כי באו במשך השנה וכול החברות רצו להיות עם החברות שלהם שגם באו מאותו בית הספר.
הכיתה הגיעה ל27ילדים והשניה להרבה פחות.
כמו כן יותר בנות אצלם מהכיתה השניה.
גם הכיתה השניה הייתה עם בעיות משמעת.
ילדים שנקלטו וידעו שהם צריכים חינוך מיוחד והכיתה שלנו סבלה זה לא רק לימודי התנהגותי גרוע וחלילה לא פוגעת בהם ליבי איתם בני דודי עם מגבלות וכו.
הכיתות חולקו עם המפקחת הילד שלי עבר לכיתה השניה חבריו הטובים לא איתו .
לא מזיז לו הם גם לא מבינים כלום .
ביטלו את הפגישה שהייתה אמורה להיות כי כמה הורים מהכיתה השניה התנגדו למהלך
אין להם זכות .
תמיד האשימו את הכיתה של בני שהיא לא טובה ומסתבר שההיפך הוא הנכון
בגלל שלושה ילדים שיעברו לכיתה מותאמת הסטיגמה הייתה ובצדק הרביצו ממש.
שאלתי לפי הנוהל המנהלת התקשרה ביקשה עם יש לבני חבר שהייתי רוצה שיישאר לא הבנתי כלום אמרתי שם ואז סיכמנו שנדבר אחכ.
חילקו לכיתות והם לא ביחד
לי ממש קשה זה הילד היחיד שחיבבתי בכיתה מחונך הוריו מקסימים בילוי המון יחד נעים הליכות.
לא בא לי להיות בבית הספר אבל הילד רוצה שואל למה אני בכיתה הזו עם החברים שמופרעים.
אציין שהכול כמעט 100בתעודה כולל התנהגות.
. איך אדע שלא בנו כיתה אחת טובה והשניה לא.
יצא ששלוש ילדות טובות בלימודים עברו לכיתה השניה למה את כולן ביחד
וההנהלה הדליפה להורים היכן ילדם ישובץ ואני לא התערבתי כי חשבתי שאסור ולא ידעתי כלום איפה המקצועיות כאו מה זה כיתה הטרגונית. אשמח להסבר על הכול ממי שמבין


