אני באה מבית שיש לאנשים המון ידע כללי (חוץ לאמא שלי ) , מעריכים ידע ואוהבים מאוד לקרוא ,
בעלי בא מבית שההורים שלו , איך אגדיר את זה בעדינות, לא העפרונות הכי מחודדים בקלמר,
אחיו איכשהו יצא ידען מופלג, בהכל, וגאון, אבל הוא מבחינה רגשית הוא סגר את עצמו בחדר
כל י"ב , הלך בבוקר לישיבה, וחזר הביתה אחר"צ ל4 קירות, מחשב ודיכאון, כי הוא התקבל "רק" לעתודה בכל האוניברסיטאות חוץ מבטכניון
שזו הייתה השאיפה שלו. ומדובר על אחד המקצועות הכי קשים שיש.
עם זה שהוא גאון , הוא טיפוס שלא קל איתו תמיד , ואפילו שיש לו לב טוב ומידות טובות
לא הייתי רוצה בעל כזה.
לבעלי, שהוא גם חכם מאוד בלימודים והייתה לו בגרות מעולה וציונים גבוהים בתואר המאוד קשה שעשה,
יש מלא חורים בהשכלה, מושגים בסיסיים שהוא לא יודע, מילים שהוא לא מבין , שגיאות בדיבור,
וסה"כ הוא לא אשם בזה, כשגדלים בבית כזה שלהורים יש לקסיקון של 100 מילה בלחץ,
והם בקושי יודעים לבטא את עצמם בעל פה, ובטח שבכתב, ויש להם ידע כללי דיי בסיסי,
אז בדרך כלל זה משפיע אפילו שהוא סה"כ הרבה מעליהם מבחינת ידע ושפה.
פעם זה היה מפריע לי , היום אני מבינה שסה"כ זה שטויות.
הדוגמאות שנתת לא מאפיינות בן אדם טמבל , אז בסדר... הוא לא כזה אלוף בידע כללי,
זה לא הופך אותו לבן אדם עם אינטליגנציה של בן שלוש.
לא התחתנת עם קופסאה של "אלופי הטרוויה"
כל עוד הוא בן אדם טוב, בן זוג טוב ותומך, ויש לו מידות טובות,
זה העיקר. מה גם שהוא לא אידיוט. אם הוא היה טיפש , היית עולה על זה בדייט שלישי או לפני.
וגם לך יש שגיאות בסיסיות בעברית בשרשור. אז מה, זה הופך אותך לטיפשה? לא...
אל תזלזלי בו, זה רק יהרוס לכם. מניסיון.
גם אני הייתי קצת מזלזלת, וכשהפסקתי זה רק עשה לנו טוב.
בהצלחה