ונכסנתי כמה פעמים אחר כך בטעות וכשנזכרתי במה מדובר יצאתי, אבל החלטתי לכתוב קצת
זה נושא כל כך גדול, שאי אפשר ולא ניתן לתת לזה מענה אם את לא מפרטת מה את צריכה,
יש נושאים שלא ראוי שמדריכה תדבר עם חניכות
יש דברים שכן ולא צנוע שאני אכתוב עליהם
ישנם דברים שמדריכה כן צרכה לענות;
אני לא יודע במה בדיוק מדובר כאן, מהדבק הבנתי קצת שזה על דיבורים,
*כלל ראשון שאנו הולכים על פיו הוא "אשרי העם שככה לו"-למה?ככה, כי ה' אמר!לא צריך סיבה
*רז"ל ידעו את הנפש וק"ו קודשא בריך הוא אשר יצאנו ונתן לנו את תורתו אשר היא ספר ההדרכה שלנו על פי הדרכת התורה הם אמרו לנו מה לעשות כדי שנשמור עליה(על הפסוק "(משהו בסגנון של אם נשמור את החוקים אז)כל אשר שמתי במצרים לא אשים עליך כי אני ה' רופאך" רש"י מפרש(פירוש שני) אם תשמרו את התורה אז לא תגיעו לידי חולי כמו שיש רופא האומר לאדם עשה כך וכך ולא חולה (כי התורה היא דרך הישר ועל פי זה מבואר מאמר חז"ל כל החש בגופו יעסוק בתורה" כי הוא סטה מדרך הישר(חולי שזה פגע שזה לא תקינות אשר היא היא היושר של הגוף) אז שיעסוק בתורה אשר היא ישרה ותישר אותו(תרפא אותו)עיינו בנתיבות ישראל נתיב התורה נתיב 5±)
אחרי שאקבל פירוט יותר גדול יהיה קל יותר לענות, מה שאני אמרתי נוגע לכלל הנושאים, גם אם יהיה פירוט יכול להיות שאני אכנס לכאן רקבבין הזמנים
בצבל"א