תמיד אני מתבלטת.
א. מבחינת ההלכה מותר?
ב. מרגיש לי מחטיא אותם קצת....
מבחינת חובת הצניעות שלך מול הקב"ה- האם זו צורה ראויה להתלבש?
עפי ההלכה מותר להתפלל (כנראה, אני יודעת על לברך) בלי בגדים אבל עפי ההלכה צריך לנהוג בצניעות גם בבית הכסא
בלי חזיה אני מסתובבת חופשי.
איפה אני אסתובב בלי חזיה אם לא בבית שלי?
עם מכנסים אמא מעדיפה שלא, אני מבחינתי אין לי בעיה.
לא עם טייץ
גם לא ליד אחיות\ אמא אפילו אם אני לבד..
באופן כללי כמעט לא ישנה בלי חזיה.
ואם בלי חזיה- אז גוזיה.
חולצה קצרה ומכנסיים מסתובבת לקצת זמן..
כאילו חמש דקות כזה.
אם התקלחתי ואני מתכוננת לשינה אני לא לבשת חצאית, אבל אם יקח לי עוד זמן אני משתדלת להתלבש..
אבל אין לי אחים גדולים, ככה שזה בטח שונה.
הלכתית לא יודעת,
מחטיא זה תלוי.
אם זה מותר הלכתית אז את לא חייבת כלום.
(אם באמת מחטיא יהיה יפה להתחשב
)
כאילו את בטוח צודקת![]()
אבל נראה לי הבנתי.. קיצור, אני יודעת מה לעשות.
אני אטפל בע"ה.
ממש ממש תודה!
ענבל
עם חזיה ברור. שמה חצאית מעל המכנס כי הוא קצר וחולצה קצרה די משתדלת לא ללכת ליד אבא כי זה מפריע לו. תוקעת איזה צעיף על הכתפיים..
נראלי שכן יש בזה קצת החטאה (אחים גדולים וזה..)
אבא שלי נגיד לא מסכים לנו להסתובב בבית עם חולצה קצרה, מכנסיים וכו בד"כ
נכון.
אבל לדעתי אחים גדולים זה קצת בעיה (אין לי אחים גדולים, אז אני לא ממש מבינה..)
שכל אחת תעשה מה שהיא חושבת.
וגם אני בד"כ ישנה עם שמלה..![]()
מי המנהלות?
יש פורום בנות בוגרות- פורום המשך של הפורום הזה
יש פורום כלה הדרך- פורום לכלות
שניהם לא פעילים הרבה.
ויש גם פורום סגור של נשואות בלבד
לפנות למנהלות
וגם לכלות
וגם יש על כך שאלה ותשובה של רופא בפורום של בי״ח מעייני הישועה - וגם הוא ענה שאין סכנה
רכיבה על סוס לנשים - פגיעה בקרום הבתולין - המרכז הרפואי מעיני הישועה
אני לא מקנאה, אני לא פותחת עין, אבל חשבתי שיהיה לי פחות קשה. התחתנתי מהראשונות, מזמן כבר, תכף שנתיים. ואני רוצה להיות אמא, אני כלכך רוצה כבר. ולאט לאט כל חברה נכנסת להיריון, נהיית אמא, ואני מרגישה לבד בבדידות הזאת, לא מצליחה להכיל יותר.
אני הכי שמחה בשבילן
ואני הכי עצובה בשבילי
זהו
יש עוד הרבה נשים כמוך, אמהות בפוטנציה,
שמחכות להריון, שנמצאות בתהליכים,
שמחזיקות תקווה, שמקוות למשהו חדש שיצמח בתוכן
❣️❣️
מקדישה לך את השיר של תרצה אתר: גשם הקשב לנשים
עד רדת הערב, גשם
הקשב לנשים בחלון
עד רדת החושך, גשם הקשב
לנשים הצופות בוילון
גם לנו אדמה שמחכה למשהו מלמעלה
גם בנו יש אימה וזעקה
למשהו פורח
וכן הלאה
עד סוף השבוע
גשם, הקשב לנשים בחלון
עד קץ השבועיים
גשם, הקשב לנשים העומדות ומחכות
גם לנו בחצר
חלקה קטנה ריקה מזוהר דשא
גם אנו מצפות עד אין בינה
למשהו ברוך כמו הגשם
גם בתוכנו מחכה שותקת
חלקת ארץ קטנה חרבה
והגשם שלנו איחר לרדת
הגשם שלנו
טרם בא
אך הגשם שלנו יבוא
עננים כבר זעים במרחב
הגשם שלנו קרב, קרב
בצעדי ענק
הקשב לנשים בחלון
גשם אדיר ונוהר.
הקשב איך קוראות הן בזו אחר זו-
הוא חוזר
הוא חוזר
הוא חוזר
נ.ב
יש פורום סגור לנשים : באהבה ובאמונה (פוריות) שאפשר להיכנס אליו
חיבוק וחיזוק 🫂
)אני כותבת סיפור ושואלת בגלל זה, חס ושלום לא קרה לי...)
השאלה היא כזו, בחורה שנכנסת להריון מאונס-מה היא צריכה לעשות? כאילו, הפלה אי אפשר כי אסור ואם היא תלד את הילד-הוא יהיה ממזר, מה ההלכה אומרת על זה?
ההלכה מתירה להפיל.
וגם, ממזר הוא רק מי שנולד לאשת איש מגבר אחר, ילד שנולד לרווקה הוא לא ממזר
ממזר הוא מי שנולד מיחסים אסורים, כמו גילוי עריות, בגידה בבעל, כהן עם גרושה
טכנית אישה שלא נשואה לא יכולה ללדת ממזר כי בעילה יכולה להיחשב כנישואין בדיעבד
א. הריח הוא לא כל כך חזק בלי התחתוניות- נסי ותראי. חלק ממנו הוא העובדה שיש בהן פלסטיק וזה גורם לחוסר אוורור.
ב. אפשר לשים תחתוניות מבד ואז זה נושם -פחות ריח- וגם סופג נוזלים וריחות.
נסי בלי תחתונית
ותחתונים מכותנה, גם לאימון.
( וכשמתלבשת לכושר גם מחליפה לחדש, בעיקר להרגשה )
@עשב לימון מבד מכבסים?
באתר יש רשימה של כל המדריכות.
אם לא, תכתבי אזור ואני יכולה למצוא
אני מכירה, ניסיתי.
זו שיטה שעובדת, אבל צריך לעשות תרגילים כל יום, לא פעם אחת ודי.
אז כל עוד תרגלתי זה סידר לי את המחזור,
וכשלא- לא.