להתקרב לר' נחמןאהבת חינם
בס"ד
אבל היו מזהים ברסלבים רק לפי הכיפה, הפיאות והסגנון לבוש.
וברור גם כל השמחה, קפיצות וריקודים 
להתקרב לר' נחמןאהבת חינם
בס"ד
הדרך שלו מאוד מיוחדת כי היא דרך של שמחה, שהכל בשמחה
אז כאשר אתה נמצא תמיד בשמחה בוודאי שמשתנה אצלך משהו בפנמיות!
רק בשמחה =]
באנה צימצמת!!!mama
רבנו זה לא רק שמחה. אמנם זה דבר עיקרי וחשוב, אבל כמובן שלא הכל....
בכולופן לשאלה של אוריה, לא צריך לעשות כלום כדי להיות "חסיד ברסלב" בהגדרה.
בגדול- מי שמקטלג ת'צמו לרבנו (לחסידות ברסלב), זה מי שהרגיש חיבור גדול לתורה של רבנו, ושדרכו עבודת השם שלו היא באה לידי ביטוי בצורה חזקה.
תקרא ליקוטי מוהרן, ספר המידות וכד' ותראה. לא כולם מתחברים. אם התחברת- אשריך לגמרי...
בהצלחה!
התבודדות תיקון הכללי מקווה וחצותנ נח זה הכל
בס"ד בר"ה
וכמובן הכח חשוב ללכת עפ"י העצות של רבינו ר' לוי יצחק בנדר ראיתי סרטון שלו ששמה הוא מדדגיש ת'עניין של תיקון חצות והתבודדות ואני מוסיף או שהוא אמר את זה לא זוכר שאלו 2 העצות העיקריות של רבינו בע"V שנזכה להתקרב כולנו לצדיק האמת הוא רבינו מקור חכמה נ נח נחמ נחמן מאומן
תיקון טעות:נ נח זה הכל
בס"ד בר"ה
בהודעה שמעל תעשו פסיק בין המילה לרבינו למילים ר' לוי יצחק בנדר
אני הייתי עושה כמה מחיקות אבלפונפון
לא נורא.. כנראה שלא כאן המקום לדבר מזה. רק בהיותך מפרגן לסבא ישראל עליך לעקוב אחרי השיחות שלו ואז תבין.
לשאלה 'מה זה חסיד ברסלב'
חסיד ברסלב זה אחד שמצליח להיות מה שהוא. ולא מישהו אחר.
קיום העיצות של רבנו הן הדרכים להגיע לזה...
מימלא מי שמקיים את העיצות אך חלילה עשה אותם כדי להיות כמו מישהו אחר אז הוא לא הגיע למטרה. ולכן קיום העיצות אינם משקפים את האדם.
אשריך אחי תודה על החיזוק!!!נ נח זה הכל
אצל רבנו אין גדרות והגדרות לרבנו מתקרבים...אנונימי (פותח)
רבנו אמר :"להתקרב אלי.... זה קשה מאד" ו ר' ישראל אודסר הוסיף "... יותר מחצות..."
בקיצור אל תגשמו ואל תצמצמו את המשמעות של ההתקרבות לרבנו לאיזה עבודה או עשיה - אם אני עושה ככה וככה אני בפנים ואם אני לא עושה ככה וככה אני בחוץ.
זה קטנות מי שישים לב יראה שכמעט על כל דבר שרבנו ור' נתן מדברים עליו הם אומרים שזה העיקר!
צריך לחפש והעיקר העיקרי הוא הרצון כל השאר זה דמיון ...כאילו...
שאף אחד לא יעבוד עליכם בגלל שהוא למד קצת יותר ממכם ויש לו עוד כמה שערות לבנות בזקן!
מי שמחפש הגדרות ותארים שיחפש במקומות אחרים
מזה הגדרות..את מתחברת לרבנו הכי טוב!!זהו!!יקירה
אודך יישר כח עצום על מה שכתבת!mamaאחרונה
כשאני רואה שרשורים כאלה של סטיגמות, תיוגים, והגדרות למיניהן, זה פשוט מציק לי.
אנשים יקרים!!!
פשטות! תמימות!
זו הדרך...
עזבו את איך שאתם מצטיירים או נראים!
אבא אוהב אתכם כמו שאתם!
כל השאר זה רק הכח המדמה... הכל זה דמיון... ![]()
חזק ואמץ בעבודתך!
הילולת רבנו הקדושאשר ברא
באיזה איזור בארץ?ברגוע
ירושליםאשר ברא
תבדקי על "חוט של חסד"שלג דאשתקד
לא רוצה שום קשר לברלנדאשר ברא
התכוונתי לומרשלג דאשתקדאחרונה
געגועצאצא
וואי אני לא מאמין שאני לא באומן...
יש בי רצון מטורף להיות שם עכשיו
ישר כוח על הזכות להיות בארץ ישראלפשוט אני..
שתזכה שרבנו יזמין אותך אליו בקרוב ממש!אשר בראאחרונה
אומן ראש השנההרשפון הנודד
מי כבר סגר כרטיס ומי עוד עובד על זה?
סבסוד נסיעה לאומן בפעם הראשונהMza
מחפשת שיעורים בליקוטי מוהר"ןרק להידבק בצדיק
היי
אני מחפשת סדרת שיעורים בליקוטי מוהרן שמסודרת לפי הסדר של התורות שאפשר לשמוע אותם וללמוד איתם את הס"ק
אם מישהו מכיר רב שיש לו שיעורים אני אשמח לשמוע..
תודה!
ממליץ לקנות דיסק אונקי שיעורים של הרב טייכנרמבקש אמונה
אני קניתי לא מזמן, עולה 180 שקל, ולדעתי, שווה כל שקל! על כל ליקוטי מוהר"ן מסודר, וגם על חגים.
מסביר הכל ממש יפה וברור ומוריד את הכל למעשה
אני גם חיפשתי שיעורים על הספר מהאינטרנט ולא מצאתי, עד שגיליתי את זה באתר "ברסלב נייעס"
יש שם שיעורים שלו לשמיעה ישירה אבל לא הכל. את יכולה לשמוע ולשפוט אם זה מתאים לך
להלן קישור שיש בו גם שיעור וגם פרטים על הדיסק אונקי
תורה ה' תניינא 'תִּקְעוּ אֱמוּנָה': שיעור מפי הגר"ש טייכנר #01 |♪ » ברסלב נייעס
תודה!רק להידבק בצדיק
השיערים הולכים גם לפי הסדר של התורות?
כן. הכל מסודר שם בתיקיותמבקש אמונהאחרונה
אשמח לשמוע מכם על הסיפור הנלצע
לפני שאשלח אגיד מה שאלתי ובקשתי.
1 - אשמח לפירוש לסיפור. מה הנמשל?
2- שאלה שתופיע בסוף הסיפור .
וֹד שָׁמַעְתִּי מֵהָאִישׁ הַנַּ"ל שֶׁשָּׁמַע בְּשֵׁם רַבֵּנוּ הַקָּדוֹשׁ שֶׁסִּפֵּר מָשָׁל לְעִנְיַן מַה שֶּׁצְּרִיכִין לְדַבֵּר עִם אֲנָשִׁים בְּיִרְאַת שָׁמַיִם וְזֶהוּ. פַּעַם אַחַת הָיָה גְּבִיר גָּדוֹל שֶׁהָיוּ לוֹ כַּמָּה אֲלָפִים וּרְבָבוֹת. עָשָׂה הֶעָשִׁיר הַנַּ"ל פְּקֻדָּה וְאָמַר כָּל מִי שֶׁצָּרִיךְ לִלְווֹת מָעוֹת יָבוֹא אֶצְלוֹ וְהוּא יַלְוֵהוּ מִסְּתָמָא הָיוּ עַל זֶה בַּעֲלָנִים [קוֹפְצִים] הַרְבֵּה וּבָאוּ אֶצְלוֹ אֲנָשִׁים הַרְבֵּה וְלָווּ אֶצְלוֹ מָעוֹת. וְהַגְּבִיר הַנַּ"ל הָיָה אֶצְלוֹ פִּנְקָס עַל כָּל הַנַּ"ל. פַּעַם אַחַת לָקַח הַפִּנְקָס בְּיָדוֹ וְהִתְחִיל לְעַיֵּן בּוֹ וְרָאָה שֶׁהוֹצִיא הַרְבֵּה מָעוֹת מְאד עַל עֵסֶק הַהַלְוָאוֹת וְאֵין אִישׁ שָׁם עַל לֵב שֶׁיָּבוֹא לְהַחֲזִיר וְלִפְרעַ לוֹ מַה שֶּׁלָּוָה מִמֶּנּוּ. מִסְּתָמָא חָרָה לוֹ עַל זֶה, וְהָיָה לוֹ עַגְמַת נֶפֶשׁ. בְּתוֹךְ הַלּוֹוִים הַנַּ"ל הָיָה אִישׁ אֶחָד שֶׁלָּוָה גַּם כֵּן אֵצֶל הַגְּבִיר וְאִבֵּד וְהִפְסִיד הַמָּעוֹת בְּאֵיזֶה מַשָּׂא וּמַתָּן עַד שֶׁלּא הָיָה לוֹ מִמָּה לִפְרעַ חוֹבוֹ וְהָיוּ לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה. הַיְנוּ שֶׁהָאִישׁ הַנַּ"ל הָיָה לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה שֶׁאֵין לוֹ לִפְרעַ חוֹבוֹ. וְהִתְיַשֵּׁב הָאִישׁ הַנַּ"ל בְּדַעְתּוֹ, שֶׁעַל כָּל פָּנִים צָרִיךְ לְהִתְרָאוֹת פָּנִים עִם הַגְּבִיר וּלְסַפֵּר לוֹ כָּל לִבּוֹ, בַּאֲשֶׁר שֶׁהוּא אָנוּס בְּדָבָר וְכוּ'. וּבָא אֵצֶל הַגְּבִיר וְהִתְחִיל לְסַפֵּר לְפָנָיו לִבּוֹ בַּאֲשֶׁר שֶׁאֵיךְ שֶׁקִּבֵּל אֶצְלוֹ מָעוֹת בְּהַלְוָאָה וְהִגִּיעַ זְמַן פֵּרָעוֹן וְאֵין לוֹ מִמָּה לְשַׁלֵּם כִּי הִפְסִיד הַמָּעוֹת וְאֵינוֹ יוֹדֵעַ כְּלָל לָשִׁית עֵצוֹת בְּנַפְשׁוֹ מַה לַּעֲשׂוֹת בָּזֶה. וְעָנָה הַגְּבִיר וְאָמַר לוֹ מָה אִכְפַּת לִי הַמָּעוֹת הַמַּגִּיעַ אֶצְלְךָ כִּי מַה נֶּחְשָׁב אֶצְלִי סַךְ קָטָן כָּזֶה שֶׁאַתָּה חַיָּב לִי כְּשֶׁתְּסַלֵּק אוֹ לְהֶפֶךְ נֶגֶד סַךְ הַכּוֹלֵל מֵהַהַלְוָאוֹת אֲשֶׁר עוֹלֶה לַאֲלָפִים וְלִרְבָבוֹת. עַל כֵּן רְצוֹנִי שֶׁתֵּלֵךְ אֵצֶל כָּל הַלּוֹוִים שֶׁלִּי וְתִתְבַּע אוֹתָם וְתַזְכִּיר אוֹתָם שֶׁהֵם חַיָּבִים לִי כָּל כָּךְ מָעוֹת וְלָמָה אֵין מְסַלְּקִין לִי. וַאֲפִילּוּ אִם לא יִפְרְעוּ וִיסַלְּקוּ אֶת הַכּל רַק כָּל אֶחָד יִתֵּן וִיסַלֵּק מְעַט מֵחוֹבוֹ גַּם כֵּן יַעֲלֶה אֲלָפִים פְּעָמִים כְּמוֹ סַךְ כָּל הַחוֹב וְהַלְוָאָה שֶׁלְּךָ. וְהַנִּמְשָׁל מוּבָן מִמֵּילָא וְהָבֵן
אשמח להבין , מה בכך ש1,000,000 שח למשל הם הרבה יותר מהחוב שלי שהוא על סך 300 שח? סוף סוף את החוב שלי לא שילמתי.. וכמובן מה זה אומר ברוחניות?
שכוייח...
אומןאשר ברא
אף פעם לא הייתי אצל רבנו.
ולפני התשובה הייתי בחוץ לארץ..
קשה לי לחשוב על לצאת מהארץ (בכללי) עכשיו אחרי כבר כמה שנים טובים שנהיה לי חיבור חד משמעי עם ארץ ישראל.
ובכל זאת אומרים לי שאצל רבנו זה משהו אחר.
האם זה ממש משהו אחר יותר מלהיות אצל הרשב"י?
כי לרשב"י לקח 17 שנים להזמין אותי בפעם הראשונה ועוד שנתיים בפעם השנייה.
רעיונות? מחשבות? הגיגים?
תודה!