שהנסיעה לפולין על מנת ללמוד על ההסטוריה של העם היהודי ועל ההשלכות של השואה על חיינו היום והתפתחות המדינה וכו.. קצת מזכירה לי את החזרה למצרים שהרי שם נולדנו כעם ומשם הכל התחיל.. אבל למצרים אסור לחזור (תקנו אותי אם אני טועה)..
השאלה היא האם זה אותו דבר לגבי פולין וגם לפולין אסור?
פשוט ההקבלה הזאת ממש מציקה לי..
או שאולי אסור לנסוע לפולין מסיבות אחרות בכלל? (אשמח שתפרטו) הרי רוב האולפנות והישיבות היותר חזקות לא נוסעות..
או שזה כן כדאי לנסוע וללמוד? (אני יודעת בוודאות שיש רבנים שאומרים שזה מותר, גם לכתחילה)
אז..מה אתם אומרים?
תודה רבה! תזכו למצוות


