ממיומנים נשרפים
אל תתייחסי למה שכתוב מעל, זה הרוב חארטה ונכתב אתמול בשלוש לפנות בוקר...
ככה שאין מצב שמשהו שם נכון באמת..
@תמקה
אוקיי, תני לי שניה לחשובחלילית אלט
ממ אפשר גם לנסות?מעיין נובע*
בטח בטח בטחיומנים נשרפים
טוב מנסהמעיין נובע*

במשפט הראשון הראשון "אמורים לפרסם" זה נשוא ולכן אמצעי התקשורת יהיה נושא

בשני "מפקח" זה נשוא ושואלים על מי מפקח? אמצעי התקשורת- לכן זה מושא

 

אז אני צודקתחלילית אלט
את יכולה לעזור לי עם סיכום ממזג?
מעיין נובע*
לא נראלי שאני זוכרת מזה.
מיקדו אותך בנקודה מסויימת במאמרים?
לא, אני צריכה לדעת את הכלליםחלילית אלט
איך לכתוב טבלה וכל זה
ממ אז אין לי מושגמעיין נובע*
בשלישימעיין נובע*
"מפותחים" זה נשוא, שואלים מי מפותחים? אמצעי התקשורת. -נושא
נכוןחלילית אלט
אבל אני מתלבטת איזה סוג משפט זה
איך מפותחים זה נשוא?יומנים נשרפים
על אף זה מחלק את המשפט לשני איבריםמעיין נובע*
(משפט מחובר)
תנסי להוסיף אוגד באמצע "אמצעי התקשורת *הם* מפותחים" מימין לאוגד נושא ומשמאל נשוא
אהה תודה מותקיומנים נשרפים
אני חושבת אבל שעם הנושא אין כלל שזה מחייב שזה היה מימין.
רק לנשוא תמיד זה יהיה משמאל..
ואני עדיין בספק אם זה לא משפט מורכב אבל בכלל לא צריך את זה אז נמשיך הלאה
את צודקת בקשר לאוגדחלילית אלט
הנשוא הוא משמאל ולא מחייב שהנושא מימין.
ונראה לי שזה באמת משפט איחוי
המשפט הראשוןחלילית אלט
המילה "כי" אומרת שזה משפט מורכב. זו מילת שיעבוד.
"אמורים לפרסם" זה נשוא מורחב. עכשיו אני שואלת "מי אמורים לפרסם?"
והתשובה היא "אמצעי התקשורת"
אז במשפט הראשון זה נושא.
המשפט השניחלילית אלט
נשוא - מפקח
נושא - השלטון
ואז שואלים "על מה מפקח?" - זה אומר שאמצעי התקשורת זה משלים פועל שהוא מושא.
משפט 3חלילית אלט
זה משפט איחוי, נכון?
אני לא בטוחה לגמרי
זהו, גם אני התלבטתי.יומנים נשרפים
כי יש קשר לוגי של על אף,
אבל גם יש בהתחלה מילת שיעבוד ה- מתחלפת בש.
אבל אולי בעצם לא, כי אז יוצא שביעקרי אין נשוא ונושא. או שאולי כן, אוף לוידעת
חכמות שתיכןיומנים נשרפים
תודה מתוקות.
את המשפט השלישי לא הצלחתי
ולא סגורה על ארבע חמש
משפט 4חלילית אלט
"הוא" - אוגד. לכן המילה שאחריו היא נשוא.
אז במקרה הזה "אמצעי התקשורת" זה נשוא
במשפט 5יומנים נשרפים
הופך זה לא אוגד..?
גם אני התלבטתי בזהחלילית אלט
אולי @מעיין נובע* תחכים אותנו
נראלי ששדות צודקתמעיין נובע*
הופך ל.. נעשה ל.. זה אוגד
ממ לא מחייב.יומנים נשרפים
זה יכול להיות גם הפך, הפיכה, כל צירופי ה.פ.ך אבל יש שני כללים.
* אם זה רק הפיכה בשינו מצב אז זה אוגד. כמו: שערו הפך לבן.
*אם זה הפיכה ממשית/שיש את המילה'את' אחרי ה.פ.ך אז זה נשוא. כמו:"הילדים הפכו את הכיסאות על השולחן".
מקווה שלא המצאתי מידי
צודקת.מעיין נובע*
אמרתי הפך *ל*.. אם אחרי ההפך יש מילת יחס (את, עם) אז זה נשוא
משפט 5חלילית אלט
הופך - נשוא
העולם - נושא.
אני שואלת "בזכות מה הופך?" והתשובה היא "אמצעי התקשורת"
זה אומר שזה משלים פועל שהוא מושא.
(שאלות מי ומה מתייחסות למושא, כל השאר לתיאור)
יש. תודה מותק!יומנים נשרפים
זה היה כליל.
המשפט הראשון החלק כולל והוא תיאור, נכון? |מקווה|
איזה חלק?חלילית אלט
הכל מסכימים זה חלק עיקרי, וזה נראה לי רק נושא ונשוא
אבל אוף תמיד הסתבכתי עם משפטים מורכבים
זה משפט מורכביומנים נשרפים
אבל יש חלק כולל בתוך הפסוקית, שזה-"בארץ ובעולם".
עכשיו אני לא סגורה על זה אם התפקיד התחבירי זל החלק כולל הוא תיאור
זה לוואי כולל,כי את שואלת איזה אירועים.הכל מאת ה'
למה לא, איפה לפרסם?יומנים נשרפים
אבל לפרסם זה לא פועל,הכל מאת ה'
כל מה שמתקשר לשם העצם:
זה לוואי
ואירועים זה שם עצם.
למה? אבל בחלק הזה של המשפטיומנים נשרפים
אמורים לפרסם זה הנשו"מ, ואז שואלים :" איפה אמורים לפרסם"? בארץ ובעולם.
אבל אייפה הארועים?הכל מאת ה'
ממ טוב.יומנים נשרפים
אז לוידעת.
כאילו הבנתי את ההגיון במה שאת אומרת, רק שאין לי מושג מה לעשות.
כאילו על פי מה החלטת דפקא לשאול את זה?
זה לוואי כולל,גם ראיתי באינטרנטהכל מאת ה'
פשוט זנ לא נותן לשלח תקובץ,
בכל מקרה זה סטוח לוואי כולל,כי את שואלת איזה אירועים
ולוואי עונה על שאלות:איזה כמה..
והאירועים צמוד ל-בארץ ובעולםהכל מאת ה'אחרונה
אם זה תיאור מקום הייה צריך לכתוב:
אמורים לפרסם בארץ ובעולם מידע עדכני על אירועים.
ואז פה זה היה תיאור מקום
3 כללים בתחביר :הכל מאת ה'
עבר עריכה על ידי הכל מאת ה' בתאריך ט' בסיון תשע"ו 12:26
יש כמה כללים שהמורה שלי,עשתה לנו,יש עוד כללים:אבל זה חשוב כי זה קריטי.
1.בין נושא לנשוא תמיד יהיה לוואי ,אלא אם כן יש שם פועל
2.נושא אסור להתחיל במילת יחס - ב..,מ..
3.במשפט מאוחה תמיד סיבה ואז תוצאה.
4.בטח יודעים:
אין=לא=אוגד
אין=יש=נשוא
יש זה תמיד פועל.
לזכור:
לא כל נשוא חייב להיות פועל
פורום ישל"צהאר"י פוטר

אתם אולי מכירים את המנהלים של פורום ישל"צ? אני רוצה להכנס אליו והוא נעול

מי כאן וכמה אתם ותיקים?זיויק
כאן מאז אלף תשעמאות ו-2013שיח סוד
אשכרה.
פשייזיויקאחרונה
בדיקהטיפות של אור
עבר עריכה על ידי טיפות של אור בתאריך י"ח בחשוון תשפ"ו 19:50

הלכות ריבית – שיעור 2 - ריבית בהלוואת מוצרים בין שכנים

 

דוגמאות בשיעור: 
האם מותר ללוות בקבוק יין מהשכנים? 
האם צריך לדייק כשמחזירים חצי כוס סוכר? 
מתי מותר להחזיר טיטול יוקרתי במקום הטיטול שלויתי? 
ועוד...

נושאים בשיעור: 
איסור הלוואת מוצרים מחשש ריבית בשינוי מחיר | היתר הלוואה כש'עושהו דמים' וגדריו | היתר הלוואה כשיש ללווה ממין ההלוואה וגדריו | היתר הלוואה בדבר מועט וגדריו | היתר הלוואה במוצרים בעלי מחיר ידוע קבוע | כללים בהחזר מוצרים לאחר הלוואה.

 

לצפיה והאזנה באתר ולדפי מקורות מפורטים:

ריבית בהלוואת מוצרים בין שכנים

 

לצפיה ביוטיוב:

לחצו כאן לצפייה בסרטון ביוטיוב

 

הלכות ריבית שיעור 3 – ריבית ברכישה בתשלום דחוי

נושאים בשיעור: 
ההבדל בין אשראי בשכירות לאשראי במכירה | איסור רכישה באשראי במחיר גבוה | ריבית קיימת גם כשהמוכר לא נזקק לתוספת | תנאים להיתר רכישה באשראי כשהריבית לא ניכרת | מכירה באשראי בהצמדה למדד לדולר או למחיר המוצר | הגדרת של 'מחיר קבוע' | מכירה באשראי במציאות של הנחות למזומן | הצעת מחיר למזומן לאחר גמר המכירה | עסקים שדרכם במכירה באשראי | קיום מכירה באשראי שנעשתה באופן האסור

 

לצפיה והאזנה באתר ולדפי מקורות מפורטים:

ריבית ברכישה בתשלום דחוי

 

לצפיה ביוטיוב:

לחצו כאן לצפייה בסרטון ביוטיוב

 

בנוסף למעוניינים יש שיעורים ב הלכות שבת

וכן ב הלכות ברכות 

בהצלחה בלימוד

 

~~ ( זה יותר יפה מהנקודות שאנשים שמים כאן)מחכה לחורף
למישהו יש קישור לדרייב לסרט למלא את החלל?


חורף בריא לכולם

היי, יש למישהו את כל סרטי משחקי הרעב בדרייב?אקרומנטלי
כבר לא כל כך פעילrakonto
הא?
בואנה מה נהיה פה כל היום מבקשים סרטיםשִׁירָה

 לכו לחפש במקומות אחרים או שאל תחפשו בכלל

מההוולטרוןאחרונה
קפוץ לי

אולי יעניין אותך