כמה דברים שהתחלתי להעתיקפונפון

בהמשך נביא לכם הפתעה...

שמחה

ליקוטים מתוך ספר "ליקוטי עצות"

א.      על ידי ראיית פני הצדיק זוכים לשמחה וזריזות (ליקוטי מוהר"ן ד', ח').

ב.      צריך לעשות המצוות בשמחה גדולה כל כך עד שלא ירצה בשום שכר עולם הבא בשבילה, אלא שיזמין לו הקדוש ברוך הוא מצוה אחרת בשכר מצוה זאת, כי הוא נהנה מהמצוה בעצמה. ועל ידי זה יכול לידע מה שנגזר על העולם, ואם הוא קודם גזר הדין אן לאחר גזר הדין, ועל מי ומי נגזר הדין חס ושלום. ויודע איך להתפלל עבור העולם, כי לאחר גזר הדין צריכים הצדיקים להלביש תפילתם בסיפורים. וכל זה זוכים על ידי עשיית המצוות בשמחה גדולה מהמצוה בעצמה הנזכרת לעיל. (ליקוטי מוהר"ן ה', ב')

ג.       לזכות לשמחה זאת הוא על שמתפללין בכוחות וביראה גדולה ובאהבה (ליקוטי מוהר"ן ה' ג')

 

בעוד חצי שעה התפנה...

 

ועכשיו למה שהבטחתי לפני כמה שעות...פונפוןאחרונה

יפוצו מעינותיך חוצה

מתוך שיחות של סבא ישראל – ר' ישראל דב אודסר

"צריכים להודיע ולפרסם, שכל הגאולה תלויה ברבנו נחמן"

כל העולם צריכים לדעת מי זה הרבי!

אנחנו צריכים למסור נפשנו וזרעינו על עניין הדפוס, להדפיס דברי רבנו בעולם, שיהיה בכל מקום ספרי רבנו, אז תיהיה הגאולה השלמה, גאולה כזאת שלא הייתה מעולם.

 

כל העולם יעסקו בספרי רבנו, רק אנחנו צריכים לשים כל ליבנו – להכניס כל חיותנו על זה – להדפיס ולהדפיס – למלא כל בית בספרי רבנו, אז יהיה עולם אחר לגמרי, עולם חדש.

 

אנחנו צריכים לראות שהאור של רבנו יכנס בעולם, זה הגאולה.

 

מי שרוצה להיות חבר שלי, שיפיץ ספרי רבנו מבית לבית.

 

עוד יבוא זמן שתטוס ברחבי העולם במטוס מלא ספרי רבנו להפצה.

 

היה זמן שהיה אסור לנגוע בספרי רבנו, אבל עכשיו כבר כל העולם אוהבים את רבנו הקדוש ורוצים אותו, עכשיו העולם ממשיכים עצמם לרבנו הקדוש, רבנו הקדוש כבר כבש כל העולם!

 

יש לדעת את הסיפורי מעשיות בעל פה ולילך בשווקים וברחובות ולספרם.

 

אנחנו צריכים להיות החיילים הראשונים, אנחנו צריכים לרוץ בתוך האש, לרוץ ולנצח כל העולם.

 

מי שעושה מה שהוא יודע ומה שהוא יכול בעניין ההפצה אין גבול לשכרו.

 

אתם תכנסו באש ואני אנקה אתכם.

 

אם תיהיה יותר חזק ויותר מקשר להדעת הקדוש והנורא של רבנו, יהיה לך כח לקרב הרבה נפשות להשם יתברך באמת, אבל אינך יודע מהכח שלך, על כן אני מודיע לך זאת בכדי שתתחזק לשבר כל המניעות.

 

אפשר להפיץ לגויים סיפורי מעשיות ואת הקמיע.

 

אילו רגליי היו בריאות, הייתי משליך כל עבודת השם והייתי מתקין יומם ולילה שלטים השם הקדוש נ נח נחמ נחמן מאומן.

 

אני צריך איש נאמן בכותל וברשב"י, שיקרב נפשות לרבנו הקדוש, לא בשביל כסף ולא בשביל כבוד.

 

'כל התורה זה צדקה וחסד' (סבא אמר את אותו המשפט לילה שלם!!) (מי שעושה חסד יצרו מסור בידו - ספר המידות)

לא לצאת מהבית בלי חומר הפצה.

 

משיח יכניס בעולם אור רבנו ז"ל, משיח יהיה תלמיד רבנו.

 

ליקוטי מוהר"ן, ליקוטי תפילות, ליקוטי הלכות – זה לימודים של משיח. גם אמר, התורה של רבנו זה משיח ויותר ויותר. גם אמר, משיח כלול בהדיבורים של רבנו...

 

נַעָשֶה רעש בעולם, שיש רבי נחמן מברסלב.

 

אם מצאתי מישהו רוצה להתקרב לרבנו, מסרתי את נפשי... רק זה, אין רחמנות גדול מזה

 

לא נוכל לחיות ולא לאכול, איך אנחנו יכולים לנוח ולישון בצער ובצרות כאלה של עם-ישראל?! עד עכשיו לא היה אפשר לדבר מזה, כי העולם לא רצו להתקרב... אנחנו ישנים, מדוע נישן? צריכים להודיע האמת, זה מתקבל!

 

נו, אנחנו יושבים ומדברים ומדברים, אוטו יש לי, נהגים יש לי, דלק גם כן יש לי, מתי שאתם רוצים אני מוכן לבוא, יכולים לנסוע יומם ולילה ולפרסם את רבנו בכל ארץ ישראל. אני רוצה לנסוע פעם לירושלים, פעם לכותל, אולי אזכה להכניס אור רבנו, זה העיקר שבכל העיקרים! זה העיקר העולם, עיקר הכל! אני מוכן לנסוע, אני מוכן לנסוע לאיפה שאתה רוצים...

 

ניסע בכל ארץ ישראל כל היום וכל הלילה עם רמקול ונשמיע ניגונים ונעשה רעש שיש רבי נחמן מברסלב בעולם וגם מי שיודע לנגן ניגונים, זה טוב מאוד, רק העיקר הוא האמת, אמת ואמונה. וגם כן אנחנו יכולים לרקוד בכל הרחובות בכל מקום בכל עיר בכל כפר ברמזורים כשיש אור אדום אז נעמוד גם כן ונרקוד...

 

אמר, אנחנו צריכים לשמוח ולרקוד בכל מקום, זה העיקר של הכל, העיקר היסוד והשורש של הכל, זה התיקון!                                            

וגם כן אנחנו יכולים לרקוד בכל הרחובות, בכל מקום, בכל כפר. ברמזורים כשיש אור אדום אז נעמוד גם כן ונרקוד...            

           

יהיה שמח בכל הרחובות, בכל מקום. יהיה שמח מאוד, ירקדו, רק ירקדו!                                                                                                                                                           

 

הילולת רבנו הקדושאשר ברא
מחפשת מקומות שעושים הילולה לרבנו עם עזרת נשים..
באיזה איזור בארץ?ברגוע
ירושליםאשר ברא
תבדקי על "חוט של חסד"שלג דאשתקד
בעבר היו עושים שמחה גדולה כיאה לחסידי ברסלב. הייתי שם לפני כ20 שנה וזה לא היה בישיבה בשמואל הנביא אלא במקום אחר (והרב ברלנד היה חוגג עם חסידיו במתחם של ישיבת עץ חיים, במרכז העיר). בקיצור כנראה בשל ריבוי המשתתפים הם שוכרים מקומות גדולים שיתאימו לאוכלוסייה
לא רוצה שום קשר לברלנדאשר ברא
התכוונתי לומרשלג דאשתקדאחרונה
שזה בערך מה שעשו הברסלבים. אני מתאר לעצמי שמי שאז הלך לרב ברלנד, היום נמצא אצל הרב הרוש וכדו.
געגועצאצא

וואי אני לא מאמין שאני לא באומן...

יש בי רצון מטורף להיות שם עכשיו

ישר כוח על הזכות להיות בארץ ישראלפשוט אני..
שתזכה שרבנו יזמין אותך אליו בקרוב ממש!אשר בראאחרונה
אומן ראש השנההרשפון הנודד

מי כבר סגר כרטיס ומי עוד עובד על זה?

סבסוד נסיעה לאומן בפעם הראשונהMza
שלום לכולם, בעבר היו כאלה שמסבסדים נסיעה לאומן למי שנוסע בפעם הראשונה)אני נסעתי לפני הרבה שנים עם סבסוד מלא) עכשיו בעלי גם רוצה לנסוע (בפעם הראשונה) ואני מחפשת מי שיסבסד לו.. מכירים מישהו כזה?
מחפשת שיעורים בליקוטי מוהר"ןרק להידבק בצדיק

היי
אני מחפשת סדרת שיעורים בליקוטי מוהרן שמסודרת לפי הסדר של התורות שאפשר לשמוע אותם וללמוד איתם את הס"ק
אם מישהו מכיר רב שיש לו שיעורים אני אשמח לשמוע..
תודה!

ממליץ לקנות דיסק אונקי שיעורים של הרב טייכנרמבקש אמונה

אני קניתי לא מזמן, עולה 180 שקל, ולדעתי, שווה כל שקל!  על כל ליקוטי מוהר"ן מסודר, וגם על חגים.

מסביר הכל ממש יפה וברור ומוריד את הכל למעשה

אני גם חיפשתי שיעורים על הספר מהאינטרנט ולא מצאתי, עד שגיליתי את זה באתר "ברסלב נייעס" 

 

יש שם שיעורים שלו לשמיעה ישירה אבל לא הכל. את יכולה לשמוע ולשפוט אם זה מתאים לך 

להלן קישור שיש בו גם שיעור וגם פרטים על הדיסק אונקי

תורה ה' תניינא 'תִּקְעוּ אֱמוּנָה': שיעור מפי הגר"ש טייכנר #01 |♪ » ברסלב נייעס

 

תודה!רק להידבק בצדיק

השיערים הולכים גם לפי הסדר של התורות?

 

כן. הכל מסודר שם בתיקיותמבקש אמונהאחרונה
אשמח אם אפשר לקשר אותישאלה.אחת

למשאית/ וואן , של נחמנים, עם רמקולים והכל. בשביל חבר.

תודות מראש.

תבוא בזמן רגיל כל ערב למרכזית קשה לפספסכְּקֶדֶםאחרונה
אשמח לשמוע מכם על הסיפור הנלצע

לפני שאשלח אגיד מה שאלתי  ובקשתי.


1 - אשמח לפירוש לסיפור. מה הנמשל?

2- שאלה שתופיע בסוף הסיפור .


וֹד שָׁמַעְתִּי מֵהָאִישׁ הַנַּ"ל שֶׁשָּׁמַע בְּשֵׁם רַבֵּנוּ הַקָּדוֹשׁ שֶׁסִּפֵּר מָשָׁל לְעִנְיַן מַה שֶּׁצְּרִיכִין לְדַבֵּר עִם אֲנָשִׁים בְּיִרְאַת שָׁמַיִם וְזֶהוּ. פַּעַם אַחַת הָיָה גְּבִיר גָּדוֹל שֶׁהָיוּ לוֹ כַּמָּה אֲלָפִים וּרְבָבוֹת. עָשָׂה הֶעָשִׁיר הַנַּ"ל פְּקֻדָּה וְאָמַר כָּל מִי שֶׁצָּרִיךְ לִלְווֹת מָעוֹת יָבוֹא אֶצְלוֹ וְהוּא יַלְוֵהוּ מִסְּתָמָא הָיוּ עַל זֶה בַּעֲלָנִים [קוֹפְצִים] הַרְבֵּה וּבָאוּ אֶצְלוֹ אֲנָשִׁים הַרְבֵּה וְלָווּ אֶצְלוֹ מָעוֹת. וְהַגְּבִיר הַנַּ"ל הָיָה אֶצְלוֹ פִּנְקָס עַל כָּל הַנַּ"ל. פַּעַם אַחַת לָקַח הַפִּנְקָס בְּיָדוֹ וְהִתְחִיל לְעַיֵּן בּוֹ וְרָאָה שֶׁהוֹצִיא הַרְבֵּה מָעוֹת מְאד עַל עֵסֶק הַהַלְוָאוֹת וְאֵין אִישׁ שָׁם עַל לֵב שֶׁיָּבוֹא לְהַחֲזִיר וְלִפְרעַ לוֹ מַה שֶּׁלָּוָה מִמֶּנּוּ. מִסְּתָמָא חָרָה לוֹ עַל זֶה, וְהָיָה לוֹ עַגְמַת נֶפֶשׁ. בְּתוֹךְ הַלּוֹוִים הַנַּ"ל הָיָה אִישׁ אֶחָד שֶׁלָּוָה גַּם כֵּן אֵצֶל הַגְּבִיר וְאִבֵּד וְהִפְסִיד הַמָּעוֹת בְּאֵיזֶה מַשָּׂא וּמַתָּן עַד שֶׁלּא הָיָה לוֹ מִמָּה לִפְרעַ חוֹבוֹ וְהָיוּ לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה. הַיְנוּ שֶׁהָאִישׁ הַנַּ"ל הָיָה לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה שֶׁאֵין לוֹ לִפְרעַ חוֹבוֹ. וְהִתְיַשֵּׁב הָאִישׁ הַנַּ"ל בְּדַעְתּוֹ, שֶׁעַל כָּל פָּנִים צָרִיךְ לְהִתְרָאוֹת פָּנִים עִם הַגְּבִיר וּלְסַפֵּר לוֹ כָּל לִבּוֹ, בַּאֲשֶׁר שֶׁהוּא אָנוּס בְּדָבָר וְכוּ'. וּבָא אֵצֶל הַגְּבִיר וְהִתְחִיל לְסַפֵּר לְפָנָיו לִבּוֹ בַּאֲשֶׁר שֶׁאֵיךְ שֶׁקִּבֵּל אֶצְלוֹ מָעוֹת בְּהַלְוָאָה וְהִגִּיעַ זְמַן פֵּרָעוֹן וְאֵין לוֹ מִמָּה לְשַׁלֵּם כִּי הִפְסִיד הַמָּעוֹת וְאֵינוֹ יוֹדֵעַ כְּלָל לָשִׁית עֵצוֹת בְּנַפְשׁוֹ מַה לַּעֲשׂוֹת בָּזֶה. וְעָנָה הַגְּבִיר וְאָמַר לוֹ מָה אִכְפַּת לִי הַמָּעוֹת הַמַּגִּיעַ אֶצְלְךָ כִּי מַה נֶּחְשָׁב אֶצְלִי סַךְ קָטָן כָּזֶה שֶׁאַתָּה חַיָּב לִי כְּשֶׁתְּסַלֵּק אוֹ לְהֶפֶךְ נֶגֶד סַךְ הַכּוֹלֵל מֵהַהַלְוָאוֹת אֲשֶׁר עוֹלֶה לַאֲלָפִים וְלִרְבָבוֹת. עַל כֵּן רְצוֹנִי שֶׁתֵּלֵךְ אֵצֶל כָּל הַלּוֹוִים שֶׁלִּי וְתִתְבַּע אוֹתָם וְתַזְכִּיר אוֹתָם שֶׁהֵם חַיָּבִים לִי כָּל כָּךְ מָעוֹת וְלָמָה אֵין מְסַלְּקִין לִי. וַאֲפִילּוּ אִם לא יִפְרְעוּ וִיסַלְּקוּ אֶת הַכּל רַק כָּל אֶחָד יִתֵּן וִיסַלֵּק מְעַט מֵחוֹבוֹ גַּם כֵּן יַעֲלֶה אֲלָפִים פְּעָמִים כְּמוֹ סַךְ כָּל הַחוֹב וְהַלְוָאָה שֶׁלְּךָ. וְהַנִּמְשָׁל מוּבָן מִמֵּילָא וְהָבֵן


אשמח להבין , מה בכך ש1,000,000 שח למשל הם הרבה יותר מהחוב שלי שהוא על סך 300 שח? סוף סוף את החוב שלי לא שילמתי.. וכמובן מה זה אומר ברוחניות?

שכוייח...

אומןאשר ברא

אף פעם לא הייתי אצל רבנו.

ולפני התשובה הייתי בחוץ לארץ..

קשה לי לחשוב על לצאת מהארץ (בכללי) עכשיו אחרי כבר כמה שנים טובים שנהיה לי חיבור חד משמעי עם ארץ ישראל.


ובכל זאת אומרים לי שאצל רבנו זה משהו אחר.

האם זה ממש משהו אחר יותר מלהיות אצל הרשב"י?

כי לרשב"י לקח 17 שנים להזמין אותי בפעם הראשונה ועוד שנתיים בפעם השנייה.


רעיונות? מחשבות? הגיגים?

תודה!

אולי יעניין אותך