אנטי ציונים טיפשיםקמנו ונתעודד

בס"ד

 

יש דבר כזה, התנגדות אמיתית והגיונית לציונות, ויש מקום לבירור מעמיק בשאלה מה נכון.

 

אבל אתם, פשוט טיפשים, לא מבינים כלום.

 

@האנטי ציונים בפורום

תודה רבה!הדסי שושה

והייתי חייבת להגיב...
מה שנכון נכון Solomon

כמה מחמאות תודה

לא מצחיק!הדסי שושה
בנ"א אומר עליך שאתה טיפש. זה לא מעצבן?
אם זה היה נכון אולי זה היה מעצבן....חוני המעגל פינות


לא. זה נכון!!! Solomon


זה נורא מעצבןריעות.
למה אתם אומרים על ציונים שהם טיפשים?
למה להכליל?הדסי שושה
כי ראיתי יותר מדי "ציונים ארורים" בזמן האחרוןריעות.
איפה ראית?הדסי שושה
ומי שמקלל זה כבר עניין אחר.
כאן בנסיופריעות.
מגיב במרוכזקמנו ונתעודד

בס"ד

 

אין צורך להיפגע (למרות שלא יפריע לי אם כן). אבל יכול להיות מאוד נחמד אם זה יהיה טריגר לבירור אמיתי מצדכם של יסודות ההשקפה שלכם. כי בינתיים מאז שאני כאן ועד היום זכורות לי פעמים בודדות מאוד ששמעתי פה טיעונים אמיתיים מצדכם.

כי אנכנו אחרי הבירורSolomon


(איך לא יפריע?)*בננית*
ובעיקרון מסכימה
אני לא מגיבה. אני לא נכנסת לזה שוב. אההה |בורח|כבשה
חחח זכותךהדסי שושה
אני לא מסכימה לגמרי ומעדיפה לא להגיב.צהובה
קל לא להפריעקמנו ונתעודד

בס"ד

 

אם אני יודע שאני עושה את הדבר הנכון, ושכל האחרים יכולים להחליט מה הם עושים עם זה, אין סיבה שאני אטריד את עצמי בהחלטות שלהם.

ואפילו במצב שבו יש להם פחות בחירה, אין ברירה אלא לזכור שכדאמרי אינשי, "כשמנסרים עפים שבבים".

בטח שלא. תמיד אפשר להתעלם*בננית*

אבל אם מישהו נפגע זאת כן בעיה שלך

בחירה שלו-בעיה שלוקמנו ונתעודד

בס"ד

 

אנשים שניסו ליטול מהאחרים את הבחירה שלהם, ואפילו מתוך כוונות טובות, מעולם לא הובילו לתוצאות חיוביות. רק למשיח בן דוד יש סגולה כזו, ואני כידוע לא מבני דוד, או יהודה בכלל. (וכן קרוב של פנחס, אולי אפילו צאצא ישיר).

את הבחירה להיפגע? *בננית*

אתה לא חושב שיש לאנשים גם סיבות מוצדקות להיפגע?

האם יש מצבים שלאדם אין ברירה אלא להיפגע?קמנו ונתעודד

בס"ד

 

יש גם כאלו, והזכרתי אותם קודם, אבל הם בודדים וזה לא אחד מהם.

 

בכל שאר המצבים- הבחירה בידי האדם איך לקבל את המציאות האובייקטיבית.

האם יש מצבים שנכון לקבל אותה בעלבון?

יש, אבל זה כבר לא עניינו של הפוגע.

המציאות האובייקטיבית? *בננית*

זה שלדעתך הטיעונים לא חזקים מספיק, זה עוד לא אומר שזו האמת.

בכל אופן, גם אם כן, אני ממש לא מסכימה עם הגישה הזו

זו הסרת אחריות מהירה מידי

 

נראה לי זה דווקא כן דבר פוגע

לא לזו היתה כוונתי. המציאות היא שקראתי להם טיפשיםקמנו ונתעודד


אהה.*בננית*

אפשר לא לקחת ללב ולא להתייחס ברצינות

אבל אני לא חושבת שזה מתיר לומר כל דבר

 

וחוץ מזה האמירה "אדם יכול לבחור ממה להיפגע" מקוממת אותי

 

(למרות שאני כבר לא סגורה שזה מה שניסית להגיד

נראה לי המוח שלי לא כ"כ עובד טוב היום. הוא עבר את המכסה)

ודאי שצריך להזהרקמנו ונתעודד

בס"ד

 

הכל מתבסס על האמירה הראשונה כאן.

 

וזה דווקא עניין שכדאי להיכנס אליו. למה מקוממת אותך?

כי היא ראש בקיר, ומדברת בשפה שלא שייכת*בננית*

כלומר,

אפשר לדבר בשפה של דין ואפשר לדבר בשפה של לפנים מישורת הדין.

 

כשמישהו נפגע, הוא יודע שהייתה לך את כל הזכות שבעולם לומר מה שבא לך (מבחינה חוקית, לא מבחינה תורנית. שם זה כבר חמור הרבה יותר בעיניי), אבל הוא מצפה ממך לנהוג ברגישות. זו לא שפה של דין.

לענות ב"זו בחירה שלך להיפגע" זה לדבר בשפה של דין. מותר לי, אסור לי, האחריות כולה שלך.

זה נכון, אבל זה פשוט לא קשור.

 

(וגם על עצם הקביעה - אנחנו בני אדם ולא מכונות. לא מאמינה שיש שליטה מוחלטת בתגובה רגשית.)

 

אם מישהו נפגע זה מצריך חשבון נפש, כן.

נכון, לפעמים אין לו סיבה אמתית להיפגע, ועדיין זה לא פוטר את הפוגע מאחריות.

אני לא מצפה לחיות בפרנויה; אבל כן להיזהר מאמירות שנועדו להצביע על השלילה שבאחר, ולהימנע מאמירות שעלולות להתפרש ככאלה.

גם אם אלו אמירות נכונות (הרבה פעמים לא), מי מתיר לומר אותן? לשון הרע זה גם בפניו, וזה דווקא על אמת.

 

"הוי מתלמידיו של אהרן, אוהב שלום ורודף שלום" (וד"א "מקרבן לתורה" - לא פועל בלי החלק הראשון)

זה כפי שאמרתי כבר איזה פעם פעמיים, זה לא קשור. לא קשורקמנו ונתעודד

בס"ד

 

אין פה התנערות מאחריות, וודאי שצריך להיזהר ולא לומר מה שאסור לומר, ולחזור על שמירת הלשון כל שלושה חודשים.

אבל כשאני אומר דבר שלהבנתי, לא רק שמותר לי לומר אותו, אלא אני גם צריך לומר אותו- אסור לי לשתוק רק כי יש מי שיקח את זה קשה (ref:הרב לוינשטיין). וזה גם במצבים שבהם, כאמור לעיל, אין לאדם בחירה בעניין, וכאמור לעיל, גם אני מכיר בכך.

אבל זה לא משנה, צריך תמיד לזכור שבכל מקרה, האדם צריך לשנן לעצמו שההחלטה להיפגע נמצאת בידיו. אבל אני מרגיש שלאחר ההקדמות האלו עדיין יש לך בעיה עם המשפט הזה.

זה לא מה אתה אומר, אלא איך.*בננית*

העובדה שמישהו נפגע ייתכן שמעידה על פגם באופן האמירה. פגם באופן האמירה עשוי לגרום לה להיות פחות נכונה.

(ואם כבר הזכרת, אז זו דוגמה מצוינת. גם אם העיקרון עצמו נכון, המונחים גרמו להתקוממות, ואני יכולה להבין אותה. השימוש במילים עמוסות משמעויות שליליות הוא פוגע. אני גם מבינה את הצורך באמירה נחרצת, אבל לדעתי השפה גרמה נזק (לדעתי בתום לב). אמנם נכון שלא היו שם רק טליתות שכולן תכלת, אבל אפשר לפתח שיח יותר מכבד. זה לא מחייב התנהלות שמצדיקה את הבעייתיות או מתרפסת כלפיה.)

 

(האמירה שיש בחירה היא רק מצד הנפגע, והיא גם לא תמיד עובדת. זו שאלה איך מתמודדים עם מצב בעייתי ולא רצוי.)

גם לגבי האופן- לפעמים הוא נצרך.קמנו ונתעודד

בס"ד

 

חבל שאין באינטרנט איגרות הרמב"ם של הרב שילת, ואין לי כוח לפתוח באמיתי.

 

קיצור-אני צודק

 

(נכון. ולזה היתה כוונתי. נכון נחמד מצדי לדאוג גם לצד הנפגע?)

לפעמים לפעמים.*בננית*

בשם הלפעמים, קורה שהוא כבר לא כל כך לפעמים.

זה למקרים חריגים, וגם אז, בד"כ רק כשהדברים נשמעים.

 

(מחווה מעוררת השראה)

לא אשמתי (או אשמת הרב לוינשטיין) שאחרים עושים שימוש מופרזקמנו ונתעודד

בס"ד

 

את רוצה עדי אופי לכך שלרוב זה לא ככה (אצלי/אצלו)?

לא*בננית*

אני לא כל כך נחרצת בנוגע לסוגיה ההיא, אבל כן חושבת שאם זה היה נאמר באופן אחר, הדעה שלי הייתה יותר נחרצת, לכיוונו.

ישלי השקפה כלשהיאהכל מאת ה'
אבל אני לא נכנסת לדברים האלה,
של הלל או לא הלל?
יום עצמאות או לא ?
אתחלתא תגאולא או לא ?
ציונית או לא ?
עזבו אותי,אוהבת את המדינה,אומרת הלל,חוגגת עצמאות .
אוהבת את הארץ.
בחיים לא נכנסתי לעניינים האלה.
כי כיאילו,אותי זה לא כזה מעניין.

אני עושה מה שנראה לי לנכון.
ולא רע לי בחיים.

בגלל זה אני שונא ויקוכיםSolomon

כי זה לא באמת לברר זה רק כולם צורחים ביחד לא קורה כלום

*בננית*

אתה טיפוס נורא מששעשע, אני חייבת לציין

אני ?Solomon


באמת?Solomon


מוזר מאוד תבדקי שובSolomon

<מדגג> <צ>

גבעון יא גבר חוני המעגל פינות
מת עליך יא אח
גם אני מת עליך Solomon

|אם אתה אולך ברחוב ופתאום נופל אלך מת אז זה אני |

טוב לדעת ...חוני המעגל פינות
מזל שאני לא כהן .....
כן באמת מזל Solomon


^ תלוי איזה ויכוח.. אבל אצלנו- כן....נחמיה17


מה שנכוןקמנו ונתעודד

בס"ד

 

מספיק אחד שלא מעוניין בבירור האמת כדי להרוס לכולם את הוויכוח.

 

אז אם מעולם לא פגשת ויכוח מועיל..

הלל זו שאלה הלכתית, אבל סבבה....נחמיה17


לא הבנתי מה הבעיה לקרוא כמה פסוקי תהילים?הכל מאת ה'
בברכה? באמצע תפילה?קמנו ונתעודד


תביא מקור בבקשה.הכל מאת ה'
מקור למה?קמנו ונתעודד


שתהילים באמצע תפילה/בברכה. בעייתי.הכל מאת ה'
גמ' שארור האומר הלל בכל יום.נחמיה17


זה לא כל יום. זה פעם ב.. וראשי חודשיםהכל מאת ה'
זה מחלוקת הלכתית.המצב חסה
אחד אמר ארור, אחד אמר יהי חלקי עם גומרי הלל בכל יום
הגמרא לא חושבת ככהקמנו ונתעודד

בס"ד

 

כי היא אומרת שזה לא מחלוקת אלא דברים שונים

תלוי איך אתה קורא את זה.המצב חסה
אתה יוצא מנקודת הנחה שהגמרא היא אבסולוטית, אני חולק עליך בזה
בעניין הברכה-קוראים לזה ברכה לבטלהקמנו ונתעודד

בס"ד

 

בעניין הבאמצע תפילה-

  • מההלכה-הפסק.
  • מהאגדה-"סיימתינהו לכולהו שבחי דמרך?!" (ברכות לג)
  • מהקבלה-מהפך הצינורות.
לא הבנתי כלום. לא משנההכל מאת ה'
הכי טוב זה שאני אשאל את הרב. לא באלי להסתבך.
תודה בכלזאת
תשובהחוני המעגל פינות

1. פסק לא קובעים באוויר

קובעים עפ הגמרא 

לפי פשט הגמרא לכל הדיעות צריך לומר הלל עם ברכה

אחכ מצאו כל מיני תירוצים... [תסתכלי על פסקים

 

2. את צריכה להבין את כוונת המדרש

אם משהו לא מושלם לא מודים עליו?!

 

3. לא קובעים הלכה מקבלה 

ןחוץ מזה מה שאמרת לא ממש קשור

למי אתה כותב .? קמנו ונתעודד זה בן.הכל מאת ה'
לקמנו אופס .....חוני המעגל פינות
אררקמנו ונתעודד

בס"ד

 

  • אני בן
  • HEFSEK
  • לא אמרתי לא להגיד, אני כן אומר ובברכה. אמרתי שאם באמת יש בעיה במדינה כפי שטוענים הטוענים, אז אי אפשר לומר "מה כבר הבעיה בזה שאני אומר הלל סתם ככה ביום רגיל" בגלל הטיעונים שציינתי.
  • ובמקום שאין הכרעה אחרת במפורש בהלכה הולכים עפ"י קבלה. וזה כתוב במשנה ברורה.
  • וזה כן קשור.
בקשר לקבלה חידשת ליחוני המעגל פינות
תודה רבה
השקפת עולם בקשר למה?המצב חסה
1. למה אנחנו לא ציונים?
2. למה אנחנו נגד הצבא/משטרה?
3. למה אנחנו נגד המדינה?
4. הכל?
כי לכל אחת מהשאלות הסבר אחר, ומי שתומך באחד, לא בהכרח תומך ב2.
יש פה מישהו אנטי ציוני??נער גבעות מצוי


אני !!Solomon

למי יש בעיות?

טכניתחוני המעגל פינות

לך....

 

 

סתאאאם הכל טוב יא צדיק

אולי אפילו תגיע לדרגת משיב טובה תחת טובה...

לי. בעיות שיש אנשים שהם אנטי ציונים.המקדש השלישי בדרך


לא אנטי.הדסי שושה
נע"ג יא עפוץחוני המעגל פינות

סתכל שרשורים קודמים

 

אני חושב ש...המקדש השלישי בדרך

אני חושב שכל ה"אנטי ציוניים" למינהם הם ממש כפויי טובה.

|נכנס לוויכוח ושונא את עצמו|כבשה
שאלה: אם היה פה שלטון בריטי, היית פועל להעפתו?
(עונה גם - סביר להניח)*בננית*


ודאי!! הייתי פועל להעפתו כמה שיותר מהר!המקדש השלישי בדרך

וחבל ש"שונא את עצמו"...

אוקיכבשה
( לא באמת שונא את עצמו, אני פשוט שונאת להיכנס לוויכוחים האלו. הם חסרי תכלית)
ומה ההבדל?
גם השלטון הבריטי הוא חלק ממהלך אלוקי שה' רצה!
נכון ... כולם לעבור לשרשור שליSolomon


נכון, וה' רצה שנלחם בו כדי שנגיע לשלטון יהודי!המקדש השלישי בדרך

 

אם לא היינו נלחמים בבריטים לא היינו מגיעים לשלטון יהודי!

אבל מי אמר לך??! השלטון הבריטי למרות כל הפגמיםכבשה
הוא שלטון שה' הביא לנו!
אותו הדבר
אם לא נלחם במדינת ישראל לא נגיע לשלטון יהודי באמת.
הגישה שלך שנשאר כאן במדינה הקדושה הזאת היא מוטעית.
כי ככה אנחנו יכולים להישאר בלי לעשות כלום גם 30 שנה.
לאט לאט נתנוון ומרוב שנרגיש שטוב לנו ( כי טוב פיזית) לא נרצה שינוי באמת. בימיות המשיח מדינת ישראל לא תהיה במצבה הנוכחי נכון? אתה מסכים איתי שהיא תשתנה אם היא תהיה בזמן בית המקדש?
אז אם מקדשים אותה כרגע, איפה השינוי שמנסים לעשות כדי להכינה לגאולה?
מדינת ישראל היא חלק ממהלך אלוקי, כמו הבריטים והתורכים. בסוף נגיע לגאולה השלימה ולבניית בית המקדש.
קיבלתי זעזוע ממה שכתוב כאן...המקדש השלישי בדרך

היינו צריכים להלחם בשלטון הבריטי שה' הביא לכאן בכוונה כדי שנלחם בו כדי שיהיה שלטון יהודי. 

לגבי מדינת ישראל.

זה החזון! גם כשיבוא המשיח עדיין "עולם כמנהגו נוהג"! 

אנחנו צריכים להלחם במעשים הרעים שהמדינה עושה (כגון פינוי שטחים וכו') אבל המדינה כשלעצמה- ודאי שהיא אלוקית!

אני אגיב כשתהיה לי פניות לזה בעזרת ה'כבשה
ומי אמר לך שלא צריך להלחם במדינת ישראל כדי שיהיה פה שלטוןכבשה

יהודי יותר?

כרגע כיום מדינת ישראל נאבקת כדי שלא יהיה בית מקדש.

( אני ככ הייתי בצד השני פעם, בגלל זה ככ חשוב לי שתבין שאתה טועה)

כי אפשר במקום להלחם להשפיעחוני המעגל פינות
מלחמה שמטרתה הרס זה מפלט אחרון
מלחמה שמטרתה יעול ושינוי דרך במה שקיים היא אידיאלית
אתה צודק עקרונית. אבל כל הזמן צריך להיות במלחמה. זאת אוכבשה

השניה. אחרת נשכח מה אנחנו באמת רוציפ

זה רק מזכיר לי את השיחה שאנחנו צריכות לעשות ;)הלב והמעין.

והיי! תזהרי! לא אמרת שנשאר לך ארבע דקות?! לא כדאי לך לבזבז הכל היום!!

מזל שאני חושב כמוך, אחרת הייתי טיפש.....נחמיה17

בקטע הטוב, כן?

מבין ת'עצבים. אבל ישר לתקוף בלי הסבר לא נראה לי חכם.....

הסבר נותנים כשיש לזה תועלת..קמנו ונתעודד


הי! רק אל תבנה את ההשקפה שלך על בסיס זה שאין טענות נגדהיוני
כי זה סותר את עצמך, דרוש בירור מעמיק וכו'..


הי, אני אנטי ציוני בפורום ובדיוק אתמול היה לי דיון מעמיק בנושא
ספוילר:













לא דיון וירטואלי!
העומק שאפשר להגיע לדיון כזה בפא"פ הוא אמיתי לעומת דיון בפורום שגם אם מביאים בו טענות עמוקות וכו' הוא נשאר שטחי. כי זה טבעו של עולם וירטואלי.


אבל אם בכל זאת אתה רוצה לראות את דעתי בהרחבה אתה מוזמן לעשות חיפוש בכ"א שלי ולראות דיונים מלפני כמה שנים
מישהו אמר לך מה דעתי?קמנו ונתעודד

בס"ד

 

זה מעניין, כי אני עוד לא גיבשתי אותה.

(וכשאני עובד על זה, אתה יכול להיות בטוח שאני נזהר)

 

אתה יודע מה? צודק, הייתי צריך להיזהר יותר בדבריי, יכול להיות מאוד שיש אנשים שבאמת ביררו את דעתם במקום אחר והגיעו למסקנות רציניות.

אבל אסור לערער על סדר מסויים בלי טיעונים אמיתיים (גם אם לא מהלך שלם, כי זה ארוך מדי), זה מה שאנשים עושים כאן, וקוראים לזה אחיזת עיניים.

זה פורום וירטואלייוני
זה טבעו

בכל מיני נושאים.
לא מוצא חן בעיני הטבע הזהקמנו ונתעודד


הידעת?יוני
פורומים וירטואלים זה השירות הראשון שניתן לאזרח באינטרנט
זה היה היעוד האזרחי (שאינו צבאי) שלו.


מיד אחכ כבר היו ארכיונים ומידע, אבל זה הבסיס..



סתם הידעת
אתה בטוח? אני שמעתי פעם שדוא"לקמנו ונתעודד


זה היה השימוש הראשון בכלליוני
דואל צבאי
אבל מה ששמעתי היה על אקדמיקמנו ונתעודד

בס"ד

 

(אולי זה לא נחשב אזרחי, כי זה היה רק בקרב העוסקים במדעי המחשב)

לא בקיא כ''כיוני
אבל אני מדבר על מתי שהאינטרנט הפך נגיש בבתים פרטיים
ואני חשבתי שאתם נזהרים שלא לבזות אנשיםהמצב חסה
אבל עכשיו אני רואה רואה ש''כל המלבין פני חבירו'' תופס רק על רבנים
תופס רק על מי שמגיע לוקמנו ונתעודד

בס"ד

 

ק"ו שלא על מי שמגיע לו להפך.

 

וזה: מישהו אמר לך מה דעתי? - נסיונות פעילים

אז אל תקרא לי טיפש אם לא שמעת את דעתיהמצב חסה
צודקקמנו ונתעודד

בס"ד

 

וכפי שהפניתי אותך, כבר העירו לי על זה וקיבלתי.

^^שפיות
לפחות שיהיו נימוקים, אבל הדעה הזאת שלהם שיטחית ומובנת רק להם
הוא לא שטחית, את פשוט לא מכירה אותההמצב חסה
זה שאת מחזיקה בדעה הפופולרית, לא הופך אותך בהכרח לצודקת או לחכמה.
אוף.שפיות
אני לא דיברתי עליך, שצצת פתאום,
אלא על שרשורי
מטומטמים הציונים
ימותו הכופרים
איך חיללו את שמו של הרב כשאמרו שהוא ציוני רח"ל.
שהיו פה בימים האחרונים.
יש פה 2 ניקים מובטלים שמקשקשים במוח לכולם,המצב חסה
אבל למה להכליל?
א. יותר מ2שפיות
ב. אני אישית לא הכללתי. בדבריי התייחסתי אליהם.
''שלהם''המצב חסה
כתבת שהדעה ''שלהם'' שטחית,המצב חסה
הגיוני שאני ארגיש אחד מהם..
מתנצלת. לא התכוונתי אליך או לעוד אנשים בוגרים והגיוניים,שפיות

שגם אם אני לא מסכימה איתם, אני מעריכה אותם.

התכוונתי לאלה של הימים האחרונים.

מצטערת אם הובנתי לא נכון                                                             

מקבלהמצב חסהאחרונה
שיהיה שבוע טוב!
פורום ישל"צהאר"י פוטר

אתם אולי מכירים את המנהלים של פורום ישל"צ? אני רוצה להכנס אליו והוא נעול

מי כאן וכמה אתם ותיקים?זיויק
כאן מאז אלף תשעמאות ו-2013שיח סוד
אשכרה.
פשייזיויקאחרונה
בדיקהטיפות של אור
עבר עריכה על ידי טיפות של אור בתאריך י"ח בחשוון תשפ"ו 19:50

הלכות ריבית – שיעור 2 - ריבית בהלוואת מוצרים בין שכנים

 

דוגמאות בשיעור: 
האם מותר ללוות בקבוק יין מהשכנים? 
האם צריך לדייק כשמחזירים חצי כוס סוכר? 
מתי מותר להחזיר טיטול יוקרתי במקום הטיטול שלויתי? 
ועוד...

נושאים בשיעור: 
איסור הלוואת מוצרים מחשש ריבית בשינוי מחיר | היתר הלוואה כש'עושהו דמים' וגדריו | היתר הלוואה כשיש ללווה ממין ההלוואה וגדריו | היתר הלוואה בדבר מועט וגדריו | היתר הלוואה במוצרים בעלי מחיר ידוע קבוע | כללים בהחזר מוצרים לאחר הלוואה.

 

לצפיה והאזנה באתר ולדפי מקורות מפורטים:

ריבית בהלוואת מוצרים בין שכנים

 

לצפיה ביוטיוב:

לחצו כאן לצפייה בסרטון ביוטיוב

 

הלכות ריבית שיעור 3 – ריבית ברכישה בתשלום דחוי

נושאים בשיעור: 
ההבדל בין אשראי בשכירות לאשראי במכירה | איסור רכישה באשראי במחיר גבוה | ריבית קיימת גם כשהמוכר לא נזקק לתוספת | תנאים להיתר רכישה באשראי כשהריבית לא ניכרת | מכירה באשראי בהצמדה למדד לדולר או למחיר המוצר | הגדרת של 'מחיר קבוע' | מכירה באשראי במציאות של הנחות למזומן | הצעת מחיר למזומן לאחר גמר המכירה | עסקים שדרכם במכירה באשראי | קיום מכירה באשראי שנעשתה באופן האסור

 

לצפיה והאזנה באתר ולדפי מקורות מפורטים:

ריבית ברכישה בתשלום דחוי

 

לצפיה ביוטיוב:

לחצו כאן לצפייה בסרטון ביוטיוב

 

בנוסף למעוניינים יש שיעורים ב הלכות שבת

וכן ב הלכות ברכות 

בהצלחה בלימוד

 

~~ ( זה יותר יפה מהנקודות שאנשים שמים כאן)מחכה לחורף
למישהו יש קישור לדרייב לסרט למלא את החלל?


חורף בריא לכולם

היי, יש למישהו את כל סרטי משחקי הרעב בדרייב?אקרומנטלי
כבר לא כל כך פעילrakonto
הא?
בואנה מה נהיה פה כל היום מבקשים סרטיםשִׁירָה

 לכו לחפש במקומות אחרים או שאל תחפשו בכלל

מההוולטרוןאחרונה
קפוץ לי

אולי יעניין אותך