(לא משנה איזו חבילה, העיקר שהיא מוגדרת "ללא הגבלה".
לכל חבילה יש "נפח גלישה ראשוני" שאמור להיות במהירות סבירה, ולאחר מכן, בחוזה של ה"חבילה ללא הגבלה", אחרי שעברת את הנפח המסויים אמורה להיות "האטת גלישה" ללא תוספת תשלום, עד תום אותו מחזור חיוב.
כל בר דעת מבין שהאטת גלישה אומר אומנם האטה, אבל לא חסימה, ולא האטה בקצב שגורם שלא ניתן לגלוש בפועל בכלל? (נכון, קצב של 0.0000000001 זה אומנם לא חסימה מוחלטת, מבחינה טכנית - אבל מבחינה מעשית זה שווה ערך לחסימה מוחלטת).
שאלה לי ללקוחות גולן טלקום, בחבילות ללא הגבלה האלו, שניצלו בשלב מסויים של מחזור החיוב את נפח הגלישה הראשוני - האם בשלב "האטת הגלישה" הרגשתם שמדובר רק בהאטה ושאתם עדיין מסוגלים לגלוש גלישה, גם אם איטית - או שבפועל ראיתם שלמעשה אין גלישה בכלל, לא ניתן לפתוח עמוד אינטרנט גם לא לאחר 10 דקות, לא ניתן להוריד תמונות מוואצאפ, וכו'...וכל אפליקציה שמצריכה אינטרנט, פשוט לא עובדת - האם חשתם בכך?
אני פשוט משתגע מזה (למרות שנשארו ימים בודדים לתום המחזור) וחושב באופן רציני על אפשרות של הגשת תביעה ייצוגית נגד החברה, בסכומים גבוהים מאוד - אבל קודם לכן אני צריך להיות בטוח שעוד אנשים סובלים מהבעיה הזאת.
פריווילגיות של רווקים
).

