טוב, אז יצאנו פעמיים ובגדול נראה שדיי טוב וסבבה. אבל משהו אחד ממש מעיב עליי ברמה שאתמול אחרי הפגישה פשוט נהייתי עצובה.
אני לא ממש יודעת איך נסתדר כלכלית. בשנים הקרובות שנינו לא בדיוק הולכים לפרנס- אני ממש לא והוא ברמת משכורת חייל/אברך והעובדה שאבא שלי דיי הבהיר לי שאין להם יותר מידי איך לעזור לנו רק מעמיקה את החרדה מהדבר.
עכשיו, מצד אחד אנחנו באמת רק אחרי פגישה שנייה- מצד שני זה דבר שהוא דיי קריטי ואם זה לא הולך להסתדר מבחינה הזו (שוב,עדיין לא דיברנו על זה) אז אולי עדיף לחתוך...
בקיצור, מתי נכון כבר להעלות את זה? פגישה שלישית זה מרגיש מוקדם אבל לא יודעת...זה ממש יושב עליי(ממש לא רוצה להגיע למצב שכבר קשורים רגשית והכל ואז רק בגלל זה זה לא יילך)
ועוד משו- יכול להיות שעקב מצבי (שאמנם הוא זמני, לימודים וזה, אבל עדיין זו תקופה משמעותית וספציפית אלו לימודים תובעניים) כדאי מלכתחילה לפסול הצעות כאלה?

