את לא יכולה סתם ככה לתת לה מגן דפוק בלי לדבר איתה על המעשה שהיא עשתה.
נראה לי שממש כדאי לוודא את זה מולה, להסביר ל עד כמה זה חמור וכו'.
בפועל לגבי המגן, אני לא מכירה אותה ואת הנתונים שלה. במחשבה ראשונה עולה לי להגיד לה משהו כמו שמכיוון שהיא חשובה לך ואת רוצה שהיא תצליח, אבל את לא יכולה לתת לה מגן על סמך המתכונת בלבד את נותנת לה הזדמנות נוספת ואת מצפה שהיא תלמד טוב ותעשה את זה לבד וכו'.
ועל סמך זה הייתי נותנת.
או לחילופין, שואלת אותה "מה את מציעה לי לעשות? אני לא יכולה לתת לך ציון על סמך מתכונת שהיא לא שלך..."
(אם הם מבינים את חומרת המעשה, לפעמים לתלמידים יש רעיונות טובים...).
אבל כמובן כל הדברים האלה תלויים בהתנהלות שלה במשך השנה... אם זה משהו שחוזר על עצמו אולי הייתי מגיבה אחרת.
ואם את כן באה לקראתה, גם חשוב להגיד מפורשות, שאם דבר כזה יתגלה שוב כבר לא תוכלי לבוא לקראתה יותר וכו' (בהנחה שאת ממשיכה איתה גם שנה הבאה...).
בהצלחה!