אשמח לרעיונות מהמנוסים אנונימי (פותח)

שלום לכם מורים יקרים חצי חיוך

יש לי שאלה שחלק מכם יחשבו אולי שהיא קצת מצחיקה, ובכל זאת אני שואלת:

אני סטודנטית להוראה בסוף התואר, בשלבי סיום של עבודה מעשית.

יצא לי לעבוד  בכל מיני עבודות מזדמנות בתחום החינוך במהלך התואר-  בעיקר עם תיכוניסטים.

משהו שאני שמה לב שחוזר אצלי הרבה הוא הקושי במשמעת/ ניהול של קבוצה או כיתה.

ברור לי שמדובר לפחות באופן חלקי על כישרון שמגיע עם ניסיון אישי, אבל בכל זאת אשמח לטיפים ורעיונות שיש לכם מהניסיון שלכם- איך גורמים לתלמידים להעריך ולכבד אותך, איך מוודאים שהם נשארים מרוכזים ומקשיבים לך, מה לעשות אם הם מפטפטים או מתחצפים, איך מעירים בצורה שהם יעריכו ובאמת ישימו עליך, מתי ואיך להיות קשוחים, וכו'...

כל הארה או מחשבה בעניין יעזור לי מאוד.

תודה לכם!

קפיץ...אנונימי (פותח)
תראי, זה בא עם הנסיון. בהתחלה זה תמיד קשה.לשם שבו ואחלמה

באופן כללי למחנך זה יותר קל מלמורה מיקצועי. 

למורה מחליפה זה קשה במיוחד. 

זה בעיקר כמה את מרגישה בעלת הבית בכיתה ולא אורחת. 

זו שאלת השאלות ...;)Look Smile

כמו שאמרו זה יביא עם הנסיון אבל עדיין צריך להיות תקפה לא לעבור על זה בסדר היום !

זו תקופה שם מנסים להכיר אותך את התגובת שלך לעניים כאלה ,תנסי לתפל בנושא זה בכמה דרכים וכך תראה מה הדרך הטובה ביותר .

 

מקווה שעזרתי צוחק

דרך הגב,אני תלמיד אז אני קצת יודע קורץ

זה באמת הנקודה הכי קשה בשבילי@!שרבובאחרונה

זאת השנה השניה שלי.

ראיתי שזה ממש תלוי קבוצה!

לדוגמא: יש לי 3 קבוצות באותו יום והקבוצה האחרונה פשוט....

והשאר ממש בסדר!!

(אני בהוראה מתקנת לקבוצות)

שיעור שלם רק דיברתי אותם על משמעת והחתמתי אותם על כללי כיתה, נראה מה יהיה מחר.

 

בגלל שאני בה.מתקנת אני אומרת לתלמידים שמי שנמצא אצלי זה פרס, כדי לעזור לו

מי שלא רוצה לשתף פעולה יחזור לכיתה

בדר"כ זה עובד

כי גם לפני כן אני מדברת איתם במה הם טובים, במה פחות ובמה רוצים להתקדם. מין  תאום ציפיות.

 

ואני אנסה לענות קצת מסודר מהניסיון הדל שלי

- איך גורמים לתלמידים להעריך ולכבד אותך- אני מכבדת את עצמי.מנסה להכנס בצורה רישמית. למרות שאני מורה ממש לא רישמית, ובקבוצות קטנות וכן צוחקת עם התלמידים ועושה סחבק. אני עוצרת את הסחבק שיש ממש השתוללות ועומדת בצורה רישמית עד כמה שאני מסוגלת

 

 איך מוודאים שהם נשארים מרוכזים ומקשיבים לך- הכי טוב זה ליצור קשר עין עם התלמיד,ף ליגוע בו, רק לומר את השם שלו. ולפעמים אני גם מוותרת. אא"כ ההסבר ממש חשוב ואז אני קצת מחכה לראות שכולם איתי. בכיתה א' אני מחלקת מדבקה או מסמנת על הלוח איזה בנות או איזה קבוצה מקשיבה

 

, מה לעשות אם הם מפטפטים או מתחצפים- שואלת- אתם רוצים לחזור לכיתה? שאני אצעק? שאני אעמיד בפינה? שאכתוב בלוח אזהרה?

 

 איך מעירים בצורה שהם יעריכו ובאמת ישימו עליך- לא לצעוק אבל כן לדבר בצורה קשוחה. וגם להעניש אפילו בקטנה כדי שזה לא יהיה רק איומים. שיהיו גם מעשים בפועל

 

, מתי ואיך להיות קשוחים- כשאת דורשת מטלות או הקשבה או כשאת מענישה.. (או אפילו רוצה להעניש..)

התקן תדלוקאנונימי (פותח)
האם אכן צריך את זה לצורך הכרה בהוצאות רכב?
ואם כן, איזה התקן מומלץ? אשמי להמלצות מניסיון בלבד. שיטוט ברשת עד עכשיו לא הניב לי מידע משמעותי, בעיקר פרסומות.
לא צריךמשהאחרונה
זה נוח כי יש לך חשבוניות מרוכזות ואתה לא מאבד אותן.
שיווק דיגיטלי: כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקיםlicard

יש כאן עצמאים ובעלי עסקים שמעוניינים בקידום ושיווק העסק שלהם? שרוצים למתג את העסק שלהם בצורה יוקרתית שתמשוך את העין ותזמן לקוחות?

אז אני רוצה לתת לכם המלצה קטנה ממני, בשנים האחרונות עולם השיווק עבר מהפכה משמעותית! השיווק החזק ביותר כיום הוא ברשת. אחד הכלים החזקים והמשפיעים כיום במיתוג, שיווק וקידום עסקים הוא לא אחר מאשר - כרטיס ביקור דיגיטלי.

לפרטים נוספים כנסו לקישור הבא:
https://www.licard.co.il/

אולי יעניין אותך