אני עדיין לא מבינה....רות22

אני הייתי אחת גם בתור חניכה וגם בתור מדריכה באריאל...

אני עדיין לא מבינה!!! עוד כשהייתי חניכה אני זוכרת שהיינו "יורדות" על חברותינו מבני עקיבא היינו בסניף וכשראינו חניכות או מדריכים מבני עקיבא היינו "משפילים" והיינו שרות: "בני עקיבא, ע"ז כל חניך כל מדריך יש לו חברה" זה כשהיינו קטנות. (עכשיו גדלנו יודעות עכשיו להעריך אבל...)למה המדריכות הסניף לא לימדו אותנו שזה לא יפה למה חינכו אותנו??? בכלל כל תנועת אריאל לא מצאתי בזה כזה חינוך כמו שראיתי אצל אחיי כשהם היו בבני עקיבא!

לפי דעתי, אריאל נכשלה בחינוך ובערכים!!!

 

לא מסכים!דרדקי

אני לא יודע אני לא מאמין שזה קורה בכל סניף ואני לא יודע מה המצב שם ולמה המדריכות לא אמרו דבר

אני יודע שאני שמעתי פעם אחת ילדים בתנועה אחרת ששרו את זה על בני עקיבא והסכמתי שהם יביאו לי צ'פחות על הגב כדי שיפסיקו לשיר את השיר הזה(ת'אמת זה היה כמו מסז' ואהבתי את זה)
ובחדר האוכל היה מקרה שמישהו אמר קצת דברים רעים על בני עקיבא ואני זעקתי שזה קודש קודשים, אני מאמין שזה מקרה יחיד ואין ללמוד ממנו,

ואני אוסיף, כל פעולה שיש לכל תנועות הנוער אני רואה כמעט תמיד מספר שווה בין חניכי אריאל לתנועות אחרות למרות שהם סניפים פי 8 יותר גדולים

בצלב"א

אני לא יודע מה היה אצלכם,yehciel666
אבל אצלנו לא "משפילים" חניכים מבנ"ע. ההפך, אנחנו ביחסים מאוד טובים עם בנ"ע, יש לנו לפעמים סעודות שבת משותפות, עונ"שים ביחד... ואפילו אני הייתי כל השנה באחד הפרוייקטים הגדולים של בנ"ע, וגם אני הולך עם חולצה שלהם. אז אולי המדריכות שלכן לא חינכו אתכן מספיק טוב.. אצלנו האהבה והאחדות בין התנועות גדולה. ולכל תנועה יש חשיבות עצומה, צריך את שניהם יחד, וצריך לעבוד בשיתוף פעולה. רק כך אנחנו ננצח! בציפיה לישועה בקרוב!
אני בעיקרוןיוכי
הייתי חניכה בבנ"ע וכל פעם שאמרנו דברים רעים נגד אריאל אמרו לנו שזה לא יפה...
גיל הילד.123

אני בעד שהחניכים בגיל הצעיר ישירו: 'בנ"ע ע"ז'. ילד קטן לא מבין מורכבות, לא מבין שיש הרבה רבדים, לא מבין שיש כל מיני שיטות הסתכלות שונות על העולם. ילד קטן מבין רק שחור לבן, הוא לא מבין שיש גם המון אפור.

לילד קטן צריך להסביר שחברה מעורבת זה ע"ז. כשהוא יגדל יש צורך להסביר לו בצורה רצינית ועמוקה שיש כל מיני דרכים בעבודת ה' ו"עת לעשות לה' הפרו תורתך" וכו'.

(וכמובן להדגיש לילד הקטן שההתנהגות של החבר'ה בבנ"ע זו ע"ז, אך את האנשים עצמם אנו מאוד אוהבים למרות מעשיהם הרעים).

בצ"ל אריאל!

אני אישית תמיד הייתי נגד הדברים האלהצחקן

ב"ה

בן אם זה היה לבנות באוטובוס בכתה ב' (היו טיולים שזה היה כמו אוטובוס מהדרין בנים - קדימה,בנות - אחורה ולהפך, היום לוקחים 2 כיתות מקרבילות או ג' ד' נניח) ובן אם זה מוראל נגד קבוצה אחרת (אבא שלי סיפר שבבנ"ע הם היו שרים משו כמו ______ בנים הם חר|קים). או סניף אחר או משהו שונה.

אני שונא את הקטע הזה.

 

 

חבר'ה תקשיבו...רות22

אני מסכימה איתכם שאתם לא מסכימים איתי כי אתם חלק מהסניף מהתנועה... אני גם הייתי מגיבה בשלילה לכזו הודעה כל עוד והייתי בסניף. אבל ראיתי דברים לא יפים גם מבחינת הסניף, וגם מבחינת ההנהלה (בהיותי שהדרכתי....)

אבל חבר'ה על טעם ועל ריח אין מה להתווכח!!!

רק רציתי להביע את דעתי.

בשורות טובות!

רות.

הבעת דעה.123

את הבעת את דעתך, ואנו רק מביעים את דעתנו. מסתמא אין לך בעיה שאנו מביעים את דעתנו, גם בטח הבנת שאם תדברי על זה אז אנו נאמר את דעתנו, ולאוו דווקא שנסכים איתך.

לא אמרנו שאת חייבת להסכים איתנו, אלא רק הצגנו את שיטתנו(ואיני חושב שזה שייך ל"על טעם וריח אין להתווכח", כי על זה דווקא יש הרבה מה להתווכח, כי זה עניין של חינוך, ולא כל אחד יכול לומר משהו שונה לגמרי מחברו. ואני אישית חושב שהפתגם "על טעם וריח אין להתווכח" הוא ממש לא נכון, וכן שייך להתווכח על טעם וריח, כי הרי יש טעמים וריחות שהם מוסכמים על העולם שהם נחשבים לטובים או למאוסים. וכן יש הרבה נפקא מינות הלכתיות לגבי ריחות טובים ורעים).

איזה דברים לא יפים ראית מבחינת ההנהלה?...

בצ"ל אריאל!

אני בטוח שאתה מגזיםצחי קנטור

מאיפה הבאת את העניין של ע"ז!? אני בטוח שמן הסתם אתה יודע שבזמנו היו רבנים בארצות אשכנז שהתירו "חינוך יחד" (כך הם קראו למה שאנחנו קוראים "מעורב" היום). ומי אמר לך שהיום המצב יותר טוב?? ועד היום יש הרבה רבנים שעומדים מאחרי בנ"ע, וכו... 

אני חושב שילדים קטנים עם כיפה ששרים כאלה דברים זה חילול ה'. מה אנחנו צריכים שאנשים מהרחוב ישמעו ויגיעו למסקנה שיש עוד קרע בעם ישראל?? מה יוצא לנו מזה..?

בבקשה, אם תוכל, באדיבותך הרבה, ל"מתן" מעט את דבריך... חוץ מזה אני משוכנע שאם משפט כזה בכלל עולה במחשבה של מישהו מהתנועה לומר אותו, הרי זוהי תופעה רעה שיש למגר מיד.

אתה נסחף, נשמה!123

זה דבר ידוע שעריות מושווה תמיד לע"ז(וכל חוסר צניעות הינו סביב העריות, וע"פ רוב אפילו נחשב לאביזרייהו של עריות שדינו 'יהרג ואל יעבור').

אשמח לקבל רשימה של רבנים שהתירו "חינוך יחד"(מדובר על כמות רבנים שלא עוברת את כמות האצבעות שיש לך ביד השמאלית. וכן הם התירו זאת רק משום חשש גדול ורציני של התבוללות, ואפילו אז רבים וטובים חלקו על ההיתר מכל וכל).

המצב היום הרבה יותר טוב מאשר התקופה והמקום שאתה מדבר עליהם(זה דבר ברור שלא זקוק לראייה).

אם יש רבנים שעומדים מאחורי בנ"ע, זה עדיין לא סותר שבאמת האידאלית חברה מעורבת מזיקה במידה מסויימת כמו ע"ז ואפילו יותר(ידועה התלבטותו הקשה של הראי"ה זצוק"ל, מה יותר הורס את עם ישראל: המסיון הנוצרי או החינוך המעורב...).

אין שום רב רציני שלא מסכים שלכתחילה חברה מעורבת זה דבר שאסור בתכלית, וזה פסול מכל וכל.

מה הקשר קרע בעם? די כבר לדבר על קרעים בעמ"י!! אין שום קרע!! צא מהדמיונות!!

אני משוכנע שאם יש מישהו שלא מבין עד כמה חינוך מעורב זה דבר קלוקל ואסור, הרי זוהי תופעה רעה שיש למגר מיד.

בצ"ל אריאל!

כשיש שיטפון אז נסחפים, אולי תואיל לסגור את הברז?צחי קנטור

 - כאשר יש לבחור בין חוסר צניעות בעלמא לבין אביזרייהו דעריות ממש ממש (ולא "נחשב" - לא שאני מזלזל בחומרת החוסר צניעות) אני מקווה שתעדיף את האפשרות הראשונה.
 - אני בטוח שאם היו לי כמות כזו של אצבעות בכף היד השמאלית, היא הייתה כ"כ רחבה כך שבהנחת התפילין לא הייתה נשארת רצועה אחרי סיבוב אחד מסביב לכף היד. אלא אם כן תישאלת את כל רבני אשכנז באותה תקופה, אחד אחרי השני, מה דעתו בסוגייה. ואם אתה צריך רשימה, מן הסתם לא עשית את זה.
 - נכון שאין מה להשוות, אבל הרחוב של ימינו הוא גם חשש גדול ורציני בפני עצמו, לא?
 - ויש רבנים, לא? 
 - האמת האידאלית רחוקה עדיין, לצערנו, ממה שהמציאות שלנו מכריחה.
 - אין מקום להכניס לדיון את הסיפור עם הגימנסיה, אני לא מבין מה אתה משווה בכלל.
 - ומהו, להגדרתך, רב רציני? יש רב שהוא לא רציני? ואם כן אז למה אתה קורא לו רב?
 - שים לב שאתה שוב חוזר ללכתחילה. אנחנו מדברים על המציאות הקשה של ימינו.
 - לא אמרתי שיש קרע, אמרתי שהתנהגות כזאת של ילדים עשויה בהחלט ליצור רושם שמדובר בקרע.
 - ובוא ניזהר שלא נגרום לקרע כזה. שיטת החינוך עליה דיברת לא ממש עוזרת.
 - ולחשוב כמה נחמד ומשעשע לשמוע ילדים ששרים "בנ"ע ע"ז", זה לא קצת דמיוני?...
 - אם כן אתה קורא למיגורו של כל מי שאינו מהווה כלי קיבול להבנה שלך.
 - ואני משוכנע שאם יש מישהו שבעד שילדים קטנים יצעקו בחדווה ובלי בעיות כמה שאחיהם עובדי עבודה זרה ולא חושב שיש פה בעיה חינוכית ממדרגה ראשונה, הרי זוהי לא פחות תופעה רעה שיש למגר (את הדעה המעוותת, כמובן).
(בכנות, אפילו ילדים קטנים במגרש הכדור-עגל שמזכירים לשופט המשחק את ייחוסו המשפחתי המפוקפק, זה נשמע לי פחות גרוע ממקרה כזה)
 - ובחזרה להודעה הקודמת שלך: אם ילד קטן לא מבין שיש כל מיני שיטות הסתכלות שונות על העולם, הרי זו הזדמנות מצויינת לשלהב אותו נגד חביריו. איך אתה חושב שילד קטן יתייחס לחבר שלו, אחרי שאמרו לו שהחבר עובד עבודה זרה!?
 - "אך את האנשים עצמם... וכו'" זאת לא קצת יוהרה?

עכשיו נסחפתי..צחי קנטוראחרונה

אני מצטער, הגזמתי, ואני חוזר בי מהתוקפנות של הודעתי הקודמת.
אבל אם תוכל, 123, תסביר יותר למה אתה בעד שילדים יגידו כך? קשה לי לקבל טיעון כזה.

אתה לא מדייק בעלילמשה

ההגדרה של "עריות" זה לא סתם חוסר צניעות (בשביל זה יש בהלכה נקודות אחרות).

עריות זו הגדרה שונה לגמרי.

אי דיוק בעליל.123
למד נא את סוגיית "אביזרייהו דעריות", ותבין... בצ"ל אריאל!
אני לא מבינה אותך...יוכי

הסתכלתי בשרשור אחר... וכתבת שם שחינוף לסגירות וכאלה בסופו של דבר גורם רק לדברים רעים.. ופתאום עכשיו אתה אומר שצריך לסגור את עצמינו בפני בנ"ע ולהגיד שהם ע"ז... איך את מסביר אתזה???

אני גדלתי בבנ"עשחר
ולא הפסקנו לשניה לצחוק על אריאל, כך שזו בעיה של ילדים ולא כישלון תנועתי דווקא שלנו..
אני מסכימה איתך,hadar

 

אני מאריאל מאז זרעים, וכל הזמן צחקנו על בנ"ע כשהיינו קטנות -סתם כי היינו קטנות וכמו ש-123 כתב-לילדים יש רק שחור לבן, וזה סתם מן תחרותיות כזו, ובכלל-תמיד בתור ילדים קטנים אוהבים לעשות הרבה יותר מורל-ולרדת על אחרים....

האבולוציה המגזרית:מקפיצים נטושים

פעם ערוץ 7 היה נחשב הערוץ המגזרי הדוסי,
ואריאל נחשבה התנועה הדוסית של המגזר,
ולכן היה פה פורום תסיס ופועל,

אלא שהיום ערוץ 7 כבר נחשב פרוגרסיבי מדי,

וכל תנועת אריאל מתעדכנת באמצעים אחרים....

 

*הסיפור דמיוני ועל אחריותי בלבד*

למה ערוץ 7קעלעברימבאר
נחשב פרוגרסיבי מדי?
חחחחח לא באמת התכוונתי לזהמקפיצים נטושים

אבל אני יכול להמציא סיבות למה אם תרצה.

אני סתם נכנס לפורומים נטושים וכותב בהם משהו.

אגב מסתבר שהפורום הזה אפילו מופיע בתפריט הפורומים אז כנראה הוא דווקא פעיל כביכול...

המון להט"בים מסתובבים פה באין מפריעפשוט אני..
איך הגעת לפורום הנטוש הזה?קעלעברימבאר
קפץ לי ב''עדכני''פשוט אני..
אה בעצם הוא מופיע בראשי, כמו שאני הגעתיקעלעברימבאר
אפילו המנהלת של הפורום גאהפשוט אני..אחרונה
אתם יודעים איך הופכים סניף של עזרא לאריאל?דורין השמיני
אני רואה שהפורום צולע אבל אני ישמח שתענו מהרדורין השמיני
נראליהעי

מתקשרים לתנועה יש בטוח מספר בגוגל

לגרש את הבנות ניסית?פתית שלגאחרונה

😜

סניף בלי מבנהתורת חיים בעiז

מה עושים בחודש אגון לגבי צביעת קירות?

צובעים על דפים גדוליםתות"ח!אחרונה

מחפשים מבנה שלא אכפת לו שיצבעו עליו (אנחנו צבענו על איזה מחסן של בית כנסת ששימש לנו גם כחדר ציוד של הסניף....), הכי טוב לדוגמא מבנה שטרם צבעו אותו והוא עוד בבנייה ואז יש סיכוי גבוה שייתנו לצבוע. אפשר לנסות לדבר עם העירייה/מועצה ולצבוע ארונות חשמל או קירות בעיר (יש קירות בעיר שלנו שאיזה ארגון של נוער צבע אותם).

בהצלחה רבה

הרוב הולכים לאריאל בגלל אידיאל ההפרדהadvfb

או בגלל שזה הסניף שכל החבר'ה הולכים?

צופר לשבת קליל ואפילו מצחיק לשבת צוות דחוףףףףףףדמיינו שם
אני חייבת כמה שיותר מהר משו לא כבד
שלום חברים אני בחור חרדי שמאוד מחובר לחבר'ה הדת"ל2020דתל

מחפש מקום כמו ישיבה וכדו' שיש שם אהבת חברים באופן מיוחד ומכילים כל אחד כמו שהוא,

 

ולאו דוקא ישיבה אלא כל מי שיודע על מקום כזה אשמח2020דתל

מאוד

לא לגמרי ברור מה אתה מחפשאני77אחרונה

ישיבה קטנה? ישיבה גבוהה? מה זה "מקום כמו ישיבה"? 

בהנחה שהתכוונת למסגרת לימודית כלשהי, אז מה חשוב לך שיהיה שם?

מבחינת סגנון  דתי/חרדי, מה חשוב לך?

איפה אתה מרגיש שאתה עומד מבחינת הרצינות שלך? כלומר - בהנחה שאתה מתכוון למסגרת לימודית, יש מסגרות שמיועדות לאנשים שלא כל כך יש להם כח ללמוד, ורוצים יותר מקום עם אווירה טובה אבל מחובר לקדושה, ויש מסגרות שמיועדות לאנשים שרוצים ללמוד בכל הכח...

הכנסה נוספת 4נטע ברזני

דרושים לעבודה בהזנת נתונים והזנת תוכן (קלדנות) מהבית❗

(ללא השקעה) וללא ניסיון!

ניתן להגיע לסכומים של 3000-11,800₪ בחודש!! בזמנכם הפנוי במהלך היום! לקבלת פרטים וליצירת קשר איתי

👇👇👇 ניתן לשלוח לנו הודעה בוואטספ 050-6158874 נטע👇

זמינות מיידית!

יש פה איראלנקים?בת סוד

בואו נעשה מאגר פעולות

אולי יעניין אותך