכול אם הייתי משקיעה בשיעורים וכו' הייתי מגיעה לזה כי ב"ה את הידע יש לי.. אני מקבלת תשעים אם לא פחות כי זה תלוי גם במתכונות..
לפני הערעור היה לי סיכוי לגשת על 96-100 עכשיו יש לי סיכוי לגשת על 87-95..
וזה מתסכל 

.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
זה פורסם בנוג"ה..
ורציתי לשאול את המורים פה-
יכול להיות שאין סיבה הגיונית למה שעשיתי ושיש לכם שיקולים אחרים לתת מאה לתלמידה כזאת?
זאת אומרת, מה השיקולים שלכם ?
איזה שיקולים יכלו להיות לו?
מצטערת אם לא הובנתי..
אם הובנתי אשמח לתשובות 
ולא ערכתי את מה שנרשם בנוג"ה כי אין לי כוח לעבור על זה..
תתמודדו נכון?
)


