שלום שאלה לי אליכםאנונימי (פותח)
אני מטפלת בביתי בכמה ילדים באיזור גיל שנתיים עד סוף שנת הלימודים ואני בהריון עכשיו חודש רביעי
כמה הורים רמזו לי שהם מעוניינים להתחיל בגמילת ילדיהם מטיטולים בפסח ואני ממש לא מעוניינת בזה גם ככה קשה לי עם ההריון ורציתי להפסיק לגמרי לשמור על ילדים אבל אני מחוייבת להם עד סוף השנה.


האם זה ממש לא יפה מצידי אם אבקש שידחו את הגמילה לחופש הגדול? הם יודעים על ההריון..

מה אתם הייתם עושים אם המטפלת הייתה מבקשת/דורשת דבר כזה ממכם?
צר לי, התחייבת- אז זה כולל את כל הטיפול בילדים.אמא שלה

גמילה עלולה לקחת כמה חודשים, וההורים רוצים, ובצדק, להביא את הילד גמול לגן. 

לדעתי זה גם יהיה לך יותר נח- בסה"כ לד שהולך לבד לשירותים ורק צריך לנגב לו (לבנים גם לא צריך לנגב בקטנים) עשוי להקל עליך משמעותית.

לדעתי תבקשי מהורים שמי שרוצה, שיעשה את זה במהלך פסח ויביא לך את הילד גמול במידת האפשר (כמובן שאין בזה ביטוח).

אחרי שבועיים וחצי בבית, הגמילה כבר תהיה יציבה (בע"מ) ולך יהיה יותר פשוט.

 

אני כהורה לא הייתי מסכימה. אם אני רואה שהילד מוכן- אין סיבה לעכב. לא מרוע לב, אבל דחיה עלולה גם לגרור את הגמילה על פני תקופה ארוכה יותר, היחס אליו בגן יהיה פחות חיובי וכו'.

בהצלחה..

לדעתי כן770מ

אם ניתן להתחשב אז למה לא? ובכלל פסח זה לא הזמן לגמילה כאשר על הראש יש

 

אלף ואחד דברים ובנוסף 'ככה מן הצד' עוד צריך לגמול את הילד זה לא פייר לילד!

 

הילד בכלל לא יהיה מוכן נפשית ופיזית כמו שצריך!!

 

אם את בהריון נוסף לכך, בהחלט יש יתרון שתוכלי לדבר ישיר, ובעדינות על הנושא.

 

אולי בהחלט יקשיבו לך וידחו את הענין!!

 

מאחלת לך הריון בריא ומשעמם! והצלחה בענין הנידון!!

 

 

זה לא את מתחילה זה מתחיל אצלהם בבית ותודיעי שמיimosh30

שבבית שבועיים אחה"צ מגלה שליטה יכול להגיע לגן עם לבנים..

 

 

היועצת גמילה שלקחתי לבן שלי אמרה לי בין השאר שאצל44444

רב הילדים השיטה הזו לא הולכת. זה מבלבל אותם מאד ללכת חצי יום עם וחצי יום בלי.

בכל מקרה, אחה"צ הם הרבה פעמים בקושי 3 שעות (4:00-7:00) בגלל שנת צהרים.

מה פתאם? בוודאי צריך לגמול מתישהוא.ספגטי מוקרם

זה ילדים שעולים לגן?

ממש לא בקשה רלוונטית.

זה בהחלט לא לעניין מצדךפרח-בר
התחייבת לטפל בילדים וחלק מהטיפול הוא גמילה בגן והיית צריכה לקחת את זה בחשבון...בהצלחה
הבקשה שלך לא נשמעת הכי לגיטימית...בטוב

כיוון שאין פה התייחסות לצורכי הילדים. אלא רק לקושי שלך...

הם בגיל שנתיים ומן הסתם מוכנים לגמילה פחות או יותר. מה גם שמי שעולה לגן, זה לא נכון לגמול אותו בלחץ בחופש הגדול לפני הגן...

מה שכן, את יכולה לבקש שהם מתחילים את זה בבית, נניח 3 ימים (יכול להיות גם חמישי שישי שבת) לא להביא אותו בכלל, ולתת לו הזדמנות בבית, ואז להביא אותו עם תחתונים ובגדי החלפה וכ', רק אם שיתף פעולה בבית. זה לא צריך ליפול עליייך התהליך עצמו, אלא רק לשתף פעולה עם מה שההורים עושים בבית...

בהצלחה

שמעתי שיש מטפלת שאומרת שאם הילדבאה לעזור

מצליח לעשות יומים שלושה רצוף בלי הרבה פיספוסים (רק פעם פעמים )ביום אז היא מרשה לשלוח אותו לגן בלי חיתול כי הוא כבר בדרך להגמל. אבל אם הוא מפספס בקצב אז לא.

אני חושבת שאת ההתחלה ההורים צריכים לעשות ולא להפיל על הגננת את הקושי הראשוני.

בתור בעלת משפחתון שהייתי בכמה וכמה הריונות יחד עם ילדי המשפחתון, אין ספק שזה קשה יותר, אבל זו העבודה שבחרת ואת לא יכולה לחפף בה. אלו ילדים בגיל גמילה וזה חלק מהעניין. אם לי בתור הורה היו עושים את זה הייתי רואה את זה בעין מאוד לא טובה מקצועית.

אין מה לעשות, בדברים האלה לא כדאי להיכנס עם ההורים כי זה שלב מאוד קשה גם להם אז חבל לך.

 

בכל מקרה, שיהיה לך בהצלחה קחי הרבה אוויר, זה שלב קשה במשפחתון. רק תיידעי את ההורים שיכול להיות קצת חוסר סדר ביום של המשפחתון עקב נסיונות גמילה של הילדים- כי 5-6 ילדים נגמלים בבת אחת זה מאווווד משבש את מהלך היום.

הרבה חיבוקים ובהצלחה!!!נשיקה

עם כל הקושי גמילה בגיל הזה היא חלק מהטיפול והחינוך44444

בגיל הזה.

אולי תנסי לתקופה הזו להביא עזרה?

^^רעיון טוב!!^^770מ
כשהגדול שלי נגמל.!!..

כשהגדול שלי נגמל במעון, הם ביקשו שיתאמן כמה ימים בבית, ואם זה מצליח לעבור ללבנים גם במעון.

עשינו כך וזה ממש לא בלבל אותו. דווקא שאלתי על זה את המנהלת של המעון שהיא ממש מנוסה וחכמה, והיא אמרה שהילדים יודעים לעשות את ההפרדה. אני לא יודעת מי היועצת גמילה שהזכירו קודם (שאמרה שזה מבלבל את הילד), אבל יש הרבה גישות לעניין הגמילה, ואולי היא טועה... באופן כללי ילדים, אפילו קטנים, יודעים לעשות את ההפרדה בין מסגרות. זה בלי חשיבה מודעת. למשל: ילד שבבית הוא שובב ובגן הוא שקט ומשתף פעולה (כמו הקטנה שלי ).

נראה לי ממש בסיסי לבקש שהגמילה תתחיל כמה ימים בבית, בלי קשר לכך שאת בהריון. ההורים עצמם לא ירצו שהגננת תתעסק עם כמה ילדים שמפספסים ביחד...

הרבה הצלחה ובקלות.

וסתם טיפ: כשהייתי מורה בהריון, ראיתי שכשאני יושבת הרבה יותר קל לי. תנסי לבדוק מתי את יכולה לשבת, ולהניח כסאות בכל מיני פינות מתאימות: למשל כששוטפים פנים וכו'. אנחנו נוטות לזלזל בזה , וכבר להשאר בעמידה, וזה גוזל הרבה אנרגיה.

אני הפותחת. כמה הסבריםאנונימי (פותח)
אני לא מפעילה משפחתון בקביעות לשנים. בתחילת השנה אמרתי להורים שאני לא רוצה להוציא את הבן שלי מהבית ואם הם רוצים להביא את הילדים שלהם שיהיה לו חברה.
ככה שאני לא מטפלת מנוסה וגם זה שלא התחייבתי להם לשום דבר מראש.
וגם לא אעשה שוב משפחתון.. מיציתי השנה מעל ומעבר..

כמובן שבתשלום ובקביעות ולא לקחתי שום יום חופש.
זה גם רק עד שתיים בצהריים ולא כל היום.

לא אכפת לי שהם יחפשו סידור אחר לילד עד סוף השנה. הם גם לא מחוייבים כלפי.

ממש מגעיל אותי פספוסים של ילדים של אחרים ואני לא מסוגלת להיות שותפה בגמילה שלהם.
למה חודשיים זה לא מספיק לגמילה בנחת?
בהתחשב במה שאת מציינת.... לפי דעתי...מבט קדימה

בס"ד

תתיעצי עם אחת האמהות שאת פתוחה איתה. בתכלס, זה קשור לאווירה. את צודקת שאת אומרת שלא התחייבת וזה באמת לא נעים להיות שותפה לזה. אני יכולה לומר לך שבלי הריון, אני מורה ולפעמים בנות מקיאות לי בכיתה ואני כמעט מקיאה איתן, גם פיפי זה לא עניין פשוט. זה לא כ"כ נורא מה שאת אומרת...

נשמע הזוי.ספגטי מוקרם

אז למה הם משלמים לך??

אם זה רק חברה לילד?

מזה לא מחוייבים? איפה הם ימצאו מקום אחר עכשיו??

מה חשבת שיקרה? לא ברור שילדים כאלה נגמלים מתישהוא? 

ולא. רק חודשיים בחופש זה לא מספיק. בוודאי שצריך לגמול לפני. מה גם שאם הם מוכנים, א וודאי.

את כן יכולה להגיד שיתחילו בבית, שינסו כמה צהרים בלי טיטול, שינסו בחופשת פסח בבית רציני. ומי שבקושי מפספס, יבוא בלי טיטול.

זה לא אמור להיות שאת תגמלי. הם ההורים בסך הכל. אבל הגיוני שכל ילד יפספס פעם- פעמיים ביום.

אם הוא מפספס יותר מזה- כנראה שהוא לא מוכן עדיין. (או שהוא ממש ממש בהתחלה.

וזה לא תפקידך להתחיל גמילה. אלא רק להמשיך .

בהצלחה!

זה שאת מטפלת לא מנוסה זה לא אומר שלא התחייבתחילזון 123

לטיפול בילדים שלקחת על עצמך.

לא לקחת אותם לקייטנה חד פעמית.

את מציגה את זה כאילו עשית להם טובה ממש ענקית. זה נכון שזה עוזר להם אבל אל תשכחי שהם משלמים לך על זה. ככה שגם הם עוזרים לך באותה מידה.

בכל אופן רציתי להוסיף שכן כדאי מאדחילזון 123

שתגידי להורים את הבעיה הגדולה שלך עם העניין

כי אם הילדים יתחילו גמילה ואת בגן תגעלי מזה ותכעסי עליהם כל פעם וכו' הגישה שלך יכולה לעשות לילדים נזק גדול.

לדעתי (כנראה דעת מיעוט ).אור היום

את לא צריכה לגמול את הילדים.

אם ההורים רוצים שתעזרי בהשלמת תהליך הגמילה- מצוין. אבל רק אם הילד הראה כמה ימים בבית (חמישי-שישי-שבת, או שישי-שבת-ראשון שהוא באמת הולך לשירותים כשהוא צריך).

 

מטפלת במעון/משפחתון לא צריכה לגמול ילד שאינו מוכן- גם לא מוכן מבחינת בשלות וגם לא עבר הכנה כלשהי בבית. לא נראה לי הוגן לבקש ולצפות ממך לגמול את הילדים (אפילו בלי קשר להיריון).

אם הילד בוגר ומבין ובאמת עושה יפה בשירותים, לדעתי כן ראוי שתתני לו להשלים את הגמילה (ותאפשר יומיים-שלושה של פיספוסים). אבל אם הילד לא מוכן, אז לא.

 

זה גם תלוי בני כמה הילדים (שנתיים וזהו, או שנתיים שהן תכף שלוש שנים).

אישית, אני גמלתי את הבכורה שלי מיד כשהמעון נגמר (תוך שלושה שבועות) כי היא לא הייתה מוכנה לגמרי ורציתי לעשות את זה כשהיא ממש בבית. זה גם היה לפני גן, אז לא הייתה ברירה. חודשיים לדעתי זה די והותר זמן לעניין זה.

אם הילדים רק בני שנתיים וחודש-חודשיים, הם לא עולים בשנה הבאה לגן (אאל"ט) ולכן לא צריך להיות בלחץ לגמול אותם.

 

בהצלחה רבה.

תשימי לב שזה בערך מה שההורים הציעו-חילזון 123

שיתחילו בגמילה בפסח (בזמן החופשה הארוכה מן הסתם) ויחזרו למשפחתון בלי טיטול.

אבל אי אפשר לצפות שהילדים לא יפספסו בכלל. גם אם היו שבוע בבית גמולים פחות או יותר.

...!!..

 

 

לא מסכימה עם 'לא התחייבתי'. מה עם הילדים?.!!..

יש אצלך ילדים, ולעבור מסגרת ללא סיבה או לדחות גמילה יפגע בהם.

לא משנה מה היו הנסיבות, כרגע גם לך יש חלק בסדר יום ובהתפתחות שלהם, את חלק מהמסגרת שלהם (כמובן שהעיקר הם ההורים), ועלייך לדאוג שמה שבאחריותך יעשה היטב.

צריך לחשוב גם על טובתם...

עצם זה שלקחת על עצמך תפקיד כזה זה התחייבות לדאוג לטובת הילדים. כמו שמורה שרוצה לנצל כל מני זכויות שמגיעות לה עושה את זה בצורה שלא תפגע בכיתה שלה ובמערכת (מנסיוני לפחות. וככה אמור להיות).

אני עשיתי צהרון במשך שנה וחצימתואמתאחרונה

באמצע השנה השנייה הייתי בהיריון עם התאומים שלי, והודעתי להורים שאני בהיריון בסיכון (רופאה אישרה לי, אף שההיריון היה יחסית בריא להיריון תאומים). נתתי להם חודש למצוא מסגרות חלופיות לצהרים, ואכן הפסקתי באמצע השנה.

אולי תוכלי להוציא אישור רפואי שכזה? או לדבר עם כל הורה בנפרד, להסביר את קשייך, ולבקש שהתחשבו - או יעבירו למסגרת אחרת?

בהצלחה והיריון קל, בלי בחילות רבות מדי!

לפי דעתי,הלוי
לפי דעתי...הלוי
גמילה מטיטולים צריכה להעשות על ידי ההורים.
סליחה על הבוטות, אבל למה עוד ועוד הורים מטילים עוד ועוד אחריות על אנשי חינוך ועל המערכת ולא לוקחים אחריות ומבצעים את תפקידם כהורים?!? ממתי גמילה מטיטולים הפך להיות אחריות המטפלת? אם אני טועה ומאז ומעולם המטפלות הן אלו שגומלות מטיטולים אז אשמח שתעמידו אותי על טעותי, אבל למיטב זיכרוני, כשאני הייתי בגיל הזה אז הגמילה מטיטולים נעשתה על ידי ההורים, וסביר להניח שהוריכם יגבו את דברי.
בנושא גמילה קעת מצחיקה אותי החלוקה הזו.44444

(למרות שבגדול אני מסכימה עם מה שאת אומרת רק לא לעניין הגמילה).

אני יכולה להגיד שניסיתי לגמול את הילד שלי שהיה בן שנתיים + באוגוסט.

מכל מיני סיבות בעיקר טכניות זה לא הלך ולא מזמן כבר הבאתי יועצת גמילה (אחרי חצי שנה אבל עם הפסקות בגלל לידה וכד'...).

קודם כל היא טענה שאין דבר כזה "ילד מוכן". תינוק בן יומו יכול לשלוט על הצרכים שלו. השאלה מתי ההורים מוכנים ומרגישים שעכשיו זה הזמן לגמול אותו. צריך זמן שהילד פנוי מבחינה רגשית לא אחרי לידה וכד'...

(הוספה שלי: בתכל'ס בחברות שונות בעולם גומלים בגילאים קטנים, אפילו לפני גיל שנה. גם בעולם המערבי גיל הגמילה עולה).

היא אמרה לי שאין דבר כזה ילד מוכן. כל הסימנים שנותנים וכד'... נכתבו ע"י אדם שעשה את המחקר שלו במימון ג'ונסון אנד ג'ונסון (היצרנית האגיס- נראה לי). המטרה שלו שילדים יגמלו בגיל מאוחר. עובדה שבכל העולם, גם בחברה המערבית לפני החיתולים החד"פ ילדים נגמלו בגיל מוקדם יותר.

היא גם אמרה לי שרב הילדים אי אפשר לשים להם בחלק מהזמן טיטול וחלק מהזמן בלי טיטול וזה מבלבל אותם (בלט מאד אצל הבן שלי). שמחליטים להוריד חיתול פשוט מורידים. אצל הבן שלי בגלל שהוא ישן אחה"צ אז לא נשאר לו הרבה זמן להיות עם טיטול עד למקלחת לפני השינה.

לפי דעתי זו אחריות ההורים כמו כל דבר אחר אבל זה לא יכול להתקדם בלי שיתוף פעולה של מעון/ משפחתון. טכנית, רב שעות הערות שלהם הילדים לא בבית. בהתחלה יכולים להיות המון פספוסים  שיקחו יותר מ-3 ימים. זה חלק מתהליך הגמילה.

 

דבר נוסף שיועצת הגמילה אמרה לנו שבתהליך הגמילה כמו כל תהליך חינוכי בהתחלה כל האחריות היא על ההורים/ מטפלת ולאט - לאט האחריות עוברת לילד. לכן בשלב הראשוני מורידים לילד חיתול ולוקחים אותו כל X זמן לשירותים (למשל שעה) ולאט- לאט מעבירים לו את האחריות. זה לא תהליך שנגמר ב-3 ימים והוא חייב להתבצע גם במעון/ משפחתון.

 

אני חושבת שאותם הורים שכותבת השרשור כתבה עליהם לא מתכוונים להפיל את הכל עליה אלא איתה ביחד הגמילה חייבת להתבצע במקביל. נראה לי שבמקרה שלי, לדוג', אי אפשר לבגיד שהסרתי מעלי אחריות. אני התייעצתי עם הרבה אנשים לגבי הגמילה (שזו היתה טעות), השקעתי עליה המון מחשבה, במשך שבועיים חיפשתי יועצת גמילה (אפילו לא ידעתי בוודאות שיש מקצוע כזה) ובסוף שילמתי מאות שקלים בשביל יועצת גמילה. זה לא סותר שהמון עבודה נופלת על המטפלות במעון.

 

אגב, אמא שלי מורה ככה שהיה לה חודשיים חופש לגמול אותי ואחיי בקיץ, זה לא המצב הנפוץ.

אגב לא תמיד חדשיים זה מספיק, תלוי בילד.

הערה בקשר לשעות עם טיטול ושעות בלי.!!..

לא ערכתי מחקר...אבל במסגרת של הבן שלי הילדים הצליחו בגמילה כזו מאוד. הגיוני שלא מתאים לכל הילדים, אבל לא הייתי פוסלת את הרעיון לגמרי. וברור שגם שם יש למטפלת עבודה: להזכיר לילד ועוד...

מסכימה עם התהליך של האחריות ההדרגתית. (בהתחלה לקחת את היללד בעצמינו וכו'). תודה שהזכרת לי את זה, אנחנו לקראת גמילה. כתבת את זה ממש טוב.

תודה44444

הלוי צודק!נסיכים

דעתי כאמאאמא מסורה

את התהליך ברור שההורים צריכים להתחיל, אך לך אין את הזכות לדרוש מההורים לחכות רק כי לך לא מתאים ולא משנה מה הסיבה שפתחת את המשפחתון וזה שאת רק מחשיבה את זה כשמירה על הדרך על עוד ילדים שיהיו חברה לבן שלך.

התחייבת, גם ללא חוזה חתום לשמור על הילדים ולטפל בהם- על כל הכרוך והמשתמע מכך כולל גמילה.

 

אשתף אותך בתהליך הגמילה שהיה לי עם הבכור (היום בן כמעט 7).

בפסח כשהיה קרוב לגיל 3 החלטתי לגמול אותו, בבית התהליך היה סביר, היו פה ושם פיספוסים, הייתי צריכה לקחת אותו ולהזכיר לו מידי פעם, כי כשהיה עסוק לרוב לא היה שם לב לכך שיש לו והיה משחרר לפני שהגיע לשירותים- העניין של להתאפק ,לחכות עד השירותים ואז לעשות לקח לו קצת זמן.

כשעידכנתי את המטפלת שלו בכך שאנחנו גומלים אותו, היא אמרה לי"יש לו סימנים שהוא בכיוון, אבל הוא עדיין לא בשל לגמרי לגמילה" והשיתוף פעולה שלה היה בהתאם.

ואז נוצר מצב של מין מאבק כוחות בינינו בסופי שבוע כשהוא היה בבית, כמעט לא היו פיספוסים לרוב פיספוס ליום, בשאר השבוע- כל יום כמה פיספוסים, והמטפלת התעקשה שנשים לו חיתול בתיק ואני סירבתי.

אחרי כמה שבועות כאלה, שבימים שהוא כל היום בבית (כלומר שישי- שבת) הוא היה די יבש, אמרתי לבעלי שהפיספוסים נובעים רק כי המטפלת משדרת לו שהוא לא מספיק בשל לכך כי עובדה שבבית זה די חלק, וא"א להמשיך כך.

החלטתי לשים בתיק חיתול, ללא ידיעתו של הילד, בעלי אמר למטפלת בשקט שיש בתיק חיתול אם יהיו הרבה פיספוסים.

והנה פלא באותו יום הילד חזר בשעה 4 יבש עם אותם בגדים שלבש בבוקר!!!

באותו רגע ממש כעסתי בלב על המטפלת שרק בגלל המחשבות שלה והחוסר רצון שלה לשתף איתנו פעולה, כי לא התאים לה ולא היה לה כוח להתעסק עם בגדים מפוספסים, תקעה את הילד להתקדם בגמילה.

 

אז קחי את הדברים לתשומת ליבך, גם אם את לא עובדת באופן רשמי כמטפלת, ברגע התחייבת לשמור עליהם זה חלק מהתפקיד.

 

יש דברים שהם מתוקף התפקיד גם אם לא נעים.

הרבה יותר לא נעים זה לעבוד בהריון עם תלמידים אוטיסטים בני 8-10 שחלקם לא גמולים וכולם צריכים ליווי לשירותים ולעיתים סיוע בניגוב ויש גם פיספוסים... ולרגע לא חשבתי להתחמק מכך למרות שהיה איתי עוד צוות, כי זה חלק אינטגרלי של העבודה, אפילו שהגדרת התפקיד שלי הוא מורה.

מחפשים קהילהאבא פגום

אנחנו הורים ל 7 ילדים גרים היום בשכירות ברמלה, בגרעין התורני ומחפשים להשתקע במקום עם קהילה תורנית אבל לא לוחצת. בגלל שאני עובד בבני ברק, מחפשים מקום שמצד אחד המחירים עדיין שפויים ומצד שני לא רחוק מידי מהעבודה. חשוב לנו קהילה תורנית שמשקיעה בילדים ונוער.

נשמח מאד להמלצות ☺️

ילגים מפרק א וצוואהיל 000

לא מצאתי פורום מתאים מקווה שפה אפשרי

שלום  בעלי נפטר יש לו ילדים קודמים

לנו משותפים

הכל היה בסדר לא ראיתי את זה בא

סעדתי את בעלי בזמן שילדיו קודמו בעבודות


אימא שלהם הילה חכמה הגיע חטפח בו בבית חוליל לגבות טת הילדים מול המשפחה שלא תראה שלא באים

ואני לא יכלתי לעבוד

כי גם לא רציתי בעלי קודם להכל


מבעל חזק שלא היה חולה  אף פעם לא ראיתי אותו שוכב עם חום או משהו דומה לא כדורים כלום

עובד פיזית קשה כל חייו

לא יכולה לפרט הכל

שמר הכל בפנים עד שהגיע למחלה ומהר הלך

ילדיו רצו מידע על כל  דבר

על עורך דין שמטפל אפלו אני ובעלי לא התענינו

לא הבנתי מה ילד שבקושי רואה את אבא שלו מתענין בקצבה

מאשים אותי שאני יודעל אל כל המידע

אין לי תו ירודה לא נותנים מידע  גם לאישה

אבל הם בשלהם


עכשיו הכל מובן הכינו את הקרקע

ילד שכל חייו לא הספיק לו מה שנתן רצה עוד

עגשיו מרגיש שיכול להכניס לי

אני לא בתחרות


הם יושבים מולי ומחלקים  את הבית

החלק שהם לא הבינו שאטאמטית הבית נאשם על שמםץ מי שמדריך אותם מהמשפחה לא מבין ולא אמר להם

הם אמרו לא נוציא אותך מהבית


לא בטוב לב,בהתנשאות

פה שתקתי


שאני רצתי עליו בעלי עבד ואני נלחמתי לקנות אותו כן מפרנבס עיקרי

כי לא היה שעות בבית וכל עול הבית היה עלי עד שהתמוטטתי בעבודה


ועבדתי פחות

לא היה לו עזרה משום צד

המשפחה שלו ידעה על מצבו הקשה

ולא באו לבקר פעם אחת

לא יצאו לקפה או שהבאו אליהם

רק רצו שנפכש במסעדה פעם בחודשים

 אבל הוא לא יכח רצו לעשות וי

התנהגו אלי לא מכבד בבית חולים

קראו לי בשמה של,גרושתו


ולא אמרתי כלום

בעלי גוסס והם אבים איתי מולו

שתקתי

אבל הילדים שלו איתם יד ביד

אז גם אני שינתי את גישתי ואהיה בקשר עם משםלתן גם לי יש,ילדים

אימא שלהם השחקנית הראשית פה

הראתה לי שהיא איתי

ותקעה לי סכין בגב חיממה את הילדים שלא מבינים הרבה

על התערבות בכל נישא


לקחה את הפיקוד על משפחת בעלי לא ידעתי שהיא כל יום מדווחת עלי היתה מגיעה כאלו לעזור

ומדווחת הכל לא הבנתי למה המשפחה שלו לא מתיחסת

אלי

אני איתו בכל הטיפול והם  לא מתיחסים אלי רק לגרושתן אפלו קוראים לי בשם שלה


בשבעה היא לא יכלה לראות שברים חברים של בעלי הכל  רצתה לדעץ להתערב


 היום הילגים שלו מתנהגים אלי כאלו זהו

הוא מת את כלום

רוצים את חלקם לא  מוותרים על כלום


אני לא גרה בבית ויש להם פה זכות


הכי כאב לי שהם התנתקו מאחים שלהם

ובקשר טוב עם המחה שלא ביקרה את האבא כי הם בדיור כמוהם

לא הבנתי איך אני הרעה פה

מה עושים אין לי עורך דין כל מי שהגעתי אליו לא היה בטוח במצב

חיבת עורך דין שיתן לי בטחון

אין פה מיילוינים אבל יש לי ילדים קטנים ואני לא בריאה מצבי לא ממד טוב נםשי פיזי


מצטערת לשמוע על בעלך ועל המורכבותנעמי28אחרונה

תפני לעורך דין.


לחוק לא אכפת מרגשות ומי מסכסך.

אם מגיע להם, מגיע להם, מה ששלך יהיה שלך בעזרת עורך דין טוב שישיג לך אותם.

פרסום הנסחן120

שלום וברכה,

חשוב לי מאוד לשתף בנס עצום שנעשה לנו.

לביתי הקטנה חולשת שריר בעין הגורמת לפזילה, לאחרונה הפזילה החמירה ונוירולוג מומחה הפנה אותנו לבדיקת הדמיה של המוח בהרדמה.

הילדים הם האוצר הגדול ביותר שלי והתפללתי לבורא עולם שיעזור לי לחזק את הביטחון והאמונה ולהילחם בפחד ובחששות שהרי הכל מאיתו יתברך מאבא מלך העולם.

ב"ה הבדיקה חזרה תקינה וקיבלנו את התוצאות מבלי להמתין את כל זמן ההמתנה המקובל.

"הודו לה'כי טוב כי לעולם חסדו" תודה רבה ריבונו של עולם,

כמה חשובה ויקרה הבריאות , כלום לא מובן מאליו .

בתפילה  לבשורות טובות ישועות וחיזוק הביטחון והאמונה והקשר התמידי לריבונו של עולם והבנה והכרה בכל הטוב שבורא עולם עושה איתנו.

עבודה סמינריונית על ליקויי למידהEva

שלום רב,

שמי חוה.


 

אני בהחלט מבינה שהפורום הזה לא בנוי לשליחה של שאלוני מחקר, אך אני לא יודעת לאן עוד אפשר לפנות.


 

אני והשותף שלי לכתיבת עבודה סמינריונית מפצים את השאלון מחקר שלנו כדי לסיים בהצלחה את לימודי התואר הראשון באוניברסיטה הפתוחה.

אנחנו מחפשים אנשים עם ליקויי למידה אשר מתבטאים בדיסלקציה או בדיסגרפיה או בדיסקלקוליה, אשר מילאו להם 18.  


 

אנחנו צריכים עוד 21 תשובות של אנשים עם ליקויי למידה לשאלון שלנו, אשר בוחן את ההשפעה של לקות למידה על תפיסת מערכות יחסים מקוונות (משפחתיים / חברתיים / תעסוקתיים) שנוצרו ברשתות חברתיות ובדידות חברתית.


 

האם יש בקרבתכם אנשים שיש להם ליקויי למידה ומעוניינים להשתתף במחקר או שאתם עצמכם עם ליקויי למידה שפירטתי בשורה למעלה?

אולי אתם מכירים מקומות לאן אפשר להפיץ את השאלון שלנו?


 

אם כן, אנחנו נשמח לכל עזרה אפשרית.


 

השאלון אנונימי וקל. אנחנו נתנו זמן מענה עליו עד 30 דקות, כך שלא צריך למהר לשום מקום ולהילחץ מהגבלת זמן.


 

קישור לשאלון: השפעה של לקות למידה על תפיסת מערכות יחסים מקוונות (משפחתיים / חברתיים / תעסוקתיים) שנוצרו ברשתות חברתיות ובדידות חברתית


 

תודה רבה לכם בכל מקרה.


 

יום טוב ונעים לכולם.

 

עוד הרבה ועוד קצת בבת אחתEvaאחרונה

אנחנו צריכים עוד 20 תשובות מאנשים שיש להם לקויות למידה המתבטאות בדיסלקציה, בדיסגרפיה או בדיסקלקוליה!


תעזרו לנו לסיים בהצלחה את תואר ראשון.


תודה רבה. יום טוב.

השבת אבידה - כלבי האסקי סיבירייהודיה מא"י
שני כלבי האסקי סיבירי נמצאו בהר כביר ביום שישי האחרון (חוה"מ פסח)

מי שיש לו רעיון למי הכלבים שייכים שיפנה אלי בבקשה באישי

אמהות לבנים עם אטופיק- יש תקווה לשרוול קצר בקיץ?שיח סוד

עד היום לבש ארוך בקיץ,

מסכן שכל החברים בגן עם קצר מרענן - הוא חם לו עם ארוך.

אבל כשהוא עם קצר בשרוול/במכנס הוא מתחיל לגרד כי זה נגיש…

עם השנים למדנו יותר להתנהל עם האטופיק ועכשיו ההתפרצות במצב סבבה

מפחדת לקנות לו מלאי של קצר ולהתבאס (מה שקרה קיץ אחד שפשוט מלא כסף הלך לחולצות שלא השתמש…)

לא יודעת להגיד כי כל החורף סתיו לבש ארוך


בקיצור, באיזה גיל כבר יכלתם לשים להם קצר בקיץ? אם בכלל…

משהו אחד- במזגנים בקיץ לא כזה חם....יעל מהדרום
לק"י

לילדים שלי היה, אבל לא זוכרת שגירדו הרבה.


ומציעה לך לשאול בפורום הו"ל, שהרבה יותר פעיל.

ואפשר לקפל לו את השרוולים ולבדוק איך זהיעל מהדרוםאחרונה
לק"י

אם העור בסדר והוא לא מגרד, לקנות לו גם קצר.

משפחה תורנית מחפשת יישוב קטן, קהילתיbula

עם קליטה פתוחה ודירות להשכרה

אשמח לרעיונות

באיזה אזור?פתית שלגאחרונה
מעון/משפחתון תורני מומלץ בהדר גניםאושי 9
בננו הבכור יהיה בספטמבר הקרוב בין שנה ותשעה חודשים. אנחנו אמורים לעבור להדר גנים, פ"ת. יש למישהו המלצות על מעון/משפחתון תורני ואיכותי?   הרף המינימלי, שתהיה למקום כשרות בשרית למהדרין. 
יש ברחוב בגין מעון חסידימתיכון ועד מעוןאחרונה
שנראה לי די מוצלח, המינוס העיקרי זה שיש בו המון ילדים, מנהלת ממש משקיענית ואכפתית

אולי יעניין אותך