התייעצות איך לשפר את פני הכיתהאנונימי (פותח)

שלום, אני מורה מחליפה מחנכת ד' בחופשת לידה, נכנסתי לכיתה שחיצונית היא מאוד עלובה והדבר מפריע לי מאוד, אני אוהבת כיתות מקושטות ומאירות, נראה לכן שמותר לי בתור מחליפה להוסיף קצת אור בעיניים? ואם יש למשהי רעיון מה אפשר להוסיף אני ממש אשמח.

לדוג' חיפשתי עכשיו דברים לחודש שבט ולא ממש מצאתי.

תודה רבה.

לגבי חודש שבט-הלליש

את יכולה לעשות קישוט לקיר שלם עם כל הכיתה-

 

לעשות עץ על נחל, עם פירות וכו'-

 

ולחלק את זה בין הילדים בכיתה, מי עושה איזה חלק, מכל מיני חומרים..

 

זה יכול לצאת מעניין מגבש ומאוורר

אני חושבת שרצוי שרבוב
תשמרי על הקו הכללי של המורה או על הרעיונות שלה בקישוט ותפריחי את זה ותעשי את זה יצירתי..
כמובן שעדיף עם הילדים!
אשריך!
עקבות של רגליםzmil

בכל עקב שם של תלמיד

ומתחת הפס' "דע מאין באת..."

תכנים מתוך הנלמד-+mp8

למשל- קיר בתורה- עיצוב של מדבר (חומש במדבר, לא?) ובתוכו כל מיני תוצרים שהילדים כותבים ומכינים על מה שלמדו (למשל- משירים, ציורים, מעין סיקור עיתונאי של האירועים)

 

קיר נביא- מפת ארץ ישראל תנ"כית- כשממנה יוצאים חוטים וכל אחד מהם מפנה לאירוע מסויים שהתרחש שם .

 

קירות בנושאי שפה/ חשבון וכד'.

 

כל מיני קירות חברתיים- כפות ידיים שכל אחד כותב עליהם משהו ומתחברים ביחד.

אפשר עפרונות בכל מיני צבעים- וקטע כתוב על צבעים והפכים שמשלימים חלק מתמונה.

אפשר את אותו רעיון בכלי נגינה/ תווים, כל ילד בוחר משהו וכותב על עצמו.

 

בהצלחה!

הייתי נמנעת מלעשות שינוי קיצוני מידיאדמונית החורש

למרות שגם אני אוהבת כיתה אסתטית אבל אם המחנכת הקבועה לא עשתה קירות נושא לכל השנה הייתי מחפשת דרכים יצירתיות לקשט אותן בצורה אחרת.

מה שאני עשיתי הרבה כשחינכתי ד' זה קירות המבוססים על עבודות של התלמידות.  

בנביא ביקשתי שכל אחת תבחר פסוק שהיה משמעותי במיוחד עבורה מתוך שירת דבורה ותכתוב ותקשט על שמינית בריסטול.  מזה הכנתי קיר קולאז' עם כותרת יפה ומסגרת מסביב.

בהלכה נתתי למספר פנות להכין 'קיר פעיל' עם כרטיסי מושגים וכרטיסי הסברים למושגים (מנויילן עם סקוטשים) כמו משחק התאמה ושוב הוספתי כותרת ומסגרת. 

באנגלית היתה תורנות לבחור חמש מילים מהאוצר מילים החדש ולאייר אותן וכך נהיה קיר אנגלית דינאמי שהתחלף מידי שבוע באחריות הבנות.

אה, ובשבט עשיתי משהו מקסים עם הבנות:

כל בת קיבלה שמינית לבנה ובעזרת שבלונות שהכנתי גזרה צורה של עץ (היו שלוש צורות לבחירה)  על העץ היא כתבה את שמה וצבעה היטב בצבעי פנדה.

גזרתי פסי 'דשא' מטפט ירוק ועשינו כמו 'בורדר' מסביב לכיתה של דשא עם עצים כאילו יוצאים מתוך הדשא.  הוספנו פרחים קטנים מקרפים ויצא ממש יפה.  

בכל הרעיונות האלה עיקר העבודה היתה של התלמידות ואני רק 'חיברתי' בין החלקים.  זה גם יפה, גם יוצר שייכות ואחריות ונראה לי גם פחות מאיים על המקום של המורה הקבועה כי זה נבנה בתהליך תוך כדי למידה.

אנחנו עשינו בכיתה שליחפרנית בנשמה
אנחנו עשינו בכיתה שלנוחפרנית בנשמה

מסביב ללוח- פרחים, עשינו מערכת שעות גדולה, עשינו בחלונות ובדלת- קרפים... דברים כאלה בערך...

בהצלחה....קורץ

רעיון פרקטיאומנותי

הרעיונות שהציעו לפני יפים וממצים, אני מציעה להכין הכל עם סקוצ'ים ואז להוריד כשהמחנכת הקבועה חוזרת.

וילונות צבעונייםאוריןאחרונה
התקן תדלוקאנונימי (פותח)
האם אכן צריך את זה לצורך הכרה בהוצאות רכב?
ואם כן, איזה התקן מומלץ? אשמי להמלצות מניסיון בלבד. שיטוט ברשת עד עכשיו לא הניב לי מידע משמעותי, בעיקר פרסומות.
לא צריךמשהאחרונה
זה נוח כי יש לך חשבוניות מרוכזות ואתה לא מאבד אותן.
שיווק דיגיטלי: כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקיםlicard

יש כאן עצמאים ובעלי עסקים שמעוניינים בקידום ושיווק העסק שלהם? שרוצים למתג את העסק שלהם בצורה יוקרתית שתמשוך את העין ותזמן לקוחות?

אז אני רוצה לתת לכם המלצה קטנה ממני, בשנים האחרונות עולם השיווק עבר מהפכה משמעותית! השיווק החזק ביותר כיום הוא ברשת. אחד הכלים החזקים והמשפיעים כיום במיתוג, שיווק וקידום עסקים הוא לא אחר מאשר - כרטיס ביקור דיגיטלי.

לפרטים נוספים כנסו לקישור הבא:
https://www.licard.co.il/

אולי יעניין אותך