הם דיברו ודיברו ודיברו ולא סתמו!!
עצות?
לא כיף שתלמידים לא מקשיבים למורה, אבל ... האם המורה מקשיב לתלמידים??
ובמחילה מכבודו/ה... מורה שמדבר כך על תלמידיו ומשדר - "ולא סתמו", איך מצפה שיקשיבו לו? (תוהה אם ראוי בכלל לעמוד מול ילדי ישראל ולחנכם, אם את אתה מורה ליום או מורה מקצועי, הכל זה חינוך שעובר יותר בשדר מאשר במילים....)
(אין להתרגז על דבריי, רק לקחת לתשומת לבנו שיש לנו מה לשפר
קשה לתת עצות למי שלא מכבד את מי שמולו, כי העיצות לא יועילו, אבל כשתרגיש/י שאת/ה מכבד/ת אותם באשר הם צלם אלקים בדיוק כמוך, אז אפשר לנסות לחלק פרסים קטנים על השתתפות, הצבעה, הקשבה וכו', להזמין אותם ללוח, לתת הזדמנות לעבודת זוגות או קבוצות קטנות, ולציין בפירוש דברים טובים שעשו "שמתי לב שדורון חיכה בסבלנות לתור שלו"..."ראיתי שתמר הרימה את הקלמר לחברתה.." וכו', ילדים הם כחומר ביד היוצר, כשהם חשים שמבינים אותם ורואים את הטוב שבהם הם מפתיעים ובגדול!
(אצלנו הם מאד אוהבים חמוציות, מנטוס וכאלה.)
ב"הצלחה , בכל המישורים...
לא פירטתי כלום, מה ניסיתי לעשות וכו, ואת כבר מסיקה שאני לא מכבדת את התלמידים, ובעצם מורה לא טובה...
את לא חושבת שנסחפת?
מי אמר שאני לא מכבדת? מי אמר שאני לא מפרגנת? מי אמר שאני לא מחמיאה? לא מצ'פרת??
לא באתי לפרט את שיטת העבודה שלי ולכן לא פירטתי מה כן ניסיתי, אבל בסופו של דבר כמעט שיעור שלם (!!!) וזו פעם ראשונה שזה קורה לי (!) היה רעש רעש רעש ושום דבר לא עזר! שום דבר!
ותודה על כל העצות בפסקה השניה, אבל זה היה לא רלוונטי לשיעור הזה כי זה היה שיעור ששני תלמידים הכינו והיו אמורים למסור, ולא הצלחתי להשליט שקט וסדר בכיתה...
בנחת, בהרמת קול, בכל שיטה שהיא זה פשוט לא הלך!!!
ושיעור שלם הוצאתי את הנשמה שלי כאילו עבדתי בבנין של 10 קומות...
אז כן, אני אגיד שהם דיברו ודיברו ודיברו ולא סתמו, כן!
אחרי הרבה פעמים שניסיתי לעשות שקט וליצור הקשבה בכל מיני דרכים, ע"מ ששני התלמידים החמודים שהכינו את השיעור יוכלו למוסרו... לא מאחלת לך לעמוד בכזה ניסיון כדי להבין את התחושה הזו. ולהגיד "הם לא סתמו" זו עוד מילה עדינה...
אני לא מתכוונת לתקוף אבל אני חושבת שלא כדאי להסיק מסקנות כ"כ מהר לגבי אישיותי או טיב ההוראה שלי, משתי שורות בפורום ערוץ 7...
תני להן גם תרגילים שהם יצליחו בקלות
ותרגילים שהם יצליחו קצת פחות בקלות
שאי אפשר במצב של היום להגיע למצב של שקט בכיתה אם את לא מכירה את התלמידים..
או אם איך שהוא הצלחת להרשים אותם. וזה לא קל בכלל אם לא הבאת להם אוכל או ממתקים
אינטונציה זה פיתרון קסם! מנסיון!
מי שמדבר את מעמידה אותו ל5 דקות אם והוא ממשיך לדבר את מוציאה החוצה. ואם את עושה את זה תעשי את זה כבר מהדיבור הראשון שאת שומעת כי אם לא מתחילים ישר זה פחות מאיים
טלפון להורים בגיל שלהם זה מאיים מאוד ולכן גם יעיל.
נגיד מי שמפריע ממש צריך לעשות עבודה בנושא שלומדים. (לנו מביאים דברים ממש קשים אבל הם קטנים אז תביאי להם משו קצר)
והכי חשוב לא להיות איתם רק בכאסח. זתאמרת תעשי איתם הרבה צחוקים אם את עושה איתם הרבה בדיחות נבנה קשר ואז גם לא נעים להם להפריע.
לנו ביסודי היו מביאים סטיקרים של נ נח נחמ נחמן מאומן למי שהיה משתתף יפה בשיעור, ותלמידים היו עושים הכלללל בשביל זה.
או נגיד את נותנת כמות תרגילים או כל דבר שאת מלמדת. ואומרת שמי שמסיים יכול לצאת לשחק בחוץ
יש כאן עצמאים ובעלי עסקים שמעוניינים בקידום ושיווק העסק שלהם? שרוצים למתג את העסק שלהם בצורה יוקרתית שתמשוך את העין ותזמן לקוחות?
אז אני רוצה לתת לכם המלצה קטנה ממני, בשנים האחרונות עולם השיווק עבר מהפכה משמעותית! השיווק החזק ביותר כיום הוא ברשת. אחד הכלים החזקים והמשפיעים כיום במיתוג, שיווק וקידום עסקים הוא לא אחר מאשר - כרטיס ביקור דיגיטלי.
לפרטים נוספים כנסו לקישור הבא:
https://www.licard.co.il/