יש לי שאלה לבעלי זכות הבחירה בקלפי...אנונימי (פותח)

איך זה יכול ליהות שגדול הדור,,,וממש המון מקובלים וזקנים חשובים..

אומרים להצביעה ש"ס ,,,,ורק אלה עם הכיפות הסרוגות הם כביכול אומרים לנו זה לא נוגע...אנחנו נצביעה מה שבראש שלנו..

איך זה יכול ליהות שהרב עובדיה והרב כדורי זצ"ל ועוד צדיקים גדולים אומרים להצביעה לש"ס ורק הסרוגים מצביעים למפלגות אחרות?!

אין דתיים אין חילונים יש רק תקציביםפונפון
אני לא כיפה סרוגה, בעצפ כן סרוגה - כיפה נ נח. ולא מעניין אותי שום מפלגה - הכל שקר וכזב. אבל בא נגיד שלכיפות הסרוגות יש איזשהו דיאלוג חוץ מכסף. וש"ס זה ר"ת שקט סופרים... ומי אמר שצריך לשמוע לגדולים האלו והצדיקים האלו מה השתגענו למכור את היהדות שלנו בשביל הדעות שלהם? הם לא יכולים לעזור לנו, רק לתת לנו ממה שיש להם הן הלכות או תפילות או עצות אבל הם לא יכולים לקרב אותנו להשם יתברך, כך אמר רבי נחמן בפרוש שמשעה שירדה נשמתו לעולם רק הוא יכול לעזור והם לא יכולים לעזור, הם לא זכו בחייהם להתקרב לרבנו והמפלגה שלהם מפלגת את עם ישראל ואילו רבנו מאחד את עם ישראל והמפלגה שלהם אין לה שום חלק ברוחניות רק בתקציבים עבור המוסדות שלהם וכל מה שהם עכשיו מציעים להכניס חסיד ברסלב לשקר שלהם זה רק בשביל שברסלבים יצביעו עבורם ולא בגלל משהו אלוקי ורוחני שרבנו רוצה לתת לנו. הם שקר והרבנים לשהם שקר. והכיפות הסרוגות אמנם מנודים ומבונים בעניהם אך לכיפות הסרוגות יש יותר סיכוי להתקרב לרבנו כי יש להם פחות גאווה בעניין של דעת תורה וכו' ויש המון לדבר מזה, רק שהשם יפתח לך את העניים ולכולנו להתרחק ממנהיגים של שקר שמרחיקים את עם ישראל מנקודת היהדות.
אתה אומר על הרב עובדיה שהוא מנהיג שקר?!?!אנונימי (פותח)
למתן לוי -מ.מ.י.ר
שאלה: איך זה יכול להיות שכל הגדולים והצדיקים שבאגודת ישראל, כל כך הרבה אדמו"רים חשובים, הרב אלישיב, הרב קנייבסקי, ועוד הרבה רבנים אמרו לבחור אגודת ישראל, ויש אנשים שהולכים להצביע ש"ס?!

אנשים - תפנימו: עם ישראל אינו עשוי מקשה אחת, ויש הרבה שיטות וזרמים ומחלוקות ביהדות.

טוב...אנונימי (פותח)
מה "טוב"?פונפון

תבינו חבריה!

באמת הכל לטובה והכל טוב. אבל אנחנו רוצים אמת!!! א-מ-ת!!!! לא שקר!!!

יצר הרע הוא מלאך קדוש (חז"ל) הוא "טוב מאוד" (חז"ל) אבל הוא שקר!! אנחנו רוצים אמת!!

ואפיה האמת?

"האמת תיהיה נעדרת" נאמר בתלמוד על הדור האחרון. זאת אומרת שהכל לא אמת!!!

אמת היא רק אחת! (רבנו הקדוש) זאת אומרת שכולם שקר!

אז מה עושים?

כשאמרו חז"ל "האמת תיהיה נעדרת" המשיכו לומר לנו "ואנחנו אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמים". כלומר יש כאן לפחות 2 מסרים חשובים. מסר 1. שאאנחנו נמצאים במצב הכי טוב כי זורקים אותנו ישר אל הקדוש ברוך הוא! מסר 2. יש כאן עצה אמיתית איך להנצל מהשקר (מאחר והאמת נעדרת) והעצה היא להשליך עצמנו על השם ית' שיראה לנו את האמת.

חבל שיש אנשים שלוקחים את הרבנים כעלה תאנה... הלא כבר ראינו מחז"ל שהאמת נעדרת ולכן אל לאף אחד לתפוס איזו דמות מפורסמת ולתלות בו את כל תיקונו וכל תכליתו... השם ירחם... אסור לנו להשען עליהם, רק על אבינו שבשמים.

"מנהיג" שלא זורק אותנו אל הקדוש ברוך הוא, ומטעה אותנו לחשוב שהוא יעזור לנו... הוא שקרן...

רבנו הקדוש ותלמידיו האמיתיים משליכים אונתנו לשדה אל השם, לזעקה עמוקה ופנימית "הצילו אבליה"! לא לוקחים שום כבוד ופרסום לעצמם (למד מכאן שרבני ברסלב שעושים זאת - דהיינו שמנפחים עצמם בכסף וכבוד, הם גם שקר) 

כל הרבנים והאדמורים הנ"ל, כבר הכיחו את עצמם שאין להם שום סיכוי להיות מאוחדים... גם בברסלב יש רבנים שלא יכולים להסתכל אחד על השני... אז איך יהיה אחדות? איך ניהיה כולנו אגודה אחת?

רק אם נתעלם מהם.... לא ניתן להם שום סמכות... (הם יכולים להיות חברים אם הם רוצים) רק אז נתאחד כולנו בזעקה אמיתית אלא השם יתברך!

"רבנו כבר השאיר לנו הכל, ליקוטי הלכות, ליקוטי עצות, ליקוטי תפילות, הוא כבר השאיר לנו הכל, לכל אחד ואחד, הישועות והתיקונים" (סבא ישראל)

נ נח נחמ נחמן מאומן

דוגמא מעניינת...פונפוןאחרונה

בצפת הכירזו בשם כל הגדולים להצביע עבור מועמד חובש כיפה

ומחר (יום שלישי) נערכות בחירות סיבוב שני. וכאשר נראה על פניו שהמועמד שלא חובש כיפה יעלה, הנה יוצאת כרזה בשם "ברכה מהצדיק" עם מכתב מפורש של מנהיג חסידות ברסלב בצפת (סבא אמר עליו שהוא שקרן) שאומר לתמוך במועמד שלא חובש כיפה ומרעיף עליו שבחים... בסיבוב הראשון הוא והגדולים האחרים ממש קיללו במי שיצביע עבורו ועכשיו שהסכיויים שיצליח ברורים הנה הוא מברך את מי שיצביע עבורו.

פני הדור כפני הכלב

איפפפ גדולים... 

הילולת רבנו הקדושאשר ברא
מחפשת מקומות שעושים הילולה לרבנו עם עזרת נשים..
באיזה איזור בארץ?ברגוע
ירושליםאשר ברא
תבדקי על "חוט של חסד"שלג דאשתקד
בעבר היו עושים שמחה גדולה כיאה לחסידי ברסלב. הייתי שם לפני כ20 שנה וזה לא היה בישיבה בשמואל הנביא אלא במקום אחר (והרב ברלנד היה חוגג עם חסידיו במתחם של ישיבת עץ חיים, במרכז העיר). בקיצור כנראה בשל ריבוי המשתתפים הם שוכרים מקומות גדולים שיתאימו לאוכלוסייה
לא רוצה שום קשר לברלנדאשר ברא
התכוונתי לומרשלג דאשתקדאחרונה
שזה בערך מה שעשו הברסלבים. אני מתאר לעצמי שמי שאז הלך לרב ברלנד, היום נמצא אצל הרב הרוש וכדו.
געגועצאצא

וואי אני לא מאמין שאני לא באומן...

יש בי רצון מטורף להיות שם עכשיו

ישר כוח על הזכות להיות בארץ ישראלפשוט אני..
שתזכה שרבנו יזמין אותך אליו בקרוב ממש!אשר בראאחרונה
אומן ראש השנההרשפון הנודד

מי כבר סגר כרטיס ומי עוד עובד על זה?

סבסוד נסיעה לאומן בפעם הראשונהMza
שלום לכולם, בעבר היו כאלה שמסבסדים נסיעה לאומן למי שנוסע בפעם הראשונה)אני נסעתי לפני הרבה שנים עם סבסוד מלא) עכשיו בעלי גם רוצה לנסוע (בפעם הראשונה) ואני מחפשת מי שיסבסד לו.. מכירים מישהו כזה?
מחפשת שיעורים בליקוטי מוהר"ןרק להידבק בצדיק

היי
אני מחפשת סדרת שיעורים בליקוטי מוהרן שמסודרת לפי הסדר של התורות שאפשר לשמוע אותם וללמוד איתם את הס"ק
אם מישהו מכיר רב שיש לו שיעורים אני אשמח לשמוע..
תודה!

ממליץ לקנות דיסק אונקי שיעורים של הרב טייכנרמבקש אמונה

אני קניתי לא מזמן, עולה 180 שקל, ולדעתי, שווה כל שקל!  על כל ליקוטי מוהר"ן מסודר, וגם על חגים.

מסביר הכל ממש יפה וברור ומוריד את הכל למעשה

אני גם חיפשתי שיעורים על הספר מהאינטרנט ולא מצאתי, עד שגיליתי את זה באתר "ברסלב נייעס" 

 

יש שם שיעורים שלו לשמיעה ישירה אבל לא הכל. את יכולה לשמוע ולשפוט אם זה מתאים לך 

להלן קישור שיש בו גם שיעור וגם פרטים על הדיסק אונקי

תורה ה' תניינא 'תִּקְעוּ אֱמוּנָה': שיעור מפי הגר"ש טייכנר #01 |♪ » ברסלב נייעס

 

תודה!רק להידבק בצדיק

השיערים הולכים גם לפי הסדר של התורות?

 

כן. הכל מסודר שם בתיקיותמבקש אמונהאחרונה
אשמח אם אפשר לקשר אותישאלה.אחת

למשאית/ וואן , של נחמנים, עם רמקולים והכל. בשביל חבר.

תודות מראש.

תבוא בזמן רגיל כל ערב למרכזית קשה לפספסכְּקֶדֶםאחרונה
אשמח לשמוע מכם על הסיפור הנלצע

לפני שאשלח אגיד מה שאלתי  ובקשתי.


1 - אשמח לפירוש לסיפור. מה הנמשל?

2- שאלה שתופיע בסוף הסיפור .


וֹד שָׁמַעְתִּי מֵהָאִישׁ הַנַּ"ל שֶׁשָּׁמַע בְּשֵׁם רַבֵּנוּ הַקָּדוֹשׁ שֶׁסִּפֵּר מָשָׁל לְעִנְיַן מַה שֶּׁצְּרִיכִין לְדַבֵּר עִם אֲנָשִׁים בְּיִרְאַת שָׁמַיִם וְזֶהוּ. פַּעַם אַחַת הָיָה גְּבִיר גָּדוֹל שֶׁהָיוּ לוֹ כַּמָּה אֲלָפִים וּרְבָבוֹת. עָשָׂה הֶעָשִׁיר הַנַּ"ל פְּקֻדָּה וְאָמַר כָּל מִי שֶׁצָּרִיךְ לִלְווֹת מָעוֹת יָבוֹא אֶצְלוֹ וְהוּא יַלְוֵהוּ מִסְּתָמָא הָיוּ עַל זֶה בַּעֲלָנִים [קוֹפְצִים] הַרְבֵּה וּבָאוּ אֶצְלוֹ אֲנָשִׁים הַרְבֵּה וְלָווּ אֶצְלוֹ מָעוֹת. וְהַגְּבִיר הַנַּ"ל הָיָה אֶצְלוֹ פִּנְקָס עַל כָּל הַנַּ"ל. פַּעַם אַחַת לָקַח הַפִּנְקָס בְּיָדוֹ וְהִתְחִיל לְעַיֵּן בּוֹ וְרָאָה שֶׁהוֹצִיא הַרְבֵּה מָעוֹת מְאד עַל עֵסֶק הַהַלְוָאוֹת וְאֵין אִישׁ שָׁם עַל לֵב שֶׁיָּבוֹא לְהַחֲזִיר וְלִפְרעַ לוֹ מַה שֶּׁלָּוָה מִמֶּנּוּ. מִסְּתָמָא חָרָה לוֹ עַל זֶה, וְהָיָה לוֹ עַגְמַת נֶפֶשׁ. בְּתוֹךְ הַלּוֹוִים הַנַּ"ל הָיָה אִישׁ אֶחָד שֶׁלָּוָה גַּם כֵּן אֵצֶל הַגְּבִיר וְאִבֵּד וְהִפְסִיד הַמָּעוֹת בְּאֵיזֶה מַשָּׂא וּמַתָּן עַד שֶׁלּא הָיָה לוֹ מִמָּה לִפְרעַ חוֹבוֹ וְהָיוּ לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה. הַיְנוּ שֶׁהָאִישׁ הַנַּ"ל הָיָה לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה שֶׁאֵין לוֹ לִפְרעַ חוֹבוֹ. וְהִתְיַשֵּׁב הָאִישׁ הַנַּ"ל בְּדַעְתּוֹ, שֶׁעַל כָּל פָּנִים צָרִיךְ לְהִתְרָאוֹת פָּנִים עִם הַגְּבִיר וּלְסַפֵּר לוֹ כָּל לִבּוֹ, בַּאֲשֶׁר שֶׁהוּא אָנוּס בְּדָבָר וְכוּ'. וּבָא אֵצֶל הַגְּבִיר וְהִתְחִיל לְסַפֵּר לְפָנָיו לִבּוֹ בַּאֲשֶׁר שֶׁאֵיךְ שֶׁקִּבֵּל אֶצְלוֹ מָעוֹת בְּהַלְוָאָה וְהִגִּיעַ זְמַן פֵּרָעוֹן וְאֵין לוֹ מִמָּה לְשַׁלֵּם כִּי הִפְסִיד הַמָּעוֹת וְאֵינוֹ יוֹדֵעַ כְּלָל לָשִׁית עֵצוֹת בְּנַפְשׁוֹ מַה לַּעֲשׂוֹת בָּזֶה. וְעָנָה הַגְּבִיר וְאָמַר לוֹ מָה אִכְפַּת לִי הַמָּעוֹת הַמַּגִּיעַ אֶצְלְךָ כִּי מַה נֶּחְשָׁב אֶצְלִי סַךְ קָטָן כָּזֶה שֶׁאַתָּה חַיָּב לִי כְּשֶׁתְּסַלֵּק אוֹ לְהֶפֶךְ נֶגֶד סַךְ הַכּוֹלֵל מֵהַהַלְוָאוֹת אֲשֶׁר עוֹלֶה לַאֲלָפִים וְלִרְבָבוֹת. עַל כֵּן רְצוֹנִי שֶׁתֵּלֵךְ אֵצֶל כָּל הַלּוֹוִים שֶׁלִּי וְתִתְבַּע אוֹתָם וְתַזְכִּיר אוֹתָם שֶׁהֵם חַיָּבִים לִי כָּל כָּךְ מָעוֹת וְלָמָה אֵין מְסַלְּקִין לִי. וַאֲפִילּוּ אִם לא יִפְרְעוּ וִיסַלְּקוּ אֶת הַכּל רַק כָּל אֶחָד יִתֵּן וִיסַלֵּק מְעַט מֵחוֹבוֹ גַּם כֵּן יַעֲלֶה אֲלָפִים פְּעָמִים כְּמוֹ סַךְ כָּל הַחוֹב וְהַלְוָאָה שֶׁלְּךָ. וְהַנִּמְשָׁל מוּבָן מִמֵּילָא וְהָבֵן


אשמח להבין , מה בכך ש1,000,000 שח למשל הם הרבה יותר מהחוב שלי שהוא על סך 300 שח? סוף סוף את החוב שלי לא שילמתי.. וכמובן מה זה אומר ברוחניות?

שכוייח...

אומןאשר ברא

אף פעם לא הייתי אצל רבנו.

ולפני התשובה הייתי בחוץ לארץ..

קשה לי לחשוב על לצאת מהארץ (בכללי) עכשיו אחרי כבר כמה שנים טובים שנהיה לי חיבור חד משמעי עם ארץ ישראל.


ובכל זאת אומרים לי שאצל רבנו זה משהו אחר.

האם זה ממש משהו אחר יותר מלהיות אצל הרשב"י?

כי לרשב"י לקח 17 שנים להזמין אותי בפעם הראשונה ועוד שנתיים בפעם השנייה.


רעיונות? מחשבות? הגיגים?

תודה!

אולי יעניין אותך