צריכה עצותאנונימי (פותח)

איך פותרים בעיות אלימות בכיתה... ילדים שבאים מרקע סוציואקונומי נמוך... ומה שהם חווים בבית הוא לא פשוט, באים ומוציאים את הכל על חבריהם בכיתה... המצב ממש לא פשוט!!

הם בדרך כלל זקוקים להמון אהבהיטבתה
והעצמה..
אני עובדת עם חבר'ה כאלו, אמנם צעירים אבל עדיין בולט הרקע ממנו הגיעו.
אז תתני להם הרגשה שאת אוהבת אותם ותנסי להעצים כמה שאפדר- במילים ומחמאות, צ'ופרים, פתקים טובים וכדו'.
חברה גם המליצה לי על לוח התנהגות... אני לא ניסיתי אבל זה נשמע לי מאוד יעיל לגילאי בי"ס..
בהצלחה!
ואל תשכחי.. מאוד חשוב שהם יעשו את ההבדל בין הבית לכיתה כי לעיתים בבית מרשים מה שבבית הספר אוסרים.
לוח התנהגותאנונימי (פותח)

גם אני חשבתי על לוח התנהגות אבל ידעתי בדיוק איך זה עובד. ידוע לך איך בדיוק לעשות את זה?

איזה גיל? איזה סוג אלימות?נפשי תערוג


מסכימה עם השאלהאילת השחר

דרך פתרון הבעיות עשויה להיות שונה מגיל לגיל מסוג אלימות אחד לשני.

זה יכול להועיל ל"מייעצים".

 

לכל דבר יש שתי דרכי טיפול - טיפול נקודתי, וטיפול מונע. 

אם אני לא טועה ישנו חוזר מנכ"ל כיצד יש לטפל בבעיות משמעת ואלימות בבתי הספר כאשר הן מתרחשות.

חיפוש פשוט בגוגל מניב תוצאות רבות - זו אחת מהן:

 

http://www.kaye7.org.il/be‎havior.htm

 

בכל מקרה, עיצוב התנהגות הוא הטיפול המונע, וזה צרי להיות לא בשעה שעונשים את הילד על התנהגות אלימה.. 

יש חשיבות לכך שאת תחילת עיצוב ההתנהגות צריך לעשות בשיחה אישית, ולא כאשר התלמיד נמצא בסערת הרגש שלו ומן הסתם לא ישתף פעולה. לפני השיחה הייתי ממליצה להתייעץ עם היועצת הבית ספרית או כל גורם שמכיר את התלמיד ואת הרקע ממנו הוא בא, וכיצד טיפלו בבעיות עד כה.
לאחר מכן ניתן ביחד לשבת ולנתח את המקרים שהיה מעורב בהם, להציג חלופות לדרך ההתנהגות בה בחר התלמיד. בדר"כ הם יודעים כאשר הם מתנהגים בצורה לא נאותה, ולפעמים הם לא מכירים דרך אחרת, או שצריכים דווקא חיזוק חיובי . 

לאחר שמוודאים כי התלמיד יודע שיש חלופות לדרך בה הוא בחר עד כה, ויודע כיצד תטופל כל חריגה שלו מהמקובל, ניתן להכניס לתמונה את החיזוק החיובי.

המטרה של הלוח - שהתלמיד יצבור כמה שיותר נקודות חיזוק (יכול להיות מדבקות, שהמורה נותן לו והוא יכול להדביק במקום המיועד), ניתן גם לעשות תחנות ביניים (שלא יתייאש באמצע הדרך) ולצ'פר על כל הגעה לנקודת ביניים כזאת (למשל: צבר 10 מדבקות מקבל צ'ופר קטן, אבל המטרה לצבור סכום גדול יותר).

את הלוח ניתן לחלק לימים,שבועות, חודשים וסיבת נתינת החיזוק יקבע ע"י המורה והתלמיד - אם בכל שיעור/יום שעובר בלי שהתעוררה בעיית אלימות מקבל "חיזוק" או אם בכל פעם שנקלע למצב כזה והתגבר עליו , הוא מקבל "חיזוק" (ואולי במצבים כאלו יקבל חיזוק כפול, הייתי אומרת אולי אפילו לשבח אותו על כך בפני המנהל של בית הספר, שיבין שניתן להגיע למנהל גם כדי לחזק ולא רק כדי לפתור בעיות חמורות שהמורה לא יכול להן לבדו - בטוחה שגם המנהל ישמח).

 

זה לענ"ד. 

מקווה שהועלתי במשהו. 

הקישור לא עבדzmil
אני מדריכה שעה בכל כיתהzmil

אז לא כל כך מתאם לי לעשות טבלת התנהגות עקבית אך למחנכת הייתי ממליצה מאוד וגם להורים לילדים מגיל 4 עד 13

הפותחתאנונימי (פותח)

הגיל זה יסודי (ד') יש אלימות מילולית שמכנים ילדים אחרים בכל מיני שמות וגם קללות ומילים שהם ממש לא מתאימים לבי"ס.

ויש גם מכות בעיטות וכו'...

אם את רוצה לפנות באישיאילת השחראחרונה

אני אשתדל לעזור..

אולי גם לקבל מושג על הדברים איתם את מתמודדת.

 

גם אם לא, בהצלחה לך.

התקן תדלוקאנונימי (פותח)
האם אכן צריך את זה לצורך הכרה בהוצאות רכב?
ואם כן, איזה התקן מומלץ? אשמי להמלצות מניסיון בלבד. שיטוט ברשת עד עכשיו לא הניב לי מידע משמעותי, בעיקר פרסומות.
לא צריךמשהאחרונה
זה נוח כי יש לך חשבוניות מרוכזות ואתה לא מאבד אותן.
שיווק דיגיטלי: כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקיםlicard

יש כאן עצמאים ובעלי עסקים שמעוניינים בקידום ושיווק העסק שלהם? שרוצים למתג את העסק שלהם בצורה יוקרתית שתמשוך את העין ותזמן לקוחות?

אז אני רוצה לתת לכם המלצה קטנה ממני, בשנים האחרונות עולם השיווק עבר מהפכה משמעותית! השיווק החזק ביותר כיום הוא ברשת. אחד הכלים החזקים והמשפיעים כיום במיתוג, שיווק וקידום עסקים הוא לא אחר מאשר - כרטיס ביקור דיגיטלי.

לפרטים נוספים כנסו לקישור הבא:
https://www.licard.co.il/

אולי יעניין אותך