בס"ד
אם אפשר עזרה וייעוץ, לצימר..
אז ככה:
אנחנו בע"ה נוסעים לטייל בשבוע של תחילת ניסן, בצפון.
מחפשים משהו לשלושה לילות...
לא יקר מידי
גם לא צריך להיות מפואר מידי, אבל כן נעים ומשמח להיות שם... כן קצת מפנק- שאם כבר משלמים- שיהיה כיף...
אפשר גולן- גליל
לא מיטות סוכנות![]()
אם זה יהיה עם נוף לכינרת- זה מאד ישמח את בעלי!!!
תודה לכם!!
)