חוזרים לחבל עזה!אנונימי (פותח)
בעז"ה בעזה!



ביום חמישי, כ"ו בטבת ה'תשס"ט, נצעד כולנו לעבר מחסום כיסופים.
הצעדה תצא בשעה 14:00 משדרות. פרטים מדויקים יותר בהמשך.

צדיקים, ממש ממש חשוב לבוא! תפיצו לכולם!
מי בא?רחלקה
זה לא ראלי בכלל!*מוריה 2*

אני קצת לא מאמינה שאני אומרת את זה. אבל זה לא ריאלי!  זה לא חומש! כל האיזוריםממולכדים החמאס הפך אותם לשטחי אש. בחומש אף ערבי לא התיישב, לא היינו צריכים לעבור דרך ערים ערביות גדולות. כדי להגיע לגוש צריך לעבור ליד עזה, חאן יונס, מואסי , רפיח. אין אף חייל צה"ל באזור.

לצערי הרב, אני חושבת שצריך לרדת מזה עד שצה"ל יכבוש את הרצועה ואני אהיה הראשונה להתיישב שם בנוו"ד..

חייבים להיות הזויים וחכמים ביחד.רחלקה

 

היהודים הם אף פעם לא ריאליים..צחקן

בעז"ה

ואף-על פי כן, הם חיים.

הערבים? הם יעופו לבד תחת שלטון החמאס.

יש הבדל בין ראליזם להתאבדות*מוריה 2*
נכון.רחלקה

אם לא נהיה בעלי חזון, לא נגיע לשומקום (במקרה הטוב).
חייבים לשאוף קדימה, הלאה, לא להתייאש! ולעשות כמיטב יכולתינו להגיע למציאות האופטימלית.

אני לא קוראת חלילה להתאבדות. ממש לא.
כל דבר צריך לעשות בשכל, ובמחשבה. לא צריך לרוץ כמו מטומטמים לכל רעיון שביסודו הוא טוב אך לא מציאותי. אבל לעומת זאת צריך לבחון את העניין במחשבה, לראות עד כמה הוא מציאותי, מה המניעות להשגתו, לטפל בהן (בכולן!) ובכך להשיג את המטרה.

מקוה שהובנתי.

בינתיים אפשר להמשיך להתיישב בחומש שאנור וכו.ינוקא

לפחות שם זה קצת יותר ריאלי ויש צורך בזה

במקביל.רחלקה

צריך לפעול בכל החזיתות.

כולנו חיילים!! על כל אחד ואחד מאיתנו להתפקד ולפעול בחיל המתאים לו. (אפשר גם ביותר מאחד..!)

(חיל חינוך= השפעה על התודעה הישראלית, חי"ר= החבר'ה שכובשים ברגליהם את כל המרחבים, דו"צ= המישור המשפטי. וכן הלאה וכן הלאה.)

הלל!!! אתה בא לחומש????tomerittal
חח.. אתה מצחיק. לבית השלום לא רצית לבוא איתי.. אז לחומש?
אתה משווה בין חומש לבין השלום?רחלקה
שמיים וארץ!
כן..tomerittal
בזמנו היה שפוי לגמרי ללכת לבית השלום
אה, טוב, תלוי מתי.רחלקה

היו זמנים שללכת לבית השלום היה כמו ללכת למכולת.

והיו זמנים שללכת לבית השלום היה כמו לצאת לשדה הקרב. אולי לא כמו.

וכי יש משהו-מהלך ריאלי/מישהו ריאלי במדינה הזאת?סבא גפטו
המשך:סבא גפטו
הריאליות איננה - הקדרות שולטת. מוות לבני האדם
ובעברית??רחלקה
מצטערת, לא ירדתי לסוף דעתך.
ענתוש,*מוריה 2*
 זה לא נראה מעשי בכלל. זה כמו שתגידי לי בואי נלך לכבוש את ירדן כי גם היא חלק מא"י. את הגוש נוכל לשחרר רק אם צה"ל יצא למלחמה נוספת וכבוש את כל הרצועה. ואז אני מודיעה לך שאני הראשונה להתיישב. כרגע כמו כולם אומרים המשימה היא חומש, שאנור, גנים וכדים(שמשום מה נשכחו...)
נכון מאוד.רחלקה

לא סתם יש חילוק בין 'כיבוש הארץ' ל'יישוב הארץ'.

אל תשכחי את סיפור סבסטיה והעליות...
אז נכון ששם היה שלטון צה"לי, מה שאין ברצועה כיום. אבל לאט לאט. בהתחלה רק לדבר על זה במישור הרעיוני, אח"כ כבר הדברים יתגלגלו מעצמם.

אני לא וראה רע בלדבר ולהעלות למודעות*מוריה 2*
אבל הכיבוש עצמו חייב להיות החלטה של צה"ל. אל תשכחי שמדובר בחמאס! זה לא שניים וחצי כפרים עויינים כמו בחומש. מדובר במליונים של אנשים ששונאים אותנו והחלום שלהם לזרוק אותנו לים בהחלט יכול להיות אפשרי (אם ה' וצה"ל שהם שליחי ה') לא יהיו איתנו. קל לזרוק לאוויר רעיונות. אני חושבת שזה צריך לבוא מתוך הסכמה ברורה של גדולי הדור כמו: הרב אליהו, הרב דב ליאור וכד' ולא החלטה של כמה אנשים בודדים.
אני שומעת זילזול באנשי בורקא היקרים?רחלקה

השכנים של חומש לא כ"כ נחמדים כפי שמשתמע מדברייך.

ברור שקל לזרוק לאויר רעיונות. הקושי הוא להתמיד בהם!

 

הצרה היא הדרג המדיני. צה"ל בד"כ טוב.

זלזול לא!*מוריה 2*

אני לא מזלזלת אבל אני רוצה לדעת שזה רציני. ואיך אני אדע?

רק שזה יהיה באישור הרבנים הגדולים. גם לסבסטיה הרב צבי יהודה זצ"ל עלה...

אני רק רוצה לדעת שחתמו על זה רבנים גדולים ואז אני אהיה הראשונה להתייצב! אני רוצה לא פחות ממך את גוש קטיף ויש לי שם לאן לחזור.

מעניין...סבא גפטו
אני זוכר שכשיצאו כל מיני אברכים צעירים (בזמנם) נגד אבינר, כולם כולל כולם היו נגדם. כולם אמרו "עד שהרבנים לא ייצאו נגדו", זה בגדר "לשון הרע".

לא אחת יוצא לי לשוחח עם אחינו השחורים [-"חרדים"]. והם דוגמא טובה לפנאטיות. [ואת - "*מוריה 2*" כזאת] אם כי אפשר למצוא את זה גם אצל החילונים והד"לים... פנאטיות זה ללכת אחרי מישהו בלי לחשוב ולתת את הדעת על המעשה. וזה כולל בתוכו: הוראות שאותו 'מישהו' נותן, בלי נימוק ובלי טעם. ואם לא ברור, חז"ל ומסורת ישראל אוסרים זאת: רב גדול ככל שיהיה, צריך לתת נימוק להוראות-שעה/גזרות/פסקים/בירורים שלו.. לא בשמים היא, ולא בשמים הוא.

אני זוכר איך התחיל כל הסיפור עם שקר-פון הכשר. מספר אנשי מקצוע מחברת מירס פנו למספר עסקנים שחורים המקושרים לרב אלישיב ורקמו מהלך להחדיר טלפונים ניידיים לציבור השחור. שעד אז, זה היה מוקצה - כמעט ולא היו שחורים עם פלאפון. אותם עסקנים שחורים באו לרב אלישיב ואמרו לו את המילים הבאות: דע; כי כל אחד שיש לו פלאפון עם אופציה לחיבור לאינטרנט, הוא יעשה מי-יודע-מה. כל אחד! ויש אופציה להקים פלאפון כשר...    הרב אלישיב ששמע את הדבר הזה יצא בהכרזה: כל ילד שלומד בחינוך העצמאי [-כינוי למוסדות החינוך של השחורים הליטאים והמזרחיים כאחד] שמי-מהוריו יחזיק בפלאפון לא כשר, הילד יסולק מן המערכת!
עכשיו צריך להבין: הרב אלישיב גדול ככל שיהיה, הוא לא אלהים וגם לא מי שיצר אותו. ואם הוא לא הולך ברחוב, הוא לא יידע מה מתרחש בו. אז יש לו את השלוחים שלו ואת ה'נאמני ביתו' שבתקופה כלשהי, כשהיו צעירים, עוד היו נאמנים. כיום כולם שקרנים. כמו הדברים שהם סיפרו לו מעט לפני פרעות ה'תשס"ה [-ה"התנתקות"] ועוד.  וע"פ ה"עובדות" השקריות שהם מלעיטים אותו, הוא נותן את הפסקים שלו. 

- כך לגבי כל הרבנים מכל המגזרים! אם פחות ואם יותר. הרב עובדיה מעט יותר פתוח, והד"לים יותר בריאים. באופן כללי. כך גם אצליהם זה קיים. פנאטיות!

בהמשך היו דיונים בבי"ד ועדויות התחילו להגיע, ואז הגיע הרב מרדכי אליהו עם ההוראה שלו, ר' אברום עם עוד ארבעה רבנים נוספים (הגרז"ן, הגר"ד ליאור, הגר"ש טל ועוד אחד.) ואנשים נהיו יותר פתוחים לעניין. אך כפי שאפשר לראות יש עוד אנשים תועים וטועים. דוגמא טובה לכך היא המנהלת 'ענת'. דוגמא טובה למישהו שהתפכח, הוא המנהל 'admin'. [ואפשר לתת עוד המון דוגמאות למקרים בהם האנשים הפשוטים היו החלוצים והרבנים באו בעקבותיהם. אם מי מרצון [-זאת היתה האמת הפשוטה והם עוררו את הרבנים] ואם מכורח [האמת היתה פשוטה להבנה, אך לא פשוטה ליישום והיה את ה'מדינה' שכנגד וכו'...] !]

[ובחזרה אלייך...] כך שכל המלל שבא אחרי משפט כמו: "...קל לזרוק לאוויר רעיונות. אני חושבת שזה צריך לבוא מתוך הסכמה ברורה של גדולי הדור כמו: הרב אליהו, הרב דב ליאור וכד' ולא החלטה של כמה אנשים בודדים.". או פשוט: "רק שזה יהיה באישור הרבנים הגדולים. גם לסבסטיה הרב צבי יהודה זצ"ל עלה..." - שווה לקליפת השום. [ותתפלאי או שלא, אבל היא שווה משהו. אך מעט מאוד...] ושווה או לא, היא בגדר 'קליפה' [!].    הרצי"ה לא עלה בפעם הראשונה, וגם לא בפעם השנייה. ואני כותב את זה כאחד שאביו אמנם לא היה בגרעין שהקים, אך ממש כשהוא קם, הגענו [-המשפחה] לשם והתיישבו שם במשך שנים. [שם - אמ"ש].

כך שדי לבבל"ת; הרבנים יתנו את הנימוקים והפסקים שהם רוצים להביא. חובה על כל בת-/אדם ללכת עם האמת שלו. עם האמת - ראייה הריאלית שכל יהודי עם הגיון בריא מגיע אליה: קיום התורה.
ובאופן פשוט כתוב לנו שכשאנחנו מגיעים לארץ אנחנו צריכים להתיישב ולהתנחל [ווריאצייית שורש: נ.ח.ל.ה. - במקור בתורה] ולהרוס את השיקוצים [בתי סגדיהון ע"פ המתרגם] ולגרש את היושבים בארץ.  בהמשך כתוב שבמידה ולא נעשה זאת, [-בשפה חופשית...] יהיו לנו פיגועים שיתחילו בדקירות ויימשכו במכוניות תופת. ודי אם נסיים באמירה של יהושע לבני ישראל כשעוד היו בעבר הירדן המזרחי [-מה שכיום נמצא בממלכה האשמית]: דעו מפני מה אתם עוברים את הירדן: כדי לרשת את הארץ ולהוריש את היושבים בה. זה אקטואלי לימינו גם אם שוב רב ייצא בעד זה. די לקרוא את ספר "אם הבנים שמחה" ולהבין פנאטיות מהי, והשתחררות מפנאטיות והגעה לאמת.
מילים כדורבנות!רחלקה

[למעט מס' משפטים שלא הסכמתי/הבנתי]

אפשר פירוט למשפט: "די לקרוא את ספר "אם הבנים שמחה" ולהבין פנאטיות מהי, והשתחררות מפנאטיות והגעה לאמת." ?

קראת את הספר?סבא גפטו
את הספר ההוא לא קוראים ע"מ ללמוד, אלא לומדים אותו תוך כדי קריאה. ז"א זה לא ספר לימודי, אע"פ שכל כולו צריך להיכנס ברשימת הספרים של משרד החינוך.

הרב טייכטל היה אב"ד של קהילה כלשהי. רב גדול לא סתם איזה "בעל-בית פשוט" [ושלא יובן שאני מזלזל ב"בעלבתים" - בעל בית, כי אני ממש לא מזלזל!] וכמו כל האנשים בעירו, במחוז בו הוא גדל, ולמעשה כמו ההשקפה והרוח הכללית שנשבה בפולין ומזרח אירופה - "תתפלפל ע"מ להתפלפל" [-בסוגיה בגמרא]. זה מתבטא בהמון דברים. אם באופן שבו הם למשל למדו גמרא, כמו שאני כשהתחלתי ללמוד גמרא, זו היתה מסכת 'ארבע אבות' שהיתה בעובי של ס"מ וחצי עד שניים. אך ה'קובץ מפרשים' שלמדנו איתו היה בנוי משני כרכים. כרך ראשון בעובי של למעלה מ13 ס"מ [!] והשני עוד איזה 6-7 ס"מ. בקיצור - קובץ של איזה 50 מפרשים שכל מטרתו זה להתפלפל ע"מ להתפלפל - גישה מעוותת. הגאון [-מוילנא] הביא גישה טובה: ללמוד גמרא עם רי"ף רמב"ם ורא"ש. עוד נקודה אחת, הגישה של "דחיקת הקץ". חלק אמרו את זה בצמד המילים הנ"ל, וחלק פשוט זו היתה הגישה: אנחנו נחיה איפה שאנחנו עכשיו, נפתח קהילה, להיות פרושים וכו'... בקיצור - טמטום. הוא היה כזה. וראה את כל הקהילה שלו הולכת לטבח עם ההוראות המפגרות [!] של אותם ראשי-קהילות. חונכו על תורת ישראל אך ריקה רוח יהודית. וממש ברגעיו האחרונים התפכח וכתב את הספר במקומות בהם התחבא והחובא. אגב, שם [-בספר] הוא מביא רעיונות [-יהודיים עם מקורות] בנושאים מאוד חשובים לימינו אנו, מאוד אקטואליים: כמו שמותר ללמוד מקצועות בשבת [מדעים מדוייקים / ספרים כלשהם], לא לנסות לשכנע חסיד [שם הכוונה לאו דווקא לחוסיד, אלא לאדם - חסיד של רב מסויים. כך או כך, רוב האנשים שהוא דיבר עליהם היו חסידים משיגיעסים] שלא מוכן לשמוע אותך וכל היום רוטן "הרב שלי אמר כך" כשהוא לא מתייחס באופן עניינית לנימוק תורני. בקיצור, ספר יסוד במשרד החינוך. לא יודע אם ב'מחשבת ישראל' אך בהחלט איפשהו בקטגוריה של 'התפכחות יהודים במאה האחרונה' מאמצע המאה ה-57 עד בעצם לימינו אנו: אמצע המאה ה-58.
כן.רחלקה

בזמנו התכנסנו חבורת בנות ללימוד בנושא א"י בהדרכת הרב עוזי (שרבף). וכמובן שהספר הנבחר היה 'אם הבנים שמחה'.
[לא יודעת אם זה נקרא לימוד\קריאה. תגדיר ואשייך]

אחד המומלצים ביותר!!!

הוספה קטנה לסבא גבטו, הרב טייכלר כותב גםינוקא
על ההתיחסות לארץ ישראל. שסובר כמו הציבור הדת"ל ולא כמו שסבר לפני השואה כמו החרדים (פרק ראשון)
*טייכטלרחלקה
ממש לא 'שסובר כמו הציבור הדת"ל'סבא גפטו
הדת"לים חיים באיזו פלנטה מחשבתית משלהם. לא מחוברים לשום מציאות ולמסורת ישראל. כיום אחדים מהם מתפכחים.

דוגמאות לדת"לים ידועים ומובילים: העלוב גרשון הכהן, העלוב יאיר נווה, העלוב שטרן, שי ניצן המשנה לפרקליט המדינה ותפקידים מיוחדים [-"רדיפת יהודים"!], אבישי בן חיים, אברהם בורג, ראביי שרלו, דוד סתיו בני לאו הראביי ממועדיעין ועוד רבים... ובכוונה תחילה ציינתי כאן אנשים שיצאו פוחזים והם 'בוגרים' של ישיבת 'נתיב מאיר'. [אגב, כן עברו שם יהודים כשרים וטובים. הרב טל לדוגמא (שמואל)].
בקיצור- מי שלא חושב כמוך טועה... ישי ויזנר
מי שלא חושב כמוני ערב רב!!רחלקה

מי שלא חושב כמוני ערב רב!!

מי שלא חושב כמוני- כנראה שהוא ציויני!!

מי שלא חושב כמוני ערב רב!!

<צ>

בדיוק!ישי ויזנר
איך שכחתי?!
תמשיך ל"מעריך מאוד"סבא גפטו
אנשים כמו בני לאו והעלובים הנ"ל... ונראה לאן תגיע בסוף הסיבוב - למקום שאתה נמצא בו עכשיו!
בוא נגיד שזה המקום האחרון שאני ארצה להיות בו.ישי ויזנר
לאו דווקא בגלל שאני לא אוהב אותו, בגלל שאם אני אהיה בסוף מה שאני עכשיו מה הועילו כל השנים שעברתי בשביל זה? (לכן אני לא אוהב את המשפט "שתהא יציאתי קרובה לביאתי"...)

בכ"מ- איפה אני עכשיו?
תיקון למה שכתבתי למעלה לאינוקא
דת"ל אלא כתורת הרב קוק
שכחת אצל מי זה היה....*מוריה 2*
אני בדעה שנחזור לזה... גם אם לא נהיה במתכונת המלאה.
מכוון לענת.*מוריה 2*
חח.. ממש לא שכחתי!רחלקה

וכי איך אפשר?

טוב, לויפה לנצל"ש...

 

אוקיי. מקובל.

לסבא*מוריה 2*

טוב, אני חייבת לציין שזה היה ארוך, ארוך מאוד!

א.אני ממש לא מסכימה איתך. אני פנאטית אבל ההגדרה שלי שונה משלך. אני ולכת עם האמת שלי

ומבררת אותה, הסיכוי שאני אלך בעיניים עצומות סתם ככה אחרי אדם לא משנה אם הוא רב , מורה שואף למינוס!!!! גם רב שיצא בקריאה כלשהי הוא מביא ביסוס לדבריו אז אין לי מושג ל איזה רבנים אתה מדבר שלא מבססים את הדברים שלהם!

ב. כל השמעות והסיפורים האלו עד שהם הגיעו אליך הם סולפו לפחות 5 פעמים אם לא יותר! אני בטוחה שהרב אלישיב או הרב עובדיה לא נולדו אתמול והם מכירים טוב טוב מי נמצא סביבם. עכשיו בקשר לפלאפון יש הגיון בדבריו (אם אתה רוצה אני מוכנה להסביר לך אח"כ באריכות) אם כי אתה ואני לא מסכימים איתו וזה לגטימי.

  אני יודעת שלרב יש ראיה יותר מקיפה וכללית ויש הלכות שלא אתה ולא אני מכירים ויודעים אותן על בורין. כדי לצאת בכזאת אמירה צריך להתחשב בכמה דברים לאור העובדה שאין לנו נביא או כה"ג לשאול. כדי לצאת בכזאת הכרזה צריך הרבה מחשבה ושיקול. כשרב יוצא בכזאת קריאה זה אחרי ברור הלכתי עמוק. להבדיל רמטכ"ל לפני שהוא מחליט על פעולה הוא ישב וחשב על זה מראש ולמד את השטח בע"פ. אותו הדבר הרב גם הוא צריך ללמוד את ההלכה ואת המציאות. הוא מנהיג!!!

אני יודעת שהיום הרבנים מאוד מעורבים במה שקורה. איןלי ספק שצריך ליזום אבל צריך לדעת שדעת הרבנים חשובה! הם המנהיגים אנחנו מצווים לשמוע להם (אנחנו קצת "שוכחים" את זה) מותר לשאול שאלות ולהקשות ומי שמכיר אותי  יודע שאני שואלת כל הזמן שאלות ולא עושה דברים בלי מחשבה. גוש קטיף חשובה לי מאוד! היא החלום שלי!!! כל מי שמכיר אותי יודע את זה. אבל אין לי רצון להיכנס לשם ולסכן סתם חילים ואנשים!!! לכן אני יעשה את זה אחרי שהרבנים יצאו בקריאה והכרזה שהסיכון באמת שווה את המחיר!

מקווה שהובנתי

קראתי.סבא גפטואחרונה
כמו שכבר כתבתי בפורום של המיזרו...האריאלניקהנאמן

יש עניין גדול לא לעזור לנוער למען א"י, בכל הפעילויות המשמימות שלהם.

פרט הסבר הדגם ונמק!רחלקה
האבולוציה המגזרית:מקפיצים נטושים

פעם ערוץ 7 היה נחשב הערוץ המגזרי הדוסי,
ואריאל נחשבה התנועה הדוסית של המגזר,
ולכן היה פה פורום תסיס ופועל,

אלא שהיום ערוץ 7 כבר נחשב פרוגרסיבי מדי,

וכל תנועת אריאל מתעדכנת באמצעים אחרים....

 

*הסיפור דמיוני ועל אחריותי בלבד*

למה ערוץ 7קעלעברימבאר
נחשב פרוגרסיבי מדי?
חחחחח לא באמת התכוונתי לזהמקפיצים נטושים

אבל אני יכול להמציא סיבות למה אם תרצה.

אני סתם נכנס לפורומים נטושים וכותב בהם משהו.

אגב מסתבר שהפורום הזה אפילו מופיע בתפריט הפורומים אז כנראה הוא דווקא פעיל כביכול...

המון להט"בים מסתובבים פה באין מפריעפשוט אני..
איך הגעת לפורום הנטוש הזה?קעלעברימבאר
קפץ לי ב''עדכני''פשוט אני..
אה בעצם הוא מופיע בראשי, כמו שאני הגעתיקעלעברימבאר
אפילו המנהלת של הפורום גאהפשוט אני..אחרונה
אתם יודעים איך הופכים סניף של עזרא לאריאל?דורין השמיני
אני רואה שהפורום צולע אבל אני ישמח שתענו מהרדורין השמיני
נראליהעי

מתקשרים לתנועה יש בטוח מספר בגוגל

לגרש את הבנות ניסית?פתית שלגאחרונה

😜

סניף בלי מבנהתורת חיים בעiז

מה עושים בחודש אגון לגבי צביעת קירות?

צובעים על דפים גדוליםתות"ח!אחרונה

מחפשים מבנה שלא אכפת לו שיצבעו עליו (אנחנו צבענו על איזה מחסן של בית כנסת ששימש לנו גם כחדר ציוד של הסניף....), הכי טוב לדוגמא מבנה שטרם צבעו אותו והוא עוד בבנייה ואז יש סיכוי גבוה שייתנו לצבוע. אפשר לנסות לדבר עם העירייה/מועצה ולצבוע ארונות חשמל או קירות בעיר (יש קירות בעיר שלנו שאיזה ארגון של נוער צבע אותם).

בהצלחה רבה

הרוב הולכים לאריאל בגלל אידיאל ההפרדהadvfb

או בגלל שזה הסניף שכל החבר'ה הולכים?

צופר לשבת קליל ואפילו מצחיק לשבת צוות דחוףףףףףףדמיינו שם
אני חייבת כמה שיותר מהר משו לא כבד
שלום חברים אני בחור חרדי שמאוד מחובר לחבר'ה הדת"ל2020דתל

מחפש מקום כמו ישיבה וכדו' שיש שם אהבת חברים באופן מיוחד ומכילים כל אחד כמו שהוא,

 

ולאו דוקא ישיבה אלא כל מי שיודע על מקום כזה אשמח2020דתל

מאוד

לא לגמרי ברור מה אתה מחפשאני77אחרונה

ישיבה קטנה? ישיבה גבוהה? מה זה "מקום כמו ישיבה"? 

בהנחה שהתכוונת למסגרת לימודית כלשהי, אז מה חשוב לך שיהיה שם?

מבחינת סגנון  דתי/חרדי, מה חשוב לך?

איפה אתה מרגיש שאתה עומד מבחינת הרצינות שלך? כלומר - בהנחה שאתה מתכוון למסגרת לימודית, יש מסגרות שמיועדות לאנשים שלא כל כך יש להם כח ללמוד, ורוצים יותר מקום עם אווירה טובה אבל מחובר לקדושה, ויש מסגרות שמיועדות לאנשים שרוצים ללמוד בכל הכח...

הכנסה נוספת 4נטע ברזני

דרושים לעבודה בהזנת נתונים והזנת תוכן (קלדנות) מהבית❗

(ללא השקעה) וללא ניסיון!

ניתן להגיע לסכומים של 3000-11,800₪ בחודש!! בזמנכם הפנוי במהלך היום! לקבלת פרטים וליצירת קשר איתי

👇👇👇 ניתן לשלוח לנו הודעה בוואטספ 050-6158874 נטע👇

זמינות מיידית!

יש פה איראלנקים?בת סוד

בואו נעשה מאגר פעולות

אולי יעניין אותך