משמעתיעלל..

בטח נושא נדוש אבל אני ממש זקוקה לרעיונות של המנוסים מביננו...

 

אני מלמדת בחטיבה ונאבקת על המשמעת בכיתה. מרגשה שכל השיעור זה רק מאבקים והערות וזה ממש מעייף ומעכיר את האווירה בכיתה.

יש לציין שבאופן כללי גם בביתי התלמידים המשמעת לא ממש שולטת והתחצפויות להורים ומורים הם דבר שבשגרה...

 

יש לכם עצות איך להתמודד??

איזו התמודדות מוכרת ומעצבנת!רבה אמונתך!
אני ממש בעד חיזוקים על התנהגות טובה (שוקולדים קטנים, הודעה משמח להורים..)
יכול להיות שבהתחלה הם יהיו ציניים לחיזוקים. להתעלם מזה. זה לא משקף את ההרגשה האמיתי. כולם אוהבים שמחמיאים ומצ'פרים אותם.

לנסות למפות- מפריעים כרוניים. נגררים אחרי המפריעים. תלמידים טובים.
המיפוי עוזר להתכוונן.

לבחור מעט (שלושה, ארבעה. לא יותר), כללים ברורים (לדוגמה- איחורים, אכילה בשיעור..) ולהיות עקבית באכיפה שלהם.

להימנע מעונשים כבדים מדי. הם משיגים את התוצאה ההפוכה מהרצויה. בדוק!
להשאיר את העונשים הכבדים למקרים חמורים מאוד!
באירועי משמעת רגילים- להסתפק בענישה קלה (נזיפה, הערת משמעת, העברת מקום אם יש צורך, דיווח למחנכת או להנהלה, דיווח להורים, עבודה קצרה ופשוטה להגשה)

הכי הכי חשוב-
לא להתייחס ברצינות להערות הלא נעימות מהתלמידים. לזכור שזה לא אישי בכלל.
ושהנהגת משמעת בכיתה היא תכונה נרכשת

יזקי ואמצי! וה' יהיה בעזרך!
וואי תודה!!אחת מהשומרון


חיזוקים חיוביים זה באמת תרופת פלא!נחשונית יהודית

אני רואה שזה עובד אצלי הרבה יותר מהערות..

למשל בואו נראה מי מכבדת אותי-

תודה לרוני שהיא הראשונה שמכבדת טלי השנייה וכו

את יכולה לנקוב בשם רק של החמש הראשונות או כמה שתקבעי לעצמך

ואז לומר ותודה לכל מי שהצטרפה או נוספה או משהו כזה

 

וגם בלי מכבדת כל הכבוד לנטע שיושבת יפה לשלומית שעובדת ברצינות וכו

 

אני מלמדת כיתה ב,

אז אני גם כותבת את הקבוצות על הלוח

ומסמנת וי לקבוצות שמוכנות/יושבות יפה/ מתפללות או מברכות כמו שצריך

 

הכנתי גם חמש/שש מדליות של כוכב היום

וכל יום אני מחלקת לחמש/שש ילדות אחרות

 

עכשיו גם עשיתי פרויקט תפילה וברכת המזון-

טבלה של הקבוצות וקבוצה שיש לה 10 מדבקות הבנות יקבלו פרס קטן

 

עובד פלאים...

 

הרבה יותר מלקחת דברים או להעיר שקט שקט.

 

וכמובן הערות טובות ביומן..

 

בהצלחה רבה רבה!!

הזמן בשיעור הוא שליmadidi
יש שיטה פשוטה מאוד ונאוד עקבית.
ראשית צריך לדעת שיש דבר כזה שנקרא מוניטין של מורה. הכוונה היא שאם המורה ידוע כקשוח התלמידים ידעו לאן הם נכנסים בתחילת השנה. וכן להפך. לכן חשוב למתג את עצמך במקום שאת רוצה להיות בו.

שנית, העיקרון שמנחה ענישה הוא עיקרון של סיבה ותוצאה. כלומר, אין פה "סגירת חשבונות" או רצון "להראות לה מה זה..."

השיטה שבה אני משתמש היא פתיחת שעון. כל פעם שאני צריך להפסיק את מהלך השיעור בגלל הפרעות- השעון רץ. הזמן שעובר יורד מזמן ההפסקה של התלמידות. כשיגידו לך שזה לא הוגן, תאמרי "אתם לוקחים את הזמן שלי, אני אקח את הזמן שלכם".

עובד פלאים!

דבר אחרון והכי חשוב.
מורים צריכים להכניס משמעת בכיתה בתחילת השנה ולא להיות בלחץ של לימוד חומר. עדיף שנבזבז זמן ניכר על משמעת ונקבל לימוד איכותי יותר מאשר שכל השנה נלחם בתלמידים ונצא בשן ועין.
מקווה שעזרתי. בהצלחה!!!
רעיון יפה אבל לא יודעת אם אצליח ליישם..יעלל..אחרונה

איך אתה גורם להם להישאר בכיתה בזמן ההפסקה?

תודה רבה לכולםיעלל..

לגבי החיזוקים- יש לכם רעיונות לתלמידי חטיבה?

 

 

התקן תדלוקאנונימי (פותח)
האם אכן צריך את זה לצורך הכרה בהוצאות רכב?
ואם כן, איזה התקן מומלץ? אשמי להמלצות מניסיון בלבד. שיטוט ברשת עד עכשיו לא הניב לי מידע משמעותי, בעיקר פרסומות.
לא צריךמשהאחרונה
זה נוח כי יש לך חשבוניות מרוכזות ואתה לא מאבד אותן.
שיווק דיגיטלי: כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקיםlicard

יש כאן עצמאים ובעלי עסקים שמעוניינים בקידום ושיווק העסק שלהם? שרוצים למתג את העסק שלהם בצורה יוקרתית שתמשוך את העין ותזמן לקוחות?

אז אני רוצה לתת לכם המלצה קטנה ממני, בשנים האחרונות עולם השיווק עבר מהפכה משמעותית! השיווק החזק ביותר כיום הוא ברשת. אחד הכלים החזקים והמשפיעים כיום במיתוג, שיווק וקידום עסקים הוא לא אחר מאשר - כרטיס ביקור דיגיטלי.

לפרטים נוספים כנסו לקישור הבא:
https://www.licard.co.il/

אולי יעניין אותך