עצות למשמעת בכיתות ד-ו במילוי מקום יומיאנונימי (פותח)

הם דיברו ודיברו ודיברו ולא סתמו!!

עצות?

באמת קשהמלכתשלמה

לא כיף שתלמידים לא מקשיבים למורה, אבל ... האם המורה מקשיב לתלמידים??

 

ובמחילה מכבודו/ה... מורה שמדבר כך על תלמידיו ומשדר - "ולא סתמו", איך מצפה שיקשיבו לו? (תוהה אם ראוי בכלל לעמוד מול ילדי ישראל ולחנכם, אם את אתה מורה ליום או מורה מקצועי, הכל זה חינוך שעובר יותר בשדר מאשר במילים....)

(אין להתרגז על דבריי, רק לקחת לתשומת לבנו שיש לנו מה לשפר

 

קשה לתת עצות  למי שלא מכבד את מי שמולו, כי העיצות לא יועילו, אבל כשתרגיש/י שאת/ה מכבד/ת אותם באשר הם צלם אלקים בדיוק כמוך, אז אפשר לנסות לחלק פרסים קטנים על השתתפות, הצבעה, הקשבה וכו', להזמין אותם ללוח, לתת הזדמנות לעבודת זוגות או קבוצות קטנות, ולציין בפירוש דברים טובים שעשו "שמתי לב שדורון חיכה בסבלנות לתור שלו"..."ראיתי שתמר הרימה את הקלמר לחברתה.." וכו', ילדים הם כחומר ביד היוצר, כשהם חשים שמבינים אותם ורואים את הטוב שבהם הם מפתיעים ובגדול!

(אצלנו הם מאד אוהבים חמוציות, מנטוס וכאלה.)

 

ב"הצלחה , בכל המישורים...

 

אני הפותחת... ו-וואיי באמת שהגזמת...אנונימי (פותח)

לא פירטתי כלום, מה ניסיתי לעשות וכו, ואת כבר מסיקה שאני לא מכבדת את התלמידים, ובעצם מורה לא טובה...

את לא חושבת שנסחפת?

מי אמר שאני לא מכבדת? מי אמר שאני לא מפרגנת? מי אמר שאני לא מחמיאה? לא מצ'פרת??

לא באתי לפרט את שיטת העבודה שלי ולכן לא פירטתי מה כן ניסיתי, אבל בסופו של דבר כמעט שיעור שלם (!!!) וזו פעם ראשונה שזה קורה לי (!) היה רעש רעש רעש ושום דבר לא עזר! שום דבר!

ותודה על כל העצות בפסקה השניה, אבל זה היה לא רלוונטי לשיעור הזה כי זה היה שיעור ששני תלמידים הכינו והיו אמורים למסור, ולא הצלחתי להשליט שקט וסדר בכיתה...

בנחת, בהרמת קול, בכל שיטה שהיא זה פשוט לא הלך!!!

ושיעור שלם הוצאתי את הנשמה שלי כאילו עבדתי בבנין של 10 קומות...

אז כן, אני אגיד שהם דיברו ודיברו ודיברו ולא סתמו, כן!

אחרי הרבה פעמים שניסיתי לעשות שקט וליצור הקשבה בכל מיני דרכים, ע"מ ששני התלמידים החמודים שהכינו את השיעור יוכלו למוסרו... לא מאחלת לך לעמוד בכזה ניסיון כדי להבין את התחושה הזו. ולהגיד "הם לא סתמו" זו עוד מילה עדינה...

 

אני לא מתכוונת לתקוף אבל אני חושבת שלא כדאי להסיק מסקנות כ"כ מהר לגבי אישיותי או טיב ההוראה שלי, משתי שורות בפורום ערוץ 7...

 

 

ענישה מסודרת וקפדניתלשם שבו ואחלמה
מוכנה ומתוכננת מראש
פידבק חיובי - פתקי נחת להורים, מחמאות למי שמגיעה לו מחמאה, הכרזה על מצטיינים.ולא לנסות לרצות אותם, את האדון בכיתה.
את חושבת שכדאי ללנהוג כל גם כמורה רגילה.אנונימי (3)
אני מלמדת כיתה ו׳ בנות קבוצה של מתקשות בחשבון. בזמן האחרון הן "מרגישות בבית", ואני מתלבטת בין קפדנות ושהן יצאו ממורמרות מהשיעור, או יותר רכות שהן יהנו אבל גם יותר יפריעו.
אשמח לעצות..
אני חושב שכן. כמורה רגילהלשם שבו ואחלמה
הן לא יצאו ממורמרות אם הן יעבדו כמו שצריך, ילמדו ויתקדמו
אם הן ירגישו בבית זה יהיה רע לכולן
הקטע הוא שהן מרגישות טיפשות.אנונימי (3)
קשה להן, ובשיעור אחד הו לא רואות התקדמות משמעותית..
כמובן שהן חייבות להרגיש חווית הצלחהלשם שבו ואחלמה

תני להן גם תרגילים שהם יצליחו בקלות 

ותרגילים שהם יצליחו קצת פחות בקלות

נכון, אבל זה היה קצת פחות משיעור שלם,אנונימי (פותח)

ולא היה זמן ואופציה לכל הדברים האלו בתור ממלאת מקום של שעה אחת בלבד.

רק כשאמרתי שאני רושמת כל אחד לפי ההתנהגות שלו הם קצת נלחצו אבל אחרי חצי דקה חזרו לדבר כאילו דבר לא קרה

שניה, כשכתבת "יומי", למה התכוונת?לשם שבו ואחלמה
שזה מילוי מקום שמתרחש כל יום?
לא. מילוי מקום שקוראים לי מורים כשצריך. לא קבוע.אנונימי (4)


כיתה שפוצחת במרדHakuna.Matata
יש סיכוי נמוך מאוד לקנות אותם כשזה חד פעמי.

אפשר לנסות רשימה של שמות על הלוח של כל התלמידים. ותלמיד שמפריע מקבל קו. ושני קווים וכו. וכל קו מסמל ענישה או אזהרה. למשל קו ראשון אזהרה. קו שני דקה מההפסקה לא יוצא. קו שלישי חמש דקות. אחכ מכתב חהורים וכו.

תגמול חיובי.

מערכת של התנהגות טובה מנגד. מי שמתנהג יפה מקבל כוכב. שלוש כוכבים מכתב התנהגות טובה להורים. או הפתעה (חנות הכל בשקל. הם מתים על זה מנסיון ).

להשתמש במשהו חזותי מושך. אם אפשר שלט או סרט מוקרן או לקחת את אחד התלמידים שיציג או לעשות זאת בעצמך.

עוד דבר. ניראות. היום נכנס לכיתה שאני מלמד בה איש עם מכופתרת ועניבה התלמידים היו מרותקים. הופעה מסודרת מכובדת נותנת לתלמידים תחושה שעומד אדם מכובד מולם.

לנסות למצוא את מוקד הבלאגן. ולהפוך אותו לנושא השיעור או את הילד החזק שגורר את כולם ולהשתמש בו או להעניש אותו בחומרה למען ייראו ויראו.

תחילת שיעור. לעמוד. בטון תקיף לדרוש על סדר ונקיון בכיתה. להכניס כל מה שלא קשור לתיק. להתיישב ישר.

לעשות פעילות ספורטיבית קטנה בכיתה.

בהצלחה!
עצות מאוד מאוד טובות, תודה אנונימי (פותח)

הבעיה היא שלא אני מסרתי את השיעור (שני תלמידים הכינו את השיעור) ובתור ממלאת מקום של שעה אחת בכיתה זו, אין לי אמצעי ענישה מספיק טובים חוץ מלהעביר את השמות למורה (שבד"כ מטפלת בזה היטב..) או להוציא מהכיתה במקרה קיצוני

להשאיר בהפסקה ולעשות עבודהלשם שבו ואחלמה
מכתב הביתה
טלפון להורים
עבודה הביתה
וכו
אם זה שעה אחתHakuna.Matata
ואת לא מעבירה תשיעור

תעזבי.

המורה תסלח לך שלא הייתה דממה.
זה לא בשביל המורה, זה בשביליאנונימי (4)

אני מרגישה פשוט רע שזה לא הלך לי להשתיק אותם, שבקושי הקשיבו לי

לא ממש מעניינת אותי דעת המורה ..אנונימי (4)

למרות שהמורה ממש הבינה אותי

דעתי היאHakuna.Matata

שאי אפשר במצב של היום להגיע למצב של שקט בכיתה אם את לא מכירה את התלמידים..

 

או אם איך שהוא הצלחת להרשים אותם. וזה לא קל בכלל אם לא הבאת להם אוכל או ממתקים

נכון, את צריכה פרסים ויכולת ענישה.לשם שבו ואחלמה
וכם להיות מעניינת,
תראי, במילוי מקום לרוב לא מצפים ממך להתקדם בחומר,
אז את יכולה לעשות להם משחקים,
וחלק מהשיעור דף עבודה לא קשה שמי שמסיים אותו זוכה ב...? לצאת מוקדם יותר?
ואפשר גם לספר סיפור מעניין.
לא צריך להביא אוכל וממתקים.נשואה טריה
מלא דרכים לגרום לילדים להיות קשובים ואפילו בלי לבקש אפילו פעם אחת שקט! אם המורה הוא מספיק מעניין ומשתמש באינטונציה נכונה אז יהיה קשב בכיתה.
אולי לא ממתקיםHakuna.Matata
אבל שימוש באינטונציה נכונה הוא לא פתרון קסם. .

כיתה שהחליטה לעשות מרד גם לא תקשיב לא לאלידע בר שאול. ואין חולק על הקריזמה שלו
תתפלא,נשואה טריה

אינטונציה זה פיתרון קסם! מנסיון!

זה עובד.Hakuna.Matataאחרונה
אבל זה לא פתרון לכל דבר
אני נער ולא מורה ואני פשוט יכול להגיד לך מה עובד עלינויהדות=דרך חיים

 

מי שמדבר את מעמידה אותו ל5 דקות אם והוא ממשיך לדבר את מוציאה החוצה. ואם את עושה את זה תעשי את זה כבר מהדיבור הראשון שאת שומעת כי אם לא מתחילים ישר זה פחות מאיים

טלפון להורים בגיל שלהם זה מאיים מאוד ולכן גם יעיל.

נגיד מי שמפריע ממש צריך לעשות עבודה בנושא שלומדים. (לנו מביאים דברים ממש קשים אבל הם קטנים אז תביאי להם משו קצר)

 

והכי חשוב לא להיות איתם רק בכאסח. זתאמרת תעשי איתם הרבה צחוקים אם את עושה איתם הרבה בדיחות נבנה קשר ואז גם לא נעים להם להפריע.

לנו ביסודי היו מביאים סטיקרים של נ נח נחמ נחמן מאומן למי שהיה משתתף יפה בשיעור, ותלמידים היו עושים הכלללל בשביל זה. 

או נגיד את נותנת כמות תרגילים או כל דבר שאת מלמדת. ואומרת שמי שמסיים יכול לצאת לשחק בחוץ

 

 

אהבתי את הקטע עם הנח נחח אנונימי (4)


התקן תדלוקאנונימי (פותח)
האם אכן צריך את זה לצורך הכרה בהוצאות רכב?
ואם כן, איזה התקן מומלץ? אשמי להמלצות מניסיון בלבד. שיטוט ברשת עד עכשיו לא הניב לי מידע משמעותי, בעיקר פרסומות.
לא צריךמשהאחרונה
זה נוח כי יש לך חשבוניות מרוכזות ואתה לא מאבד אותן.
שיווק דיגיטלי: כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקיםlicard

יש כאן עצמאים ובעלי עסקים שמעוניינים בקידום ושיווק העסק שלהם? שרוצים למתג את העסק שלהם בצורה יוקרתית שתמשוך את העין ותזמן לקוחות?

אז אני רוצה לתת לכם המלצה קטנה ממני, בשנים האחרונות עולם השיווק עבר מהפכה משמעותית! השיווק החזק ביותר כיום הוא ברשת. אחד הכלים החזקים והמשפיעים כיום במיתוג, שיווק וקידום עסקים הוא לא אחר מאשר - כרטיס ביקור דיגיטלי.

לפרטים נוספים כנסו לקישור הבא:
https://www.licard.co.il/

אולי יעניין אותך