אין נכנסים לאולפנא ונדבק לך חיוך
יאוו מירון ![]()
אין על האולפנא
והמורה החדשה צריכה להפנים שכדי להגיע מהבית מדרש לכתה לוקח לי בדכ איזה עשרים דקות עם כל הבנות שמדברות איתי. אז חצי שעה ביום השני זה סבבה לגמרי
והרקדה באולפנא
חמשושיות לא זורמות הן צריכות להפוך למירוניסטיות דחוף
להיות מירוניסטית זה לרקוד באמצע החיים באולפנא ולצרוח שירים כשהרב לא נמצא
אוף אוף דיברתי עם שיפרה והיא אמרה שהאולפנא נהפכת לאט לאט לדומה יותר למעלה לבונה ![]()
בעע
וזה לא טוב. כי האולפנא מאבדת את הפשטות שלה
אין שמיניסטיות |מת|
ויסכול באה לבקר בבוקר לפני טוהר
ושירה בצהריים
ואין אוכל ביום ראשון שכחתי
והשנה יוצאים לפחות לשלושה סיבושים כולן
זה יהיה טוב
אףאחד לא מאמין לנו שהרב קאפח יצא איתנו לקניות
טוב זה היה על הדרך והוא חיכה בחוץ
חוץ מזה שהוא אבא שלנו בערך
הרב
רבינו
איזה כיף חזור לאולפנא
משעשע שכל אלה שהלכו לבדוק את מעלה לבונה ותפארת והתקבלו נשארו בסוף![]()
זה מוכיח שאין עלינו
זה לא שאנחנו עפים זה רק שאנחנו מודעים ליכולות שלנו
זיהו
בנצו'ות שבא לי שיקראו @אחת מהעם הניבחר
@הדסי שושה
@חוות עיזים
@מעין=)





