היום אתה כבר לא רואה מישהי מולךמשיח בן דוד

 

אתה רואה איפור !

הכללה גסה ומעצבנת ושגויה בעליל פסידונית


^^אופטימיות
איפור *עדין* עם נוכחות.
טבעי,בלי הרבה צבעים.
נקי..הכי טוב...
זה הכי טבעי שבשרשור הכל כך לא טבעי בנות שמתאפרות טבעימשיח בן דוד

 

מגיבות .

 

חצי חיוך

כן שונא את זהה שיש מלא מהלבן הזה על הפנים יחד עם אודם אדוםבאמת ומקרוב
בדיוק , הלבן הזה זה המסכה הכי גדולה שיש שתדעמשיח בן דוד


אולי איתה נפגשת?!אופטימיות




זה עונה גם 'לדרישה' של האודם האדום של באמת ומקרוב
זה כבר אביב גפן באמת ומקרוב
הבנתי שהוא כבר לא מתאפראופטימיות
כי הוא כבר לא מתבייש במי שהוא ..לא?!
יכול להיותבאמת ומקרוב
נראה לי נפגשת עם פיארו...אופטימיות
תלוי מי. רוב הבנות הדוסיות, לא כל כך מתאפרות, אוחסדי הים
מתאפרות באיפור עדין, שלא משנה הרבה.
ואו ככ לא מדוייק..מכירה דוסיות שמתאפרות יותר מחילוניות אפילואופטימיות
גם מכיר. כתבתי 'רוב'חסדי הים
'יותר מחילוניות אפילו' פסידונית

יש הרבה שלא מתאפרות בכלל.

כשאת אומרת דוסיות, את מתכוונתהשאלה.

לחרדיות, וכשהוא אומר דוסיות הוא מתכוון לדתל...

חלאס לדבר על החיצוניות שלנו כבר!!!! 😤😤😤😤😤😤😤אהבה בתענוגים
(ומשיח, סליחה שאני לוקחת טרמפ על השרשור שלך.
אבל זה נכון לגבי כל השרשורים המעצבים האלה).

יש לה שערות ביד, היא שמנה, היא רזה, יש לה שערות לבנות. היא מאופרת מידי, היא לא מתאפרת בכלל, היא הולכת עם סנדלים וגרביים, היא יפה מידי, היא מכוערת מידי.
היא שמה עקבים, היא לא שמה עקבים.
היא סומכת על המשנה ברורה, היא הולכת עם חצאית ארוכה.
היא יפה אבל סנובית. היא יפה ואני מסונוור.
יש לה תלתלים ואני לא אוהב, מותר להגיד לה לעשות החלקה?
אני לא אוהב את הציפורניים שלה.
היא שמה לק, היא לא שמה.

מפריע לי. פשוט מפריע לי.
מפריע לי. מפריע לי.

מפריע לך? קח משהו נגד הפרעות, או שתשתוק ותחפש את מה שמתאים לך.

שאלה אמיתית!
אתם לא מתביישים כבר???


חלאס כבר עם זה!
סבבה?
ח ל א ס !


תתחילו להסתכל על עצמכם (כי כפרה עליכם אתם מושלמים) וחלאס עם השובניזם המסריח הזה.

אישה היא לא רק מראה חיצוני.
ותתגברו קצת על הדחפים שלכם. בשביל זה קוראים לכם גברים.
תסתכלו פנימה. לא יקרה כלום.

וכן, לאישה מותר להראות ולעשות מה שבא לה בגדר ההלכה (וגם כשהיא עוברת על ההלכה, זה לא מתפקידו של אף גבר להעיר לה) ואין לאף אחד שום זכות לומר לה איך הוא היה מעדיף אותה.
אם הוא מעדיף אותה אחרת, שיחפש מישהי אחרת.
תפסיקו להגיד לנשים מה לעשות ומה לא לעשות.

אף אחת לא עובדת אצלכם.
צודקת במאה אחוזצריך עיון
מבחינתי את יכולה גם לקחת טראמפ על השרשור שלי משיח בן דוד

 

ועל מה את מדברת? אני מדבר על האיפור נטו שצריך להיות עדין

זה לא דרישה מוגזמת מידי לבקש מהבחורה שיוצאת איתי להראות אמיתית בלי מסכות

אני חוזר לבית ואין לי מושג איך היא באמת נראת 

באופן כללי מסכים איתך שלא צריכות להיות דרישות מהסוג שכתבתמשיח בן דוד


אז זהו שאין לך שום זכות. שום. גם לא בגודל של חיידקאהבה בתענוגים
להגיד למישהי איך להראות.
וממש אבל ממש לא משנה שאתה יוצא איתה.
אדרבה.
מפריע לך איך שהיא נראת עם האיפור? תחפש מישהי שלא אוהבת להתאפר בכלל.
יש כאלה.

לא, אני רוצה אותה עם קצת איפור, לא יותר מידי.
קצת מטופחת, שיהיה לה ריח של בושם ×.
ושהשיער שלה יהיה פזור ושתפסיק לעשות קוקס.

תגידו מה נסגר איתכם?

אני לא אומרת שאין מצב לומר העדפה מסויימת.
אבל יש דרך.

אפשר לבוא בהמון בהמון המון המון ענווה, ולומר שאתה באופן אישי *יותר אוהב* (ולא לומר מה אתה לא אוהב) משהו מסויים.
אבל בלי טיפת ביקורת, בלי חצי נימה של דרישה.
וגם את זה, תדבר איתה.
לא כל הבנות צריכות לשמוע מה יש לכל גבר לומר על המראה שלהן.

גם ככה זה אינדיבידואלי.
ולא נגמר.
ולא קשור אליכם.

כדאי שכל אישה תהיה היא בעצמה, ולא תנסה למצוא חן בעיני גבר שאין לה קשר אליו.
את סתם מבלבלת את המוח סליחהמשיח בן דוד

 

אני לא אמרתי שהיא צריכה להתנהג לפי דרישות מוגדרות מראש

רק אמרתי שבאופן כללי בנות צריכות להגיע עם פחות איפור לפגישות ,

האיפור הזה זה מסכה ענקית ! וזכותו לראות את אישתו לעתיד ! 

לא הכרחנו אף אחת .

אמרתי שבכללי עדיף שבנות יפסיקו לפוצץ עצמם במסכות האלה זה הכל

 

להגיד שאני מדבר על רמת בישום או אם יש לה שיער חלק או מתולתל לפגישה זו דמגוגייה

אל תגיד לבנות מה הן צריכותאהבה בתענוגים
כל אחת תחליט מה בא לה, ואם בא לה ללכת עם מסכה, זכותה המלאה.
לא מתאים לך? תחפש מישהי אחרת.

ולא אמרתי שזה מה שאמרת, אמרתי שלכל אחת יש את העדיפויות שלו, ובנות לא צריכות לספור את העדיפויות של כל אחד מכם.
בכלל, כשבנות יתחילו ללכת רק על פי העדיפויות של עצמן, העולם יראה הרבה יותר טוב.


אני לא אומרת שאני לא מבינה את זה שמישהו רוצה שאישתו תהיה טבעית יותר.
אבל יש דרך להגיד את זה, ויש דרך להתנהג מול זה.
באמת, מי שלא מתאים לו, שיחפש מישהי אחרת.
לכתוב בפורום שאתה לא רואה מישהי מולך, אלא רואה מישהי עם איפור.
זו ביקורת שלא מחמיאה לך.
משיח?? מה זה מסכה בעינך??אופטימיות
מסכימה איתך 'אהבה בתענוגים'...
ואולי בעיניו זה לא היה נראה רק איפור, אלא מסיכה. לכי תדעי מה ראה..חח
לא משנה מה הוא ראהאהבה בתענוגים
תקשיבי, האמת שגם אני לא אוהבת מייקאפ.
ובכלל, יש כאלה שממש לא יודעות לשים את זה, שזה מכער אותן לגמרי.
אבל בתור גבר אין לו זכות להגיד לאף אחת איך היא צריכה להראות.

אני אספר לך על עצמי,
אני בד"כ מתאפרת... (בלי מייקאפ וזה, אבל מתאפרת כזה)
בחור שהייתי בקשר ארוך איתו, יום אחד אמר לי שאני ממש יפה *לטעמו*, אז בדייט הבא באתי אליו כמעט או בלי איפור... זה סוג של הרגשתי חייבת בשביל לא לדפוק את עצמי (האמת שהוא לא שם לב, או שהוא שם לב וזה לא הפריע לו כי המשכנו אח"כ איזה 3 חודשים).

בכ"א, בחור אחר, ביקש ממני פעם אחת לבוא לדייט בלי איפור,
והאמת שירד לי ממנו ממש ממש ממש.
האמת שאפילו לא התלבטתי אם לבוא אליו בלי איפור, הדבר היחיד שהתלבטתי זה אם לחתוך עכשיו או לתת לו צ'אנס.

האמת שאני צריכה לברר עם עצמי למה הבקשות האלה כ"כ מרגיזות אותי.
אבל חושבת שזה כי יש משהו בבקשה הזאת שכאילו מסתירה מאחוריה מחשבה שמישהו מתאפרת או עושה משהו בשבילך.
היא עושה מה בא לה כי בא לה, ואם יתחשק לה והיא תאהב אותך אולי היא תחליט לוותר על התחביבים שלה והטעם שלה בשבילך.
אבל לא יודעת... היא אפילו לא יודעת כמה ה
בא לה עליך ואתה בא בבקשות.
קצת מצחיק...
כ"כ מסכימה איתך!!!!אופטימיות

חח באמת יש כאלו שלא יודעות להתאפר...

אני מסכימה- לא מתאפרת בשביל אף אחד!!..מדובר בתחושה אישית שלי, 

בחורה רוצה להראות יפה(לא אומרת לשים שפכטל על הפנים,כן?!) כדי להרגיש טוב עם עצמה. וזה עושה טוב. חברות אומרות לי שהאיפור לא ככ משנה איך שאני נראת בלי או עם איפור . *אבל*-אני מרגישה את זה על עצמי,באלי לכיף...(ואני לא מאלו שתצטרכי לגרד להן את האיפור מהפניםצוחק, עדין עם נוכחות, מראה קליל).

 

ולשואלים-כן..איפור עושה לאישה טוב. בדיוק כמו שכשישימו בושם זה ייתן תחושה טובה..נעים לך עם עצמך.(טוב, אולי לא כולן..אבל אני כן ולכן אני מבינה מאיפה הקטע הזה מפריע לך...כי גם אני כזו)

 

בכל אופן לדעתי בחור לא צריך לומר דבר כזה לבחורה!

אבל כן אפשר להבין מאיפה הרצון הזה מגיע.

וכשמדובר בקשר מתקדם לגיטימי שבחורה לא תתאפר בכל יציאה ..לזרום..קורץ

 

נכוןאהבה בתענוגים
אבל זה אפילו לא תמיד בקטע כזה...

אני מאלה שמכינות שלטים, בד"כ יהיה שם איזה פרח.
אני אוהבת אסטתיקה ויופי, ועושה לי טוב להתעסק בנשיות ובטיפוח.

יש כאלה שמביאות את הצד הזה לידי ביטוי במקומות אחרים, או שיש כאלה שלא חשוב להן בכלל. סבבה...

אבל באמת שזה לא משנה ממה זה נובע אצל כל אחת, פשוט כל אחד באמת צריך להכיר את המקום שלו ולכבד את המקום של הזולת.

וגם, לא להפוך את המראה החיצוני לנושא כ"כ מדובר, שאנשים כבר לא מתביישים להגיד מה בא להם.

אני לא אומרת שאין מצב לספר על איזו העדפה אישית (למישהו/י ספציפי/ת), אבל יש עמדה ואופן שבו צריך לומר את זה.

נניח, אני נרתעת מגברים מגולחים...
זה לא רק שזה לא מושך אותי, זה ממש מגעיל אותי (לא מדברת על כאלה שסתם הם לא שעירים... שזה יחסית בסדר מבחינתי)
אבל ברור לי שכל אחד וטעמו, וכמו שזכותי להירתע ולהיגעל מזה, זכותו להיות מגולח (גם אם נראלי שחבל וזה מיותר).
בחיים אני לא אבקש ממישהו שיאריך זקן בשבילי.
אני כן אספר שזקן או זיפים עושים לי את זה ממש.

(אגב, לא זכור לי אחד שאמרתי לו את זה ולא האריך... אבל זה אף פעם לא היה תנאי מורגש.
כאילו, אף פעם לא אמרתי למישהו מגולח שזה מרתיע אותי ושיעשה משהו אחר בשבילי. למה מי אני?
גם אם הוא דלוק או מאוהב או וואטאבר. מי אני בשביל שהוא יעשה משהו שהוא לא אוהב?)


לא יודע מה את רוצה ממנימשיח בן דוד

 

כן אני חושב שבנות בעולם הזה מפוצצות באיפור זה הכל . זכותי להביע את דעתי

גם לו הייתי רוצה לא הייתי יכול לשנות את המצב הזה , אז להגיד שאני בא להגיד להן איך להתנהג? 

לא יודע מה את רוצה רק מביע את דעתי , אישה לא צריכה להיות עם מסכה על הפנים ! 

במיוחד זה לא פייר לגבי הבן זוג שלה ובמיוחד אם זה בשידוכים , כי תכלס? הוא יכול לראות אותה 5 6 7 פגישות ואז מה?..הוא רוצה לראות אותה טבעית ! זכותו! 

כדאי שתתן לנשים להחליט בשביל עצמן מה הן "צריכות" ומה לא.אהבה בתענוגים
ושתכיר את מקומך.

ושוב, אני לא מדברת דווקא עליך... אני מדברת על כל הסגנון שרשורים האלה.
מקומי הוא בחוץ ומקומך במטבחמשיח בן דוד


באסה לך שנפלת על ה"פמיניסטית" הלא נכונה...אהבה בתענוגים
עדין מקומך במטבחמשיח בן דוד


לא מבין מה הבעיהסקיי=)
זכותו של גבר להביע דעה, וכמובן לא לדרוש.. אם הם בקשר הוא יכול לתת עצה באופן כללי, אם הם כבר נשואים הוא יכול להגיד לה מה הוא אוהב ולראות מה היא אוהבת.. ושיקבל אותה כמו שהיא גם. אחרי הכל יופי זה גם אחת הסיבות לזוגיות, שולית אבל סיבה.. נגיד אם היו מראים לי תמונה של מישהי ממש מכוערת אז אין מצב שהייתי נפגש איתה
נכוןאהבה בתענוגים
זכותו של גבר להגיד (בעיקר לאישה שלו) שהוא יותר מתחבר למראה נטול איפור, או יותר מתחבר לעגילים קצרים או ארוכים, או יותר אוהב שמםזרים את השיער...
אבל מאוד משנה מאיזו עמדה ובאיזה אופן הוא אומר את זה.

אם הוא מקבל אותה כמו שהיא, זה מצויין לגמרי.

דווקא נראה שאתה מבין מצויין.

אני לא דיברתי על זה.
דיברתי על זה ש1. כל הזמן מדברים פה על מראה חיצוני של אישה,
2. על איך הוא צריך להראות. ושתמיד יש על זה תלונות.

אני השתתפתי בסדנא רגשית מסויימת שביקשו ממני לדבר בה בהקשר מסויים.
זו היתה סדנא של בנות בגילאי תיכון שכל אחת שם פחות בטוחה בעצמה מהשניה.
פעם אחת דיברתי איתן על העניין הזה, ויצאתי עם השיחה הזאת בזה שכל הזמן בנות מנסות לרצות את הסטנדרטים.
היו שם גם בנות "שמנות" שכל הביטחון העצמי שלהן מתחת לרצפה.
ואני שואלת "למה?????"
כי אישה שמנה אין לה מה לתת?
כי האופנה החליטה שהשומנים עכשיו מחוץ לאופנה?
כי אישה היא שום דבר חוץ מהמראה שלה?

היו שם נסיונות כאלה להגיד שאישה שמנה זה יותר נשי.
ואמרתי להם שחלאס עם זה, לא מתקנים עוול באותו עוול.
אלו לא השומנים הבעיה, הבעיה היא זה שמגדירים אישה במה שלא אמור להגיד אותה.

מותר לומר שאישה היא טיפוס פחות אסרטיבי ושיש כאלה שיוצאות דופן בעניין.
מותר לומר שגבר בד"כ יותר חזק פיזית מאישה.
ושממוצע הגובה של הגברים גבוה יותר משל נשים.
מותר לומר הרבה דברים.

שומן לא קשור לנשיות.
ואישה לא צריכה להרגיש מכוערת וחסרת ערך לחלוטין בגלל זה.
(ולא בגלל שום דבר דומה אחר. כן? זו רק דוגמה.
כי יש עוד הרבה שטויות כאלה שלא בא לי לפתוח עכשיו)

וכן, זה שבחורים מעזים לשאול בברורים אם היא שמנה, זה עוול!
וזה שחותכים מישהי בגלל זה, וזה נושא מדובר, זה עצוב לחלוטין!

בכ"מ, יש כל כך הרבה דיבורים סביב המראה החיצוני של האישה, שברגע שהיא לא עומדת בזה, היא מרגישה שהקיום שלה לא מצדיק את עצמו.
ואין דבר יותר עצוב מזה.

והנטיה שלי, זה להגיד לנשים להעצים את עצמן, ולא לתת משקל לקשקושי שכל של ה
בנים.
אבל יאללה, חלאס זה כבר מתחיל להגעיל.
כל אחד חושב שהוא יכול לדבר על המראה שלנו כאילו אנחנו איזה יצירת אומנות במוזאון והוא יכול לחוות את דעתו.

סבבה הבנו שלכל אחד יש טעם.
שמור אותו לעצמך.
לא כל אישה צריכה לקרוא את זה.

ולא רציתי לומר את זה, אבל באמת שזה לא מפריע לי מצד עצמי.
אני שלמה מאוד עם איך שאני נראת וגם עם מה שאני עושה בשביל המראה שלי.
ואני חושבת שמראה ואסתטיקה זה דבר חשוב ואולי אפילו כיף.
אבל בגלל ההתעסקות שלי בנושא הזה, ובגלל כל מיני סיפורים שאני יודעת מקרוב בהקשר הזה, הנושא הזה כואב לי. באמת.
בקטע של אחריות חברתית.

מסכיםסקיי=)
חשבתי שאמרת שאישה תעשה עם עצמה מה שבא לה לגבי זה והגבר לא קשור. בכל אופן, אני חושב שזה מגעיל. וזה בסדר להביע דעה אבל השאלה היא מה התדירות של זה. כמו שאמרת תלוי באיזה אופן
קריאת הרבנים לאחר קריאת תגובתה של אהבה בתענוגים:משיח בן דוד

 

יש לכוון יותר בהושענות בפעם הבאה .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אגב , אני ממשיך לדבוק בעמדה שלי למרות מה שכתבת כאן ,

כשתביני שאף אחד לא מגדיר אף אחת , ולא מציב סטנדרטים ליופי שלכן , 

אז אולי תצליחי להבין את העמדה שלי .

 

את באה ממקום של התגוננות , אין לי מושג למה

בכל אופן , בנות צריכות להפסיק לפוצץ באיפור לפגישות , אני רוצה לראות אותה ולא את המסכה.

ושכל אחת תעשה כרבותייה

אוהבים אותך משיח אהבה בתענוגים
באסה שזה רק לא הדדי לגבייך משיח בן דוד

 

השאר אחלה צוחק

חבל, אל תתבאס אהבה בתענוגים
משיח, באתי לעזרתך..גלגלית
יש כאן מיליון שרשורים שנוגעים בנקודות הכי רגישות של הבחורים, כל שרשןרי ה'מהו גבר ואיך גבר צריך להיות' והזעקה הזאת לא נשמעת..
טבעי שבחור ירצה או יעדיף לראות משהי במראה הטבעי שלה וירצה לפגוש אותה כפי שיפגוש בוקר -בוקר וערב-ערב, ובמסגרת הפורום הזה נראה שזה בסדר השרשור שלך.
אם הייתה זהירות לא לפגוע בבחורים שלא עומדים מספיק בקריטריוני הגבריות של בעיני הבחורות מילא..ואין..
רגישות שייכת לכל הכיוונים.
טעות יסודיתאהבה בתענוגים
את מאלה שאומרות "העולם #&_₪ אז אין מה לנקות. תלכלכו עוד יותר".
נראלך שיש חוסר רגישות כלפי צד מסויים?
סבבה, אז תזעקי על זה.

אל תשתיקי זעקות מוצדקות אחרות, ותתני לגיטימציה לעוול כי קיים עוול גם בצד השני. זה לא שייך אחד לשני.
תסבירי מה ההבדלגלגלית
בין משפט שכתבת כבר בשרשור הזה
גבר מגולח יגעיל וכו וכו וכו
לבין המשפט שלו-
בנות לא רואים אתכם מרוב איפור..(וברור שלא דייקתי בציטוטים)
ההקשר גם לא משנה. כל בחור מגולח הבין שזה מגעיל בעיני בנות מסויימות
ובכלל - כל הפורום הזה מלא בהכוונות איך להיות גבר ואיך להראות ולא יודעת מה.

כשהפורום מלא בפגיעות בבחורים בנושאים הכי הרגישים כנןראה לרבים רבים מהם ולהזדעק על דברים שנוגעים בבנות (ואין יחס בכלל) זה מגוחך. מן פמניזם קצת מגעיל לטעמי.
מי שדוגל ברגישות , שיגלה אותה בדברים שלא רק נוגעים בו ובשכמותו.
ההבדל הואאהבה בתענוגים
שאני לא באה לכאן לפורום ומצהירה שהיום לא רואים גברים, רואים סברסים מהלכים.
ואני לא אומרת לאף אחד מה הוא צריך להיות.
ולא פותחת כל יום שרשורים על השרירים והגובה שלהם.



אני מקסימום אומרת לבחורים שאני יוצאת איתם מה אני אוהבת ולא מה אני לא אוהבת. וממש לא באה בגישה שהוא חייב לי משהו וזכותי להגיד לו איך להראות. וכל שכן לא שכל הגברים צריכים להראות בדיוק לפי טעמי.

זה טעמי, ואני צריכה להימשך לבעלי, הוא יכול לעשות עם זה מה שהוא רוצה והוא יכול גם לא לעשות
אבל להגיד לו שאני לא רואה אותו, אני רואה סברס?
נשמע לך?
זה ביקורתי וחצוף.

וגם כשיש פגיעה בבחורים זה מפריע לי.

ונשמה, יש לך בעיה עם פמיניזם זה א. לא אומר שלפמיניזם אין מקום.
ב. לא כל דבר קשור לזה.
(ואני לא פמיניסטית, אני פשוט לא שוביניסטית).


וטבעי שכל אחד ידבר על מה שמפריע לו וידאג לעצמו ולקבוצה שלו.
אם את רוצה, את יכולה כשמפיע לך משהו, לדאוג לכל מי שצריך לדאוג לו.
זה לא קשור אחד לשני.
חח תכלס כל שרשור שני פה זהמשיח בן דוד

 

"מזה גבר בישבילכם?"

"אני רוצה שהוא יהיה גבר ולא נגרר"

"אני מרגישה שהוא לא מספיק גבר"

ובלה בלה בלה בלה ..ואחרי זה שאני אומר משהו קטן על האיפור המוגזם שלהן הן קופצות.

אז אתן יודעות מה? קפצו לי חצי חיוך חח סתאם זה פשוט היה מתבקש ..סליחה כאילו מוציא לשון

 

 

אתם באמת לא מבינים מה ההבדל או שאתם משחקים אותה?אהבה בתענוגים
ברור שמשחקים אותה.. אנחנו מחכים שעה שתעשי מהלךמשיח בן דוד

 

אגב אי אפשר לאכול אחורה

אני איתך !!אופטימיות
ואני בגישה של....
לעולם אל תתרחקי מעצמך כדי להתקרב למישהו אחר!
אם הוא יהיה בעלי-הוא יאהב אותי איך שאני .
אה ..והכתיבה שלך משהואופטימיות
"קח משהו נגד הפרעות" חח..

ובכל אופן חשוב להראות אסתטי ולדאוג להראות יפה. לא לחיות באשליה שאין גבר שלא רוצה אישה יפה;)
לא הבנתי משהו..ברגוע

קודם כתבת: "אם הוא יהיה בעלי-הוא יאהב אותי איך שאני"

ועכשיו כתבת: " ובכל אופן חשוב להראות אסתטי ולדאוג להראות יפה. לא לחיות באשליה שאין גבר שלא רוצה אישה יפה"

 

זה לא סותר?

לדעתי לא כי...אופטימיות
אמירה כללית שאכן לא יהיה גבר שלא ירצה אישה יפה.

אני מבחינתי דואגת להראות יפה ולמה שחשוב *בעיני* ואם זה לא מתאים לו-אז כנראה שהוא לא בעלי.

נראלי שהבנתי..ברגוע


לא הבנתי לאן אתה חותר,אופטימיות
לדעתי בחורה לא יכולה להזניח את עצמה ולצפות שבחור יאהב איך שהיא נראת..מכאן האמירה שלי
"חשוב להראות אסתטי ולדאוג להראות יפה"

אלא מה?
אני מכירה בחורות שנראות מטופחות ויפות אבל לא לטעם כל בחור..אז..??
אני עם "אהבה בתענוגים" שאין לבחור כזה לבא בדרישה כלפי בחורה..כי בעל יאהב את אשתו כפי שהיא.

מובן יותר?!
כן, זה מה שהבנתי..ברגוע

ואני לא חותר לשום מקום..

אחרי שהשקעתי בהסבר😒אופטימיות
מה? אני ערכתי אחרי שנייה..ברגוע

את הגבת אחרי8 דקות!!

חושב

לא הראה לי ..אופטימיות
מוזר
עכשיו רק רואה שהגבת לפני שהגבתי.
לסיכום-נורופן.
צודקת,
רק שבנות חוטאות בזה גם...
רק אולי עדיף שלא תדברו על דברים שאתם לא מבינים בהם...כמו איפור😅
בטוח שלא מתאים לדבר על זה ככה בפומביביתי יבנה בה
זה לא צנוע...
קראתי הכל. מה זה אומר עלי?השאלה.

מה רע לך עם זה שאת אישה...שלא צרך להתאמץ בשביל שירצו אותך... רק מעיפים מבט בלי לטרוח ורוצים אותך.. תהני מזה

 

אני את כל הידע שלי למדתי מגברים. לא יודעת אם זאת הבמה להודות להם..

שאלת אותי מה רע לי עם זה שאני אישה?אהבה בתענוגים
כנראה שלא קראת הכל
תאמיני שקראתי...השאלה.

כאילו שכל שירשור נוגע לך בנקודה רגישה.. קחי באיזי ותהני מהיתרונות

אין דבר שאני יותר שמחה בואהבה בתענוגים
מזה שנולדתי אישה. אז רע לי?

ככה שנראה לי שלא כל כך הבנת את מה שקראת.



אמממ או שזאת פשוט פרשנות שגויה שלך...

בכ"מ, לא כל אחת שמזדעקת על משהו, זה אומר שרע לה עם זה שהיא אישה, או שהיא פמיניסטית...

העולם באמת קצת יותר צבעוני משחור ולבן...
השאלה.

משאירה את המוחין מחוץ לפורום

לדעתי את מגזימה*צועד*
אקדים ואומר
שמעולם לא ביקשתי (בשבילי) תמונה
כמה היא יפה, לא ממש עניין אותי, בטח לא כמה איפור היא שמה.

אבל

לא כל פריקה שבן אומר
אמורה לפגוע בכן אנושות.

ואם כן פוגעות, זה לא אשמתו של הבן.

אני מבין שיש בנות עם ביטחון עצמי שמתערער מהר
ואני לא חושב שצריך לגרום להן לעוד ערעור שלו

אבל לא בגלל זה אני לא אגיד מה אני חושב.
לא בגלל זה אני לא אגיד שאני מחפש אישה רזה(זה לא נכון) או אישה עם מידה 12 בנעל.

כמו שאת תכתבי שלא בא לך אחד שקט למרות שזה עלול להוריד את הביטחון העצמי של הבנים השקטים
וגם שלא בא לך בן שמן.


והערת אגב, מוזמנת לשים עליה x גדול ובולט אם לא בא לך לשמוע או שזה נשמע לך שטויות במיץ:

ההרגשה היא שאת במלחמת חורמה מול דעה מסויימת, ואגב המלחמהאת מתגוננת ותוקפת יעדים לא נכונים בשביל לתת מקום לדעה שלך.
זה ממש לא נובע ממקום ש"פוגע בנו אנושות"אהבה בתענוגים
נראה שממש לא הבנת את הנקודה.
אז יאלה הוא ישמח לשמוע את הנקודה וגם אנימשיח בן דוד

 

בקיצור טיפסת על עץ ואת לא יודעת איך לרדת ממנו

 

אהבה, נהנית לקרוא את תגובותייך.. רחפת..


הפאנצ' ליין...אופטימיות
כל אחד יעשה מה שטוב לו !

לילט
אתה מפחד להמשיך בגלל המסיכה?רחפת..

חושבת שברגע שתיתן לה מספיק ביטחון להרגיש יפה כמו שהיא, אוטומטית היא תתאפר פחות.

כן זה מפחיד מאוד !!משיח בן דוד

 

ואני עדין לא בעמדת זמן מתאימה של להגיד לה איך אני רוצה שהיא תבוא לפגישות

בכלל , בקצב הזה עדיף כבר מראש לסנן רק מישי שנראת הכי טבעית

שזה אומר מיליון שנה עד שתמצא אחת כזאת אבל אולי זה שווה את זה

מה בעצם הכי מפחיד אותך? כרגע היא לא נאה בעינייך עם האיפור?רחפת..

או שהחשש הוא שלא תאהב את המראה ללא האיפור?

החשש הואמשיח בן דוד

 

זה הידיעה שאי אפשר לדעת איך היא באמת נראת ללא האיפור

וזה מפחיד ! ויודעת מה? זה לא רק מפחיד זה פשוט חוסר ידיעה מוחלט מי היא באמת

זה כמו לצאת עם מישי שאתה כביכול לא יודע בכלל איך היא נראת 

מה הקטע? תבואי לפגישה עם איפור עדין יותר בלי מלא לבן ו..לא יודע מה הן עוד שמות שם

חושש מהלא נודע בעצם? מה עלול לקרות?רחפת..


מה עלול לקרות? אני אשכרה הולך לחיות איתה כל החייםמשיח בן דוד


 

מבינה, ואז מה? חושש שהיא לא תוריד את הלבן שדוחה אותך?רחפת..


אויש הלבן לא דוחה אותימשיח בן דוד

 

הבעיה נעוצה בעצם זה שהיא כביכול מוסתרת אני לא מבין מה כל כך קשה להבין בזה

עד שהיא תוריד אותו כבר נצטרך להתחתן ואני לא אחד שיבוא ויגיד לה 

"טוב תשמעי תורידי את האיפור" .. אמרתי מקודם פשוט מראש לחפש אותן את הטבעיות

ולך תמצא עכשיו אחת כזאת בכל הבלאגן האיפורי הזה

איך אתה מגדיר טבעיות?רחפת..


פרסתי את משנתי בנושא בעברמשיח בן דוד

 

לפי מה שזכור לי את עוד לא היית רשומה לפורום .

באופן כללי אני מעדיף יופי טבעי , בישבילי יופי טבעי (טבעיות כמו שאת קוראת לזה)

זה יופי שלא מצריך שום תוספות , קרי אודם , סומק או כל מיני כאלה

זה האידיאלי בישבילי , זה יופי פשוט שאם יהיה עם איפור עדין אני ממש לא אתנגד , ההפך!

זה מה שאני מוצא בעיקר אצל החרדיות ..

 

זה בגדול ..

מבינה לגיטימי לחפש את זה, אולירחפת..

ננסה לחשוב איך מגיעות אלייך הצעות לא מתאימות אם ככה?

כי רוב הבנות ככה..משיח בן דוד

 

ואני לא יוצא כל יום עם חרדיות חח חצי חיוך

נמצאת בסביבה לא חרדית וחרדית. מוזר לי מה שאתה מתאר.רחפת..

לא רובן.

גם אלו שמתאפרות כבד, יש להן יופי טבעי. חבל באמת שהן מסתירות אותו, אבל יש.

הבעיה שגם ככה בד"כמשיח בן דוד

 

קשה לי למצוא מישי שקולעת בידיוק לטעם שלי חיוך

ואז זה נוסף על זה .. ועכשיו לך תמצא אותה חצי חיוך

 

אבל אם את שואלת אותי? לרוב מי שיש לה יופי טבעי לא משקיעה כל כך באיפור

כי היא מבינה שאיפור עדין יותר הולם אותה וזה מה שאני רואה בד"כ

 

לא בטוח בכלל, נראה לי עניין של בטחון עצמי.רחפת..

ובטחון עצמי לא בהכרח קשור למראה החיצוני.

למה שלמישהי עם יופי טבעי לא יהיה בטחון עצמי?משיח בן דוד


כי בטחון עצמי זה משהו פנימי. ויופי זה חיצוני.רחפת..

זה יכול להיות קשור, לדעתי, רוב הפעמים אין קשר. אלא קשור לחוויות שהבחורה עברה בקשר למראה שלה.

 

רוב הבנות נאות בעינייך? 

יש כזה שיר של שלומי סרנגהבני.
"כל הנשים יפות.."
ממ..זה כ"כ תלוי...אופטימיות
הקשר בין הפנים לחוץ(כמה מה שאת רואה בחוץ מעיד על חוסר ביטחון עצמי) תלוי במינון ובמה מדובר.
אם מדובר בבחורה שמתאפרת בהגזמה כמו שהוא מתאר,זה נשמע כאילו היא מחפשת 'להסתיר', ואז אולי זה באמת חוסר בטחון עצמי.
מאשר אחת שמתאפרת עדין.
מעניין עד כמה זה נכון,פשוט נראה לי כך במציאות.
גם אותי זה מעניין..רחפת..

על עצמי, יכולה להגיד שאני מאושרת יותר ללא איפור.. הרגשה בטוחה.

אופטימיות
אז יש קשר לבטחון עצמי. ההרגשה שאני בטוחה גם בלי.

אבל מעניין עד כמה זה נכון לגבי כולן. פשוט אני רואה הרבה בנות שכל היום אחוזות באיך להראות שזה מבחיל. לא בקטנה, ממש בהגזמה!
(ושתביני,אני מדברת מתוך נקודת מבט של בחורה מטופחת.)
לדעתי זה הרבה דברים ששלובים זה בזה; טעם,עדינות וביטחון עצמי.
אה הבנתי..כן יש בזה בהחלט משהו ..משיח בן דוד

 

אם רוב הבנות נאות בעיניי.....

שאלה טובה וקשה  ..

 

אני חושב שלא ..

מעטות הן הבנות שאני באמת יכול להגיד ואו כן זה הטעם שלי , לכן אני גם מתאכזב אם קשרים כאלה בסופו של דבר לא מתממשים

אבל את שואלת בכללי אם רובן נאות בעיניי או לא בלי קשר לטעם ספציפי

יש..לא חסר בנות נאות..אבל להגיד שהרוב? לא נראלי..

בתוך הבנות הנאות יש גם עוד קטגוריה אצלי של טעם אישי שזה טעם מאוד נדיר..

שילוב של יופי טבעי עם תמימות 

 

 

 

 

 

 

הנקודה הזו של המראה, אתה מסתבך עליה ממש.רחפת..

בסופו של דבר, אתה זה שנתקע. אולי הבעיה היא לא בבנות שמתאפרות או לא, אלא במבט שלך? ככל שיש לך תמונה יותר מפורטת של המראה שאתה מחפש, זה מצמצם לך אפשרויות הרי..

אמ..משיח בן דוד

 

נראלי שזה פשוט שילוב של שניהם 

רק מוסיף לקושי למצוא באמת מה שאני מחפש..

 

אבל את יודעת..אני נזכר שהיו למשל בנות ..ש..

כן ראיתי אצלהן איפור די חזק ,

ועדין היה להן מראה מאוד יחודי בעיניי אבל זה ממש ממש נדיר

כלומר האיפור בכלל לא סתר את העובדה שהן היו ממש מיוחדות בעיניי..

אמרתי לכם הוא ראה את פיארו..אופטימיות
לא שאני מתכחשת שיש בנות שמתאפרות כבד.
חחח משיח יש גם בנות שמתאפרות עדין,אל תקח קשה..
מבינה אותך,רק אל תבקש מבחורה לא להתאפר. פשוט תראה כמה היא זורמת,טבעית..על זה כדאי לשאול. כי אחת טבעית ואמיתית לדעתי לא תתאפר 'מסכה' . כך אני מרגישה בכל אופן.
בואנהפלצור
יא מגזים..

מליון שנה.

חצי מליון תגיד
אל תפריז
סיכום:משיח בן דוד

 

לסיכום: איפור זה לא תמיד רע , אבל מאוד תלוי למי 

לרוב כשיש איפור זה מקשה עלי לקבל החלטה ולדעת מי באמת עומדת מולי

מתחבר לאיפור עדין וליופי טבעי

 

סתם שאלה.. מה הכוונה יופי טבעי?אהבה ורעות

מה גורם לך לבחור ביופי ספיציפי מסויים?

עונה , למרות שעניתי על זה מלא פעמים בעברמשיח בן דוד

 

אני לא "בוחר" ביופי מסויים

פשוט יש לי טעם ברור , אבל אני לא פוסל דבר אחר

 

 

יופי טבעי = יופי שלא מקובל דווקא כ"יופי" בעיניי החברה .

בד"כ זה יופי שלא מצריך שום תוספות , משהו תמים ויותר נוטה לחמוד מאשר יופי.

לא פירטתי כל כך כי 

זה נראלי לא צנוע להסביר את זה

אז אם רוצה תשובה יותר פרטנית אני אביא בפרטי

חחחח ואיהפי
מזכיר לי שמישהי אמרה לי להתאפר אחרי שבערב התאפרתי והיא אהבה יום למחרת לא יודעת אולי היא ניסתה לטוב היא פשוט היתה מעצבנת ושאלה "למה לא התאפרת תתאפרי קצתת" אין איך שהיא אמרה את המשפט הזה יצאתי עליה
אני אותו דבר עם ובלי איפור ואני אוהבת את עצמי גם ככה וגם ככה!

והיא נבהלה
לפרוטוקול אני מאוד אוהבת איפור וגם מבינה בזה אבל היופי זה לאהוב את עצמך גם שאת קמה בבוקר לפי דעתי קיצר יש בנקודה שלך המון אמת
בנות אל תמצאו באיפור גורם חובה לכל דבר ואני מתכוונת את יוצאת לסופר למטה לא יקרה כלום אם לא תשימי איילנר(;
זאת דעתי שלי מי שלא חושב כמוני חבל..
את שמה איילינר?!😆אופטימיות
עדיין לא הגעתי לזה חחח...
אני קלמזי בטירוף שמה רק שממש באלי וזה קורה לעיתים רחוקותהפי
איילנר דורש סבלנות.. וזה אין לי זמן בבוקר
הכי מעצבןאהבה ורעות

שכל הבנים שונאים איפור וחושבים שזה מסיכה, אבל הם רוצים נשים יפות כמו הדוגמניות בפרסומות (שהם ללא איפור, כן בטח )

 

ההפך !!משיח בן דוד

 

ב-ד-י-ו-ק ההפך

הדוגמניות הן הכי לא יפות ! כןכן , אין בהן שום דבר יחודי ! כלום!

ראיתי כל כך הרבה בנות שהן לא דוגמניות ולא בכיוון בכלל

שהן לא רואות את הדוגמניות האלה ממטר ! 

זה לא שהן לא רואות אותן ממטר , פשוט בצד של הדוגמניות אין שום דבר יפה!

אז התחרות לא קשה כי אין כזאת

 

תביאי לי עכשיו את מלכת היופי שאין לי מושג מזאת

מצידי את כל ה-10 של השנים האחרונות 

ותביאי לי כמה בנות שראיתי ברחוב ומצאו חן בעיני אני אבחר בהן ולא בדוגמניות

 

תמיד רציתי להגיד את זה ושאלת אז הינה אמרתי.

 

 

 

החלק השני פשוט לא נכון..ע מ
חחחחחחחח אתה צריך להיות סטנדאפיסט של עולם הדייטיםצקון לחשאחרונה


ב"ה ביום שני אני מתחתן אני הנני כאינני

ומשהו מרגיש לי קצת מוזר... אני מרגיש שאני לא מעכל את זה, לא שמח בזה בשלימות, לא מספיק מתרגש. איך מגיעים בשמחה? בהתרגשות?

מקסים!חתול זמני

תראה אמנם התמונה שכולם אוהבים לצייר (או בימינו לצלם) היא של פרחים ופרפרים וזיקוקים אבל מתחת לזה ברור שהחלטה כל־כך רצינית וגורלית כרוכה גם בכל־מיני ספקות / בלבולים / מחשבות / עייפות. יכול להיות זה למה משתדלים לעשות חתונה שמחה ושבע ברכות והורים מלווים כו' כדי לתת מעין תמיכה למשהו שמצד אחד הוא גדול ומשמח ומצד שני גם מלחיץ.

 

זה מאוד נורמלי לא לעכל סיטואציות רגשיות במהירות, אל תתן לזה לבאס אותך מעבר למה שזה. אמנם קצת קלישאתי אבל פשוט תנסה לזרום ולהיות נוכח בהווה, זה מה שאני חושב. אתה לא "חייב" להרגיש ככה או אחרת בסוף זאת החתונה שלך לא של מישהו אחר.

 

כך או כך אל תיעלם לנו מפרוזה וכתיבה חופשית

מאה אחוז נכון.נחלת
אני תמיד צודק חתול זמני
מזל טוב ! משה

תן לגוף שלך לחוות את הכל. מותר הכל.

מזל טוב! ענבי הגפן בענבי הגפןנקדימון
מזל טוב!!! advfb
עבר עריכה על ידי advfb בתאריך ה' בתמוז תשפ"ו 23:24

זאת סיטואציה שלא הייתה בה והגיוני שהיא תראה אחרת ממה שדמיינת אותה או הסתכלת עליה מבחוץ על אחרים (ויש מצב שגם לא ראית לתוך נבכי נפשם)

בטוח שכל חתן מרגיש ומעכל את זה שונה.

 

איך להתרגש ולשמוח? אמממ אולי תגיד תודה לכל מי שאפשרי, כמובן לקב"ה

שמחה באה בהבנה שמה שקורה הוא לא מובן מאליו, אמירת תודה מחזקת את ההכרה הזאת

הכי הגיוני בעולםפצל"פ

אני גם הייתי ככה לפני החתונה

הרבה פעמים אתה פשוט טובע בהכנות ומרגיש שאין מספיק מקום להתרגשות

או שאולי במקביל לשמחה יש גם קשיים פוחדים


פשוט תנסה להיות קשוב לעצמך

יכול להיות שפשוט זה יגיע היום של החתונה או שאתה צריך לתת לפני מקום גם לדברים שיושבים עליך


בכל מקרה מזל טוב גדול

באמת?הפי
כן, זה נכון (כי עסוקים מאוד בהתארגנויות והכנותזמירות

לוגיסטיות רבות לקראת החתונה ובעיקר בארגון הבית בו נגור אחרי החתונה - צריך להכשיר דירה למגורים, עם כל התכולות שיש בבית, יש הרבה הוצאות וכאב ראש בדרך בכל האחריות הנלוות לדברים האלו)

??פצל"פ
על מה את שואלת באמת?
מזל טוב!זמירות

עצה פרקטית פשוטה, שכרגע עשויה להצטייר הזויה…

כנראה כמעט ולא יהיה לכם זמן לאכול כמו שצריך… מקווה שיחכה לכם כיבוד קל בחדר הייחוד, ואחרי זה לא תשבו בנחת וברוגע לאורך כל החתונה ותהיו כל הזמן בתנועה…


תכינו דברים טעימים בדירה / חדר במלון אליו תגיעו בלילה הראשון כזוג טרי 🙂 

וואו מזל טוב!זיויק
מרגש, וחוסר התרגשות יכול להיות מ1000 סיבות, צריך להכיר אותך בשביל זה ולא נראה לי שתשובות כאן יהיו מעשה אחראי
יאאאאאאאאאאאא מזל טובבבבב איזה יופיייייי!!נפש חיה.
מגיעים בנחת  בשלווה בטוב!  ועם הקב"ה.   השמחה האמיתית נבנית לאט לאט.  שלווה פנימית, רוגע, הרגשה טובה בלב..... שמחה לא חייבת להתבטא חיצונית (ריקודים, שירים בקול וכו) יש הרבה דרכים לבטא שמחה .    מה שחשוב הוא - שאתה נכנס לחופה בלב שלם ושמח בכלתך.        בע"ה בניין עדי עד והרבה שמחה ונחת תמיד!


מזל טוב ידידיימח שם עראפת
משמח!נחלת

קראתי אתמול מישהי שכתבה שתמיד יש ספיקות לפני אירושין, נישואין, וזה נורמלי וטבעי לחלוטין.

יש מן הסתם גם חששות - להקים בית, לא להיות לבד יותר (לטוב ולמוטב) - כל זה כנראה פוגם

קצת בשמחה שצריכה להיות (כך אנחנו מצפים). ולא לשכוח את אדון יצר הרע שלעולם לעולם

לא ישן ורק ממתין למשהו טוב ושווה כדי "להתלבש" עליו.

 

זהו. אגב, ספיקות יכולים להיות מדי פעם גם אחר כך....וגם זה טבעי. לא להתרגש מזה.

 

המון מזל טוב. היו מאושרים!

 

"

אני לא התרגשתי בחתונה שלי.אריק מהדרום

ולא התרגשתי בלידות של אף אחד מחמשת ילדיי.

לא יודע, כנראה שאפשר בלי.

אפשר בלי זה ברורפצל"פ

אבל השאלה מה האדם רוצה

והפותח רוצה שתהיה לו את ההתרגשות 

גם אני רציתי מלא דבריםאריק מהדרום
אני לדוגמה תמיד רציתי להתחתן עם בלונדינית אבל בסוף קיבלתי את אשתי כמו שהיא.
תמיד אפשר לצבוע..זמירות
שקר החן והבל היופי – ובלונד זה בסך הכל שעה אצל הספר…
זה עולה כסףאריק מהדרוםאחרונה
עדיף לסבול בשקט.
איך להפרד אחרי חודשיים בלי לפגוע?ארץ חדשה
הצילו 🙄
למה לפגוע?משה

כלומר, ברור שהוא עלול להיפגע. אבל איפה את מרגישה את זה שאת מפחדת לפגוע בו?

 

(אפילו תעשי על זה עבודת כתיבה של 3-4 פסקאות לנסות להבין למה לך קשה לעשות את הצעד הזה אחרי שהגעת למסקנה שהוא נכון).

לזכור שככול שאת ממשיכה זה יהיה יותר קשהראומה1

ובינתיים את גם פוגעת בעצמך, בשלוות הנפש שלך, בהתקדמות קדימה.


תהיי כנה בפגישה הבאה לומר הכל ולהפרד בכבוד.

בהצלחה♡

בפגישה? לא עדיף בטלפון?ארץ חדשה
עדיף בפגישה, שקטה רגועה בלי הוצאות כספיות גדולותראומה1
ואפשר גם לשתף לפני שאת מתלבטת על כמה דברים לגביי מה שראית אצלו ושחשוב לך לדבר איתו על זה. זה יכין את השטח ...

כדאי לדעתי להכין את השטח כדי שהצד השני לא יגיע מולהב לדייט ולו בשביל שיפרדו ממנו.


כנראה שעדיף בפגישהארץ השוקולד

תשתפי בדברים טובים עליו ולמה לא מתאים לדעתך.

לזכור ולומר שנפרדים כי אין התאמה ולא כי הצד השני לא טוב מספיק.

כן. מסכימה.נחלת

 

ואני מבינה שלאמר "זה לא אתה, זה אני" - ישמע כתירוץ נדוש ומוכר. אז אם זה באמת כך, לא לאמר את זה.

 

סבורה שאם בכל זאת נפגשתם במשך חודשיים תמימים, יש לך דברים טובים לאמר עליו ואליו.

 

אולי באמת לאמר קודם בטלפון (או בדרך התקשורת הרגילה שלכם) שחשבתם קצת (או הרבה)

ואתם רוצים לשתף אותו בזה. כך שהוא יבין במה דברים אמורים, לפחות במקצת. אבל בצורה

מאוד עדינה ובלי לפגוע בכלל.

 

בהצלחה!

 

שאלה מקסימהadvfb

הגיוני מאוד שיכאב לבחורה, אך השאלה איך זה יעשה בצורה מכובדת  שתמזער נזקים

בגדול - להקשיב ולהבין מה היא תרצה.

אני נוטה לחשוב שרוב האנשים ירצו שיודיעו להם בטלפון, לפחות ברמז, ואז לעשות פגישת פרידה שבה מדברים על חוויות, רגשות, מחשבות וכו'

אבל יש כאלה שהם לא אוהבים "להתבחבש" ברגשות, אלא מעדיפים לברוח - וזה הכי לגיטימי שבעולם!!

אז לכן הכי חשוב להקשיב לה - אם היא רוצה לברוח תנסה לעודד אותה ותתן לה לברוח, אם היא רוצה להביע רגש, תן לה להביע מה שתרצה.

כמובן שזה יכול להיות קשה לך שהיא תביע כאב וצער. נראה לי היא שווה ש"תסבול" את זה אם הייתם ביחד חודשיים.

בהצלחה רבה!!

זה אף פעם לא נעים, גם לא אחרי דייט אחד ובטח לא אחרי חודשיים.

באיבחת חרבמי האיש? הח"ח!

כי זו חרב. אין דרך שזו תהיה כרית רכה, חלומית או פלומתית. זו חרב, להט חרב מתהפכת, דוקרת כמדקרות פגיון. ואתה תכאיב, תדקור, תפלח כבכידון מלובן לוהט דרך קרבי האדם בו זה יינעץ.
ואף על פי כן, כך תעשה. והרחמן המרחם על בריותיו שבשמיים, הטוב כי לא כלו רחמיו, יכפר. וכולי האי ואולי.

ומכל זה רק למדים, ומדייקים יותר להבא, וקמים מכשלון ומעפר, וזזים הלאה בחיים.
ולדעתי בשיחה בטלפון, אין עניין אחר. ותקומו איש ואישה בתום הדיבור הקצר, ותהיו לבדכם כל אחד אחת בנפרד במקומותיכם, ותבכו את השריפה אשר כלתה, ותתאוששו כאבלי ציון, ותקומו מאפר.

הגזמת קצת....נחלת

הבה נשאיר את להט החרב המתהפכת למקרים אחרים. יש, בלי עין הרע (או עם), מספיק כאלה...

 

אני כן בעד פגישה. למרות שזה קשה יותר, בכל זאת פנים מול פנים - לא פשוט.

 

אולי אפילו להביא משהו קטן, מנחם?  אבל לא בטוחה לגבי זה כי אז אולי זה י קשה

עליו יותר.

 

אלא אם כן מדובר במישהו שלילי ביותר. אז שיחת טלפון קצרה וחדה היא פתרון מצויין.

 

לא נשמע לי כזה...

אני ממש אוהב את סגנון הכתיבה שלך.חתול זמני
אתה בעד "לברוח"advfb

וזה בסדר ולגיטימי,

יש אנשים בחבשנים (כמוני) שצריכים לעבד ביחד את החוויה. כשמעבדים ביחד את החוויה אפשר להחשף ליותר צדדים של הסיטואציה ולהבין אותה יותר טוב.

אבל אם מרגישים שאין צורך/כוח לזה, אז סבבה אפשר טלפונית. 

 

אהבתי את המטאפורות המוגזמות שלך חחח

כשלמעשה, זה באמת לפעמים מרגיש לא רחוק, הרבה פעמים יכול להרגיש בצורה הכי טבעית שיש, שהשמיים נפלו.

>>ברוקולי

 

הצד המסיים צריך לבוא לקראת הצד שמסיימים איתו (גם אם לצד המסיים גם קשה) 

אם היה קשר משמעותי בחודשיים האלה כדאי לעשות הכנה לפני ואז לתת אפשרות איך היא רוצה להיפרד. 

אם היה קשר משמעותי אני ממליצה מאוד בפגישה כדי לאפשר לסיים את הדברים באמת. 

השתדל להגיע אליה ו/או כל דבר שיקל על הסיטואציה 

 

בהצלחה! 

דעתי החתולית הזמנית האובייקטיבית:חתול זמני

– ראשית אין לי מושג מה אומר "חודשיים" במושגים כאלה יש אנשים שתוך שבועיים מתחתנים ומצד שני יש לי משלוחים מאמזון שלקח להם גם יותר זמן להגיע. אין לי מושג עד כמה שניכם הייתם מושקעים בזה הקשר, באיזו תדירות כו' כו'.

 

– מה אני אישית כחתול זמני הייתי מעדיף אם היו נפרדים ממני? הייתי מעדיף שייפרדו ממני בשיחה או בהודעה מה הטעם לגרור אותי לפגישה שצריך לתכנן להתכונן אליה להתקלח להתלבש לנסוע הלוך ושוב אחרי העבודה במיוחד אם מדובר במרחק משמעותי רק כדי לומר לי "אה טוב אתה מוזמן לחזור הביתה". כאילו לא יודע לא שאין לי סנטימנטים פשוט אני לא אוהב שמזבלים לי במוח. בשלב השידוכין זה לא שהפכנו לחברי ילדוּת מהטובים שבטובים ועוד רק תוך חודשיים. בסדר היה נגמר כל סוף הוא תמיד התחלה חדשה.

 

– מאחר ולא כולם חתולים זמניים, הייתי מחלק את האנושות לשלוש קטגוריות:

 

1. חתולים זמניים, שזורמים עם הזרם הגדול של החיים ומקבלים את מה שיש לקב"ה להציע באהבה (ייסורים מקבלים באהבה או שלא מקבלים בכלל)

 

2. אנשים שלא משנה כמה דיפלומטי תהיה איתם יתבאסו על החיים שלך (במקרה כזה הייתי ממליץ לעשות מה שהכי פחות פוגע בעצמך כי גם ככה זה לא משנה)

 

3. איפשהו באמצע, כאלה שבדיו המילים הנכונות תוכל לרכך את המכה, אם אנחנו שייכים לקבוצה 3 אז פשוט לנסות לנסח משהו דיפלומטי, אם היו לי הערות משמעותיות הייתי אומר אותן בעדינות (הגעתי בסופו של דבר למסקנה שאני מחפש מישהי עם גישה קצת שונה לגבי XYZ כו') או מושך את האש אליי (בדיעבד הבנתי שאני לא לגמרי XYZ ברמה הכללית של הדברים)

 

אם הם מאוד סנטימנטליים אולי עדיף פגישה

אם לא אז לא

אבל טלפון לדעתי החתולית הזמנית האובייקטיבית זה מתכון לאי־נעימות

ייסורים הם ייסורים כאשר מרגישים את המרירות שלהםadvfb

ובכל זאת, מקבלים אותם באהבה.

ולא כולם חייבים להיות במדרגה הגבוהה של קבלת יסוריים באהבה וזה בסדר גמור.

נכון, אין לי תלונות לגבי זה.חתול זמני
אולי במכתב רגישזיויקאחרונה
פסקה מעולת ראיה שמזכירה לי את הקשר האחרון שהיה ליadvfb

התפלה מבקשת מהנשמה את תפקידה.

כשעברו ימים ושנים בלא תפלה בכונה, מתקבצים בלב אבני־נגף רבים, שמרגישים על ידם כבדות־רוח פנימית. 

וכשרוח הטוב חוזר, ומתנת התפלה נתנת ממרומים, הולכים בכל תפלה ומתפנים אותם המכשולים, 

והסיכורים הרבים, אשר נקבצו בנחל הנובע של נשמת החיים העליונה, הולכים וסרים. 

ועם אותה העליה הנשמתית, שהיא עולה בכל תפלה ביחש לערך זמנה, אחוזים ידועים באים בתור מרפא את חסרון העבר; 

אמנם לא בבת אחת נמנה החסרון, אבל הולך הוא ומתמלא,

והצוהר של התפלה הולך ומגלה את אורותיו.

 

(עניני תפילה, התפילה המתמדת של הנשמה, ג')

יש פה אנשים דוסים במיוחד?פתית שלג

איך אתם מרגישים עם מיזמים כאלה? חדש מבית פרויקט 252: טיולי פו"פ בימי שישי

ועם שיעורים משותפים? סדנאות? ספידייטים? זום ספידייטים? (כבר שאלתי על זה פעם מזווית אחרת)

 

אני מרגיש שזאת יכולה להיות הזדמנות מטורפת להכיר בצורה בלתי אמצעית וחבל לפספס, אבל זה בכלל לא מדבר את השפה שלי, ואולי קצת נוגד את אורח החיים שלי.

 

ערבבת הרבה דבריםבחור עצובאחרונה

בגדול - לא לכל מה שכתבת מלבד ספידדייטים וזום, אם לא מוצאים אפשרות אחרת.

בכלל - הרוב המוחלט של המיזמים האלו נולדו איפהשהו על הרצף בין דת"ל ממוצע לדתי לייט-מסורתי. 

חוסר נשיותיובללל

אשמח לשאלה שקצת לא נעים לי לשאול.

אני יוצא עם מישהי משהו כמו חודש. הולך אחלה סה"כ, אחלה שיחות, יש צחוקים כימיה ודיבור זורם יחסית.

אבל יש משהו שממש מפריע לי וזה שיש בינינו איזשהו פער באסתטיקה/היגיינה. אני אחד שממש שם לב לדברים וממש רוצה שאישתי תהיה "מטופחת". והיא לא אחת שמתאפרת בכלל, לא לדבר על לק וכל זה.. וגם לבוש דיי פשוט. ואפילו (וממש לא נעים לי להגיד) לא תמיד שמה לב לשערות בפנים…

השאלה מה לעשות עם דבר כזה? אני לא יכול להתעלם מזה.. ברור שגם לי יש עבודה לעשות אבל בסוף יש איזו רמה שאני מצפה ממנה..

שייך בכלל לדבר על זה איתה??

תודה. 

חחח חלאס לרדת עלי😂😂😂Lavender
חשש גנטיאחד האם שומע

שלום לכולם.

אצלנו במשפחה כולם ממש גבוהים. באיזור 190, והבנות יחסית בממוצע. כל חיי גדלתי כגבוה ותמיד קיבלתי על זה מחמאות, לכן אצלי במוח זה נתפס כדבר מאוד מהותי. 
העניין הוא שאתמול יצאתי לדייט עם בחורה מתוקה ממש, אבל גם ממש נמוכה. ויותר מזה, המשפחה שלה גם ככה פחות או יותר. אחרי שהבנתי את זה פתאום התחיל להפחיד אותי העניין הגנטי (ברור שגובה זו לא מחלה ח"ו והבעיה היא בתפיסה שלי! אבל ככה גדלתי וכרגע קשה לי להשתחרר מזה. ומבקש מראש סליחה אם זה פוגע במישהו). 

השאלה שלי היא האם יצא לכם לחשוב על משהו כזה פעם? מה יהיה הגובה של הילדים? איך אפשר לברר גנטית מה באמת ההשלכות של זה? מכירים משפחות שיש פער גובה מטורף כזה? מה הגובה באמת של הילדים?

חבר'ה, באמת כל פיסת מידע שיש לכם כאן תעזור לי, זו לא פעם ראשונה שאני מתלבט על זה. תודה

אם חשוב לך גנטיקהחושבת בקופסא
תבדוק מחלות גנטיות שמשפיעות על החיים הרבה יותר מכמה סנטימטרים לפה או לשם.
כמו שאמרתיאחד האם שומע

אני יודע שזו לא מחלה, וברור שצריך אכן לבדוק מחלות גנטיות. אבל זה מטריד אותי. הלוואי שלא. 

אני יכול להגיד לך שאני חושב על זה לצד השניל המשוגע היחידי

אבא שלי נמוך, אמא שלי ממוצעת על גבול הנמוך,
וכולם אצלינו די נמוכים במשפחה. (אני נמוך)
אני חושב שאם זה פער, אז זה אמור להתאזן, אבל אין לי באמת ידע מקצועי...
אבל בסוף אם תתרגל לזה, אז הגיוני שגם התפיסה שלך תשתנה.

קודםאחד האם שומע

כל תודה רבה על התגובה נשמה טהורה, מקווה שהשאלה שלי בסדר!

דברי שני, זה ברור שעל רוב פשעים תכסה אהבה..אבל עד שהאהבה תגיע....

 

בשמחה, השאלה שלך טובה,ל המשוגע היחידי

וזה גם מובן מאוד למה זה מפריע לך.

ואני מניח שאתה שואל על הילדים שבעז"ה תאהב אותם איך שהם יהיו...

השאלה בסדר גמור. לא להרגיש אשמה רבותינחלת

על הרגשות שעולות אצלכם. יש להן מקום.

 

אין לי תשובה על כך. אולי להמשיך ולראות אם זה עדיין מפריע.

 

אולי הילדים יהיו גבוהים כמוך? יש לנו שכנים שהיא מאוד נמוכה. ממש.

בעלה די גבוה (לא 1.90) ו90% מהילדים, גבוהים.

 

אבל יכול אולי להיות גם ההיפך כמובן.

 

אגב, קראתי בספר "יומנה של שדכנית" על מישהו שהגיע לאחד מגדולי ישראל

בטענה שאחותו שמה דגש על שטויות; הכירה בחור נמוך ואינה רוצה בו כי

טוענת שתתבייש ללכת איתו ברחוב.

 

הצדיק ענה לו: אלו לא שטויות. זה דבר שצריך לקחת בחשבון אם זה מפריע לה.

 

זה לגבי ההצטדקויות שעולות כאן לגבי הרגשות לגטימיות לגמרי.

 

מה עושים איתן? זה כבר נתון לשיקולו של כל אחד.

 

בהצלחה רבה!

 

הגובה שלי 156 ס"מshaulreznik

כנ"ל לאבא שלי, ואימי עוד יותר נמוכה. לגבר זה לא קל מבחינת הביטחון האישי, לנשים אין בעיה (הן אכן נתפסות כ"מיניאטוריות ומתוקות"). ילדיי נמוכים כמוני, הבן עדיין קטן ולא מוטרד במיוחד, לבת הגובה שלה כלל לא מפריעה.
 

אבל רוב הסיכויים שילדיך יגיעו לגובה ממוצע של 175 ס"מ ואף הרבה מעבר. אז אין מה לחשוש. שאל את הבינה המלאכותית והיא תיתן לך תחזית על סמך סטטיסטיקה קיימת.

תודה על השיתוף!אחד האם שומע

על בסיס מה את/ה אומר את זה? באמת כבר שבוע שאני מנסה להסתכל מסביב על משפחות ולא מצאתי משהו עקבי מדי..חוץ משאם יש גנים נמוכים אז זה עובר הלאה..

ראה את המחשבוןshaulreznik
זה עניין אישי ותלוי בטעם שלך, לדעתינקדימון

מה שלא נכון זה המחשבה שגן גבוה פלוס גן נמוך יוצר גן ממוצע. אם אתיופי יתחתן עם אשכנזיה אז הילד יצא מוקה? זה לא ביולוגיה.

אם חכם יתחתן עם טיפשה אז הילד יצא ממוצע הציונים שלהם? זה לא ביולוגיה.


אחד מהגנים יבוא לידי ביטוי וזו הגרלה שאין לנו איך לשלוט עליה, ומה שכן יכול להיות זה עוצמה משתנה של הגן המסוים - אבל הנטייה תהיה גבוהה או נמוכה, וממש לא נטיה לממוצע.

זה דבר שיש לדעת.


עכשיו השאלה היא מה הטעם שלך בנושא, אם בכלל אכפת לך/חשוב לך, וכדומה.

מעניין מאוד.אחד האם שומע

ברור לי שאין פה נוסחה מדויקת (אע"פ שיש מחשבון באמת כמו ששלחו למעלה חחח..) אבל רוצה לשמוע מנסיון החיים פה של האנשים מה רואים/שומעים מסביב. לדעת האם אני לבד בהתלבוטות הזו והאם יש לה מקום או שזה יצר הרע? 

במקרה קפץ לי השרשור ורוצה להגיבבארץ אהבתי

קודם כל - זה נכון שזה לא תמיד יוצא ממוצע, אבל דווקא בדברים האלו (גובה וצבע עור) יש איזשהו ערבוב של הגנים שיוצר לרוב משהו באמצע (כי יש פה כמה גנים שמשפיעים, ולכן חלק מתקבל מהאמא וחלק מהאבא, והתוצאה מושפעת משניהם. יש תחומים אחרים שבהם רק גן אחד משפיע ואז זה באמת סוג של 'הגרלה' אם זה כמו אמא או כמו אבא).

 

מכירה כמה משפחות של אתיופי ואשכנזיה (או להיפך) והילדים באמת בצבע כמו של תימנים. וגם במשפחה שלי רוב הילדים קיבלו צבע בערך באמצע ביני לבין בעלי (עם שונות בין הילדים, אבל בגדול כולם בטווח שבנינו).


 

ולגבי הגובה - יש לי דודים שהם עם הפרש גובה משמעותי. הבעל בערך 1.90, והאישה סביב 1.50 (להערכתי, לא שאלתי אף פעם...). יש להם 7 ילדים, 2 בנים שקיבלו את הגובה של אבא שלהם (לא יודעת אם ממש בגובה שלו, אבל כן גבוהים מהממוצע באופן ניכר), ו-5 בנות בגובה ממוצע, גבוהות יותר מאמא שלהן אבל לא באופן חריג.

 

חוץ מהחשש לילדיםShandy

זה מציק לך בעין?

מרגיש לך מוזר להסתובב עם מישהי יותר נמוכה בהרבה ולא ממוצעת?

איך הצל/ השתקפות שלכם ברחוב או מול חלונות ראווה מרגישה לך??

כי לגובה כמה שתרצה זה מה שה' קובע

אני באה כמיך ממשפחה של גבוהים

אבא שלי 185 אמא 175 ויש לי אחים 192 188 אחיות 176 175 שזה גובה ממש גבוה לבנות

אבל גם אחים בנים יותר נמוכים - ממוצעים 176

(שזה הממוצע בערך לגברים- 177)

ואני שאני 170 זה גם גבוה לבנות

(הממוצע הוא 163)


 

זה תלוי ילד מה הוא אוכל כמה ישן אם עושה ספורט


 

אני מכירה זוגות שהם הפוכים שניהם מגרדים את ה170 ויצא להם בחור 185

זה משפיע אבל לא מחייב בכלל


 

אז תתיחס יותר להרגשה שלך איך זה נראה בעינך

כמה  זה מפריע לך שהאישה שלך שהיא נמוכה

לא הילדים שלך


 

כי לי זה מפריע🙂

מודה

נסיתי  עם כמה וכמה בחורים אבל אני לא נמשכת לכאלה שפחות מ178-180


 

אני צריכה לראות שיש הבדל גובה בנינו

תודה!אחד האם שומע

האם שאני שואל את עצמי את זה גם. כי זה פרדוקס כזה. ככל שאני מפחד יותר מאיך זה ישפיע על דור העתיד אוטמטית זה משפיע על איך אני מסתכל עליה. 
ובדיוק כמו שכתבת, יצא לי להתסכל על הצל ברחוב וזה, וזה מרגיש לי קצת 'מוזר', כמו אחות קטנה. אבל אמרתי לעצמי שזה אולי סתם קול בראש שצריך לנפץ..מבולבל כבר. 

מסכימה; איך זה מרגיש אצלך, לא הילדים כרגע.נחלת
בעלי גבוה ואני נמוכהמתואמת

שמחה שזה לא הפריע לבעלי...

יש לנו ילדים גבוהים, ילדים ממוצעים וילדים נמוכים. מגוון נחמד

אגב, ההורים של בעלי גם נמוכים, רק הוא ואחיו גבוהים...

גם לדעתי - פחות תחשוב על הילדים העתידיים, אלא על איך זה מרגיש לך מולה, אם מפריע לך להיות בפער כזה מולה. זה עניין של העדפות מראה ולא של גנטיקה...

יש לי דוד 1.98 ודודה שלי 1.65 בערך,Lavender

כל הילדים יצאו גבוהים (חמישה במספר)

ואם אתה שואל אם יצא לי לחשוב על זה פעם, אז בפירוש כן.

בסוף כשאני מתחתנת עם מישהו אני רוצה להוריש גנטיקה טובה לילדים, לא דווקא גובה. 

(לי אישית גובה יותר מפריע בקטע שגבר נמוך מצטייר בעייני כפחות "גברי" אבל לא יפריע לי שיהיו לי בנות נמוכות למשל)

נכון, אבל לא בהכרח.נחלת

אני גבוהה.  ובכל זאת, שמתי לב שיש גברים נמוכים שהם גבריים בהחלט.

כמובן שמטבע הדברים, אשה גבוהה היתה רוצה בעל שלפחות בגובה שלה.

אבל יש גברים נמוכים גבריים ומושכים. לגמרי. וגם גבוהים שלא נראים

גבריים כל כך.

 

מכירה מישהו נמוך נמוך נמוך.....למטה מהממוצע. בהרבה.

אשתו גבוהה גבוהה גבוהה...למעלה מהממוצע.

רואה די הרבה זוגות כאלה.

 

 

 

יכול להיות שגם אצלך זו איזו תסמונת גנטיתמרגול

ויכול להיות שסתם נטיית גובה

כנ"ל אצל הגברת המיועדת.


כי כן, ברור שגובה מושפע המון מגנטיקה, אבל יש מקרים שזה ניתן לבדיקה ממוקדת של 2-3 דברים. לרוב יבדקו בשביל שלא יהיה לשני ההורים (למשל כי אז ההשפעה היא לא רק על הגובה, אלא גם על עוד דברים. או כי זה כבר יצור מצב קיצון)


בכל אופן. אני חושבת שייתכן שיש פה גם עניין של מגדר.

כי כאמור, לגברים גבוהים מאוד, קשה פחות מלנשים גבוהות מאוד. וכך גם ההפך.

אז אתה אולי חושב - מה אם הבן שלי יהיה נמוך מאוד וזה יקשה עליו בזיווג/ביטחון עצמי/ ווטאבר

אבל אני כאישה הייתי חוששת בעבר מההפך - מה אם תצא לי בת מאוד גבוהה?


אני נמוכה מאוד, בעלי מעל הממוצע אבל לא ברמה חריגה, אז לא נראה לי שתצא לי בת 180 חחח


אבל בהחלט מבינה את הקושי של ללכת עם מישהי שנמוכה ממך ב40 ס"מ (מהכיוון של זו שהלכה לצידו של מי שגבוה ממנה ב40 ס"מ, וזה באמת מרגיש לפעמים כמו "ילדה", עד שמתיישבים ואז כבר לא. אבל מבינה)

אשכרהאחד האם שומע

כתבת הרבה ממה שעובר לי במוח. 

ברור שגובה באיזשהו מקום זה יתרון/נורמלי לגבר ואילו לאישה זה יהיה חיסרון מסויים..וכל הקטע שזה גם בדיוק להיפך! ואין לנו איך לשלוט על זה. מצד שני, כמו שכתבתי, יש לי איזו תפיסה כזו שגובה הוא מאוד מאוד חשוב. לכן זה משפיע לי על איך אני תופס אותה וגם עולה הפחד על דור העתיד,..

אם אפשר לשאולשלומית.

למה גובה הוא מאוד מאוד חשוב? ( חוץ מלהגיע למדפים הגבוהים בסופר)

אני ובעלי נמוכים והחיים שלנו מצויינים ב''ה. מקסימום לוקחים שרפרף 

את צודקתאחד האם שומע

לחלוטין. זה דבר שלא בשליטתנו בכלל, והוא לא עקרוני למהות של האדם. והאמת שבגלל שזה לא מאוד חשוב אני כועס על עצמי שזה כל כך מפריע לי! באמת. 
אבל כמו שאמרתי, תמיד גדלתי כך שגובה הוא חשוב, תמיד החמיאו לי על זה ותמיד זה היה לי כיף. לכן זה נתפס אצלי כנראה כמשהו חשוב....

כמו הרבה דברים אחרים שמפריעים לאנשים אחרים

אבל אם גובה מאוד מאוד חשוב בעיניךמרגול

אז זה אמור להיות גם מאוד מאוד חשוב כשאתה חושב על הבנות העתידיות שלך, לא?

להיות בת גבוהה מאוד, זה ממש לא קל.

גם להיות בן מאוד נמוך.


אבל אני אומרת, שאו שגובה זה פיצ'ר חיצוני וזה הכל, ואז באמת לא כזה משנה

או שהוא מאוד חשוב, אבל אז זה חשוב לשני הכיוונים שלא יהיה גובה קיצוני. לא?

ברוראחד האם שומע

קיצוניות לא טובה בשום דבר ובשום מצב. לא מחפש קיצון. 
מבחינתי גובה זה לא הכי חשוב, ברור שהעיקר הנשמה והמידות. עם זאת, קשה לי לשחרר את זה. 

רק אם תתחתן עם מישהי גובהintuscrepidam
תהיה סבירות גבוהה יותר, לא וודאות, שהילדים שלך יהיו גבוהים. וזה תחת הנחה שכל הדורות לפניך גבוהים ככה שיש לכם נטייה להיות גבוהים.
מבחינה גנטיתלגיטימי?

פעם התעניינתי בעניין הגובה, וזה מה שאני יודעת להגיד:

יש תכונות שאפשר לבדוק בדנ"א של אדם, ולהעריך כיצד זה יבוא לידי ביטוי. לגבי גובה, אפשר לקבל הערכה, אבל טווח סטיית התקן הוא עצום, כך שההערכה הזאת מאבדת הרבה מיכולת המימוש שלה.

למה זה קורה? כי יש תכונות שתלויות רק בגן אחד או גנים בודדים, אבל גובה תלוי בעשרות אלפי נקודות שונות בדנ"א. (מקור)

 

אם זה משהו שמטריד אותך ברמה רצינית - לך תקבע תור אצל יועץ גנטי, ותברר.

מכירה הרבה זוגות בהם אחד מבני הזוג יותר גבוה, ומבחינת ילדים - לפעמים כולם בגובה דומה, לפעמים יש מנעד של גבהים.

 

אבל השאלה הגדולה היא:

האם אתה מחפש תשובה גנטית, או שאתה מחפש להשפיע על התפיסה שלך? האם אתה רוצה להשתחרר מהתפיסה הזאת?

כדי לאזן, לדעתי רוב האנשים לא חושבים שלהיות גבוהנוגע, לא נוגע

בפער מהממוצע זה הכי כיף.

אז קח בחשבון שיתכן שגם בשביל הבחורה יש כאן התפשרות מסויימת, ושאולי בזכותה הילדים דווקא יהיו מאוזנים..

אבל זה כל הקטעחתול זמניאחרונה

הגמרא אומרת שגוץ לא יישא גוצה וגבוה לא יישא גבוהה

למהזית שמן ודבש

כמעט כל הדייטים שעברתי מסתיימים כעבור פגישה אחת?

הקב"ה חוסך לך זמן על בנות לא רציניותintuscrepidam
זה פתרון קל. בכל זאת, כדאי לבדוק למהנחלת
אנא המתן לתגובות כאן. יש כאן תובנות ועצות טובותנחלת
בן כמה אתהadvfb

ואיך אתה מרגיש בדייטים עצמם?

זה יכול להיות עניין שכדאי לטפל בו בשלב בחינת ההצעה ועד להתנהגות בדייט עצמו.

כיווניםיהודי שואף לטוב

'מסתיימים' הכוונה שהיא מסיימת אותם?

אם אתה מסיים, זה בירור מסוג אחד.

למה ההצעה, שנראתה לי בעלת פוטנציאל, כבר לא רלוונטית? מה פגשת שגרם לך לחתוך? זו בעיה בהצעה, כלומר לא היתה שום סבירות, אין שום דמיון/קשר בין הדמויות, או שזו בעיה בתקשורת, ביצירת הקשר?

אם זו בעיה בהצעה, למה הציעו לי? ייתכן ולא מכירים אותי/אותה/לא יודעים מה אני מחפש? למה לא 'עליתי על זה' מראש, בשאלות מבעל הרעיון (מלבד פרטים טכניים ומהותיים כאלה ואחרים, 'למה חשבת שהיא מתאימה לי?', 'למה חשבת שאני מתאים לה?'. לא 'כי לשניכם יש אוזניים/לב וריאות', אלא למה דווקא אני לה ודווקא היא לי. איזו ייחודיות ראית בכל צד שהעלת לך את המחשבה שיכולה להיות התאמה) או בשאר הבירורים. אולי העניין צריך חידוד?

אם זו בעיה ביצירת הקשר, האם נבהלתי משתיקות/משהו ספיציפי שהיא אמרה? האם חתכתי 'כי הרגיש לי' או שיש סיבה שאפשר להצביע עליה? הרם באמת נתתי הזדמנות או שמיהרתי לחתוך כי לא היו לבבות והצעת נישואין אחרי 20 דקות? האם נכון לחתוך אחרי נסיון אחד, כששני זאים נפגשים ומובן יהיו רגעים לא נעימים (וגם לא נוראיים) של שתיקות מביכות, או שנכון לתת צ'אנס נוסף, ואולי אפילו יותר? האם אני באמת בא מוכן לקשר, ובא להשקיע בדייט, או בא 'לעבור אותו' (כמשתמע קצת מנוסח שאלתך), ומיילא כל הדייט לא רלוונטי? האם יש בי פחד מיצירת קשר שגורם לי להיבהל ולהרגיש שזה לא רלוונטי, או אפילו להצביע על דברים ספיצייפיים למרות שהם לא באמת מהותיים לי?


אם היא חתכה, יש בירור נוסף, אך זה כמובן דורש גם את הבירור האם ההצעה היתה רלוונטית. אם לא, למה לא סוננה בדרך? האם ייתכן שהמציע/הדמויות שאצלן ביררו עלי לא מציגים אותי נכון?

אפשר גם לשאול אותה, בטלפון בו היא חותכת או בהודעה אחרי זה, למה היא חותכת. היא לא חייבת לך תשובה, וכנראה שהיא תענה 'הרגיש לי שזה לא מתאים', אתה יכול לבקש הערות/הארות להמשך הדרך, אולי תקבל משהו.

ייתכן שיש בך, במראה/דיבור/התנהלות שלך בדייט משהו מרתיע/מרחיק? האם השקעת בדייט, באת מכובד, פתוח (כמה שאפשר) להכיר, לשמוע ולשתף, התעניינת בה ולא חיטטת יותר מידי? האם חשבת מראש על מקום שנוח לה, מתחשב במה שמתאים לה, לא ליד כל החברות, מקום נעים, אולי אפילו עם שירותים? האם הבאתי לפגישה הראשונה מיץ תרד הולנדי סחוט ועוגיות שעורה ותירס במילוי חסה? התנהגתי מוזר? נסה לשחזר את מהלך הפגישה ולבחון אם היתה התנהגות מרחיקה מצידך.


כשזו אחת או שתיים, יש סבירות שההצעה לא רלוונטית/הן לא פתוחות לקשר, אבל אם זה כבר עם בנות רבות, יש כאן נורת אזהרה לכיוון שלך. מה אני לא עושה נכון.


זו התמודדות קשה. נסה ללמוד משהו מכל פגישה. להתייעל בתקשורת, להכיר גבולות ולהבין מה חשוב לאישה ומה מעניין אותה, למד להתחשב, ובעיקר, להיפתח.


זה נסיון לא פשוט. תדבר עם אבא, תגיד לו, ותתכוון לזה, שקשה לך, שאתה צריך את עזרתו, ושאתה מתאמץ ומשקיע כדי להקים בית לכבודו. קבל את הקשיים הללו באמונה, ויהיו לזכותך.


(מקווה שכתבתי כל מה שחשבתי, כי בטעות מחקתי הכל וכתבתי הכל מהתחלה)


אשריך. יצליח ה' דרכך ותבשרנו בשורות טובות במהרה.

נכון מאוד.נחלת
מזכיר לי אותיsubb16

אכן גם אני הייתי בבעייה כזו עד שלימדו אותי איך לפתח קשר עם אישה.
ואז הכל השתנה שסוף סוף הכדור היה אצלי.
לא בקטע מלחיץ אחי אבל אתה צריך ללמוד אם יוצרים קשר עם אישה.
תחשוב שזו בחורה שהיית רוצה ובגלל שאתה לא יודע איך מפתחים איתה שיחה הכל בורח לך, פשוט חבל.
לכן יש אנשים מאוד מאוד מסויימים שיודעים להדריך אז שווה לפנות אליהם וכן גם לשלם אם צריך.

אתה יכול לתת לי טלפון שלהם?זית שמן ודבשאחרונה

תודה

שיר חדשכולנו הביתה

אני ניק שהיה פעיל פה אבל מעדיף לא להחשף

חשבתי לשתף שיר שיצרתי לאחרונה עם AI

לדעתי זה יגע בעולמם של חברי הפורום

 

יום טוב

אולי יעניין אותך