טייץ שחור ארוך,
חצאית בצע ירוק בקבוק(ככה אחותי החליטה)
בסיס לבנה
חולצת יהודים בואו ננצח(בורדו עם כיתוב צהוב!)
וצמיד של הגוש.
עד כמה מוזר זה? לדעתי השילובי צבעים יפים

שטות
אותו?
חחח אני פשוט נורא לא אוהבת טייץשִׁירָהארוך כשרואים אותו..
וחצאית ארוכה ירוקה בקבוקית עם יהודים בואו ננצח נשמע לי מהמם

לא הכי מתאים! 


צופצוףגם אני לובשת ככה צבעוני וכולם אומרים שאני מוזרה ![]()
ובכל זאת, אני עדיין הולכת ככה ![]()
זה מהמם!
[סקוטית כזאתי.. מהממתתתת]
עם חולצה טורקיז.
או כחול כהה.
או ירוק.
או צהוב.
וכו.
מהמם 
טובי =][=זה מרגש בהחלט. 
ביומולדת שלי
שטות
טובי =][=
)תולעת השני
שטות
תולעת השני
שטות
אבל אלתתרגשי מזה..נמאס מפצלשיםבס"ד
לי יש שריטה אחרת..ושמה -הגופייה הצבעונית..
ישלי שריטה מסיבת נוחות[זה פשוט יותר נוח לי] לשים גופיות מנג'ט שלתמנון מתחת לכל דבר...זהחלק בלתי נפרד ממני
עממה
מה הבעיה?
שהשחורה והלבנה שלי נהרסו...אז נניח תראי אותי לבושה מהמםם עם חצאית ארוכה יפה כזאת וחולצה כתומה מהממת [אני מתה על כתום]עם שרשרת תואמת ומחשוף תחרה ו...................פתאום תראי שמבצבצת לה שם גופייה כחולה\סגולה...



תמיד צוחקים עליי בגלל זה..
לי יש בארון איזה 20 לבנות ו2 שחורות, וזהווו.
כי כאילו, מה יש לי לעשות עם גופיה וורודה?
לפעמים הם מזה יפות, חבל לי להשאיר בחנות. אבל לא שימושי בנעלללל..
מי המנהלות?
יש פורום בנות בוגרות- פורום המשך של הפורום הזה
יש פורום כלה הדרך- פורום לכלות
שניהם לא פעילים הרבה.
ויש גם פורום סגור של נשואות בלבד
לפנות למנהלות
וגם לכלות
וגם יש על כך שאלה ותשובה של רופא בפורום של בי״ח מעייני הישועה - וגם הוא ענה שאין סכנה
רכיבה על סוס לנשים - פגיעה בקרום הבתולין - המרכז הרפואי מעיני הישועה
אני לא מקנאה, אני לא פותחת עין, אבל חשבתי שיהיה לי פחות קשה. התחתנתי מהראשונות, מזמן כבר, תכף שנתיים. ואני רוצה להיות אמא, אני כלכך רוצה כבר. ולאט לאט כל חברה נכנסת להיריון, נהיית אמא, ואני מרגישה לבד בבדידות הזאת, לא מצליחה להכיל יותר.
אני הכי שמחה בשבילן
ואני הכי עצובה בשבילי
זהו
יש עוד הרבה נשים כמוך, אמהות בפוטנציה,
שמחכות להריון, שנמצאות בתהליכים,
שמחזיקות תקווה, שמקוות למשהו חדש שיצמח בתוכן
❣️❣️
מקדישה לך את השיר של תרצה אתר: גשם הקשב לנשים
עד רדת הערב, גשם
הקשב לנשים בחלון
עד רדת החושך, גשם הקשב
לנשים הצופות בוילון
גם לנו אדמה שמחכה למשהו מלמעלה
גם בנו יש אימה וזעקה
למשהו פורח
וכן הלאה
עד סוף השבוע
גשם, הקשב לנשים בחלון
עד קץ השבועיים
גשם, הקשב לנשים העומדות ומחכות
גם לנו בחצר
חלקה קטנה ריקה מזוהר דשא
גם אנו מצפות עד אין בינה
למשהו ברוך כמו הגשם
גם בתוכנו מחכה שותקת
חלקת ארץ קטנה חרבה
והגשם שלנו איחר לרדת
הגשם שלנו
טרם בא
אך הגשם שלנו יבוא
עננים כבר זעים במרחב
הגשם שלנו קרב, קרב
בצעדי ענק
הקשב לנשים בחלון
גשם אדיר ונוהר.
הקשב איך קוראות הן בזו אחר זו-
הוא חוזר
הוא חוזר
הוא חוזר
נ.ב
יש פורום סגור לנשים : באהבה ובאמונה (פוריות) שאפשר להיכנס אליו
חיבוק וחיזוק 🫂
)אני כותבת סיפור ושואלת בגלל זה, חס ושלום לא קרה לי...)
השאלה היא כזו, בחורה שנכנסת להריון מאונס-מה היא צריכה לעשות? כאילו, הפלה אי אפשר כי אסור ואם היא תלד את הילד-הוא יהיה ממזר, מה ההלכה אומרת על זה?
ההלכה מתירה להפיל.
וגם, ממזר הוא רק מי שנולד לאשת איש מגבר אחר, ילד שנולד לרווקה הוא לא ממזר
ממזר הוא מי שנולד מיחסים אסורים, כמו גילוי עריות, בגידה בבעל, כהן עם גרושה
טכנית אישה שלא נשואה לא יכולה ללדת ממזר כי בעילה יכולה להיחשב כנישואין בדיעבד
א. הריח הוא לא כל כך חזק בלי התחתוניות- נסי ותראי. חלק ממנו הוא העובדה שיש בהן פלסטיק וזה גורם לחוסר אוורור.
ב. אפשר לשים תחתוניות מבד ואז זה נושם -פחות ריח- וגם סופג נוזלים וריחות.
נסי בלי תחתונית
ותחתונים מכותנה, גם לאימון.
( וכשמתלבשת לכושר גם מחליפה לחדש, בעיקר להרגשה )
@עשב לימון מבד מכבסים?
באתר יש רשימה של כל המדריכות.
אם לא, תכתבי אזור ואני יכולה למצוא
אני מכירה, ניסיתי.
זו שיטה שעובדת, אבל צריך לעשות תרגילים כל יום, לא פעם אחת ודי.
אז כל עוד תרגלתי זה סידר לי את המחזור,
וכשלא- לא.