דחוף!!!!ילדונת

יש למישו רעיון להזמנה לפעולת פתיחה, לפעולה, ולצ'ופר??

 

תודה

אהמ..אברימלה...

אפשר ממש מוכר-

לעשות בהזמנה דף נפתח ואז לרשום- "כרגע ביצעת פעולת פתיחה".. ואז- פעולת פתיחה נוספת תתקיים ב....

וצ'ופר, אני ממש התחברתי ללהגיד לשבט כמה כח יש להם וכו'- אז יש משפט- "היכולת מצמיחה לאדם כנפיים, השאיפה מלמדת אותו לעוף." אבל זה מתאים לגדולות אם הם קטנות אז אפשר סוף הדרך שמוצאים בו דברים להכנת כדורי שוקולד ואז יש את הצופר המוכר- על שיתוף פעולה...

ממש בהצלחה!!!אין על הדרכה, זה כזה מטורף,באמת!!!

תודהה יש עוד רעיונות??ילדונת
אני הולך להיות מהזה לא מקורי אבל...עזרי אל

באמת שיש באתר של התנועה (וגם באתר של התנועה שאין לנקוב בשמה, אבל זה כבר נושא אחר) פעולות מדהימות.

נכון שכל הזמן אומרים את זה כאן, אבל באמת...

 

 

אני מעתיק לכאן כמה מתודות שעשויות לעזור בכל מקרה...

 
מתודות להכרות:
  • 2 מעגלים סובבים- נחלק את החניכים למעגל פנימי ומעגל חיצוני,כל חניך מהמעגל הפנימי יישב מול חניך מהמעגל החיצוני ובמשך דקה כל זוג ידבר עם עצמו, ויכיר זה את זה.לאחר דקה החניכים במעגל הפנימי יעברו מקום אחד ימינה והזוגות החדשים שיווצרו יכירו זה את זה, וכן הלאה.
  • החלפות- 3 פתקים, כל חניך מקבל 3 פתקים ועליהם רושם 3 פרטים שונים על עצמו.  המדריך מרכז את הפתקים, מערבב ומחלק באופן אקראי.החניכים צרכים למצוא למי שייך כל פתק ולהחזיר לו.תחרות מי יצליח ראשון לאסוף חזרה את הפתקים שלו.
  • אף פעם לא- כל אחד בתורו אומר דבר שהוא אף פעם לא עשה, חניך שכן עשה מוריד אצבע. מי שהוריד את כל האצבעות יוצא מהמשחק, החניך שנשאר אחרון הוא המנצח.
  • הרוח נושבת- החניכים יושבים על כסאות וחניך אחד עומד לפניהם, החניך מכריז "הרוח נושבת לכל מי ש..." ומציין מאפיין כלשהו (למשל: יש לו משקפים, אוהב שיעור משנה, חולה על הסניף). כל החניכים שעונים להגדרה קמים מכיסאם ורצים לתפוס את אחד הכיסאות שהתפנו. אסור לחזור ולהתיישב באותו כיסא. החניך שקרא את המשפט מנסה גם הוא לתפוס כיסא. החניך שנשאר ללא כיסא מכריז שוב "הרוח נושבת" עם מאפיין אחר.
  • חתימות- כל חניך יקבל דף ועליו ירשום 10 תשובות לשאלה "מי אני?", נדביק לכל חניך על הגב את הדף שלו וניתן לחניכים להסתובב בחדר ולקרוא את הדפים. חניך שמזדהה עם דבר שכתב חניך אחר- יחתום ליד האמירה אתה הוא מזדהה. החניך שאסף הכי הרבה חתימות- הוא המנצח.
  • אמת ושקר- כל חניך יספר שני סיפורים פיקנטיים/ עובדות על עצמו, אחד אמיתי ואחד שהמציא. שאר החניכים צרכים לנחש איזה סיפור/עובדה הם אמת ואיזה לא.
  • במבה- מלפפון. החניכים ישבו במעגל וכל חניך בתוכו יטיל קובייה, על פי המספר שייצא יהיה עליו לבצע משימה. על הקיר נתלה "תפריט" המפרט את המשימה שיש לבצע בכל מספר, חלק מהמשימות יהיו קשורות לבמבה/ המלפפון וחלק להכרות החניכים. לדוגמא: 1- קח 5 במבות מהשקית, 2-ספר על פדיחה שקרתה לך, 3- ספר פרט אחד על משפחתך, 6- אכול 2 ביסים מהמלפפון. ניתן להחליף את המאכלים בשוקולד, בייגלה, אבקת שוקו וכל מאכל אחר.
  • קשרים-כל החניכים יעמדו במעגל, ניקח כדור צמר ונזרוק לאחד החניכים, החניך יאמר את שמו, יספר משהו על עצמו, לאחר מכן ישאיר את קצה החוט אצלו ויזרוק את שאר הכדור לחניך אחר, כאשר הוא ממשיך לאחוז בקצה. כך כל חניך בתורו, יספר על עצמו וימשיך לזרוק את הכדור תוך שהוא אוחז בחלק ממנו. לבסוף תיווצר שרשרת קשרים המחברת ומאחדת את החניכים.
  • נייר טואלט- נעביר בין החניכים גליל, כל חניך ייקח כמה טישו שהוא צריך ולאחר מכן יספר על עצמו מספר פרטים כמספר ריבועי הטישו שלקח.
  • בדיקת חברות- מיועד לשבטים בהם יש הכרות מוקדמת בין החניכים.נבחר שני חניכים המכירים זה את זה היטב, נוציא אחד מהם מהחדר ונשאל את השני 5 שאלות על החניך שיצא, לאחר מכן נכניס את החניך השני, נפנה אליו את אותם שאלות ונבדוק האם התשובות זהות...
  • שמות על התקרה- נדביק שני בריסטולים על התקרה ונחלק את החניכים לשתי קבוצות, כל חניך יצטרך לרשום את שמו על הבריסטול, כאשר הוא נעזר בחבריו על מנת להגיע לתקרה. הקבוצה שחניכיה סיימו ראשונים לכתוב את שמם- היא המנצחת.
  • להסתדר לפי- נבקש מהחניכים להסתדר מהגבוה לנמוך תוך 15-60 שניות (תלוי במספר החניכים) על פי קריטריונים שונים, חלקם חיצוניים וחלקם אישיים יותר: גובה, אורך שיער (לבנות), מס' אחים, כמה הם אוהבים ספורט/ קריאה, כמה זמן ביום הם מבלים מול המחשב וכו'.
  • מרוץ שליחים- מיועד לשבטים בהם יש הכרות מוקדמת בין החניכים. החניכים מסתדרים בשני טורים, הנציגים הראשונים בכל טור רצים אל המדריך, כל חניך שהגיע מקבל שאלה הנוגעת לחניכים בקבוצה (לדוגמא: מי גר הכי קרוב אליך, למי יש 3 אחים),, כאשר יסיים להשיב עליה יחזור בריצה לסוף הטור והחניך שאחריו יצא בריצה אל המדריך. הקבוצה שכל חניכיה חזרו למקומם ראשונה- היא המנצחת. (נשאל את השאלות בקול כך שכולם ישמעו).
  • אלבום שבטי- כל אחד רושם את שמו על דף, אוספים את הדפים ומחלקים אותם באופן אקראי, החניכים מחפשים את בעל הדף, רושמים פרט אחד שהוא מספר על עצמו ומחליפים איתו דף, עוברים לבעל הדף החדש שקיבלו, ניגשים אליו, וכך הלאה. בסוף מחברים את הדפים ויוצרים אלבום שבטי.

מתודות לפעולת כניסה:

  • בקבוק משאלות- כל חניך רושם משאלה ומכניס לבקבוק. מחלקים את הפתקים בין החניכים וכל אחד צריך להגשים את המשאלה שקיבל לחניך שכתב אותה. נביא לפעילות אמצעי יצירה וכדו'. הגשמת המשאלה יכולה להיות סימלית, למשל לחניך שרוצה לטוס במטוס נכין מטוס מנייר, או עננים מצמר גפן כדי שירגיש 'בעננים'.
  • אש דשא- הכנה משותפת של ראש דשא (גרב מנילון ממולאת במילוי לראש דשא ועליה מדביקים עיניים, פה ואף, במשך הזמן צומח ממנה דשא). כל חניך מניח את ראש הדשא שיצר בצלחת חד"פ, משקה אותה ומאחל ברכה לצמיחת השבט. ניתן להשאיר את ראשי הדשא בסניף ולהשקות במהלך השנה!
  • חפש אותי- כל חניך מקבל חמישה פתקים ועל כל אחד מהם רושם פרט אישי על עצמו, לאחר מכן כל חניך מקבל פתק ריק ועליו מצייר "לוגו" אישי (סמיילי, פרח, ריבוע וכדו', את הלוגו הוא מצייר בצורה בולטת גם על כל אחד מהפתקים שרשם. כל חניך נותן את פתק הלוגו למדריך ויוצא עם שאר הפתקים ונעצים/ סלוטייפ לשטח שהוגדר מראש, ברחבי השטח הוא מדביק את חמשת הפתקים שלו במקומות בולטים (לא להחביא), לדוגמא: עצים, ספסלים. החניכים חוזרים אל המדריך והוא מחלק לכל אחד באופן אקראי פתק לוגו של חניך אחר. כל חניך יוצא לחפש בשטח את חמשת הפתקים עליהם מופיע הלוגו שבידיו. כאשר כל החניכים סיימו עליהם לנחש מי החניך שאת פתקיו מצאו.
אני עשיתי משהו חמווד רצחshirat123אחרונה

כזה רבע בריסטול ובצד האחורי שמתי תמונה של אבוקדו וצבעתי בצבעי מיים ירוקים בגוונים כזה ואז בצד הקדמי כתבתי: אמנ אני לא בשלה כ"כ להיות מדריכה שלך, אבל בעצם זה בשלה? מה אני אבוקדו? מתבשלים ביחד.."

ואז כזה הינך  מוזמנת לפעולת פתיחה...

זה יצא יפה רצח!!!

וצ'ופר עשיתי כזה קאע יפה על התחלה וזה.. הדפסתי על בריסטול צבעוני יפה כזה וחיברתי תווית של בגד עם מדבקה שנתחדש.. זה יצא מהמם

האבולוציה המגזרית:מקפיצים נטושים

פעם ערוץ 7 היה נחשב הערוץ המגזרי הדוסי,
ואריאל נחשבה התנועה הדוסית של המגזר,
ולכן היה פה פורום תסיס ופועל,

אלא שהיום ערוץ 7 כבר נחשב פרוגרסיבי מדי,

וכל תנועת אריאל מתעדכנת באמצעים אחרים....

 

*הסיפור דמיוני ועל אחריותי בלבד*

למה ערוץ 7קעלעברימבאר
נחשב פרוגרסיבי מדי?
חחחחח לא באמת התכוונתי לזהמקפיצים נטושים

אבל אני יכול להמציא סיבות למה אם תרצה.

אני סתם נכנס לפורומים נטושים וכותב בהם משהו.

אגב מסתבר שהפורום הזה אפילו מופיע בתפריט הפורומים אז כנראה הוא דווקא פעיל כביכול...

המון להט"בים מסתובבים פה באין מפריעפשוט אני..
איך הגעת לפורום הנטוש הזה?קעלעברימבאר
קפץ לי ב''עדכני''פשוט אני..
אה בעצם הוא מופיע בראשי, כמו שאני הגעתיקעלעברימבאר
אפילו המנהלת של הפורום גאהפשוט אני..אחרונה
אתם יודעים איך הופכים סניף של עזרא לאריאל?דורין השמיני
אני רואה שהפורום צולע אבל אני ישמח שתענו מהרדורין השמיני
נראליהעי

מתקשרים לתנועה יש בטוח מספר בגוגל

לגרש את הבנות ניסית?פתית שלגאחרונה

😜

סניף בלי מבנהתורת חיים בעiז

מה עושים בחודש אגון לגבי צביעת קירות?

צובעים על דפים גדוליםתות"ח!אחרונה

מחפשים מבנה שלא אכפת לו שיצבעו עליו (אנחנו צבענו על איזה מחסן של בית כנסת ששימש לנו גם כחדר ציוד של הסניף....), הכי טוב לדוגמא מבנה שטרם צבעו אותו והוא עוד בבנייה ואז יש סיכוי גבוה שייתנו לצבוע. אפשר לנסות לדבר עם העירייה/מועצה ולצבוע ארונות חשמל או קירות בעיר (יש קירות בעיר שלנו שאיזה ארגון של נוער צבע אותם).

בהצלחה רבה

הרוב הולכים לאריאל בגלל אידיאל ההפרדהadvfb

או בגלל שזה הסניף שכל החבר'ה הולכים?

צופר לשבת קליל ואפילו מצחיק לשבת צוות דחוףףףףףףדמיינו שם
אני חייבת כמה שיותר מהר משו לא כבד
שלום חברים אני בחור חרדי שמאוד מחובר לחבר'ה הדת"ל2020דתל

מחפש מקום כמו ישיבה וכדו' שיש שם אהבת חברים באופן מיוחד ומכילים כל אחד כמו שהוא,

 

ולאו דוקא ישיבה אלא כל מי שיודע על מקום כזה אשמח2020דתל

מאוד

לא לגמרי ברור מה אתה מחפשאני77אחרונה

ישיבה קטנה? ישיבה גבוהה? מה זה "מקום כמו ישיבה"? 

בהנחה שהתכוונת למסגרת לימודית כלשהי, אז מה חשוב לך שיהיה שם?

מבחינת סגנון  דתי/חרדי, מה חשוב לך?

איפה אתה מרגיש שאתה עומד מבחינת הרצינות שלך? כלומר - בהנחה שאתה מתכוון למסגרת לימודית, יש מסגרות שמיועדות לאנשים שלא כל כך יש להם כח ללמוד, ורוצים יותר מקום עם אווירה טובה אבל מחובר לקדושה, ויש מסגרות שמיועדות לאנשים שרוצים ללמוד בכל הכח...

הכנסה נוספת 4נטע ברזני

דרושים לעבודה בהזנת נתונים והזנת תוכן (קלדנות) מהבית❗

(ללא השקעה) וללא ניסיון!

ניתן להגיע לסכומים של 3000-11,800₪ בחודש!! בזמנכם הפנוי במהלך היום! לקבלת פרטים וליצירת קשר איתי

👇👇👇 ניתן לשלוח לנו הודעה בוואטספ 050-6158874 נטע👇

זמינות מיידית!

יש פה איראלנקים?בת סוד

בואו נעשה מאגר פעולות

אולי יעניין אותך